Zo Snoopy, wat een troonrede haha Dus jij ook alweer zo'n goed weegmoment vanochtend! Ikke ook! Hopelijk is de weegschaal weer zo lief voor ons morgenochtend Succes morgen met je repen en shakes, ik vind ze goed te doen, ben benieuwd wat je er van vind! Eylem, welkom hier! Gezellig dat de groep steeds groter word Hier ook altijd een dipje na een aantal dagen dus ben er wel bang voor.. Maar samen staan we sterk dus we slepen elkaar er gewoon doorheen!
Goedenavond, Mag ik mij hier ook aansluiten? Ben gisteren pas begonnen. Ben mandy, 22 jaar en moeder van 2 kinderen. Max van 3 jaar en Lisa van 1,5 jaar Ik heb mezelf gisteren gewogen op 78,8 terwijl ik giga ongi ben.... Paar dagen ervoor was ik 76,6 dus die 2kg extra kan wel kloppen. Mijn dag vandaag was: Ochtend: 2 broodjes, kaas en pindakaas Tussen: niks Middag: 2 pistoletjes, gebraden gehakt en kaas Tussen: 2 rijstenwafels Avond: rijst met kip. Na: niks En 2 liter water per dag en 3 koppen koffie zwart Opzich netjes toch, of is het nog teveel koolhydraten? Ik wil graag naar een gezond BMI, ben zelf 1.68 dus dat zal rond de 60-65 kg zijn.
Wow wat een drukte hier!! ff kijken wat ik onthouden heb. snoopy, er zit appel in de sap daardoor is het idd wat lekkerder. morgen zou ik in princiepe meer fruit mogen. maar morgen ga ik kijken hoe ik t doe. ben in de stad dan. Renate wennemars moet ik nog ff opzoeken. maar heb een handige man. Ja.. idd moet er lak aan hebben wat mensen denken ik ga alleen niet in t donker lopen. gelukkig heb ik een crosstrainer.. (alleen jammer dat die boven staat.. voor de tv was wel lekker geweest hahahaha) @ eylem welkom welkom! @run 20 min?! moet wel opbouwen maar dat komt omdat ik 2 maanden ziek zwak en onderweg was. maar daarvoor deed ik 40-50 min en dan gewoon de hele tijd voluit! dat hield ik nu niet vol. maar kan snel gaan. voor ik 2 weken verder ben ik zie prachtige menuutjes voorbij schieten. hooop dat het we het met zijn allen zooo goed vol gaan houden! (en dat ik ook eindelijk mooie resultaten heb.. 600 gr pd gaat hier sowieso niks worden.. al eet ik niks..)
Peace, wanneer ga je beginnen? Cindy, veel groenten en kip opscheppen en weinig chips en kaas, dat is de gezonde versie . Balen is dat he als je je niet fijn voelt in je eigen lichaam! Helise, ja komt helemaal goed met de dipjes zo . Mijn man is soms 's avonds niet thuis (avonddienst) en dan vind ik het helemaal lastig, maar dan kom ik hier wel zeuren Leandrotje, ik mis groenten en fruit! en best wel wat brood. Je zou eens je eten kunnen invullen op de eetmeter van voedingscentrum, dan heb je een beetje inzicht in hoeveel cal. je nou binnenkrijgt. Want soms lijken dingen gezonder dan ze zijn bijvoorbeeld pindakaas is echt ontzettend vet en gewone kaas ook. Kom gezellig meekletsen en dan komt het vast allemaal goed Ik ga opruimen en naar bed, onze oudste heeft de leuke gewoonte wakker te worden als mijn man opstaat (deze week om 5.00 :x ) dus ik kan mijn uurtjes wel gebruiken. Tot morgen!
@Ninja, dat is idd niet vol te houden dat sporten met zo weinig calorieën. Groot gelijk dat je dan gewoon warm eten neemt. Hoelang wil je die shakes gebruiken? @Snoopy, ohh verleidelijk die smartie traktaties, kon je je inhouden om er niet stiekem 1 in je mond te doen? Ik was ook melkchocola verslaafd, maar omdat ik nu bijna geen suiker meer gebruik wordt mijn smaak ook anders. Ik kan nu echt een stukje pure choc waarderen (vroeger vond ik het smerig) Mooi lijstje vandaag @Agnes, wat goed, ook 1,5 kg eraf! Mooi lijstje hoor. @Madeliefje, ohhh moeilijk om die taartjes af te slaan. Wat leuk dat je een nieuwe keuken krijgt. @Helise, wat lekker 0,7 eraf! Hopelijk morgen onder de 90 @Cindy, jij ook al zoveel kwijt! Ga zo door.Bootcamp lijkt mij ook wel leuk, ik ga eens kijken of dat ook bij mij in de buurt is.Mooi lijstje hoor. @Peace, is het wat het sb boek? Mijn zusje wilde er ook misschien mee beginnen. @Cherie, ben je nog op de crostrainer gekropen? Op miniinthebox.com heb je hele goedkope iphoneholders. Ik wil er daar ook een bestellen voor het hardlopen. @Rundeeprunwild, welkom! Dreamline, ik had er nog nooit van gehoort. Wat houd het in? Wat is er 20 april? Ik lees nu net wat dreamline is, klinkt goed, lekker veel fruit. @Estha, leuk dat je ook mee komt kletsen. Goeie tip van het voedingscentrum, ik ga daar ook eens mn menu invullen. Ben je nog naar de sportschool gegaan? @Minaa, hoe was london? @Eylem, leuk dat je ook mee doet! Wat is dat voor een boek? @Lijnzaadcrackers, ik weet niet meer wie het vroeg?? Maar die maak ik zelf van gebroken lijnzaad. 2 eetlepels gebroken lijnzaad in een beetje water laten wellen. Dan op een bakpapiertje uitstrijken en dan 2 min in de magnetron op 900 watt. Mijn lijstje voor vandaag: O:Kwark met lijnzaad M:Koolhydraatuur Broodje gezond met een sinaasappel A:Een goed gevulde omelet Tussendoor drink ik water of thee en verder geen snaaitrek
Welkom Leandrotje! Eet je wel fruit en groente? Ik denk wel dat je teveel koolhydraten eet om af te vallen. Ik zou bijv. het ontbijt dan yoghurt/kwark of iets doen met een stuk fruit en tussendoor ook een keer fruit.
