jacenhenk@ Wat ik gedaan heb ? Wc douche wissen en dweilen , was hangen was draaien . Manlief op geruimd in de schuur , maar veeel te warm zweten als otters . Doen nu niks meer om te voorkomen bloeddruk stijgt , meer kan ik er ook niet tegen doen. Veel plezier bij het water , we zien nog wel wat wij doen. Zal niet veel zijn , moet er rond drie uur zijn. Eten : iets met gehakt verder nog geen idee, cornflakes , fruit vast ook nog wel . Drinken : spa koffie en water komt ook nog wel.
Meiden help ik vraag bij deze of jullie me willen helpen om goed af te vallen en de bloeddruk laag te krijgen + cholesterol . Bloeddruk was weer te hoog krijg maandag een kastje van 24 uur. meer in mijn topic kinderloosheid is een feit [ mocht je interesse hebben] Eten zonder zout gehad was lekker , stamppot andijvie met gehaktbal. We gaan zo even lopen . mag maandag ook niet sporten . Nu ook niet gedaan . Zit er even door met tranen over de wangen.
Ach meis toch... Wat een ellende voor jou steeds.. Probeer zoveel mogelijk te drinken zeker met dit weer.. En verder gewoon keihard doorgaan zoals je bezig bent, want je doet het echt goed hoor, daar ligt jet echt niet aan.. Dikke knuffel van mij.. Hier als avondeten een maaltijdsalade en vanavond weet ik niet heb nog 260 kcal maar misschien als het me lukt laat ik het zo.. Heb nog druifjes liggen die zijn ook gezond en kcal arm
jacenhenk@ Dankje meis voor je lieve woorden , ik ga zeker door , maar ook meer zout arm. Die bloeddruk moet toch ergens weg komen . Ow ik heb ook nog geen fruit gehad , heb nog aardbeien staan . Mis met yoghurt door de blender straks . Als we van wandelen weer komen . Ik zal goed drinken komt goed. Morgen gaan we richting water heerlijk. Mocht kastje morgen ook maar ik had zo iets ik wil na water.
Peace@ Dankje lieverd knuf terug ook voor wondertje . Net terug van wandelen , pit stop bij s ouders [ wonen dicht bij] Wat water gedronken , manlief een ijsje , ik niks want ik wou de aardbeien met yoghurt . Bleek later dat aardbeien niet meer konden . Zit nu aan de mandarijn met yoghurt , wel dun maar lekker mmm. Het is te warm om al op bed te gaan pff .
Goed bezig marnat. Hier stiekem ff gewogen want gister ging er helaas toch nog een ijsje door heen.. Sorry!!! We maken ze op en kopen dan geen nieuwe meer.. Maar toch vanmorgen 77,5 Dus zit al bijna op mijn laagste gewicht van 2 weken geleden terug... Hier heeft manlief gister de uitslag van z'n cholesterol gehad dat moet jaarlijks bij hem ivm erfelijkheid en leeftijd.. En hij bleek 2x zo hoog te zijn,, dus ook voor hem een zwaar dieet vanaf nu, dus vandaar alles nu leegeten en niets meer kopen. Alleen in het weekend. Hij moest eigenlijk aan de pillen maar ze wil over 2 weken nog een keer prikken kijken hoe hij dan is en pas dan beslissen Nou ik ga eerst Jeffrey late zwemmen en dan nog een uurtje of 1,5 zelf sporten en vanmiddag naar het zwembad hier.. Iedereen een fijne dag Al krijg ik het idee dat nu de rest van de dames op vakantie zijn hahaha
Agnes[/COLOR] / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~23,5/ huidig ~ 76,4 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,2 / huidig ~ 69,5 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 8,2/ huidig ~ 63,8 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0 Ons Kleintje / start 29/5 ~ 69/ streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~ 67,9 Meijke / start ~ 71,3 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 0,4/ huidig ~ 70,9 Luciaatje / start ~ 78/ streef ~ 68 / afgevallen ~ 4,4/ huidig ~ 73,6 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 66 / afgevallen ~2 ,7 / huidig ~69,9 Manyana /start ~ 72/ streef ~ 60 / afgevallen ~ 1,1/huidig ~70,9 Ik ben verlieft huidig 92,4 afvallen ... streef 75
jacenhenk@ Je mannetje ook op dieet , heeft ie bij te hoog of net als mij de ldl alleen? Geef hem maar een dikke knuf , gaan we samen voor een goede cholesterol . Ondanks ik er gister door heen zat en het rot vind alles aan te passen . Werd ik vanmorgen wel erg vrolijk van de weegschaal: 69.9 goede bmi van 24.7 ! Daar word je toch heerlijk vrolijk van. Zegt manlief nu ik morgen zal me benieuwen. Ondanks mijn uitschieters van chocolademelk met slagroom en stukje chocolade . Ben erg trots , nu op na een strak buikje en mooi bloeddruk.Als je mijn buik ziet word je niet vrolijk , maar de weegschaal maakt alles weer goed. Had assistent gezegd 70.3 maar hij is lager zeg dat maandag wel. Ik ben dus nu 2.7 kwijt toch? Manlief riep ook nog dat vieren we met gebak . Dacht het niet , mis met ijsje .
