Hallo allemaal, Mvj: Ja idd ben er ook weer. En we gaan er zeker weer voor,samen staan we sterk hihi. Lekker menuutje heb je. Jeh: Zo he je mag nog best veel eten voor 1100 callorietjes. Knap hoor. Hopelijk word je morgen goed beloond door de weegschaal. En geniet maar lekker van een dagje geen sprot,is soms ook goed. Marnat: Kan ook wel handig zijn,als je teveel eet dat je dan niet lekker word. Zo leer je teveel eten ook wel af Sport ze morgen. Senna: Ook hier iemand die eigenlijk de hele dag water drinkt. Hoog uit 1 glaasje judorange en 2 kopjes koffie. Vond het in het begin ook moeilijk (dronk ook altijd graag veel frisdrank) maar na een tijdje went het. En nu vind ik het zelfs lekker
Nou voor de rest is de dag hier weer goed gegaan. Zit vandaag op 1490 calorieen. En dit was mijn menu: O: - 2 meergranenbrood met runderrookvlees - judorange - koffie met halfvolle koffiemelk - bakje activia L: - 4 cracottes met smeerkaas 20+ en komkommer - kop cup a soup A: - spaghetti bolgonesse (250 gr) - halfvolle vanille joghurt T: - koffie met halfvolle koffiemelk - appel - kiwi - 3 cracottes met runderrookvlees - 2 koekjes Voor de rest nog een half uurtje zumba gedaan,wat buikoefeningen en een half uurtje wezen zwemmen met de kleine man.
Agnes@ Goed bezig meis hou vol. Te veel eten tja ik gok maar wat , foute dingen in elk geval , Daar meteen mee gestopt , nu gaat het goed , gevoel was minder vanmorgen. Heel gek als ik uit bed omhoog ging , voelde niet goed. Mijn lijf moet ook zo veel verwerken geen sigaret meer afvallen en ook nog minder zout . al wel weer goed komen , ik voel me verder goed bij het afvallen .
ohhh val bijna in slaap! ga zo naar bed toe, lees morgenmiddag wel bij als de kinderen bij de oppas zijn. maar ik heb zo een zin in een stukje bon bon bloc!!! man zit naast me op de bank ermee!!! maar ik houd me in, houd me in, houd me in... denk aan mn bikini die ik over een maand aan moet, dan is al wat eraf gaat nu mooi meegenomen.
Super grote tegenvaller... 76, 1.. helemaal niks extra's eraf terwijl ik zo streng was voor mezelf.. Flink bv alen nu dus
Dat is zeker balen jeh. Zou het misschien kunnen dat je juist te weinig gegeten hebt? Dat je lichaam in spaarstand is gegaan?
Senna@ Goed gedaan of heb je toch nog een stukje genomen? Jac@ Balen meis knuf ! te streng denk het niet , mis te weinig bewogen? Maar niet te veel mee zitten , ja ik weet het is moeilijk . Denk dat juist dan het nog meer mis gaat , en je mis denken gaat ach het helpt toch niks . Laat het maar gaan , dat is iets wat niet moet gebeuren , dip kan , maar niet te lang. Kom op raap je zelf bij elkaar en ga als dat kan iets langer sporten . Zoek het eerst in bewegen , dat is ook erg goed. Hier gister goed bezig , manlief nam een ijsje cornet ik heb hem niet genomen . Wel drie koekjes , verder niks fout s genomen. Eten: cornflakes , tussen de middag twee broodjes met ei en zout losse kruiden mix er op . Warm eten aard spinazie met ei. en vlees. En fruit vandaag. Drinken: koffie water en mis cristal clear of rivela.
agnes; heerlijk dagmenu gisteren! ik moet wat beter boodschappen doen, heb veel vette dingen. marnat; moet je zoutloos eten? wel moeilijk hoor afvallen, geen sigaretten en zout minderen. en ja ik heb me gisteren in kunnen houden met de chocolade, alleen net niet, dochter had smarties en die lustte ze niet meer, toen zei ze mama; jij smarties eten... en toen ben ik overstag gegaan. nouja zo erg is het nu ook weer niet, een half doosje smarties. maar vind het gewoon erg van mezelf dat ik me niet kan inhouden haha. jacenhenk; oh balen is dat he, wel volhouden he, je kan het! en uiteindelijk werkt de weegschaal ook wel mee. vandaag; o; 1 boterham met kipfilet en een kop thee. tussendoor; half doosje smarties l; tonijn uit blik met komkommer en huttenkase tussendoor; wat druiven d; kipkerrie met rijst tussendoor; krijg kraamvisite vanavond dus een beschuitje met muisjes. verder probeer ik water en thee te drinken.
