Ik ben echt mega ongesteld en dus vreselijk chagi en moe, haha! Vandaag wel een paar van die mini stroopwafels gehad, oeps! Maar ja, ze waren wel erg lekker. Zat voor de rest van de dag op 1100 kca. Morgen weer sporten, heb met een collega afgesproken dus weer een stok achter de deur.
En mamavanjuul moeten we ook niet vergeten he.. Balen dat je er zoveel last van hebt zeg.. Hier alweer bijna over gelukkig.. Marnat hoop dat je van mijn kant ook steun ervaart hihihi.. Hier me helaas aan de koekjes vergrepen ben geen koekjes mens maar als het van die koekjes zijn net chocolade en zachte creme erin (soort van koffiewafels maar dan zonder koffie smaak) dan ben ik verkocht en had met mn stomme kopeen hele zak gekocht.. Niet meer doen dus want hij is nu leeg pff Morgen dus helaas geen 74 kilo voor mij eerder 76 weer.. Maar goed morgen vol goede moed verder.. En hopen dat deze week weer snel voorbij is zodat manlief weer heel de week weg is hihigi Truste allemaal
Haha, nee hoor, ben er ook nog Ik heb me ook vergrepen aan de koekjes hoor...nog een goede reden om te sporten morgen. Ja joh, lijkt wel of mijn lichaam het weet en de grooooooote schoonmaak aan het houden is. Niet normaal dit!
Jac@ Haha ja hoor steun van jouw kan is top . Mamavanjuul@ Idd niet vergeten . Wat rot zo pijn van je ongi , laatste pil gehad toch? Goede schoonmaak is een optie . Koekjes vergrijp ik me ook weer aan , zo van kan wel ben genoeg afgevallen. Maar vanavond wil ik niks alleen de cerry tomaten, geen chips of chocolade . Vanmiddag werken als ik thuis kom dan mis even sporten . Vrijdag wat meer sporten. Eten: 2 broodjes ham , aard doperwten met wortels en tataar . En fruit Drinken: koffie water spa thee .
Ooo wat ben ik blij als manlief weer gewoon heel de week weg is. Snak nu alweer naar wat lekkers pff ook niet gewogen vanmorgen omdat ik weet dat ik toch niet onder de 75 zit nu.. Hopen dat ik na het weekend zonder manlief er wel af kan blijven. Al heb ik heel de dag nog niks gesnoept dus overdag gaat het wel goed.. Maar weet dat er nog zo'n zak lekkere koekjes ligt pfff Xxx fijne avond nog en zet hem op dames
Vandaag voel ik me gelukkig al wat beter, op basis van 4 paracetemollen en 1 ibu Ga ook echt niet op de weegschaal staan, want ben altijd veel zwaarder tijdens deze periode. Vandaag gewoon goed gegeten, geen gekke dingen. Wel wat meer brood, maar in het achterhoofd dat ik vandaag ging sporten. Heb weer heerlijk 45 minuten High speed RPM gedaan. @J&H: en ....van de koekjes afgebleven? @Marnat: Tja....die koekjes...die blijven lekker je
Jac@ Met manlief moet je ook van de lekkere dingen af kunnen blijven!! Ik weet dat dat moeilijk is , pak anders dan cerry tomaten of ziver uitjes . Mis is de weeg wel lief voor je dat weet je nooit hihi. Hier gister toch lekkere worst gehad mmm niet te veel hoor . En verder walnoten die mogen altijd . Ben wel benieuwt hoe zwaar ik ben , want heb maar 1 keer gesport. Was te lam denk door ongi dat ik wat moe was, Mis vanmiddag sporten of morgen. Idd koekjes ik moet toch maar weer proberen daar minder aan te komen. Anders gaat het straks weer elke dag , met het idd ben niet dik. En dat moet natuurlijk ook niet. Ben ook wel benieuwt hoe zwaar manlief is zaterdag , omdat ie nu weer meer werkt . Mamavanjuul@ Dikker als je ongi bent geen last van zo ver ik weet . Wel dat de buik wat dikker lijkt meer eigenlijk niet . Maar we zijn er weer van af , maar vier dagen last van. Eten: aard doperwten wortels tataar , ja zouden we gister eten . Gister toch de boodschappen gedaan en daarom pannenkoeken gegeten . 4 broodjes pinda kaas fruit en cerry tomaten. Drinken: koffie water thee rivela.
