@jacenhenk: ik ben ook heel benieuwd voor je morgen !!! Hier prima dagje gehad, loopt lekker. Weeg me zondag pas weer denk ik, een keer per week lijkt me het beste? Anders zit je ook elke dag naar 100 gram meer of minder te kijken enzo
Oh ja, succes Agnes! Terugvalletje kan altijd gebeuren lijkt me ! Weer terug aan de bak dus... Ben je veel terug aan gekomen of valt het wel mee?
Nou ik stond net echt met mijn mond vol tanden!!!! 73, 8 Dat betekend dus gewoon bijna een kilo eraf en dat met alles wat ik gevreten heb van het weekend. Doe ik blijkbaar toch nog iets goed.. Ergens wel fijn dat ik dus in het weekend wel kan zondigen zonder dat ik gelijk weer een kilo aankom.. En ik moet ook nog ongi worden vandaag of morgen dus mogelijk was het nog minder hihihi maar hier ben ik al onwijs blij mee... Op naar de 70
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~26, 1/ huidig ~ 73, 8 Mamavanjuul / start ~ 74,4 / streef ~ 69 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 71.3 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 64 / afgevallen ~7 kilo/ huidig ~66.3 Y84 / start ~ / streef ~ / afgevallen ~ / huidig ~
Y84 als je ff je begin gewicht. Streefgewicht en huidig gewicht door geeft dan kan ik jou er ook bijzetten. Dit motiveerd ons erg dit lijstje
Hoi hoi allemaal, Wat een fijne reactie's weer van jullie @Marnat: Nee helaas niet echt. Telkens als ik er weer aan wou beginnen kwam er weer wat tussen. (ja ik weet het smoesjes ) Maar sinds 3 weken ben ik nu dus wel rustig begonnen met hardlopen. En ik had het nooit verwacht,maar vind het heerlijk. @Jacenhenk: Tja waar is het mis gegaan. Het begon eigenlijk al begin juni. We hadden toen veel feestjes. Daarna het mooie weer,lekker buiten zitten met een hapje en een biertje. En het smoesje "het mooie weer kan zomaar afgelopen zijn" in mijn achter hoofd. Tja en dit jaar hield het mooie weer lang aan. En daarna was ik uiteraard al wat aangekomen,en na een paar keer weer proberen de draad op te pakken ging het voor mijn gevoel niet snel genoeg Dus toen de teleurstelling tot nu. Succes trouwens met je zoontje,hopelijk is hij niet doof. En wat fijn dat je na z'n callorie volle weekend toch nog bent afgevallen @y84: Ik weet niet precies hoeveel ik ben aangekomen. Ik woog in juni als laagste gewicht tussen de 63/64 kilo en vrees dat ik nu weer langzaam tegen de 70 aanzit Maar ga me maandag pas weer wegen. Nogmaals bedankt dame's voor jullie warme welkom
Ik denk dat ik nu wat tussen 72 en 73 schommel. Ga me er niet druk om maken, wil gewoon lekker in m'n vel zitten en dat doe ik. Ik let er wel op, dwz niet snoepen en snaaien door de week. Ook het sporten weer oppakken, wat niet echt lukt, omdat er vaak wat tussenkomt. Gister wel geweest, 1 uur aan het cardioen geweest en 15 minuten buikspieren. Normaal zou ik vrijdag weer gaan, maar ik ga borrelen met collega's. Dan zaterdagmorgen weer 45 minuten als dochter zwemles heeft. Probeer als ontbijt wel zoveel mogelijk yoghurt met muesli te nemen en als lunch niet meer dan 2 boterhammen of crackers. En avondeten niet meer dan 150 gr aardappels en 75 gr vlees. Dus dat moet lukken. En verder veel fruit.