Aan het sporten ligt het niet hoor marnat, sport nu 4-6 dagen in de week 2,5 uur dus ga ECHT niet nog meer sporten. Denk eerder dat het is wat Agnes zegt, heb 2 dagen net 1000 kcal gegeten en 5 uur keihard gesport en ben niks afgevallen dus zal wel daar mee te maken hebben.. Dat m'n lichaam vanwege die anerexia gewoon heel snel in de spaarstand gaat... Morgen nog een keer wegen en hopen dat ik dan wel wat kwijt ben ga nu proberen aan de 1400 kcal te komen vandaag
jAC@ ja dan zou idd agnes haar optie eerder zo zijn. Of door je anerexsia veleden.. Maar goed kunnen we wel blijven gokken waar het aan licht . Word je alleen maar onzeker van en bozer denk ik dan. Probeer idd je aan de kcal te houden en mis een glas fris met wat prik . Om toch meer kcal binne te krijgen. Weet het anders ook niet lieverd . Sena@ Ja ik moet zout loos , mijn bloeddruk en cholesterol zijn te hoog . Daarom ook afvallen om dat alles weer op de rit te krijgen. Lukt goed hoor , ow en de zout losse kruiden mix voor ei is lekker . Goed menu dacht ik , en de smarties ach als het geen twee volle doosjes worden . ik eet de laatste tijd ook wel eens paar mmm s. Snoep potten genoeg hier en zit ook wat in , maar kom er niet aan. Zet hem op meiden we kunnen het . Even de was vouwen hier en dan sporten en daarna lekker douchen. En mis nog wat troep ruimen .
Nou zoonlief maakt m'n dag weer goed.. Hij heeft gewoon weer een sticker verdiend met zwemmen.. Trots op mijn kanjer van 3,5!!!!!!
Jac@ Geef hem een dikke kus kanjer is het . Zo pff hier van af HALF 2 tot nu gesport , vind wel genoeg . Zo douchen en bij komen . Morgen korter denk ik of ga alleen vrijdag nog. Voel het goed in mijn lijf nu 70 min ongeveer .. Kon al niet meer maar pakte de laatste toch nog .
Zo nog een paar extra vitalu volkkoren crackers gegeten zijn ook 57 kcal per stuk en verder Nu zit ik aan 1132 pfff en dan heb ik de kwark nog niet eens gegeten omdat ik zo vol zat... Heb ook laatst een hele week met m'n sporthorloge om gelopen En als ik niks deed heel de dag kwam ik op 24 uur uit op 2500 kcal en als ik veel deed dus huishouding en sporten kwam ik uit op 3200 kcal op 24 uur.. Dus ja als je ervan uitgaat dat dat klopt en de gemiddelde vrouw maar 2000 kcal verbrand dan is dat bij mij sowieso dus veel meer en honger ik mezelf onbewust gewoon uit als ik minder dan die 1400 kcal eet. Ga gewoon proberen nu 1400 kcal te eten of daar in de buurt te komen Dus morgen eet ik lekker macaroni ofzo dan heb ik al aardig wat kcal binnen hahaha dan kom ik er wel aan.. Nee gekkigheid maar moet nu ff gaan verzinnen wat ik dan morgen allemaal moet eten Sowieso moet ik denk ik meer bij m'n ontbijt gaan gooien om het te halen. Dus min 2 volk boterhammen en een cracker ofzo.. Dan heb ik al 300 kcal te pakken dan smiddags nog een keer 300kcal eten en dan moet ik met het avondeten minimaal 400 eten en dan kom ik met m'n tussendoortjes wel op de 1400 uit Ff theoretisch gezien dan want is echt veel om te eten pfff Ga ff de jongste op bed leggen de oudste wilde weer niet eten dus die ligt alweer een uur.. Hij ging zelfs vrijwillig mee dus morgen toch de dokter maar eens bellen straks heeft hij een keek ontsteking ofzo... Fijne avond nog
Even een snele update. Ben hartstikke gaar en ga zo na bed toe. Vanochtend weer mijn portie zumba gedaan. Buikspieren helaas niet aan toe gekomen,onze kleine man was zo vervelend dus was al blij dat ik wel zumba had kunnen doen. Voor de rest heb ik veel kilometers gerend op mijn werk,dat mag ik toch ook wel sport noemen toch? Menu van vandaag ziet er zo uit. O: - 3 cracottes met runderrookvlees - bakje acrivia - kopje koffie met halfvolle koffiemelk - judorange L: - 4 cracottes met 20+ smeerkaas en komkommer A: - pasta met grogonzola en spinazie - halfvolle vanille joghurt T: - 2 kiwi's - appel - 3 koekjes - koffie met halfvolle koffiemelk - 2 cappucchino's Hiermee kom ik uit op 1290 callorieen. Morgen kom ik weer uitgebreider reageren.
