Woezeltje@ Ja hoor dat mag wel kom en succes met afvallen. Hoelang al bezig om de 10 kilo er af te krijg? Sport je ook , doe je aan dieet ? Of minder je je porties en snoep je niet meer ? Waar kunnen we jouw bij helpen en steunen?
Welkom woezeltje.. Marnat is het vraagbaak dus hoor de antwoorden wel hahaha. . Succes met lijnen we zijn op dit moment nog met 3/4 actieve lijners.. de rest is helaas afgehaakt of heeft het einddoel bereikt. Marnat is er ook bijna ik moet er nog min 5 dan zit ik terug op de 70 en ben ik 30 kwijt. Maar zit wel lekker in mn vel nu dus merk dat ik een beetje vast loop.. Maar vorige week weer begonnen met sonja helaas de hele week streng geweest en het weekend ben ik glashard onderuit gegaan. Morgrn mn weeg moment maar vrees het ergste... Dus tot morgen dames
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~25, 2/ huidig ~ 74, 7 Mamavanjuul / start ~ 74,4 / streef ~ 69 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 71.3 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 64 / afgevallen ~7 kilo/ huidig ~66.9 senna999 / start ~ 74,0 / streef ~ 62 / afgevallen ~ 5,5 / huidig ~ 68,2
Nou helaas maar 2 ons eraf maar is mn eigen schuld weet waar het hem in zit dus baal ook niet keihard want wist dat dit zou gebeuren. Nu wee vol sonja de week door en hopelijk ook een goed weekend dit keer.. Ben helaas een levensgenieter dus de weekenden zijn voor mij echt een klus om me dan aan sonja te houden maar we gaan het vol goede moet weer proberen Hoe gaat het bij jullie??
Goedemorgen ladies, Mag ik ook met jullie meedoen? Ik ben 1.75m met 72 kg. Streefgewicht is 66 kg.. Ik ga minder snoepen, anders eten en blijf hetzelfde sporten, ga nu al zo'n drie keer per week naar de sportschool. Hopelijk kunnen jullie me een beetje ondersteunen en tips geven !
Jac@ Ik de vraag braak lol. 2 Ons denk maar zo beter iets dan niets. Hier voelt het goed maar , heb wel gesnoept , dus ja we zien wel vrijdag . Ben er wel haast , maar 64 kilo hoeft niet persee . Mijn borsten en buikje mogen nog wel platter , dat komt wel . Sporten word het niet vandaag , morgen en vrijdag wil ik er voor gaan .Vandaag laat thuis moet vanmiddag werken. Eten: Cornflakes en cerrytomaten warm geen idee manlief maakt vandaag. Wil geen chips of snoep er is ook niks in huis. Maar mis dat manlief halen gaat . Drinken: Water koffie rivela of spa. Welkom y84 Succes meiden
Je borsten platter?? Hihihi nou die van mij mogen juist boller wahahaha.. de kids hebben ze leeggezogen incl een beetje meer.. Ben benieuwd hoe het bij jou is vrijdag.. Mama van juul. Jij dus ook in het weekend aan het struikelen. . Hoop zo dat ik me dit weekend in kan houden want door de week gaat het goed en dat veepest ik dan weer in het weekend. Maar ga gewoon vol frisse moet weer verder elke week 2 ons is toch 1 kilo per maand en wil in juli voor de trouwjurk op pad dus met 2 ons per week red ik het precies hihihi Ga nu slapen hoor manlief beneden een zak chips pakken maar ik doe het lekker niet joehoe!!!!! .
Enne mamavanjuul.. nog 10 dagen zie ik?? Spannend hoor hoop dat het gelijk raak is geweest en je nu al een klein plakkertje hebt zitten vanbinnen. . Xx
Meiden, hebben jullie ook dat je in de week/anderhalve week voor je ongesteld moet worden echt 1/1,5 kg zwaarder ben dan in de andere 2,5/3 weken??? Heb ik al jaren en dat is zo irritant als je probeert af te vallen (. Ik ga denkelijk een maal per week een weegmomenr doen en de week voor ik ongi word niet wegen. Of is dat struisvogelpolitiek ?? Ga vanaf vandaag echt beginnen. Heeft iemand een voorbeeldje van wat ik zo'n beetje zou kunnen eten? S ochtends 250 ml yoghurt met muesli, tussendoor een stuk fruit, tussen de middag twee boterhammen met 30+ kaas of kip ofzo dan nog een keer fruit en dan gezond avond eten van 500/600 cal ofzo? Of moet ik in het begin echt strenger zijn?
Y84@ Het eten ziet er goed uit hoor , als je s avonds 1/ 2 aard en veel groente met mager of lekker vlees neemt is het mooi . Als ik ongi ben weeg ik gewoon merk daar geen verschil in, alleen buik wat op gezet. Jac@ Je mag zo wat van mijn borsten als dat kon hihi. Als ik bekini weer ga dragen moet ik een d . of dd hebben . Draag nu die van de actoin over het hooft heerlijk. Eten: Aard , bloemkool en tataar. 3 beschuit met kipfilet en cerrytomaten . mis later op de dag nog peer . Drinken: water , koffie , thee , rivela En sporten als thuis kom.