Mamavanjuul let wel op dat je niet TE weinig gaat eten he want jullie zijn immers wel bezig voor een kindje en op het moment dat je kan testen kan je al 2 weken zwanger zijn.. en als je zwanger bent mag je absoluut niet meer lijnen en moet je echt min 1700 kcal eten.. dacht zeg het maar ff Hihihi Agnes tja dat had ik dus met ijs.. Maar probeer je er niet druk meer over te maken de winter komt er nu aan dus kunnen we allemaal weer knallen..
Agnes@ Hartlopen is ook goed mis 1 keer in de week er bij sporten een 1 uurtje via youtubbe doe ik ook . Hardlopen willen we samen gaan doen , maar komen er niet aan toe goede sport kleren te kopen . Er zijn financieel andere dingen dan belangrijker ook. Nu het nog lekker tempretour buiten is gaan we s avonds blokje lopen . En als de winter er in slaagt ook wandelen heerlijk om te doen. Eten: aard bonen en kipfilet, 2 beschuit met ham en mandarijn . Drinken : water koffie en thee spa. Jac@ Spannend voor maikel . Ow wat goed die 70 ga je halen nog voor dec man !!
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 14.2 / huidig ~ 63.9 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~26, 1/ huidig ~ 73, 8 Mamavanjuul / start ~ 74,4 / streef ~ 69 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 71.3 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 64 / afgevallen ~7 kilo/ huidig ~66.3 Y84 / start ~ 72,5 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,8 / huidig ~ 70,7
Goedenavond. Hier eem redelijk goede dag gehad. Paar dubbelzoute dropjes en een klein koekje gehad maar ben dan ook ongi geworden gister dus ja dan heb ik sowieso altijd veel meer trek hahaha Maar mag niet klagen Ook 1 uur gesport en ook dat ging goed nu al wel spierpijn in mn kont hahahaha van lopen op de loopband met 7, 5% helling Morgen lekker zwemmen met de kids en daarna weet ik het nog niet. Nog ff naar de jumbo in elk geval en nog wat wegbrengen maar dat kan alleen op de fiets. Iedereen fijne avond nog ik ga lekker slapen nu.. Xxx
Hier ook alles goed redelijke dag , patat gehad , en chips . Verder netjes mijn fruit . De weeg was nog altijd lief gewoon weer 66 kilo blijf hangen . Lijkt wel of ik weer kan eten wat ik wil hihi. Terwijl maar 1 dag gesport en gister ongi geworden te vroeg maar toch. Ow en wij zijn blij er komt een lidil hier joepie. Mijn walnoten komen dichter bij en de goede groente . Fijne dag allemaal en vooral gezond.
Goedemiddag allemaal, Hier ook prima dagje gehad gisteren. Eten ging goed maar wel als avondeten twee pannenkoeken gehad. Vanochtend 70.3 jeijjjj , weer bijna 0,5 kg eraf!!! Kan niet wachten om de 69 in te gaan !!! Hopelijk volgende week ergens... Vandaag lekker vrij, altijd op vrijdag, en ben op mijn gemak het huis aant poetsen. Morgen gaan we bij vrienden gourmetten dus het wordt een uitdaging om me dan aan het dieet te houden ...
