Senna@ Pas op hoor dat je niet te te veel gaat snoepen nu. Je ging zo mooi . Rot situatie meis dikke knuf hoop voor goed nieuws. Hier manlief nog altijd www dus weet hoe je je voelt . Hij mag morgen ook nog een dag werken. Eten: brood 4 kipfilet er op warm ei spinazie en aard Drinken melk water thee koffie.
He bah Senna dat is niet het nieuws waar je op zit te wachten.. Hopelijk valt het mee en val jij onder de werknemers die mogen blijven. En wat erg voor je zoontje.. Is het een zware operatie?? Loopt hij al langer hiermee?? Hier weer een goede dag. Nog niets gesnaaid manlief is weg dus ga zo naar boven dan blijf ik ook overal vanaf. Heb bij het diner al een schaaltje yoghurt genomen, maar denk dat ik nog wel wat kwark neem. Zat toch nog onder de 1000kcal en dan heb ik in bed nog wat te "snoepen" Morgen g ik met de kids naar Zierikzee naar m'n nichtje die zwanger is na hele lange tijd en tig miskramen.. Dus dat word super leuk.. Fijne dag iedereen..
@senna ik kan me dat voorstellen. Mijn zoontje heeft vorig jaar een dubbele liesbreukoperatie gehad. Hij werd door 2 chirurgen tegelijk geopereerd, jouw zoontje ook? Helaas is 1 van die liesbreuken nu weer kapot gegaan na een verkoudheid een half jaar na de operatie (hij is al 5 keer geopereerd aan zijn liesbreuken alleen al) maar voorlopig staat er geen operatie gepland omdat deze nog niet bekneld is geraakt. Het geeft mij een onrustig gevoel, maar er kan nu niets aan gedaan worden omdat het dan zeer waarschijnlijk opnieuw weer kapot zal gaan. Ik heb trouwens net 2 boterhammen met kaas op, kwam laat uit het werk.
ik heb geen idee hoe het met zoontje qua operatie gaat, moet nog naar de chirurg. dat wordt iig na de vakantie dat we daar terecht kunnen. vanochtend op de weegschaal 69.0 dusss vandaag maar even een crash dag. ontbijt en lunch 1 glas ontbijtdrink avondeten; denk dat ik een salade met tonijn voor mezelf maak. zo nu ff snel kinderen klaarmaken en dochter naar speelzaal brengen.
Jac@ Veel plezier bij je nichtje hoop op een plak beeb voor ze . Hier komen de kids vandaag , alles al klaar er voor. Zusje neemt ook nog dingen mee . Verder erg zin in , ze komen tegen 17 uur . Stofzuigen en kleine dingen nog even voor ze komen. Dus kan ook nog flink trainen en dan douchen . Zal er vanavond niet zijn , mis later na ze op bed liggen . Eten cornflakes 1 broodje kipfilet en warm gehaktbal aard en de groente mag nichtje uitzoeken. fruit en mis wat lekkers met de kids en toetje . Drinken . melk water koffie en rivela of crystal clear De weeg gaf zelfde aan als vorige ronde 67, 7 niks er op of af. Buik voelt ook platter aan dus dacht is vast meer af. Dat wil niet zeggen sporten hoeft niet meer , doe ik vanmiddag wel even heel lang rond twee uur of iets eerder . Zet hem weer op meiden we kunnen het !!
Goedemorgen dames Senna en ons kleintje wat heftig zeg voor jullie allebei. En ik maar klagen over mijn kleintjes die allergieën en eczeem hebben pffff Al hebben we met de jongste wel al 3 operaties/kijkonderzoeken gehad vanwege darmproblemen die nu godzijdank over zijn.. Marnat jammer dat er niks af is, maar misschien idd wel strakker geworden.. En m'n nichtje is ondertussen 23 weken zwanger dus geloof wel dat deze blijft plakken hihihi Nou ik ga nu zwemmen en daarna naar Zierikzee dus zal niet meer langs komen tot vanavond. Zet hem op dames..
hoi, vandaag weer een goede dag! het gaat wel lekker met het `lijnen`, beter gezegd, omgooien van gedachten over eten. Maaltijd is voortaan 1 x opscheppen ipv 2 keer. ontbijt is 1 boterham ipv 2, 2 schepjes koffiemelkpoeder ipv 3 in de koffie, en savonds niet meer zoveel eten. Ik merk dat mijn broeken al losser zitten, fijn! Hoe is jullie dag gegaan? veel plezier Marnat met de kinderen!
