Senna@ 70 meis bijna er onder kom op je kunt het . Extra sporten en idd tussen door iets meer eten. Hier weer op 67.7 6 er af , nu ga ik weer voor lager . Voel me ook erg goed , buik word ook al strakker. Als ik hier tussen blijf hangen is het mij ook goed eerst. Sporten blijf ik doen is heerlijk al is het voor plat buikje. Vanavond gezellig hozen en springen bij zanger jannes heerlijk. Verder gaat het prima hier , mis ga ik weer na school lees in mijn topic staat meer . Eten 1 broodje kipfilet en cornflakes en warm eten patat al weer poos geleden. fruit Drinken : water koffie en fris sap en rivela en mis vanavond een biertje. [ kan volgend weekend niet dan zijn de kids hier] Als ik meer tussen door eet geeft mij het gevoel dat je dik word nu. Maar zou het tegen de avond proberen want dan wil ik al vaker weer chips pakken . Wat kun je dan pakken behalve fruit . Goed weekend meiden . Ga wel sporten denk ik als het hier in huis niet te warm word.
vanochtend zag ik even 69.9 maar toen sprong hij op 70.0 haha, stomme weegschaal. hier net ontbijt gehad; tonijn op water uit blik met philadelphia en glas water. lunch wordt; 1 geroosterde boterham met slankie en stukjes meloen die nog over zijn. avondeten; we gaan frietjes eten... dus ik pak alleen de frietjes.geen snack erbij en dan ipv mayo pak ik appelmoes. of zou ik voor mezelf wat gaan koken?? mmm nog even over denken. meijke; jij zit ook met die 70 grens zie ik. hoop dat je er weer snel onder bent en de 6 ziet. wel fijn dat je bijna je vakantiekilo's kwijt bent. marnat; ook goed bezig! en veel plezier vanavond bij jannes. chips zijn hier op dus die kan ik niet pakken, vind ik ook altijd zo lekker. maar idd als je trek hebt een stuk fruit, al schijnen daar ook veel suikers in te zitten. sporten; ben er nog niet aan toe gekomen, lig om half 9 echt uitgeteld op de bank. en om half 10 ga ik naar bed omdat ik de nachtvoeding altijd geef. en had net zitten kijken om weer yoga te gaan doen maar dat kost 10 euro per les, 40 per maand dus. denk niet dat we dat kunnen missen. dochter zit nu op psz en daar gaan we ook rond de 70 per maand voor betalen. fitness afhankelijk van welke school kost onbeperkt 30-55 euro per maand. kan wel gaan zwemmen, dat kost per keer 3,25 dus dat zou wel netjes zijn. maarja dat is weer niet goed voor mn haren in dat chloor en om nou met zo een muts te gaan zwemmen haha. denk dat het maar rondlopen met de wandelwagen gaat worden, youtube en zelf fietsen. en dan zo nu en dan zwemmen.
Senna@ Heb je geen mogelijkheid thuis te sporten? ow wat flauwe weegschaal . komt vast goed je komt wel op de 68 . Plezier gaat zeker lukken de cd s draaien hier nu al om in de stemming te komen You tube heeft veel keus zoek wel even voor je. Hoezo kost veel kijk meis genoeg yoga:yoga for beginners - YouTube. Geen yoga maar deze doe ik erg graag: TiffanyRotheWorkouts - YouTube Of:Beginner workout Vetvetbranding, Buik, Billen en Benen - YouTube Jillian Michaels Kickbox Workout - YouTube Dit zijn wat mogelijkheden , zo staan er veel meer op , even zoeken dan is er genoeg.
thx voor de links. ga idd thuis iets doen. we via youtube dan want ik heb geen apparaten thuis staan. ik heb hongerrrrrrrrrrrrrrrrrr!!! pff moet me zo inhouden om niet een koek te pakken of iets anders uit de 'kast' man komt pas over een uur thuis. denk dat ik alvast met de kleine ga eten anders houd ik het niet vol.
Senna@ Hier ook alles via you tube , heb ook geen apparaten . Vast al eens genoemd manlief en ik gaan samen ook hardlopen . Als we goede kleren er voor hebben, mocht dat niet willen dan gaan we kijken of we toch na de sport school kunnen om de laatste kilo s er af te halen. We hoeven op dit moment niet meer , maar strakker worden is wat we nu willen en wat spelling , dat je niet ow kan niet want ... krijgt zeg maar . Als het kan wil ik je wel steunen bij het sporten samen doen op een bepaalde tijd als ik thuis ben. Want ik ga wel door maat 38 zijn we nog niet hihi. maat 40 word ook al wat ruimer , we zullen zien de bikini moet aan volgend jaar hihi. En is dat koekje in de kast gebleven? 1 mag wel hoor , doe ik ook als ik op werk ben soms. Of pak druiven of cerry tomaten als je die hebt. Ik eet af en toe wel weer wat fout , niet te maar wel wat. Eten brood dag hier , en zo meteen cornflakes mmm. Drinken water koffie rivela melk verder zien we wel mis biertje [ gister niet genomen. Was veel te warm bij jannes erg gezellig met een traan en een lach .
