-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Goedenavond

Goed bezig dames.. ik wil a.s.week ook het sporten weer gaan oppakken hopen dat het dan weer wat sneller gaat al zal ik alleen kunnen lopen fietsen en heel misschien de crosstrainer 15 min.. maar zeker geen uur meer..

Maar een begin is een begin op naar betere tijden..

Gefeliciteerd met je dochter mama van juul..

En hier ook al 2 weken aan het ruimen om plek te maken eerst 5 dec en daarna in jan en febr de verjaardagen. .

Morgen komt er een stel kijken voor onze meubels dus hopelijk zijn die ook verkocht dan kunnen we de nieuwe meubels laten komen en verder sparen voor de bruiloft..

Nou kijken nog ff op rtl 5 de film af en dan slapen morgrn vroeg dag want moet ff alles poetsen nog.

Xxx fijn weekend iedereen

2. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Ooooo net heel stout gedaan ik heb mezelf gewogen ik kon het niet laten ineens stond ik erop..... ;)

Gister was ik met Jeffrey voor de 1 ste keer naar de bios gegaan en heb ik de verleiding van nachos met warme kaas niet kunnen weerstaan...

Maar wat denk je????

74,1!!!!!!!!!!

Dus ga me echt de rest van het weekend gedragen op 1 klein gebakje bij me oma na vandaag.. Maar verder echt niks

Het zou toch mega super geweldig zijn als ik woensdag die 73 zou aantikken!!!!!

Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoe mijn dag kan niet meer stuk

Straks komen er mensen voor de meubels kijken dus moet ff snel nog aan de poets!!

Xx

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik denk in eens wie roept daar zo blij :D is dat jac.

Meis wat goed hou dat vast en nu van de weegschaal af blijven !!
    Stout mag zij ik toch kan niet altijd kwaad zo als je nu ziet.

Ik had bij mij ook niet gedacht dat er wat af was , en al helemaal niet dat ie de 65 in beeld liet zien.

Mijn gevoel zegt zo lang je combineert met gezond , dat het dan best mee valt.

Als je er straks weer beetje bij sport en dat lukt dan ben jij in dec dicht bij de 70 kilo.
    Of je moet er voor gaan dat je 70 kilo bent als je trouwt !!

Hier ook een lekker gevoel , ga op passen vanavond op de kids.
    Zusje zou voor eten zorgen denk patat , moet kunnen.

Eten brood en fruit en dus patat mis bij zusje . we zullen zien.
    Drinken : koffie water rivela

Ow en mijn duimen rollen dat je bank ook weg gaat.

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh ik durf echt niet meer op de weegschaal te gaan...
    Ga vanaf maandag me weer met kca bezig houden en dan moet ik er echt weer eens aan geloven...

5. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Manlief net op de weeg en ja hoor weer 92 kilo !
    Komt niks bij maar ook niks af, ik zij ga je sporten dan gaat er vast wel wat af.
    Denk het wel zij die , als het zo ver is zien we wel wat er dan gebeurt.

6. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Ik wil zo snel mogelijk 70 kilo zijn en als het lukt proberen van de zomer 67/68 tr ergen maar ben 176 lang dus weet niet of mn lichaam zo veel toelaat kwa afvallen.

Heb het wel gewogen na de zwangerschap van jeffrey maar ging toen toch weer naar de 70/72 terug..

Ik heb als richtlijn zodra ik weer maat 38 pas ben ik goed..

En of dat dan met 68 kilo of 70 kilo is maakt me eigenlijk niet zoveel uit..

Nou mensen van meubels kwamen niet meer man had plotseling operatie gehad maar wilden wel een andere keer komen kijken.

Maar toen we over de prijs begonnen vertelde ze dat ze max 400 wilden bieden...

Echt niet dus hahaha meubels zijn 2, 5 jaar oud en hebben 1300 gekost.. maar heb nog iemand die gister interesse toonde en die heeft 500 geboden en wij hadden 550-600 in gedachten dus wil dan 50 nog wel zakken.

