jacenhenk; wat goed, een dolfijn sticker!! en al zo jong aan het zwemmen, wist niet dat dat al kon! draagdoek zag ik staan, zit er ook over te twijfelen, is dat makkelijk en fijn? marnat; goed gesport gister! maar broodje bapao is dan weer niet zo gezond toch? verder ziet je menu er voor vandaag ook goed uit en heerlijk sinas, wel light? agnes; sport je thuis? en wat voor werk doe je als je zoveel loopt? verpleging? winkel? postbode? hier vanochtend gewogen en ik zat op -8.5 sinds de bevalling. nog 10 te gaan. man had gister weer frietpan aangezet savonds maar ik heb het weerstaan!! menu vandaag; o; 1 boterham met kipfilet l; sla met huttenkase, tomaat en komkommer d; tomatensoep, gek.aardappels snijbonen sauzeijs en yoghurt met kersen als toetje (aten bij schoonouders) tussendoor niks gegeten want ik was de hele dag bezig met op en neer rijden en visite bij vriendin. gedronken; water, thee, ice tea bij vriendin en net 1 cappucino.
Senna@ Idd bapao niet echt goed maar wel beter dan die met kip , daar zit erg veel kcal . Die wij hadden is rundvlees zit weinig kcal , als je het dan bekijkt is het wel goed. Neem je shoarma dan heb je weer veel meer kcal te pakken. Ook nog toetje gehad mmm. Sinas niet gehad ook geen zin in. Wel good energie drank , verder nu koffie en flesje water de derde . Morgen eten : twee broodjes kipfilet 1 s ochten s en 1 tussen de middag met beschuit of wassa creaker er bij met kipfilet . Warm rijst met bonnen en manlief prei schotel uit de vriezer. Drinken glas fris bij clieint flesjes water koffie verder geen idee . Ga s avonds na zusje. Vandaag ook gesport 40 min een uurtje. Morgen niet sporten veel lopen boodschappen dag. Jouw menu prima toch.
Zooooo....druk druk druk hier! Vandaag en gister de hele dag gewerkt en gister nog gesport. Vanmorgen gewogen en 72,4! Dus 2 kilo er af in 1 week!!! Verder erg drukke dag gehad. Jongste ging voor het eerst naar de psz en ik werd na een uurtje gebeld of ik haar op kon halen, 1 groot drama. Kleine pluk was helemaal overstuur, was helemaal aan het hyperventileren. Het leek heel goed te gaan toen ik weg ging... NU volgende week weer en dan blijf ik er gewoon bij en gaan we na een uurtje weer weg. Morgen vrije dag...zaterdag nog even werken, zondag leuke dag met vriendinnnen en dan de hele week werken....pfff!
mamavanjuul@ Wat sneu de kleine geef maar knuf van mij komt het weer helemaal goed Aplaus meis knap hoor in een week 2,5 ! Hou vol en ga zo door .
Goede avond, Vandaag een keertje niet gesport. Moest na de fysio en later weer werken. Wel weer netjes aan mijn menu gehouden. En zit weer tussen de 1400 en 1500 calorieen. O: - 3 cracottes met runderrookvlees - bakje activia - judorange - koffie met halfvolle koffiemelk L: - 4 cracottes met runderrookvlees A: - schnitzel (110 gr) - broccoli (75 gr) - halfvolle vanille joghurt T: - 6 dropjes (die zijn nu gelukkig op ) - 3 koekjes - koffie met halfvolle koffiemelk - 2 kiwi's - 2 nectarine's Voor morgen is mijn menu ook al een beetje klaar,maar kan nog iets veranderen aangezien ik nu het gewicht gegokt heb en morgen het precies weet. Morgen iets meer calorieen,maar voor het weekend mag dat van mezelf zolang mijn vetten maar netjes in het groen blijven O: - 4 cracottes met 20+ smeerkaas en komkommer - bakje activia - judorange - koffie met halfvolle koffiemelk L: - 4 cracottes met runderrookvlees A: - 100 gr krieltjes - gehaktbal T: - appel - 2 kiwi's - 3 koekjes - 2 glazen rode wijn - zakje chips - cappuccino - 2 koffie met halfvolle koffiemelk Hiermee kom ik uit op 1739 calorieen.
