Ik ben 1,76 ongeveer.. En als ik op 73 kilo zit ben ik voor m'n lengte ok.. Maar woog AlTijd rond de 80 voor m'n 1ste zwangerschap ben daarna afgevallen naar 69 kilo en toen dus 33 kilo erbij tijdens de 2 e zwangerschap dus moet minimaal terug naar onder de 75 maar zeker voor volgende zomer onder de 70 en liefste 67/68 zitten.. Nou heb hier de kcal wel verbrand.. Maikel was steeds aan het huilen dus heb hem in de draagdoek gedaan, en zo heb ik gestoft gezogen en gedweild zowel boven als beneden.. Nu op het bankie ff uitrusten en wachten tot de dpd komt pfff wat duurt wachten op iets leuks dan lang. Zal je zien dt ze pas om 4 uur komen Ach heb ik lekker ff tijd met Maikel vandaag
Zo...heb alle boodschappen in huis gehaald voor aankomende week, op de verse groente na dan. Morgen een drukke dag, dus geen tijd voor en maandag weer aan het werk. Mijn menu voor vandaag: O: 2 crackers, 1 met kipfilet en 1 met hagelslag L: 1 pistolet met 30+ kaas, tomaat en een flesje ontbijtdrink D: 150 gr friet uit de airfryer en 1 kroket. Vanavond 2 wijntjes en 3 toastjes met zalm Tussendoor: halve appel, 3 glazen limonade en koffie Moet dus nog wel even inkomen met fruit en water drinken. Volgens voedingscentrum kom ik uit op +/- 1500 kca, dus heel netjes dacht ik zo! Oh en straks weer een uur sporten!
Jac @ En is het bed er al? en wat fijn even tijd voor de jongste . Hoe gaat het met zijn tandjes al wat af gezakt ! En een schoon huis en ook nog een kcal er af , hoef je niet te sporten . Meijke@ Valt idd mee jouw gewicht , maar wat speling is wel fijn denk ik dan maar. Ga je steunen en mis trek je kracht hier uit door ik al zoveel kwijt ben. Ik ga ook nog door hoor , manlief was /is ook trots op mij. En zij 64 kilo is ook mooi heb je wat meer speling wat eten betreft . Ga daar eerst voor en mocht het fijn voelen dan kan ik altijd nog door gaan voor 62 kilo. Dan zit ik weer op het gewicht toen we trouwden in 2007. En zijn ook alle hormoon kilo s er af al die spuiten enz. Niet in huis hebben: snoep chips koekjes mag thee koekjes . Wel: veel fruit vlees waren kipfilet komkommer en zilveruitjes , augurken . Af en toe mag een putje chips kun je delen met je mannetje. Hier voor het eerst weer lekkere koeken gekocht hebben we wel verdiend . En chips 1 zak voor ons twee , en augurken. Manlief is trouwens ook 4 kilo kwijt was 95 kilo nu 91 kilo . Valt ook mooi af hij wil toch ook graag wat meer er af hebben , Hij wil na 85 kilo morgen gaat hij weer op de weeg schaal. Ik ben 167 lang en nu dus 68.3 kilo Manlief: 192 lang en nu 91 kilo of er moet wel weer wat af zijn. Kom op meiden jullie kunnen het ook , als je de snoep pot al laat , en eet porties mindert dan ben je al erg ver . En zeker goed bezig . mamavanjuul@ Merk het idd ook aan de kleren , werk broek is al te groot , maat 42 , maar ik ben nog niet klaar met afvallen , dus doen in de riem een gaatje bij . Of moet erg lelijk gaan staan , dan zou ik wel een kleinere maat moeten. Heb nu een korte broek aan die ook al wat ruimer gaat zitten maat 38 , en shirt die losser gaat zitten , en laatst erg strak zat. Maar buikje moet nog wel weg hoor , maar dat komt wel , moeten we boven gaan staan he. Je menu is mooi , maar als ik je was zou ik geen zoet beleg op brood doen , kom je ook van aan he. Het is lastig maar als je wat wil moet je er soms veel voor laten. Hier dus vanavond en weekend lekker fout eten mmm en mis een biertje .