Groenten eet ik normaal wel. Hihi, maar ate. Bij schoonzusje dus ja dan heb ik het menu niet voor het kiezen Gisteren bijvoorbeeld sperziebonen gegeten en 1 kleine aardappel. Express extra boontjes. Broodbeleg zal ik eens naar kijken! Heb ook sandwichspread in huis en leverpastei. En fruit eet ik normaal ook om 10.00 uur maar was nu weg en dus vergeten want was pas om 11.30 thuis en toen kwam de lunch al.
wat reageren jullie netjes haha dat lukt mij echt nooit.. Ik wil max 3 weken shaken. Ik doe ww ook nog en ik verbruik nu wel wat minder punten maar ook niet heel veel minder hoor. Alleen mijn sportpunten maak ik niet op. Morgen eet ik bv lekker hutspot met beenham.. Ik heb niet echt trek in snoep oid scheelt dat me vriend dat nu ook niet doet dan is er minder verleiding. Ik ben nu misselijk van de 2 liter water dat ik gedronken heb tijdens het sporten haha. Net een uurtje bkick gedaan dat is boksen echt zwaar haha en daarna nog een uur fitness. Ik ga nu slapen ben kapot tot morgen meiden
Welkom! Wat vervelend dat je 2kg zwaarder bent door je ongi. Je hebt een net lijstje, maar wel veel koolhydraten. Je zou wat minder brood kunnen eten om je koolhydraten te verminderen en dan lekker yoghurt of kwark nemen.
Leandrotje, welkom! Ik zou als ik jou was ook de eetmeter op het voedinscentrum eens invullen dan zie je precies wat je aan calorieen binnen hebt gekregen. Cherie, oef dat is wel een verschil zeg, 20 minuten of 40-50. Komt vast goed, even de schouders eronder zit je snel weer op je oude niveau! Eylem, jeetje dat is vroeg! Nou weltrusten dan maar XoXo, mooi menu weer hoor!
haha ja weer een nieuw jaar nieuwe kansen haha.. Hopelijk gaat het nu weer eens naar beneden. We komen elkaar wel steeds tegen idd haha
Ik ben ook iemand die het liefst elke dag weegt... Net erop gestaan en hij is wel lief voor me, 75kg rond Is toch 3,8kg verschil in 2 dagen en het is avond. Dat is 2kg van de ongi (al ben ik nog steeds ongi) en 1,8kg vocht. Schiet al mooi op!
Net mijn eetschema op het voedingscentrum ingevuld en kwam op 798 calorieën. Had niet verwacht dat het zo weinig zou zijn, omdat ik voor mijn gevoel best veel eet en geen honger heb.
Ninja, weltrusten! XoXo, pfoeh dat is wel heel weinig! Maakt voor een dagje vast niet uit. Misschien 1 of 2 tussendoortjes erbij gaan doen op een dag?
XoXo, dat is wel heel weinig. Iets meer eten bij de maaltijden of een tussendoortje erbij nemen. Maar als je geen honger hebt, lijkt me dat ook lastig. Ga ook slapen, weltrusten allen!
Hoi, Mag ik me hier ook bij aansluiten. Ook ik wil graag een aantal kilo's kwijt. Al kan ik tegenwoordig weinig moet bij elkaar rapen omdat ik thuis weinig gesteund word. Nu hoop ik hier steun te vinden en tips enzo om het toch vol te houden. Ik heb eerder al gedieet. Alle hoe moet ik het zeggen vooral gelet op wat ik eet en mijn tussen doortjes wat op orde gesteld wat dat is voor mij het probleem! Dit heeft wel een klein jaargeduurd maar was toen 10 kilo kwijt dit hoop ik weer te bekijken omdat ik dankdag je het zo het beste vol houd! Wat voor sport doen jullie? Groetjes