Jeh: Wat leuk voor je zoontje dat hij een sticker heeft verdient. Zit hij ook op knuffelzwemmen?? Fijn om te lezen dat wat meer eten een positieve effect op je gewicht heeft,hopelijk gaat het nu weer beter. Ben wel benieuwd na je foto Marnat: Knap hoor dat je toch weer gesport hebt. Merk je dat nou ook goed aan je conditie?? Senna: Wat goed zeg dat je alweer je man's avond lekkernijen hebt weerstaan. Ik werk als schoonmaakster in een ziekenhuis op diverse afdelingen. En de afdeling waar ik gisteren stond moest je ook de bedden verschonen wanneer de patienten na huis gingen. Dus dat was vaak op en neer lopen/rennen. En ik sport idd thuis,de zumba via de wii. Heb helaas zowel de tijd als de finacieele midellen om na een sportschool te gaan.
agnes@ Mooi menu meis , hoe zwaar ben je nu ? of mag je nog niet wegen? Ja ik merk het wel , trap beter op komen en fietsen gaat makkelijker . Het is nog niet zo als ik wil maar zag nu dat buikje minder te zien . Merkte dat ik ook wat zekerder door de winkel liep . En als de weeg mij morgen weer blij maakt , kan het voor mij niet meer stuk .
Grrr kl@#te tel. Heel verhaal druk ik op verkeerde knopje alles weg dus ff in het kort. Senna: ja dragen is geweldig als je meer info wil pb me dan ff wil je graag enthousiast maken ervoor. Marnat goed bezig en zondigen moet kunnen af en toe hoor. Fijn dat je ppsitief resultaat hebt.. Agnes: ziet er goed uit he menu.. en jeffrey zit al op echt diploma zwemmen voor zn A diploma knap he.. Mvj wow super goed hou zo vol.. En wat zielig van je meisje maar zet door het gaat echt goed komen ze kent de mensen niet en dan laat mana haar ineens achter en dan zijn ze met 2, 5 nog net te jong om dat te snappen.. Sterkte en dikke knuf voor jou en je meisje.. Hier : ziek.. vanaf gisteravond hang ik al boven de wc en alles wat erin gaat ligt binnen het half uur weet in het riool.. Echt raar ineens om half 9 schoot mn macaroni verkeerd en hou ik niks meer binnen. Moet maar denken is goed voor de lijn hihihi Maar bij het jeffrey was dat ook zo dus zal wel een buikgriep zijn heb ook over de 39, 0 koorts en kan ook niet slapen. Dus dacht maak me moe door ff te reageren pfff Zal zo snel mogelijk een foto plaatsen tis zoooo gaaf geworden.. Succes dames we kunnen het Nu truste xx
Agnes[/COLOR] / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~23,5/ huidig ~ 76,4 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 74,4 / streef ~ 69 / afgevallen ~ 0 / huidig ~ 74.4 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 8,2/ huidig ~ 63,8 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0 Ons Kleintje / start 29/5 ~ 69/ streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~ 67,9 Meijke / start ~ 71,3 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 0,4/ huidig ~ 70,9 Luciaatje / start ~ 78/ streef ~ 68 / afgevallen ~ 4,4/ huidig ~ 73,6 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 64 / afgevallen ~6 kilo/ huidig ~67,7 Manyana /start ~ 72/ streef ~ 60 / afgevallen ~ 1,1/huidig ~70,9 Ik ben verlieft huidig 92,4 afvallen ... streef 75
Meiden , ik ben weer erg vrolijk de weeg was erg aardig zo als jullie kunnen zien 67.7 , 6 kilo er af heerlijk , nu man lief er nog wat af . De borrel noten geen spijt van ze waren heerlijk Jac@ Beterschap meis denk om je zelf hoor. Mis wel goed voor de lijn overgeven , maar moet niet te gek worden . Beschuit met thee kan helpen honing met thee.