Zo ff opnieuw via de iPad net via tel. Heel verhaal en ineens was het weg grr:x:x Maar goed: Mvj neem aan dat het vruchtenhagel is, Sonja gebruikt dat veel in het ontbijt en lunch om wel aan de energie te komen ikzelf haalde dat er altijd uit maar dat is omdat ik niet van zoet beleg hou.. Dus als je het lekker vind en je denkt dat nodig te hebben om dat zoete momentje erin te houden moet je dat doen anders zou je het idd kunnen vervangen voor iets gezonders.. En zet hem op meis je kan het.. Marnat : jaaaa het was er zal zo ff foto plaatsen.. Maar wat een werk zeg pfff blij dat ik dat niet elke dag hoef te doen. Om 3 uur kwamen ze en om 20:00 was ik nog bezig met de laatste schroefjes.. Dus ook hier weer aardig wat kcal verbrand hahaha Maar ti's klaar en hij ligt nu te slapen.. En jullie zijn lekker bezig samen. Hier is manlief heel de week weg normaal dus die is er niet veel om me te steunen maar hij vind me wel goed zo dus dat is wel fijn om te horen en als ik ben afgevallen al is het maar 0,5 kilo is hij super blij en lief voor me.. Maikel is dus nog steeds mega sjago dus schiet niet op met die kiezen van hem pff daarom heb ik hem de hele ochtend in de draagdoek gedragen.. Hier morgen het dak vervangen dus ook weer mega druk...
Zo hij staat dus. Kon het filmpje van m'n mobiel niet downloaden dus morgen zal ik kijken of ik z'n reactie hier kan plaatsen maar hij vind hem super Iedereen fijne avond nog en tot morgen hopelijk.. Zo niet dan heb ik het te druk hahaha
Jac@ Wat een mooi bed gaaf hoor , je zoon heeft vast erg goed geslapen! En knap van je dat jij dat bed zelf in elkaar gezet hebt , Vind dat je mannetje daar ook erg trots op moet/mag zijn. En tuurlijk is hij trots op je door je afvalt als is het maar een beetje. Mis krijg je nog momenten dat het harder gaat, en zodra je het duidelijker ziet ga je zelf ook weer trots zijn. En ga je wel door met afvallen en wil je het juist. Tip weest trots op je zelf en ga je lichaam mooi vinden. Geleerd bij tiffanie rothe : ze heeft een training van 10 min over je sexie lijf . ik voel me erg goed bij als ik die doe. Ik vergeet mijn buik hoe dik die nog is en ga er dan goed voor. Wat jij doet is knap hoor van zo veel kilo nu onder de 80 is geweldig . Zijn veel die vallen terug , na een jaar en jij gaat door . Hou het ook vol , wat je mannetje betreft die is wel trots maar op zijn manier.. En mocht het je dwars zitten wat de steun betreft , vraag hem dan eens een keer . Praat er over dan weten jullie beide hoe jullie je voelen. Geloof me dan gaat het nog makkelijker . Als ik me al rot voel met deze kilo s die er nu dan af zijn. kan ik me goed voorstellen hoe jij je voelde /voelt. Verwen je zelf ook eens met wat lekkers , dat kan heus. Als ik zie wat ik wel aan fout gehad heb in de vakantie en toch zo veel er af in 8 week. Ik trakteer me zelf dan ook door aan komende week twee dagen niet te trainen . Kijken hoe dat uit pakt . Ow en de koek was heerlijk , de rest niet gehad . Ik ben zelf nog stouter geweest , heb twee keer warm eten op geschept puree en een worstje , maar mmmmm. Vanavond voetbal en dan mis de andere lekkere dingen. Eten : brood dag en fruit oeps gister niet gehad. en soep zelf maken . Drinken: koffie water spa crystal clear en verder geen idee .
Wauw wat een gaaf bed zeg! Daar zal hij ongetwijfeld heel blij mee zijn! Hier alweer 0,2kg er af! Dus alweer 0,6 in 2 dagen! Zit alweer onder de 74kg. Nu 73,8 kg. Ben nog nooit zo snel afgevallen Vandaag een drukke dag,zwemles, verjaardag, manlief vanavond niet thuis. Ga straks wel de taart laten staan! Fijne dag!
mamavanjuul@ Wat goed meis trots zijn hoor en helemaal als je taart kunt laten voor wat het is. Hou vol en ik weet zeker dat je het kunt ! Als je maar wil komt het goed. Als je wel zin aan taart krijgt pak dan fruit , werkte hier wel als ik zin aan fout had.
Taart laten staan niet is niet helemaal gelukt Heb echt een heel klein stukje gehad, zonder slagroom. Doe dat ipv de eierkoek die ik anders als tussendoortje had mogen hebben. Vanavond lekker lasagne!