Vergeet helemaal mijn eten en drinken hihi. Eten: drie afbakbroodjes met kipfilet, vanavond soep met brood en gehaktbal [ is over van gister] en we nemen kadetjes mee voor onder weg vandaag . 4 voor ieder twee ik kipfilet er op. Verder zien we wel ,fruit zal in de avond worden . Drinken: zal veeel zijn voor nu fles water twee en twee koffie . Onder weg mee spa flesje . We zoeken de afkoeling vandaag . Sporten niet vandaag veel te heet !
Hier een klein berichtje van mij... Zijn nu heerlijk op vakantie en volgend mij heb ik er alles weer aan gegeten en gedronken, haha! Ach ja.... Heb al besloten dat ik na de vakantie maar eens Sonja ga proberen.. Toch die laatste kilo's er af. Maar goed, eerst genieten van onze vakantie!
Vakantie frankrijk zit erop! Morgen begint de race: start 80 kg. Doel 70 kg. 10 kg te gaan dus. Peace: gefeliciteerd! Ik ben verliefd: welkom en veel succes! Marnat: heb het andere topic gelezen en wil je sterkte wensen.
Trouwens dit maal eens zonder weegschaal een begin maken zodat ik niet wordt gedemotiveerd wordt als ik een dag eens niet ben afgevallen (serieus normaal sta ik er 2 maal daags op).
mamavanjuul@ Fijne vakantie emis valt het wel mee wat er weer aan zit. Kijk na mij dacht het er ook aan gegeten te hebben , ben toch 69.9. Heb gister wel patat gehad mmm kroket en vandaag braad worst en aardappel bolletjes met twee kroketten mm. Morgen weer gewoon eten !! en pas ik het aan. Drinken erg veel was warm pff . Morgen bloeddruk meter kastje halen ben benieuwt. Mag morgen niet veel van manlief voor ik het kasje haal . Knor@ Lief van je en succes gaat ons lukken.
Marnat: succes vandaag... Heb je m al aan? Vanmorgen start gemaakt: water koffie en special k met melk.