Voorlopig heb ik echt nergens zin in kan amper op mm benen staan. Dus gs ff oppas regelen voor de oudste en als het lukt ook voor de jongste.. Want moet morgen echt beter zijn dan heb ik het Vrijgezellenfeest van mn a.s. tante en wil echt niet moeten afbellen Tja als ik me dan nog zo voel heb ik geen keus
Beterschap J&H! Hier heeft mijn man het ook al 2x gehad afgelopen maand. Was geen pretje, haha, maar ja dat is dan ook een man Vanmorgen ongesteld geworden, buikpijn en knallende kopppijn, niks aan! Eind oktober gaan we waarschijnlijk voor een broertje of zusje voor de meiden, spannend!
marnat; ja vond mijn menu gister er ook prima uitzien. fijn dat de weegschaal je goed gezind was vandaag! goed bezig dan! mamavanjuul; ohhh wat zielig! daar hik ik ook tegenaan. heb hier de inschrijfpapieren al 2 weken liggen maar mijn dochter kennende zet ze het ook op een krijsen en dat houdt ze normaal gezien heeeeel lang vol. hoop dat jouw meisje het de volgende keer beter doet als je er even bij blijft. he jakkes, die menstruatie, dat zou verboden moeten worden he! of iig die buik en hoofdpijn. leuk dat jullie voor nog een kindje gaan, spannend weer! en 2 kg er af in 1 week. wow! agnes; lekkere menu's zie ik bij je voorbij komen! krijg wel inspiratie van jullie. ga zaterdag boodschappen doen en dan gezonde varianten halen van wat ik normaal gebruik. wat goed van je dat je thuis sport. hier helaas de fut op het moment niet om te sporten aangezien zoon nog om de 3 uur komt voor voeding. wel een voordeel dat je op je werk zo veel loopt. ik zit normaal gesproken op kantoor en loop amper dan. jacenhenk; oh balen dat je ziek bent, zal idd wel een virusje zijn. maar het is wel goed voor het afvallen, nouja het is voornamelijk vocht en dat wordt de komende dagen wel weer aangevuld, maar toch en tja ziek is ziek, dus als het echt niet kan zul je moeten afbellen. vandaag wordt mijn menu dit; o; 1 boterham met boterhamworst t; halve banaan (delen met dochter) l; mn sla moet op, dus sla met tomaat komkommer en gerookte zalm d; champignonsoep met ciabatta en ik denk kruidenkaas erop, maar misschien laat ik dat er ook wel af wat is nu goed voor op je brood want wij hebben vaak de vettere dingen denk ik. zat te denken aan smeerkaas 20+, runderrookvlees, paardenrookvlees, kipfilet, kalkoenfilet.. en wat nog meer? hier vanochtend op 69.0 net niet de 68.. morgen dus wel denk ik. vanavond zijn de kinderen uit logeren. we hadden al plannen om uit eten te gaan of naar de bioscoop of beiden maar we zijn zo futloos dat we denk ik op de bank ploffen, ff tv kijken en dan naar bed gaan en heeeeeel lang slapen! morgen vroeg gaan we shoppen, hebben beide nieuwe kleding nodig. zit nog steeds in mn zwangersch.kleding en de andere dingen pas ik nog niet of zijn van een paar jaar geleden, toen had ik nog geen kids (en extra vet/lovehandles) dus moet echt iets anders hebben. dus heb er zin in. en als ik over een tijd op mn streefgewicht zou zitten dan beloon ik mezelf met nog een keer shoppen!!