Jaa ikhoop het ook, niks aan dat wachten hoor! Door de week ga ik ook goed, normale maaltijden, gezonde tussendoortjes en na het avondeten niks meer. Maar in het weekend is het toch allemaal anders. Daarnaast probeer ik 3x in de week te sporten....moet voldoende zijn om op gewicht te blijven hoor! Mijn menu: O: 2 crackers met vruchtenhagel, 1 glas yoghurt drink T: worteltjes, cherrytomaatjes en appel (zit in 1 grote bak) L: 2 boterhammen me tkipfilet en kaas en een sinaasappel T: rijstwafels en rest van eerdere Tussendoor L: 120 gr aardappels, 85 gr worst en gestoofde peertjes
Heeel herkenbaar y84 ik ben ook altijd zwaarder dan. Gewoon wegen je weet waar het door komt en daartegenover ben je de week daarna weer extra veel kwijt hihihi.. Ik doe sonja bakker en met haal maaltijden kom je voor het avond eten niet meer dan 300-400 kcal.. 125 gr aardappels 200 gr groenten en 50-75 gr rundvlees of kip en 1 juslepel. Na het avond eten is het bij hoor vaak nog yoghurt of een glas multivitamine ligt of crystal clear... Verder voor het ontbijt veel afwisseling de ene dag yoghurt de andere dag een boterham dan weer krentenbol of cracker.. Maar je hoofdlijn ziet er super uit. Probeer het zo gewoon uit. Val je ermee af is het goed en anders kan je altijd nog strenger gaan.. Mamavanjuul erg he die weekenden van mij mogen ze afgeschaft worden hihihi Oneeeee toch niet dan zie ik mn vent nooit meer wahahaha. . Marnat das aardig wat idd. Hier was het ooit een d maar toen gaf ik bv hahaha nu zijn ze geslonken naar een b cup pfff als ik ooit het geld ervoor hebt komt er hier een mama make over.. Borstvergroting. Liposucie en buikwand correctie. . Maar ja kost 7000 euro dus wacht nog op de post of staats loterij hihihi Hier goede dag heel klein beetje extra gegeten.. een bak yoghurt na het eten en lig nu in bed met een yo fruit pakje die nog dicht is dus misschien kan ik dat zo laten. Heb voor het weekend groentesoep in huis gehaald. Maak dan 2 pannetjes 1 met alleen groente en bouillon en 1 met balletjes en vermicelli erdoir voor de kuds en manlief.. Zondag weet ik het nog niet wat er op het menu stond.. Fijne en gezonde avond iedereen.. Wil nog ff zeggen dat ik het gezellig vind dat er weer wat meer mensen mee kletsen..
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~25, 2/ huidig ~ 74, 7 Mamavanjuul / start ~ 74,4 / streef ~ 69 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 71.3 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 64 / afgevallen ~7 kilo/ huidig ~66.3 senna999 / start ~ 74,0 / streef ~ 62 / afgevallen ~ 5,5 / huidig ~ 68,2
Jac@ Ik weet niet of de maat dd nog moet hoor , had bekini gepast d geloof ik die wouw niet . Tegen de zomer zijn mijn borsten vast wel dunner als ik nog wel 64 kilo word. Draag geen gewone bh die je over het hooft doet draag ik altijd. Zitten heerlijk nergens last van. Wat aan de borsten laten doen wou ik ook ooit , maar mocht niet. Door er nog geen kids waren , want dan veranderd er vaak ook veel. Het kost idd erg veel , heb nu geen last meer hoop dat ze nog dunner worden. Er is geen kilo af maar wel 7 ons , hij sprong wel op de 65 maar viel snel terug op 66.3 Buikje zakt ook beetje maar ben bang dat ie wat dikker word ongi komt er haast weer aan. Als ie weer 27 dagen zou worden he, we zien wel. We blijven sporten platbuikje komt vanzelf . Eten 1 broodje kipfilet , beschuit of wassa creakers avond eten makkelijk maar wat zien we wel. En fruit . Drinken: Water koffie rivela Had niet verwacht dat er wat af zou zijn , had wel chips gehad en walnoten. Manlief is benieuwt wat hij morgen weegt is er nu wel wat af of weer zelfde . Hij werk nu toch al wel weer een tijd , door beweging vast ritme moet er toch wel wat af gaan. We zullen zien morgen.
Zo pff net toch tussen het opruimen door gesport 77 min is voor vandaag genoeg , spieren branden er over . Voel ze gewoon lol. Lekker gedoucht doe dan nu ook niks meer . Hoe gaat het met de andere meiden ?
Druk Onze oudste dochter was woensdag jarig, 5 jaar alweer! Hebben woensdag ook het kinderfeestje gevierd en morgen komt de familie. Heb vandaag alle kasten ed maar eens uitgemest. Meteen de slaapkamers maar mee genomen zodat er straks weer ruimte is voor nieuw speelgoed....helemaal met 5 dec in aantocht Maar goed....nu rugpijn Vandaag niet zo veel gehad eigenlijk... O: magere yoghurt met muesli T: niks L: stukje stokbrood met ham T: wat banaantjse (snoepjes ) A: kippensoep en salade Vanavond weer een uur pumpen. En dan morgen een drukke dag! Eerst naar zwemles (ik weer sporten), boodschappen halen en huis een beetje fatsoenlijk maken.
mamavanjuul@ Gefeliciteerd met je dochter . Hier ook wat last van de rug denk verkeerde beweging gister al last van. Kasten opruimen is soms wel eens nodig he . Hier ook al erg veel opgeruimd. Spieren zijn al weer tot rust gekomen .