Knor @ Nee vanmiddag om 15;20 mag ik hem op halen . Manlief had mij nu laten liggen en twee broodje ei gemaakt en voor zich zelf erg lief. De kat stond om 7 uur a te mouwen die wou water hebben en toen was ie rustig pff . Omdat ik rustig moet zijn deden we het zo , en manlief gaat de was nog doen en zien wel wie het buiten hangt. We zien wel hoe het loopt vandaag mag alles doen behalve sporten . Morgen vroeg mag manlief heen voor zijn neus die steeds verkouden is gek worden we er van . Eten ! Zal aard met groente en mis vlees worden , broodje ei en tussen de middag beschuit of cornflakes . Drinken: koffie twee en glas jus de range verder water en spa
Marnat: wow wat goed zeg!!!! Ben super trots op je.. En dan ook nog zo verwend door je mannetje. Lekker hoor.. En hoe gaat het met het kastje?? Mijn mannetje z'n cholesterol was 2x zo hoog als normaal maar nog geen pillen dus. We zien dus wel over 2 weken weer prikken en dan horen we hoe en wat Knor : welkom terug zet hem op Mamavanjuul : geniet van je vakantie en daarna: ook jij kan het.. Hier wil het niet echt mega vlotten, vandaag weer een ijs tik. Al 3 mini cornetto's op.. Nu zijn het wel mini's maar toch.. Zal blij zijn als m'n vriezer leeg is hahaha En de vakantie voorbij dan kom je denk ik toch sneller in je ritme en daardoor ook minder lekkere trek. Dus heb vandaag ook niet ingevuld op step à day komt morgen weer wel Ben vorige week wel elke dag 2 uur wezen sporten, dat wil ik echt volhouden, maar vandaag kon ik helaas niet. Morgen dus weer lekker ertegenaan alleen donderdag kan ik niet dan moet ik naar de tandarts Heb ook geen echt doel meer van wat ik moet bereiken alleen 10 kilo eraf voor volgende zomer 2014 hahaha dus dat moet lukken.. Wil alleen wel proberen om voor het einde van de zomer , eind september begin oktober onder de 75 te zitten.. Lijkt me reëel dan zit ik op -25 en hopelijk broek maat 40 hahaha Nou ik ga m'n bedje opzoeken fijne avond iedereen En zet hem op morgen
jacenhenk@ Ik ben ook trots ongelooflijk he , terwijl ik toch ook vette en foute dingen heb gehad. Twee keer zo hoog bij je man ? hopen dat het beter word dieet boter kipfilet enz . Knuf voor hem en jouw komt weer goed . Hier wel af en toe emo , maar verder geen last van kasje . Hij pomp om de 20 min en vannacht om het uur na 11 uur. Moet alleen leren rustig te blijven en niet arm stijf houden , maar kan ook zo lijken , Word erg op geblazen he z:n ding . Bloeddrukmeter om vandaag morgen om 15.00 weer in leveren . Moet alles opschrijven ook dat ik nu achter pc zit . Heb net stukje alleen gelopen half uurtje , om te zien wat ie doet. Manlief zij toen ik thuiskwam als bloeddruk wel te hoog is , stop je met sporten. Wachten het eerst maar af , weet ook niet wanneer we uitslag krijgen . Ze zij wel geen zout mer is beter , heb nu zout arm en smaakt goed , Passen aan wat kan meer kunnen we niet. Bloeddruk moet gewoon goed komen , doe mijn best om dat voor me kaar te krijgen. Heb een man uit duizenden !! Heeft voor me gewassen , vaat gedaan eten gekookt noem maar op . Morgen als de meter af is mag ik weer helpen , zo lief van hem . __________________
Hè J&H, doe jij nog sb? Welk boek heb jij? Zat even te neuzen op internet, maar weet niet welke ik moet doen. Staan er echt dagmenu's in? Kun je wat insiders info geven? Ik ga september weer beginnen. Dan is iedereen weer aan't werk en naar school! Verder leuke vakantie! Kleine meid begint hoer gewoon zindelijk te worden! Thuis maar doorzetten!
Mamavanjuul ik doe het half half avondeten van sonha de rest vul ik aan op Stepaday.nl | bereik op een gezonde manier je streefgewicht omdat het echt te weinig was voor mij.. Marnat hoe is de nacht gegaan?? Hier klote : maikel had vorige week krentenbaard op zn ogen en zaterdag zat ineens heel zn rug onder de brandwonden ik gister naar de huisarts bleek get ook krentenbaard te zijn is blaasvorm. Maar nu ven ik dus vanmorgen de sportschool uitgezet.. tenminste maikel terwijl bij elk kdv en psz de regel is dat zodra het behandeld is ze gewoon mogen komen. Dus kan nu minimaal een week of twee niet sporten Dus je snapt wel dat ik flink sjago ven nu ik net had voorgenomen elke dag te gaan sporten... Nou klaagmodule uit