Goed menu Agnes.. Nou het werkt hoor, zat vanmorgen op 75,9 joehoe...... Dus toch meer eten voor mij dus.. Dit verklaard dan wel waarom ik zo langzaam ging de laatste weken.. Gister nog een kcal arm ijsje (31 kcal) op en op de kwark een grote toef slagroom had ik zin in haha en zelfs met dat erbij zat ik nog 48 kcal onder de 1400... Mijn menu vandaag : O: 2volkoren boterhammen met 30 +kaas 2 grote glazen water T: eierkoek L: 2 wasa volk. Crackers met slanke 20+ smeerkaas 2volk. Boterhammen met kipfilet en achterham 1groot glas water en 1 groot glas mag. Drinkyoghurt T: Rice to go Cheese 3repen à 39 kcal per stuk D: macaroni 250 gram 200 Gr. Optimel kwark 2grote glazen water T: sinaasappel En dan zit ik dus op 1319 kcal maar kon geen kant en klare macaroni invoeren dus misschien is dit gewoon alleen de kale macaroni zonder gehakt en groenten en kruiden.. Dus dan kom ik wel op de 1400 uit. Maar wat een hoop eten he dames pffff Hoop dat ik het op krijg wahahaha Maar goed als het werkt dan eet ik alles met liefde <3 Zo ga nu ff verder Straks ff naar het dorp want is markt hier dan gooi ik Maikel in de draagdoek en Jeffrey op z'n fiets.. Zijn we er ff uit. Geen zin om te sporten want dan verbrand ik nog meer, dus heb besloten toch naar max 3 x per week 2,5 uur te gaan ipv 6x Als mijn lichaam al zoveel kcal verbrand als ik niks doe dan moet ik denk ik niet TE veel sporten want dat kan je ook doen.. Fijne en gezonde dag iedereen
Ziet er goed uit meiden. Ik sport vandaag ook niet , denk ik . Ga erg lekker , ik ga ook na drie keer in de week, kijken hoe dat uit pakt. Of moet me goed voelen vanmiddag dat ik een kleintje doe. Hoef alleen vanmiddag werken en morgen vroeg nog. Voor het werk aan spoten vind ik niks , kalm aan is wel wat. Gister al actief genoeg geweest. Gister avond nog druiven en bapao broodje gehad. Eten vandaag: brinta , aard wortels vers en kip schnitzel . Dit keer maar 1 keer eten alleen tussen de middag. Anders prop ik me vol , ik moet om 12 uur beginnen . Eet daar nog wel twee koekjes om te over bruggen. Verder fruit en meer wil ik niet aan extra . Drinken koffie water en thee en thuis mis sinas [ vind dat ik dat wel mag na dat ik de hele week al water heb gehad. Kan ook zijn rivela . Kalm aan meiden en zet hem weer op he , we kunnen het .
Hier mn middagje goed ingedeeld met bij de kapper zitten. Heb een super gave nieuwe look(mag ook wel heb er 4 uur voor gezeten incl wachttijd tot ik aan de beurt was hihihi) zal straks een foto plaatsen.. Is mijn beloning voor alle kilos die er intussen af zijn
jAC @ Dat mag hoor meis heb je verdiend na dat harde werken. Je wil nog meer kwijt maar dit is applaus al groot waard. Meijke@ Hoe gaat het bij jouw ? nog 6 te gaan zie ik. Hier net deel boodschappen gehaald voor 1 euro bij c100, en borrel noten mee genomen. Ja weten dat het niet hoort maar ik vond dat we het verdienden. Als we morgen en zaterdag weer afgevallen zijn , mag je wat lekkers. Mis blijft ie erg lang dicht twee zakken. zullen zien wat de weeg morgen voor mij zegt broek zit wel losser hihi. Manlief dankt niks er af te hebben , zullen zien zaterdag .