Wat goed zeg dames.. Hier gaat het eigenlijk ook super donderdag lekker een uur gesport. Alles 15 min gedaan om het niet te overbelasten. Dus 15 min crosstrainer 15 min loopband en verder buikspieren en atm en been spieren meegepakt. Nou dat voel ik wel hoor pfff.. hihihi En gister met de jongens baby/peuter zwemmen gedaan en daarna een uurtje aqua robics was best lekker maar sommige oefeningen kon ik echt niet. En om 5 uur nog een lekkere massage (deels bindweefsel dus das nie zo fijn hihihi) gehad Nu mezelf lekker verwennen met een fris koppie bij de kapper. Mezelf tot nu toe heeel netjes aan het menu gehouden. Vanmorgen yoghurt als ontbijt ipv mueslibol met kiwi want had geen mueslibol in huis hahaha.. Ben zoooo benieuwd wat de weegschaal woensdag aangeeft als ik dit weekend streng blijf. Vandaag nasi op het menu dus das lekker en morgen stond er vis blehhh dus nu eten de mannen friet en pak ik lekkere carpaccio met sla.. wel dressing en kaas maar geen pijnboompitten. Blijft het redelijk mager toch?? Nou ga ff voor de deur staan ben nu de eerste hihihi had geen zin om 3 uur te moeten gaan wachten
Laat je lekker verwennen. Hier gaat maandag de schaar er in , mijn haar is nu net touw. Kilo s er af dan moet nu mijn haar er ook aan geloven. Gaat niet alles af hoor heb het lang , dooie punten . Of moet al 25 centimeter zijn + niet te kort daarna . Om te doneren aan haar wens . Denk dat het nog wel te kort is zegt manlief dan hou je zelf niets over . Spaar nog wel even door dan. Hier erg lam moe van ongi deze keer het spoelt er ook uit mag als het daarna nooit weer komt hihi . vandaag verjaardag kado s halen voor neefje en manlief verder zien we wel.Man had Al geld van mijn ouders gehad voor een jas maar was nog wat over . dag na zijn verjaardag gaan wij uit eten. Brood dag vandaag en fruit. Drinken: water koffie spa
O super zeg dat je daaraan doneert. . Ik ben hier medebestuurslid van de weggeefhoek hier helpen wij dmv donaties om mensen die financieel aan de grond zitten en niks kunnen een extraatje te geven. Het gaat hier om dik 250 gezinnen in alleen al gemeente moerdijk Wonen. Echt bizar hoeveel mensen het zo slecht hebben in een " welvaartsland" Ik heb een heeeel klein stukje gevulde speculaas op.. maar verder dan ook niks extra's dus voor het weekend tot nu toe ben ik heeeel trots op mezelf.. Ga nu wachten tot maikel wakker word dan even nog wachten tot een kennis de ds en tablet op komt halen van jeffrey die krijgt met sint een tablet van 10 inch want met die van 7 inch kan hij niet overweg ivm zn fijne moteriek die achterlooptdus toen besloten voor hem net zzo'n grote te kopen als mijn ipad want daar kan hij het wel op. En gister zijn thomas de trein speelgoed verkocht en vanmorgen opgestuurd dus dat leverde ook aardig wat op aangezien hij echt heel eel veel treinbanen en treintjes ervan had. Had het vorige week al van zn kamer weg gehaald en hij heeft het nog niet eens genist hahaha Zo ga nu weer verder Fijn weekend nog xx
Jac@ ja goed he moet het nu wel lang genoeg zijn , maar denk het nog niet . Wat goed om mensen te helpen van je ook top, Hier nog vele malen meer mensen die het slecht hebben gewoon vreselijk. Ik doe onze kleren in zakken voor deze mensen. Bij mijn ouders lekkere cake gehad , had ze zelf gemaakt en sousijs mm Meer foute dingen niet , alleen fruit vergeten . En dan moet je na gaan komen er nog twee verjaardagen aan volgende week . Maandag en de rest van de week weer goed trainen , ongi heeft me deze keer goed te pakken als het om moe zijn gaat pff .
Hier kwam gister spontaan mn pa langs is gaan biljarten met henk dus tot die tijd ging het goed. Maar toen ik ze om 23:30 op moest halen hadden ze trek dus kwamer er toastjes op tafel ik heb er toen ook een stuk of 7/8 op wel zoveel mogelijk met filet american en ligt roomkaas op mn menu stond japanse mix en rode wijn dus al met al viel het wel mee dus. Vanmorgen ff stiekem op de weegschaal gestaan na het eten en die gaf toen met een volle buik 74, 8 aan dus ikke ben nog happy.. Hopelijk zit ik woensdag richting de 73, 0 Ga nu weer verder genieten van mn weekend met mn mannen