1 volk bth met 30+ kaas en 1 volk bth met appelstroop 3 aardbeien Doosje rozijntjes 1 volk bth met pindakaas en 1/2 volk bth met zuivelspread Stukje pure chocolade 10 cherrytomaatjes Straks eten we volkoren penne met spinazie, zongedroogde tomaatjes, kipfilet en boursin. Drinken: 3 koffie, 750 ml water, 1 glas cranberrysap
Nou manlief is straks thuis dus kan toch sporten al heb ik er wel een hekel aan om dat s'avonds te doen ti's beter dan helemaal niet.... Dus ga nu de jongste plat leggen en dan sporten..
jacenhenk@ Waarom kun je dan niet sporten om de kleine? dan kun je thuis toch iets doen .! Op you tube genoeg te vinden. Fijn dat je nu wel even kan sporten . Hier ook al een poos niet getraind . Mis morgen even een beetje . Als Bloeddruk wel te hoog is , ga ik niet meer sporten . Vannacht ging wel met de onweer er bij . Vind ik niks he die onweer brrr. Moest alles op schrijven en vanmiddag weer in leveren . hopen dat vrijdag uitslag en verdere stappen binnen zijn. Assistent belt ons . Eten : stokbrood met kipfilet , pannenkoeken met stroop , miniola of zo iet s aan fruit gehaald en al gehad erg lekker . We hebben een zak chips gehaald al 7 week zonder gedaan , vonden dat we een zak verdienden . Drinken: koffie spa flesje twee water flesjes en nu weer koffie . Ga zo eerst lekker douchen mocht niet he .
Na de vakantie gegokt naar gewicht maar denk dat het geen 80 was maar 81. Begingewicht dus 81 !!! Brrr. Vandaag geen extraatjes gehad en gebakje weerstaan. Flink water gedronken en loopschoenen gekochtm morgen zet ik ze in beweging haha.
Goed gedaan meis en succes morgen met lopen . Je kunt ook fietsen ? Mis kun je dat gezellig met je mannetje doen. Licht er even aan wat het weer doet , als het mooi is gaan we stuk fietsen , Zo niet ruimen we papieren op hier in huis.
Lieve dame's even een berichtje van hier. Ik ben jullie niet vergeten,maar heb/had even geen zin meer in het dieeten. Nu 2 weekjes vakantie (en ja mijn gewicht loopt alweer langzaam op) Maar heb besloten om nu even vol op te genieten en over twee weken weer kei hard aan de bak te gaan. Sorry dat ik jullie zo verwaarloos. Ga over twee weken hier ook weer actiever mee schrijven.
Agnes@ Dat geeft toch niks , we zijn allemaal wat minder actief . Mooi weer en vakantie [ hier nog alleen deze week] lus nog wel meer . En wat gewicht betreft letten we er allemaal minder op. Ik ga ook pas als ik weer werken moet vol op sporten [ als bloeddruk niet te hoog blijkt te blijven] Ga nog een dag weg en dan denk ik er echt niet aan hoor. Geniet van de vakantie !
Ben benieuwd marnat... Wat sporten: zolang het besmettelijk is mag je daar bij de kinderopvang niet komen dat snap ik maar tot de uitslag helemaal weg is vind ik bezopen dat kan wel 4 weken duren maar heb gisteravond nog even met de eigenaresse gepraat en zij gaat vandaag de dokter bellen om te vragen hoe het zit, heb ik net ook gedaan omdat manlief dus er ook onder zit nu op z'n benen, en zij vertelde gelukkig ook dat als het vocht weg is het niet meer besmettelijk is.. Dus dan kan ik inprincipe morgen weer aan de bak.. Knor: das ff balen als het meer is dan je dacht maar je bent goed bezig dus je krijgt die extra kilo er zeker te weten af hoor.... Agnes: geniet van je vakantie heb ik ook gedaan en ook 2,5 kilo erbij maar het was het waard!!!! We zien je wel over 2 weken meis!!!! Hier 77,3 dus we zakken weer langzaam en dat met mijn cornetto's van afgelopen week dus ben best happy erover.. Hopen dat ik volgende week toch eindelijk weer richting de 76 zak maar dan moet ik echt wel strenger gaan zijn dus vanaf vandaag niks geen snoep ijs of koek meer.. Helpen jullie mij?????? Nou ik ga de ramen zemen en dan nog naar het dorp fietsen dus heb m'n beweging toch wel. Fijne dag iedereen
O ja menu: O: mag kwark met cornflakes 2 grote glazen water T: druifjes en pruim L: 2 crackers 1x filet american 1x achterham 2glazen water T: plak ontbijtkoek (zo,n verpakte reep) D: aviko schotel Lucas met champignons,ui en prei en knoflook en gebakken spaardappeltjes.. T: streng......... En als ik het niet uithou snoep tomaatjes.. Heb gister 2 bakken gekocht dus dat mag altijd..
jacenhenk@ Natuurlijk helpen we je snoep wat is dat! Gewoon niet aan komen doe ik ook niet alleen gister 1 brosje. De afgelopen 7 week niet aan geraakt , alleen nu in de vakantie een enkel snoepje. Wil je wel 1 pak water of wat fruit. Ik heb totaal geen behoefte om overdag wat extra s te nemen . Ja soms fruit , maar kan ook wachten tot na het warme eten . Eten: Cornflakes en tussen de middag stok broodje of twee beschuitjes met kipfilet. Warm eten prei schotel Drinken: koffie en zo flesje water en mis spa flesje en de rest van de dag water . Ow en de chips was heerlijk mmm en nee niet op .