Was het hier ongi week hihihi Sorry marnat hier werkt het helaas anders.. manlief hoeft nergens naar te kijken en ik heb met mn stomme kop nu koekjes in huis gehaald waar ik niet vanaf kan blijven. . Dus dat ga ik niet meer doen dan kan ik er wel vanaf blijven Met chips en bijv roze koeken heb ik echt geen probleem Mamavanjuul heb 4 mini koekjes op dus vergeleken met eergisteren was dst heeeel netjes hihihi Dit stond denk ik gelijk aan een appelkoek of stroopwafel ofzo. Misschien gooi ik de zak wel weg hihihi Wat goed zeg 45 min zo hard gesport. Ga zo wegen dus dag tr laat maar ben toch nieuwsgierig want heb verder heel weinig gesnoept. Mis het sporten wel maandag ga ik het weer proberen. Gewoon loopband en fietsen. Meer kan en mag ik nog niet..
Idd dom om die koekjes te kopen anders hier in topic strooien dan verdelen we de kilo s Of aan visite geven is dat geen optie of aan manlief mee geven. Loopband en fietsen kan ook al genoeg zijn , doe kalm aan. Hier gister trouwen ons netjes gehouden en geen chips gekocht. Er is genoeg andere lekkers , wat ook nog eens gezonder is.
Kijk eens aan zo moet dat ook . Hier is is ook lief de weegschaal 66, 7 mooier kan niet . Ondanks 1 keer sporten en niet streng zijn . Vandaag wel weer sporten . Eten 1 broodje ham , eitje op brood , avond eten prei schotel en bonnenschotel uit de vriezer ,en fruit en gebak manlief heeft voorlopig werk heerlijk. Drinken: water koffie rivela
Fijn van de weegschaal Ja ik ben altijd wel 0,5 kg tot 1 kg zwaarder in mijn menstruatie week. Heel irritant! Heb hier ook nog een zakje van die mini stroopwafels staan, die zijn zo lekker! En heel fout! Maar bewaren voor het weekend Ik ga vanavond wokken met vriendinnen, dus probeer de rest van de dag extra mager te eten. Verder ga ik denk ik maar 1x in de 2 weken wegen. Zit nu best lekker in mijn vel en dat is toch het allerbelangrijkste. Ook heb ik afgesproken met mijn RPM maatje op dit 2x in de week te doen, nog 30 minuten pump en 45 minuten fitnes per week. Dat zou genoeg moeten zijn Gister heb ik gehad: O: magere yoghurt met muesli T: Broodje met smeerkaas L: Pistolet filet american en drinkyoghurt en sinaasappel T: rijstwafels D: geb aardappels, wortels en worstje 's avonds 1 appel, en thee Op mijn werk limonade, koffie, thee en 0,5 l water Vandaag nog niks gehad zal zo eerst eens ontbijten!
Ziet er netjes uit hoor mvj En lijkt me idd genoeg sport. Ook ben ik het helemaal met je eens dat als je je goed voelt het oke is. Ik ga ook proberen om me minder te wegen ook ik zit stukken beter in mn velletje en ga nog wel door met sonja maar hoeft nu niet meer zo streng als ik ooit begon Vandaqg bij mn zus een gebakje op en verder eigenlijk niks dus ondanks alles ben ik nog wel goed bezig.. Marnat bij jou dus ook een lievr weegschaal goed hoor je bent er bijna Ga nu ff relaxen op de bank Xxx
Jac@ We zijn allemaal goed bezig idd bijna ben ik er. Maar ik laat het eerst zo , voel me net als jullie lekker in mijn vel . Sporten twee keer in de week blijf ik doen. En wat minder streng ga ik worden , hou me wel aan water enz . Wil liefs nog wat strakker buikje denk dat ik me daar maar aan hou nu. Brooddag hier vandaag . Drinken biertje vanavond en water koffie rivela . Gebakje was lekker gister mmm. Manlief heeft vooloppig weer werk heerlijk gevoel geeft dat . Rechte pad mag dan nu wel recht blijven.