Wahahaha ach maak je niet druk om dat taartje .. Hier kwam de ijsboerke helaas weer voorbij en die kan ik echt niet weigeren pffff Dus ijsje op met yoghurt en bosvruchten smaak.. En een kwak slagroom Maar het was wel lekker De eerste helft van het dak is gedaan nu, helaas kregen we het niet klaar en morgen gaat het regenen, dus hopelijk kunnen we het volgende week afmaken dan zijn we ervan af want heel de zolder ligt vol met glaswol dat erop gespoten werd vroeger.. Dus dat moet eraf maar wat kriebelt dat.. Dus heb een pak aangetrokken gas masker op enz en toen de zolder op gegaan, heb een kwart weg gehaald en toen werd ik gek dus hopelijk kan ik het de volgende keer afmaken.. Vanavond soep gegeten 2 koppen em. 3 stukjes Italiaans breekbrood. Em. Wat stukjes meergranen stokbrood Nu ff lekker in de tuin bijkomen.. En morgen weer streng en dan hopen dat we woensdag onder de 76 zitten dan spring ik een gat in de lucht... Dus na vandaag ga ik weer knallen Morgen sporten denk ik ( als ik het kan opbrengen want ben behoorlijk afgepeigerd ) hahah Fijne avond nog en succes morgen
Meiden moet kunnen hoor in weekend wat eten wat eigenlijk niet goed is, Beetje taart is al knap hoor ,. Hier ook gister avond lekkere dingen gehad water ijsje die kan wel zet niet veel aan. Steger man worst mmm smaakte heerlijk en chocolade koek. Vandaag blijf ik er van af , Eten vandaag: cornflakes later nog beschuitje of brood twee. Warm, nog geen idee . Drinken: water koffie spa .
Vind ik eigenijk ook wel hoor! In het weekend overdag doe ik wel volgens het boekje, maar 's avonds mag er best wel wat lekkers op tafel. Gister mocht ik een bakje chips hebben met een wijntje. Nou, dat werd gewoon een schaal chips op tafel en wat zoute stengeltjes en 2 wijntjes. Pff....morgen weer werken, oudste dochter weer naar school, jongste weer naar opa & oma: Normale leven staat weer voor de deur! Mijn menu voor vandaag: O: krentenbol met karnemelk L: Omelet D: 2 pannenkoeken Tussendoor: Druifjes, appel, thee en water!
mamavanjuul@ Werken weer meis erg he! Hier viel het mee de eerste week werken. Menu ziet er toch goed uit. Je moet natuurlijk niet alles dubbel nemen Pak je het door de week weer strenger aan is ook een optie. Door sporten maak je het vaak al weer goed hoor. Wat je normaal twee van had nu na 1 doen , zoals de wijn . Bier zit trouwens meer k cal in hoor dat is de ergste . Je kunt ook gaan werken met de vetten en kcal , kijk je op de producten hoeveel vet en kcal er in zitten. Zit er veel in doe je 1 of de helft zit er minder in pak je heel . Je gaat pannenkoek eten die is niet zo erg wat kcal betreft , wat jer vaak op doet . stroop bv zit geen vet in , wel meer suiker . Ik doe er altijd stroop op mmm . Maar goed het is wat je zelf wil en hoe je het gaat doen. Ik geef alleen tips . Succes morgen met werken weer en afvallen natuurlijk.
Haha! Alles dubbel eten en afvragen waar die kilo's vandaan komen Ik doe Sonja Bakker op het moment, dus heb een voorgeschreven menu waar ik me wel aan houd. Dus als diner 2 pannenkoeken met jam. Vanavond weer streng!
Ik ben niet zo weg van sonja bakker . Ook omdat er veel zout in haar producten zit, Vooral de dieet chips!! wat bij de lidl is dan met reclame van haar er bij. En ik moet nu op zout letten en de vetten. De gewone chips wokkels bv zijn gezonder dan haar chips . Ik ga nu trouwens mijn lichaam mooi vinden , je gaat het zien nu. Heb een t shirt aan die vane week strakker zat . Voor buiten de deur kan ie niet , maar thuis wel . Hij trekt wat ophoog ja en dat lijkt voor buiten niks he. Regen achtige dag hier , we doen in huis wat kleine dingen . Verder kalm aan.
Hoi dames.. ik vind dat als je door de weeks streng bent je de weekenden wel mag genieten van wat extra's We zijn nu onderweg naar MonkeyTown breda dus kunnen de jongens ff hun energie kwijt. Kom vanavond ff weer langs om bii te kletsen..
Sorry gad gister echt geen puf meer. Nu jeffrey naar psz brengen dan sporten en vanmifdag naar de kno arts ben benieuwd wat die te melden heeft. Dus weer druk druk druk.. Ga nu beloven dat ik vanavond echt uitgebreid kom reageren. . Dames een nieuwe week: LETS DO IT WE KUNNEN DIT. DE STRIJD TEGEN DE KILOS GAAT VERDER.. EN WE EINDIGEN NIET VOOR ZE ER AF ZIJN (en misschien nog een beetje meer zelfs dan hihihi) Zo peptalk is gedaan..