Bij mij is snoep en koek niet echt het probleem ( op chocolade na dan ) maar ijs is echt een grote valkuil Vandaag nog niets gegeten kwa foute dingen.. Ik moet gewoon geheel onthouding doen wamt als ik 1 klein dingetje eet eet ik gelijk alles wat er van ligt op!! Vandaar ook de 3 cornetto's afgelopen week.. ;(
Manlief had even gekeken wat er allemaal te vervangen was , kwa zout . Zelf brood en groente potjes , ik heb nu dus zout arm brood . En walnoten en kwark om af te vallen. alleen moet ik wel leren er de helft van te nemen . Niet helemaal in 1 keer , want dan krijg ik weer te veel zout . Mijn ouders doen er niet aan en wuiven het weg dat we dingen aan passen . En s ouders lachen er om dat we op de verpakkingen kijken. Zegt s moeder moet je zout arm dan ? ja geen zout meer heeft assistent gezegd. Verder af wachten wat de uitslag is en wat er dan gebeurt . Maar we passen het deels al aan. bv de kruiden geen zout . Ze mogen er om lachen maar als mij dat helpt heb ik het er voor over . zegt ze tegen manlief en jij dan? Ik doe mee . kan toch niet . Hij hoeft niet hoor maar hij doet het zelf . Maken nu eerst alles op en zien dan wel wat er nog aangepast moet worden. Ouders vinden dat we er te veel mee bezig zijn, al vast deel aan passen kan geen kwaad lijkt mij. Assistente zij verder ook nog niets dat we slecht deden. Die bloeddruk moet na beneden en als dat zo werkt hoor je mij niet meer . Net al fruit gehad verder nog niks tussen door . jacenhenk@ Waar meer van is , is vaak ook gauw ach kan wel. Tegen je zelf zeggen twee nu en de rest weg bergen. Hier met de kwark doe ik de helft in bakje en de rest ruim ik weer op . Alles waar je normaal meer van eet de helft of nog minder van doen. Of zeggen 1 keer in de week een snoepje of koekje . Vanavond neem ik wel een koekje daar zit minder vet en zout in. Of je pakt een thee koekje . Nou heb ik haast nog geen koekjes gehad deze vakantie. We hadden ballonnen besteld waar je op kan zitten en buik oefeningen mee kan doen. Ze zijn binnen als we de lucht hebben blazen we ze op. En ga ik daar mee bezig. Normaal doe je dat met een bal. Onze spijker broeken zakken af de mijne en die van manlief ook. Zou er weer wat af zijn ? Manlief is er dit weekend niet op geweest.
Net stond ik stukje te sporten , was even vergeten dat wer zouden wachten op de uitslag . Manlief was wat boos omdat het gevaarlijk kan zijn sporten met hoge bloeddruk. En erg bezorgt de lieverd , maar ik zij mis het sporten, Toen zij die anders dokter morgen even bellen vragen of je mag trainen. Moest er meteen van huilen zo schrok ik van manlief .
Lekker je ouders en s ouders laten kletsen het gaat om jou gezondheid niet die van hun.. En knap hoor dat je het kan ik eet juist heel veel zout anders vind ik het echt niet te eten dus mijn complimenten heb je... En wel lief van je man, al snap ik jou frustratie ook wel, je hebt al zoveel op je bord gekregen en nu dit ook weer... Hier nog niets buiten m'n menu gegeten, tenminste net wel een papje van chocolade, die lagen er nog, dus die zijn nu ook op. Maar had nog 400 kcal over dus paste wel in m'n menu van vandaag Verder heb ik al heel de dag m'n sporthorloge om en die geeft aan dat ik vanaf vanmorgen af nu 1725 kcal verbrand heb, en dan heb ik nog niet eens gesport Gister ben ik nog wezen sporten en de crosstrainer ga aan dat ik 500 kcal verbrand had maar m'n horloge gaf 850 kcal aan, dus nagevraagd en volgens hun moest ik m'n horloge aan houden die was het nauwkeurigste.. Dus ik was happy gister en nu ook weer betekend dat ik met 1400 kcal per dag goed zit kwa lijnen
jacenhenk@ We laten ze ook , wat zout betreft is er ook vervangend zout genaamd: mieraalzout lo salt 66% minder natrium dan in gewoon zout. Deze gebruiken we nu , en merk er niks van. Prei schotel zit ool vol zout , denk maar niet dat we of ik alles laat, Dan zal er niet veel voor me over blijven. Wat we nu aan gepast hebben vinden we ook genoeg , de rest wachten we af . Net kwark gehad en over gehouden voor morgen . Verder niks gehad, Alleen cornflakes en warm eten en fruit en toetje . Kom er nu pas achter dat we tussen de middag niks hebben gehad. Nu eerst koffie koekje niet , ik zit nog erg vol. Je gaat lekker klinkt het wel meis.