joehoe!!! 69.7 op de weegschaal heb gisteren niet op mn man gewacht met het eten. maar gewoon zelf begonnen, zijn toch frietjes met appelmoes geworden. vinden jullie dat ik te weinig eet op een dag? iemand in een ander topic vond dat ik aan t crashen was.... vandaag; ontbijt; 2 bruine boterhammen met speculaaspasta en kipfilet lunch; sla met huttenkase, dressing, ei, tomaatjes avondeten; kipfilet met broccoli en aardappels en daarna yoghurt tussendoor ; komkommer en druiven. drinken vandaag; water thee en koffie. hoe was jannes??
Sorry kan je niet helpen ik werk niet met kcal en doe dat ook net. Gaat mooi zo al 6 er af hier mag meer . Ik minder alleen maar mijn porties minder aard meer groente en soms toetje Als ik werk 4 broodjes kipfilet en werk ik niet drie af bak broodjes en cornflakes .[ weekens dan he] Ik let soms alleen op hoeveel vet waar in zit . En zout in mijn geval + dieet boter maar dat komt door de bloeddruk en cholesterol . Wat goed onder de 70 hoeveel wou /moet je ook al weer ? 69 mooi nog twee dan ben je net als ik en dat is mooi . Weet niet hoelang je bent maar net als ik dan zou je al goed zitten. Jannes was top zie boven .
hoi! mag ik meeschrijven? ik zoek motivatie om 4 kilo kwijt te raken. Ik schreef 1,5 jaar geleden mee in het topic `10 kilo kwijt strenge variant`, ik ben toen 11 kilo afgevallen, van 76 naar 65 kilo. Inmiddels woog ik vanochtend 69,7 en ik wil echt weer terug naar minder. ik ben 1.69 lang. Ik eet savonds en dat is wat ik verkeerd doet. Ik eet rustig een zak chips leeg of andere lekkere hapjes als de kinderen op bed liggen. slecht!
Ons kleintje@ Welkom terug natuurlijk mag je weer mee schrijven . Zo zwaar ben je niet volt mee toch? Ik ben iets kleiner 1,67 en nu 67 ,7 kilo mooi in het groen. Maar begrijp dat je speling wil net als ik en mijn man. En fit blijven is ook heel wat. Succes we gaan je steunen . Als je weer op de lijst wil moet je hem even op sporen hihi. Ik ben trouwens flink geweest gister heb ik niks fout gehad !!
ik heb mezelf erbij gezet @Marnat ja ik wil inderdaad gewoon fit zijn. Ook al zegt mijn man, je hoeft niet af te vallen, ik wil het zelf graag want ik voel me gewoon niet fijn zo. Er ligt allemaal leuk spul in mijn kast in maat 38 en die wil ik ook graag weer passen.
@ Ons kleintje Kijk als je je zo niet fijn voelt moet je er zeker iets aan doen, Dan is 66 kilo mooi , mocht je zo iets hebben voel me nog niet fijn is 64 mooi.. Heb je 5 kilo spelling , mis meer . Ow ja maat 38 mmm wil ik ook voor gaan. Korte en een lange broek in die maat willen al , nu nog een spijker broek. Die kan ik van mijn zusje krijgen , en zij mijn maat 36 . Ik ga nu meer voor de strakke buik ook voor de kilo s maar als ik de strakke buik al beter krijg voel ik me nog beter. Ga vandaag bloeddruk ook meten ben benieuwt ! Porties minderen zo doe ik het en het werkt en de chips weg [ af en toe een beetje mag] snoep wek koekjes weg kom je al een heel eind,
dank je marnat, heb je een te hoge bloeddruk? Vandaag ging het hier goed! ik zit nu aan de thee met een klein beetje honing, eierkoek gehad. En ipv 2 borden heb ik 1 bord macaroni gehad, en druiven ipv vla. Eerder op bed gaan zou wel goed zijn voor mij want ik slaap meestal maar 6,5 uur.
Goed gedaan meis. Ja mijn bloeddruk is te hoog , hier in het deel stuk terug staat wel iets . Zou gister testen maar word vandaag. Beetje chips gehad zak was haast leeg . En patat met kroket en hamburger mmm, Nu mogen we volgend weekend geen vet, Verder radijsjes en druiven cerrytomaten , Vandaag weer strenger sporten en geen koekjes enz. Wil toch kijken wat mijn buik doet al ik weer 4 keer train. Als manlief ook werken mag dan liggen we er om half 9 tot tien uur tv aan in slaapkamer .