Je kan ook 30+ kaas doen. Mijn menu voor vandaag: O: 2 beschuiten met jam en kaas, 1 schaaltje yoghurt T: fruit L: 1 boterham met kipfilet, kaas en tomaat. 2 crackers met smeerkaas met tomaat, 1 glas karnemelk T: koekje L: gebakken of gekookte aardappelen, met broccoli en kip. T: 3 toastjes met gerookte zalm, 2 glazen wijn Vanavond ook weer een uur sporten, heb de smaak weer helemaal te pakken. Heb het woensdag ook weer gedaan en gelukkig minimale spierpijn. Toch weer 460 kca verbrandt en aan mijn spieren gewerkt. Vanavond dus weer! @Senna: Ooh wat een lekker vooruitzicht kan dat dan zijn he, even een avond (en vooral de ochtend)kinderloos. Lekker uitslapen. Nou...uitslapen, meestal ben ik dan om 8 uur wakker haha!
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~23,5/ huidig ~ 76,4 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 74,4 / streef ~ 69 / afgevallen ~ 2 / huidig ~ 72.4 Kabouter/ start (2/4) ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna nog 4?) / afgevallen ~ 8,2/ huidig ~ 63,8 MamavanJordy: start ~ 80,1 / streef ~ 64 (om te beginnen) / afgevallen ~ 4,1 / huidig ~ 76,0 Ons Kleintje / start 29/5 ~ 69/ streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,1/ huidig ~ 67,9 Meijke / start ~ 71,3 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 0,4/ huidig ~ 70,9 Luciaatje / start ~ 78/ streef ~ 68 / afgevallen ~ 4,4/ huidig ~ 73,6 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 64 / afgevallen ~6 kilo/ huidig ~67,7 Manyana /start ~ 72/ streef ~ 60 / afgevallen ~ 1,1/huidig ~70,9
Spannend hoor mvj Hier net ff stiekem gewogen: 73, 7 van mij nag dat zo blijven wahaha Gister woog ik nog 75, 9 dus dik 2 kilo eraf maar vrees dat die er heel snel weer aanzitten als ik weer normaal ga eten... Nou kids zijn ff weg dus ik ga slapen Xx
Wat is het rustig hier... Lig wakker Denk dat ik teveel geslapen heb overdag... maar ben niet meer misselijk dus als het een wat beter tijdstip is ga ik eruit om te kijken of ik in staat ben te rijden en naar het Vrijgezellenfeest te kunnen. Heb wel door al dat liggen onwijs veel pijn aan mn heup nu maar hoop dat dat weg trekt zodra ik langer gestaan heb.. Nog niet gewogen maar hoop dat ik nu ondanks dat ik weer een biterham en een cup a soup op heb nog wel onder de 74, 9 zit en dat ook zal blijven.. Nou ga ff mn benen strekken pijnstillers innemen en weer slapen. Zal straks ff foto er opzetten van mn nieuwe look Xx
Jac@ Leuk e foto met 1 van je kids En je look is mooi hoor. Je zit er goed uit . Hier nooit weer blond blond de zon maakt het dan spier wit. Toen ik een jonge bloem van 17 was had ik het wel gedaan heb het geweten. Ik heb nu lang blond haar de zom maakt het blonder . Soms ik het erg donker blond . Klinkt of je erg goed uit gerust bent en er goed tegen kan. Als je heup wel wat pijnlijk voelt mis beetje tijger balsem er op wil wel helpen. Manlief had laatst last van de nek hoor hem nu niet meer . Gister hadden we het beetje druk dat we toch maar ander eten hebben genomen. Nasi met pinda saus . Manlief moest douchen nog na we boodschappen hadden gedaan . Daarna na mijn zusje erg gezellig met de kids gespeeld. En lekkere kaas en worst gehad mmm als je nooit meer dat soort eet is het extra lekker. ow en een milk sake gehad. Fout dagje heerlijk !!! Vandaag brood dag en mis dat we de chips open maken. We gaan nog weg denken we , zien wel wat we verder eten . En fruit gister vergeten foei . denk cerry tomaten. Drinken water koffie spa crystal claer .