Vanavond trouwens de mijn lijf show weer kijken op sbs 6 , kijken of ze er weer eten in hebben met hoeveel kcal er in zit. De boerenkool was vorige keer de ergste bom [ wel met spekjes en worst . Erg veel geleerd komt om half 10 erg leerzaam
@jacenhenk: gelukkig is het nu niet meer zo warm en heb je vast niet meer zoveel trek in ijsje... @marnat: heb je al uitslag van het bloeddrukkastje? Hier gaat het goed!! vanmorgen 79 kg. Zit echt in de flow. Dat is lang geleden dat ik er zo gemotiveerd op was... Geen tussendoortjes en ik drink veel water, drinken was echt een struikelblok voor me. Soms dronk ik maar 700 ml op een dag. Nu vul ik telkens een flesje van 500 ml met water. Gisteren ook gelopen op mijn nieuwe schoenen, liep ontzettend lekker. Zelfs stukjes hard gelopen, ging ook goed!
Knor goed bezig zeg.. Hopelijk hou je deze flow vast!!! Wat voor programma volg je met rennen evy??? Of doe je gewoon je eigen ding Marnat: heb je al een uitslag?? Je laat volgens mij al heel veel dus nu moet het toch wel gaan zakken lijkt mij, anders kan je het idd weer terug gaan eten want dan ligt het daar overduidelijk niet aan. Ben heel benieuwd Hier een relax dag gehad, er zou een vriendin komen maar d'r man had de auto meegenomen naar het werk. Dus nu gewoon thuis gebleven wel ff naar het door gefietst om m'n draagdoeken op te sturen Maar krijg morgen m'n nieuwe binnen met hennep dus kan ik m'n kleine man weer op m'n rug gooien hahaha Ook een mega leuk idee gekregen door dat draagconsult wat ik gedaan heb, ik ga (mits manlief het ook goed vind) draagdoek consulent worden. De opleiding kost 300 maar dat heb je al naar 10 consulten eruit. Dus ben helemaal lyrisch erover hahaha. Ga ook nog een zijde doek bestellen en ik kan van een vriendin een katoenen doek overnemen een girasol Donau (maar dat zal jullie niet veel zeggen hahaha) Ook woog ik vanmorgen weer minder 77!!!!!! En bij de Lidl zag ik voor de jongens lekkere melkijsjes en wat blijkt zijn ze maar 31 kcal per ijsje, dus dan is het nog niet zo erg als ik er 4 achter elkaar op eet.... Al heb ik mezelf een max van 2 per dag opgelegd en alleen als het echt niet lukt om eraf te blijven.. Nou manlief komt net thuis van de fysio dus ga genieten van ons avondje samen Xx en succes iedereen
Hoii lieve meiden! Ik lees af en toe nog met jullie mee hoor!! @marnat: ben ook benieuwd of je al een uitslag hebt? @knor: super dat je in de flow zit! Keep up the good work!! @jacenhenk: goed bezig 77!! Hihi ijsjesmonster! Gelukkig heb je ijsjes met weinig calorieën ontdekt! Klinkt leuk draagdoek consulente. Wat houdt het precies in? En is er veel animo voor? @hier: alles goed! Flink aan het genieten van de vakantie en het wondertje in mijn buik. Liefs
Het is je kind dragen dmv draagdoeken. Dus de manier die in Afrika en andere arme landen al jaren word gebruikt. Er is steeds meer vraag naar, ik heb laatst ook een consult gehad in Breda, en dat was de dichtste bij vandaar tot aan bergen op zoom en ook nog een stuk Zeeland in. Dus kwa woonplaats zit ik goed centraal.. Je leert gewoon op een veilige en verantwoorde manier je kindje heerlijk dicht bij je te dragen tot de leeftijd van zeker 2,5/3 jaar.. En het leverd als extra winst ook nog eens een heel close contact met je kind op.. Als je interess hebt moet je maar eens kijken op Facebook bij draagdoekenhoek. Zit nu te zoeken naar een organisatie waar ik deze opleiding kan volgen maar tot nu toe nog geen gevonden die plek heeft of überhaupt de opleiding geeft. Dus word nog hard zoeken maar we gaan ervoor.. Fijn dat je zo aan het genieten bent van je kleine wondertje vind het nog steeds echt mega leuk voor je...