Agnes@ Door je buik strakker word voel je je ook vaak beter in je vel. Hier gister met manlief over dat we er samen wel wat voor doen maar net als jullie de sint en kerst dagen eerst overleven . Wat het lekkers enz , zelf in de hand , maar daar ga ik niet te streng in zijn. Daarna nog tijd genoeg voor het weer bikini tijd is , als we dan maar mooie buikjes hebben. En zo lang er niet te veel aan komt meiden dan doen we het echt wel goed hoor.
Nou mooi strak buikje zit er hier nooit meer in hoor na 2 kids van 4, 5 kilo wahahaha.. Jeffrey zn tanden waren vanmorgen al donkerder aan het worden dus vrees dat hij zwarte tanden gaat krijgen. Ziet er nog steeds erg onsmakelijk uit maar ja dat is niet anders. Ga nu jeffrey uit school halen en dan mn huis aan kant maken en hopen dat er nog wat uit mn handen komt om het avond eten te maken
Manyna: super zeg! Gefeliciteerd met je -10 kilo. Jac: digi knuf! Ik kan weer in een paar broeken van voor mijn zwangerschap. Helemaal blij. Mijn gewicht is nog niet zoveel veranderd, maar blijkbaar mijn omvang wel . 30 April gaan mijn zwager en schoonzus trouwen en dan wil ik in een mooi jurkje. Blijven 2 of 3x in de week sporten en een beetje opletten met snoepen. Vrijdag tattoo zetten. Zo ontzettend veel zin in!
Jac@ Zeg nooit nooit , je had ook niet gedacht zoveel af te vallen, is je wel gelukt. Wie weet wat je lijf verder nog doet opgeven kunnen we niet hoor. Zo weer lekker gesport bijna twee uur . Nu rust morgen weer verder in huis de ramen in slaapkamer moeten nog , De rest al gedaan, zo lekker eten , eerst manlief koffie geven en knuffelen hihi. Manyana@ Gefeliciteerd en hou het zo he ! Pruts27@ Geduld meis komt vanzelf dat je al andere maat weer aan kan is al mooi toch.
Dankjewel meiden. Hoe is het met jullie? Ik heb echt al maanden niet meer gekeken hier, heb het zo druk. Hoeveel zijn jullie allemaal afgevallen? Hoe is het met jullie gezin? Kijken jullie ook al uit naar die gezellige maand december? En op gewicht blijven? Er moet nog wat vanaf, op gewicht blijven gaat me denk ik niet lukken, daar heb ik te veel zelfkennis voor.
Goed zeg manyana Pruts lekker is dat he als je je kleinere broeken weer past.. Marnat. Ik heb nooit gedacht dat ik niet zoveel kon afvallen hoor want kon het na de 1ste ook dus heb juist het volste vertrouwen erin dat ik het wel ga halen. Nu alleen de laatste dagen niet lekker in mn velletje en chocolade trek gehad dus zat vanmorgen op 73, 8 Maar komt wel goed ga januari wel weer verder met streng zijn. Moet er nog max 6 voor de zomer want dan wil ik voor een jurk gaan kijken en heb ik een grote stok voor de deur. En ben voor nu ook wel tevreden iedereen om me heen zegt ook dat at ik lelijk mager word als ikgnog meer afval. Maar heb gewoon 68/70 kilo in mn hoofd dus dat gaat me lukken. . Zo naar het huis van sinterklaas in dord dus word een leuke dag Xx
Jac@ Dit zijn ook moeilijke maanden en idd januari gaan we weer volop streng zijn , zonder foutjes. Je komt er ook wel , jij wil 68 kilo zijn jij voelt je daar goed bij , als je daar aan denkt. Dan moet je daar voor gaan , en wat je omgeving of wij ook zeggen niks van aan trekken . Veel plezier in huis van sint . Hier zieke manlief luchtweg infectie werd ons door de dokter verteld . Hij wou door werken maar de benauwdheid hield hem tegen . Hopen dat de antibiotica aan slaat . Stopen met roken heeft hem alleen nog maar dokter bezoekjes opgeleverd, Ik ben nu 66 kilo Zo ver ik weet [ morgen nog wegen] ben ik tevreden mee. Maar zou ook nog wel wat er af willen de buik dikte zint mij niet . Hou wel in mijn hooft dat ik blij mag zijn dat het zo blijft en niet meer zwaarder word . Als manlief zich weer beter voelt dan gaan we kijken waar we kunnen zwemmen . Geen sporten vandaag hier geen puf , morgen weer veel trainen . Ga nu even bank hangen .
Hoi allemaal, Vandaag vergeten te wegen,dus dat doe ik volgende week maar weer. En misschien maar goed ook,heb de hele week weer meer gegeten. Had continu honger,maar beging er wel een patroon in te zien. Telkens de week voordat ik ongi word dan heb ik heel veel honger. Herkent iemand van jullie dat ook??? Denk dat ik dit weekend hier niet veel zou zijn. Vandaag ga ik 2 taarten maken en vanavond vieren wij vervroegd pakjes avond. Morgen nog wat boodschappen doen en smiddags/savonds komt er bezoek voor mijn verjaardag. En zondag ga ik weer bij mijn oude werkgever beginnen. Dus waarschijnlijk spreek ik jullie volgende week pas weer. Fijn weekend allemaal.