Dus hopelijk is het alsnog verkocht. .

Nu ga ik maikel voor de 4e keer een schone broek geven die is aan de diarree denk weer een kies of hoektand..
    Zal blij zijn als hij alles heeft zeg.. hij is er zo vervelend van.

Fijn weekend

7. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Hahaha grappig waren vanmorgrn alle 3 gelijktijdig aan het tikken..

Mamavanjuul kop op je kan het echt wel meis.. doorzetten nu je bent er bijna
    Weet uit ervaring dat dat het juist extra moeilijk maakt om door te zetten maar daarvoor is dit forum juist zodat we elkaar kunnen steunen

Marnat niet teveel naar je man kijken. Bij mannen werkt dat heel anders..
    En je bent toch goed bezig...

Hier toch wel wat gesnoept stukje taart had ik gezegd maar heb dus ook 3 bitterballen op en 1 kipnuget.
    En 2 stukjes kaas tomaatjes en komkommer maar das niet slecht..

Dus hopen dat ik mezelf verder in kan houden..

Xx

8. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Heb me vanochtend vroeg gewogen en woog 70.9..!!! Ben nog geen week bezig en startte met 72.5, ook s ochtends gewogen. Gaat misschien beetje te hard?? Heb me precies aan het eten gehouden en ben om de dag gaan sporten. Ook nog niet ongesteld geworden dus daar ligt het niet aan (volgende week pas :).

Wel blij hiermee :)!! Heb nog nooit op mijn eten gelet.. Denken jullie dat ik iets moet aanpassen? Of gewoon volhouden? Ik wilde juist niet 'crashen' want heb overal gehoord dat dat niet goed is! Ik denk dat ik elke dag 1700 kcal heb gegeten.

Ontbijt kwark met muesli, tussendoor banaan, middag twee boterhammen met 30+ kaas en komkommertjes/tomaat en beetje kip, tussendoor twee mandarijntjes en rijstwafels en gisteravond salade met biefeeepjes en stokbrood.

Fijne dag allemaal!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Bij mijn zusje idd patat met frikandel gehad.
    Worst en kaas mmm.
    Verder nog wat gemixt zoutjes .

Moet kunnen , nu maar weer gedragen.

Jac@ Je hebt gelijk bij hem komt vanzelf en idd bouw is anders van de man.
    Je hebt je aardig gedragen toch?

Y84@ Goed bezig , idd gaat hart bij je , dat was hier in begin ook zo . Nu gaat het niet vlug[ hoeft ook niet]
    Gewoon zo door gaan, alleen denk er wel om dat je lijf rust geeft.
    Wat het sporten betreft .

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Maandag ga ik er weer voor.....gister verjaardag gevierd van mijn dochter. Vandaag even lekker hang-dag en zit het weekend er weer op..

11. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Hier ook nog een verjaardag gehad en me gister niet van de nootjes kunnen weerstaan. Net een stuk roomvlaai op en nu onderweg met manlief en jeffrey voor de film planes..

Dus ga maandag echt streng zijn voor mezelf maar zal wel niet veel af zijn nu ivm vorige week.

Y84 goed zeg.. hier gingen de 1 ste kilos ook heel hard maar daarna dus langzamer maar dat is heel normaal dus lekker genieten dat het nu zo hard gaat..

Mamavanjuul ikweet hoe je je voelt hihihi..
    Heel veel succes ook morgen

Zo zijn bijna bij de bios dus ga stoppen

Xx

12. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Hoe gaat het bij jullie dames???

Hier alleen op de bank nu, vandaag weer keurig aan m'n menu gehouden alleen m'n tussendoortje vergeten dus die neem ik straks nog even als ik erge trek krijg..

Verder heb ik lekkere tomaatjes gekocht dus hoop dat ik woensdag weer terug op de 74,1 zit... Dan ben ik al heeeeel blij.