Zo, was ik ook weer even. Ontzettend drukke week gehad zeg... Afvallen lukt niet zo, sta gewoon stil met een -0,5 of +0,5. Dat terwijl ik me wel aan SB hou een volgens het voedingscentum zit ik op ongeveer 1400 kca per dag. door de week dan Deze week wel weer begonnen met sporten, 1x rpm (585 kca) en 1x bodypump (350 kca). Maar goed, ik ga gewoon door. Vind het wel lekker dat het weekmenu klaar staat. Hoef ik er zelf niet meer zo over na te denken
Mag ik ook mee kletsen? Ben al 10 kilo kwijt afgelopen 2 maanden, maar wil nog 10 kilo kwijt. Lees dat het niet zo goed gaat bij jullie? Ik weeg mezelf 1 keer per maand. Lijkt me leuk om tips uit te wisselen enzo! En elkaar af en toe wat extra te motiveren.
hoi delta welkom bij dit forum.. wat goed dat je al 10 kilo kwijt bent, wat doe jij ervoor?? en sport je.. misschien leuk als je iets meer over je zelf wilt vertellen?? hier probeer ik maar 1x per week te wegen, maar ik denk dat ik (net als de meeste dames hier) het niet kunnen laten om vaker te wegen.. en ja het is super als je het wel kan want dan is het getal dat je bent afgevallen vaak positiever maar ja wat niet lukt dat lukt niet. mamavanjuul: balen dat je stil staat, misschien kan het sporten idd verschil uitmaken. ik hoop het voor je. hier ging het goed tot gister avond manlief thuis kwam die ging aan de noten, en toen kreeg ik mega lekkere trek dus kwamen de toast en bakjes salade tevoorschijn.. had ik helaas nog staan van toen we het dak vervingen voor de harde werkers maar die aten er niets van. maar nu is het op, dus kan weer vol goede moed verder. vanmorgen was de weegschaal met 76 kilo dus iets minder lief voor me, maar weet nu wel waar het aan ligt. vandaag gaat het redelijk drink wel te weinig dus ga zo eerst ff een halve liter water achterover slaan. woensdag is mn weegdag weer dus hoop dat ik dan weer op of onder de 75 mag zitten.. fijn weekend iedereen..
Jacenhenk: dankjewel! Ik eet gezond en heb 30 day shred gedaan nu met ripped bezig. Zo ben ik tien kilo afgevallen. Ik heb zelf geen weegschaal, dus weeg mij 1 keer per maand bij mijn moeder als ik daar blijf slapen. Ik kan me best voorstellen dat je anders vaker erop wilt staan! Al wil ik zelf ook wel een weegschaal kopen hahaha. Lekker dat je genoten hebt van de toastjes, maar een keer is niet erg en gewoon weer vol goede moed door gaan nu met gezond eten. Sort jij ook? Ik zal wat later mijn eet lijstje plaatsen, vind dat altijd wel leuk om te lezen, ook van anderen. Fijn weekend!
Mijn lijstje voor vandaag: O: 2 kleine volkoren boterhammen met 1 gekookt ei T: banaan L: 3 volkoren boterhammen met Hüttenkäse, kipfilet en komkommer T: groene thee en 1 vijg Wat later een bak blauwe druiven en aardbeien A: volkoren wraps met courgette, aubergine, tomaat en garnalen Voor de rest alleen water gedronken.