Wat fijn Marnat! Heeft je man lang zonder werk gezeten? Gisteravond lekker aan het wokken geweest. Heb me tot het toetje keurig gedragen. Alleen biefstukjes gehad met heel veel groente en pangiusfilet met heel veel groente. Van het toetje heb ik wel extra genoten
Moet kunnen toch mamavanjuul.. Marnat dan weet je je doel he.. Hier vanmorgen 74, 7 dus zak wel weer heel langzaam Maar net een verjaardag gehad en lekker een gebakje meegedaan en heb er van genoten hihihi. Manlief is vanmorgen geslaagd voor zn adr cursus dus van die spanning zijn we ook weer af. Pff wat een sjagerijn word hij als hij gespannen is zeg hahaha Vanmorgen het halve huis gepoetst nu nog ff dweilen beneden dan ulis alles weer schoon want heb niks kunnen doen de laatste dagen omdat jeffrey zn vriendin hier logeerde.. 3, 5 jaar hihihi kleine jongetjes worden groot Fijn weekend iedereen Xx
Mamavanjuul@ Van af de winter vorig jaar is het erg min wat zijn branche betreft, grondwerk . En hij werkt via uitzendburo nu hebben ze weer werk voor hem gevonden voor langere tijd. Bij het andere was de zekerheid er niet meer . Jac@ Mijn doel weet ik ? plat buikje bedoel je? Gefeliciteerd met je mannetje .
Ja dat bedoel ik marnat hihihi En wat fijn dat hij nu weer wat meer zekerheid heeft. Zeker in deze tijden. Nou weekend ging redelijk vanmorgen woog ik 74, 9 dus 200gr meer dan donderdag maar goed heb 3 x gebak op (erggggg he) Dus hoop volgend weekend toch meer richting de 74 te zitten dan bij de 75. Dus hopelijk lukt het met sonja deze week goed. Succes dames deze week Xx
Jac@ Lol ok ik doe mijn best . Gaat langzaam bij jouw maar het gaat. En drie gebakjes wel erg veel , maar ze waren vast lekker hihi. Deze week maar wat strenger meis geen gebak of chips. Sonja helpt je vast als jij je daar aan houd. Hier ook fout gebak dus en patat maar mmm. Nu deze week maar niks en het weekend ook minder . Hier de hele dag werken dus morgen sporten actief en vandaag mis wat minder. Eten vandaag : 4 bruin brood met ham. Aard, witte bonen in saus en kipfilet , en fruit Drinken : Melk koffie water spa.
Wow ben zo trots op mezelf heb me volledig aan sonja bakker gehouden vandaag. Echt super die kopies op de kast. Zodra ik de deur uitga of binnen kom zie ik ze hangen dus word me ook gelijk bewust van waar ik mee bezig ben.. Morgrn moet ik een klein beetje afwijjwn van het menu. Moet overgebakken witlof met ham en kaas eten en dat vind ok zooo smeeig op die manier. Dus ik eet het rauw maar dan met een eitje, majo en ketchup en eigenlijk horen er ook nog spekjes door maar die laat ik weg en vervang ik door tomaatjes ofzo.. Wil niet wegen deze week hoop zo dat ik dat vol hou tot volgende week woensdag. . Als er dan ineens 2 kilo af is ofzo dan is dat natuurlijk super stimulerens om door te gaan En heb stiekem nu toch wel de wens weer om voor de kerst op of onder de 70 te zitten. Das nog 9 weken dus theoretisch zou dat moeten kunnen als ik me nu 4-5 weken heel streng aan sonja ga houden. Hooelijk kan ik het weer net zo oppakken als aan het begin en 3 jaar geleden na mn 1 ste bevalling Xx ga nu slapen manlief komt niet thuis en merk dat ik het dan toch makkelijker vind om niet te snaaien. Fijne avond nog iedereen die nog meeleest hihihi