@Ons kleintje: Welkom terug Ik snap wat je bedoelt, ik ben nu 72 kg bij 1,72. Heb ook niet echt overgewicht, maar zou toch graag richting de 68 gaan. Alsof je kleren dan net iets beter zitten ofzo. Hier is het weekend wel redelijk gegaan. Hoofdmaaltijden wel genomen, maar wel 's avonds lekker met worst en kaas op de bank. Vandaag weer streng en dan hoop ik mooi in de 71 te zitten aan het einde van de week.
onskleintje; leuk dat je meeschrijft, ik zit hier ook pas een weekje ofzo. marnat; patat met kroket en hamburger, ohhh wordt er jaloers op. volgend weekend dus maar gezond weekend voor jullie! doe je buikspieroefeningen? moet je buik platter? is lastig om op 1 punt af te vallen denk ik he. mamavanjuul; jij bent bijna even groot als ik, en idd het is geen overgewicht maar net ff een aantal kilotjes minder waardoor je bv geen lovehandles hebt. hier; vanochtend 69.3 dus de 68 is bijna in zicht. ik heb ook geen overgewicht, ben 1.73 maar heb heel lang 58kg gewogen en had toen ik daarbij sportte een super goed figuur, had zelfs een six pack. deed toen 3x per week fitness. maar sinds ik op kantoor zit en nu na 2 kinderen zit er aardig wat bij. 58 is niet haalbaar meer, maar zo rond de 62 kilo wil ik wel weer wegen. dat woog ik ook toen ik trouwde en toen vond ik het een prima gewicht. merk nu dat mn buik ook echt het speerpunt is. voorheen paste ik nog in maat 30 van spijkerbroek, nu is dat 34. en gewone broeken heb ik maat 42/44 en die zijn dan weer te wijd op mn billen. maar als ze mooi zitten aan mn billen past mn buik weer niet waardoor mn lovehandles erover heen hangen. dussss.. heb vanochtend even de 30day shred 6 pack gedaan. man o man dat werkt wel zeg. voel mn schuine buikspieren nu enorm. hier vandaag het menu; ontbijt; 1 boterham met kaas en 1 glas thee lunch; 2 boterhammen met slankie en corned beef en 1 glas spa rood tussendoor; 1 kiwi met yoghurt avondeten; gebakken aardappels, erwtjes met wortels, en iets van gehakt weet niet hoe het ding heet. en dan herfstvla na. verder spa rood en als ik honger krijg heb ik snoeptomaatjes staan. over 7 dagen gaan we naar center parcs. heb mn bikini nog gepast gister en die zit weer redelijk... je ziet nog wel mn zwangers.lijn op mn buik haha is wel grappig.
Kan je na gaan dat het bij iedereen weer anders zit. maat 30 is mij echt te groot, krijg mijn spijkerbroek met knoop dicht zo naar beneden. Maat 29 zit prima. Maat 40 is mij dus te groot.. Tops en truien heb ik ook 38, soms 40, maar dat is maar net hoe het valt. Ik kom vandaag trouwens maar op 1000 kca....maar wel even goed na het weekend
Senna@ Denk niet dat je jaloers hoeft te zijn , mis dat het vrijdag wel de das om doet of weer niet . Ik doe tiffany rothe workout meer niet ja soms anderen en kick box s staan hier verder op de links . Die ik jouw gaf doe ik zelf. Vandaag niks gedaan druk in huis bezig kamer op ruimen . Zusje haar kids komen vrijdag slapen. Kan je een troep hebben zeg pff , ook veel dingen verplaatst moet later weer terug. En wou je nog samen trainen? Idd buikje moet wat platter lukt al wat maar de onder kant gaat langzaam. Buikje komt nog van de hormonen die in 2009/2010 in mijn lijf zijn gekomen . maar of het daar nog echt van komt geen idee veel zeggen dat wel. Eten vandaag spitskool aard en vlees , cornfleaks en sousijs fruit Drinken water koffie Mamajuul @ Dat zijn niet veel k cal moet zeker nog meer bij .
mamavanjuul; ja ieder figuur is weer anders. bij mij zit het echt net boven mn heupen en mn buik, ik heb gewoon geen taille! tops heb ik maat 38. 1100 cal. is netjes. ik weet eigenlijk niet hoeveel ik op een dag eet. zal dat ook eens uittellen van de week. marnat; ja je kan heel snel veel troep hebben in je huis, weet er alles van wanneer train jij meestal? ik vaak smiddags woensdag en donderdag als de kids naar de oppas zijn. hormonen; heb je die gehad ivm kinderwens?? zou dat kunnen ja dat je daar dikker van wordt op je buik? is wel balen dan zeg. hier gaat mn man zo weer de frietpan aanzetten. dus ik ga zo naar bed anders kan ik me niet inhouden hoor. die gedachte aan de geur alleen al... morgen op de fiets even naar het dorp, moet nog spenen kopen en een nieuw paar schoenen voor mezelf.