Nu lekker gtst kijken

Morgen ochtend met Maikel naar kno arts terug dus dan krijg ik te horen of hij buisjes krijgt of niet, zo niet dan moet hij naar een audiologisch centrum om te testen of hij doof is ja of nee, maar ik blijf erbij dat hij echt niet doof is..

Fijne avond nog xx

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Jac@ Knuffel voor en Maikel ik hoop dat het goed afloopt en hij niet doof is.
    Je merkt niks? hij reageert goed op jouw en je man?
    Dan zou het goed moeten zijn.

Lekker tomaatjes mmm vergeten hier , nouw dan het weekend maar .
    Of als we brood halen .

Het gaat goed hoor druk met opruimen .
    Gesport gister vandaag niet geen tijd voor moet groente snijden .

Eten: doperwten met galopino vlees en aard. en 4 brood met komijnekaas en maderijm

Drinken: water koffie spa en melken thee

14. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben hier al een hele lange tijd niet meer geweest.
    Maar ik hoop dat ik toch weer bij jullie mag aan sluiten :)
    Hier gaat het al een hele tijd niet lekker meer.
    Ben weer stiekem meer en ongezonder gaan eten.
    En daardoor ben ik weer langzaam aan het aankomen,en heb ik weer haast de hele dag een honger gevoel (ondanks dat ik weer veel eet :( )
    Wel ben ik sinds 3 weken begonnen met hardlopen.
    Ik ben rustig begonnen,ren 2 a 3 dagen p/w en dan ong 15 tot 20 min (niet aan 1 stuk dat lukt nog lang niet :p )
    Nu baal ik alleen qua voeding ontzettend van mezelf en heb dus besloten om vanaf maandag weer echt ervoor te gaan.
    Ik heb bewust gekozen om niet meteen hier mee te beginnen omdat ik weer wat gezondere boodschappen moet halen en mezelf weer opnieuw wijzer moet maken wat betreft voeding.
    Als jullie het goed vinden dat ik weer mee kom kletsen dan zet ik maandag mijn gegevens weer in jullie lijstje.
    En dan hopen dat het dit keer wel echt gaat lukken.

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Agnes@ Tuurlijk mag dat en we zullen je weer steunen.
    Heb je ondanks je foute voeding zo als jij zegt , niet er naast gesport?

Ik heb nog geen last van aan komen ik sport er naast en eet af en toe chips en een snoepje,

Succes weer meis.

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9

Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~25, 2/ huidig ~ 74, 7

Mamavanjuul / start ~ 74,4 / streef ~ 69 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 71.3

Marnat / start ~ 73/ streef ~ 64 / afgevallen ~7 kilo/ huidig ~66.3

senna999 / start ~ 74,0 / streef ~ 62 / afgevallen ~ 5,5 / huidig ~ 68,2 [

17. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Welkom terug agnes.. tuurlijk steunen we je. Misschien moet je ook eens kijken waarom te terug valt in ongezond gedrag zijn ee spanningen enz waar het door komt of iets anders??

Zodra ik stop met sonja zit het namelijk zo al in kijn systeem dat ik wel gezond blijf eten en tuurlijk ik ga af en toe ook helemaal van het padje af maar ga daarna wel weer terug naar magere producten.

Hier goede dag dus hoop dat ik wel iets kwijt ben maar mn vent zei net ook dat ik wel gelijk zal zijn gebleven na wat ik can het weekend naar binnen heb gewerkt..

Ga er nu 2 douchen en dan rust..

Oja donderdag ga ik weer naar de sportschool toe ben benieuwd hoe erg mn uithoudingsvermogen nu is..

Xx

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hier een goede dag! Zo nog even naar de sportschool!

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zwaai Agnes! Welkom terug!

20. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Oja maikel zn oren waren schoon dus geen buisjes.

Nu wachten wat kinderarts gaat zeggen maar toen had hij het over een audiologisch onderzoek om te kijken of hij doof is.
    Of het in elk geval uit te sluiten.

Morgen wegen maar ben nu al zenuwachtig hihihi
    Hoop zo dat het meevalt

Goed zo mamavanjuul

Deel Deze Pagina