Ik doe sonja bakker icm Stepaday.nl | bereik op een gezonde manier je streefgewicht daar vul ik sind mei mn eren op in zodat ik zie hoeveel kcal ik eet. Mag nu tussen de 1000 & 1400 kcal eten. Ik ben bijna 25 kilo kwijt en wil in elk geval terug naar 70 kilo voor de zomer en hwt liefste voor de kerst. Alleen lukt het me niet altijd even goed om me ertoe te zetten weer even streng te blijven als ik eerst deed. En mijn valkuil ligt daar juist. Als ik het doe moet ik alles laten staan en een knop omdraaien doe ik dat niet gaat het een paar dagen goed om vervolgens in het weekend weer flink de fout in te gaan. Hopelijk kan ik me nu de winter eraan komt beter toe zetten en ook vasthouden. Ijs is namelijk mijn grootste vijand op dit moment maar kan het ijs van het ijsboerke niet weerstaan.. Gelukkig komt hij nog maar 2 zaterdagrn en dan pas volgend jaar weer pfff Ga nu verder met de film kijken op rtl 7 met die ramp.. Echt super gaaf. Xx
Dat is echt knap! Al 25 kilo kwijt! In hoeveel tijd? Ik snap je dat je het liefst voor kerst weer op je streefgewicht wilt zijn. Hoeveel moet je nog? Sport je ook nog? Trouwens ik herken t wel, de fout ingaan in t weekend. Ik heb dat als ik bij mijn moeder ben, alleen als ik thuis ben heb ik dat niet. Lekker ijs, gelukkig gaat ie ff dicht toch in de winter! De knop moet om ja. Bij mij gaat ie om als ik een foto van mezelf terug zie! Ik moet daar steeds aan denken en lust dan niks lekkers meer haha. Lekker film kijken dus !!
hoi Delta! knap dat je al zoveel kilos bent afgevallen! @jacenhenk Woww wat ben jij veel kwijt zeg! geweldig! @ hier 2 snoepavonden met 10 toastjes vrijdag en gisteren zoute koekjes 3 handjes. Ik woog vanochtend 69,1 klein beetje meer dus. Wel een hele grote fietstocht gedaan met mijn zoontje. het minder avondeten gaat me wel erg goed af en dat vind ik echt knap van mezelf.
@J&H: Ik heb me net ook aangemeld bij Stepaday, de gratis versie dan. Welke heb jij? Ik zie nu ook waarom ik stil sta, ik eet te weinig.... Ik mag nu dus 1400 kca per dag!
Mamavanjuul Ja iedereen mag 1400 kcal per dag want normaal verbrand je 2000 per dag en 600 minder dan ga je echt je vetten verbranden.. Ik heb ook de gratis versie hoor.. twijfel af en toe wel omdat je bij de plus versie ook het sporten kan invullen en dan op die manier dat ook kan bijhouden maar vind het ergens zonde van het geld. En ik eet toch het menu van sonja en dat vul ik dan kwa kcal bij tot 1400.. Ons kleintje..dank je ben dan ook al bezig van voor de kerst 2012 Delta normaal sporte ik 3-5 x per week 2-2, 5 uur maar heb de laatste tijd aardig wat blessures in nek en rug dus sport nu aanzienlijk minder. Ik wil graag naar 67-68 kilo maar ben al heel happy als ik op de 70 rond zit.. Maar ja zoals het nu gaat zit dat er ook nog niet in hahaha Hier weer een zondig weekend gehad al heb ik vanavond niks meer gezondigd maar vanmiddag des te meer. Zijn met de motors weg geweest zal een van de laatste keren zijn vrees ik als ik het weer zie. En in willemstad toen een frietje speciaal en een ijsje gedaan En als avondeten eerst een grote kop kippensoep van gister en daarna shoarma met heel veel knoflooksaus. Maar morgen gaan we er weer tegen aan en dan hopen dat ik me volgend weekend kan inhouden zodat ik eindelijk onder dieb75 ga komen en er ook onder blijf. Fijne avond nog wij gaan naar bed toe Xx
Oh....ik dacht dat bij mijn lengte/gewicht te maken had. Maar goed, heb me vandaag redelijk aan de 1400 kca gehouden. Eindigde p 1485. Morgen weer SB en dan haal ik het lang niet, die 1400 kca. Dus dan vul ik het aan met extra fruit en rijstwafels.
Jacenhek; het is ook niet zo goed om zoveel te sporten hoor! Wat minder is volgens mij veel beter. Vervelend al die blessures! Niet meer zoveel sporten dus! Ook niet na je blessures hoor.