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~10.1 / huidig ~ 68 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~27, 0/ huidig ~ 72, 9 Mamavanjuul / start ~ 74,4 / streef ~ 69 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 71.3 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 64 / afgevallen ~6 kilo/ huidig ~67.5 Y84 / start ~ 72,5 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,8 / huidig ~ 70,7 pruts / start ~ 81,5 / streef ~ 70 / afgevallen ~ / huidig ~81,5
Hier ging het zo mooi , maar helaas zit er weer een kilo op. Nu 67,5 geen paniek hoor , maar hij zit er wel op . Vorige week helemaal niet gesport en ongeregeld gegeten zaterdag op feestje pas om 20.00 uur. En meer chips gehad , ik roep maar wat , en meer warm eten genomen. Geen idee waar het echt aan licht maar goed hij moet er weer af. Zal het toch deels weer aanpassen bv de portie weer minderen. Sporten na elke dag en het snoepen laten. Eten: Tosti , fruit verder zien we wel . Drinken: Water spa koffiie Denk om je zelf agnes en succes bij je baas .
Hallo allemaal, Iedereen een fijn en gezond weekend gehad? Hier wel een fijn maar totaal geen gezond weekend Vrees ook echt wat de weegschaal vrijdag aan geeft. Vrijdag was ik jarig,en heb de hele dag in de keuken gestaan om 2 taarten te maken. Dus had absoluut geen zin meer om te koken,dus dat werd een lekker frietje van de friettent. Toen zaterdag mijn verjaardag gevierd,met het gevolg iets te veel biertjes,veelste weinig gewoon gegeten en veelste veel hapjes. En toen hadden we zondag,mijn maag was een beetje van streek vanwege de vorige ongezonde dag waardoor ik de hele dag door honger had. S'avonds nog meer visite,dus dat werden even snel pizza's in de oven. En oja ook nog eens heel veel chocola gekregen,en aangezien ik ook nog eens ongi moet worden en heel erg na chocola dan verlang,vrees ik dat het ipv een slecht weekend een slecht week wordt
agnes@ Gefeliciteerd met je verjaardag , Meis lekker gaan sporten deze week en je niet druk maken over het eten . Nu geen snoep koekjes meer deze week en meer fruit nemen. Als je nou heeel heel zwaarwas had ik gezegd , waar ben je mee bezig. Je wil volgens mij niet afvallen. Maar dat wil je wel en geloof dat je kil zwaarder dan mij bent . Dan ben je niet zwaar , weet niet hoe groot je bent, Komt wel weer goed niet druk over maken . Hier gaat het wel ik heb een buik denk dat het komt door ik geen ontlasting kwijt kan. Hoop dat het vandaag wel gebeurt dag 4 nu geloof ik. Ik heb heerlijk paarderook vlees op brood gehad mmm , mag niet maar was wel erg lekker. Weekkend goed gedragen op twee chocolade na en koekjes . Verder zijn we nog niet fit hier , of ik heel hard train zie ik wel .
Ik ben 1.63,dus niet echt heel groot en dan oog ik helaas ook snel voller. Maar idd het eten zit er nu eenmaal in en daar is niks meer tegen te doen. Deze week zal nog wel een beetje een slechte week blijven,maar ik leg het erbij neer en ga volgende week lekker gezond verder. Sporten wil ik wel nog lekker blijven doen,morgen iig weer een rondje rennen. Heb je al zolang niet kunnen poepen?? Misschien iets eten of drinken wat laxerend werkt. Hopelijk komt het dan snel. Want z'n opgeblazen gevoel is ook niet fijn. Sterkte ermee.
Dan ben je niet veel kleiner dan ik. Ik ben 1,67 en weeg nu 67 ik wil er ook nog wat af . Mijn buik is wel slanker dan ie was , maar denk door dat de ontlasting weg blijft het dik voelt ook. Dit is dag 4 geloof ik , ik voel ook niets op komen . Meestal poep ik elke dag vandaar het ook in eens weer op viel. Als het vandaag nog niet gebeurt haal ik wel wat op. Pas na 5 dagen is het slecht zeggen ze dus nog geen paniek. Druk maken om het eten wat er nu in zit heeft idd geen zin . Die kilo die ik er aan gegeten heb zit ik ook niet mee jammer dan zolang het niet erger word. Fiets nu ook niet he nu ik vrij ben komt wel weer .
Hoe gaat het hier wat een rust! Allemaal gespot met af vallen of het zo druk aan het sporten dat er hier straks allemaal platte buiken zijn. Hij gaat hier weer lekker poepen gaat weer goed , zat er onder vanmorgen bleh . Buik voelt ook weer fijn daar heb ik even goed van geprofiteerd . Door 3 uur te sporten heerlijk dacht het niet te kunnen maar toch gedaan. Morgen maar twee filmpjes in plaats van 4 denk ik. Ja ik wil die kilo er weer af en het is geen weer om te fietsen . Eten: twee wassa crackers met pindakaas , brinta, twee mandarijnen. rijst met chicken tonight Drinken: Water koffie melk Zet hem op meiden jullie kunnen het !!
Hier niet zo super. Al een paar dagen onwijs veel krampen in mijn maag. En vannacht werd ik wakker moest na de wc (diaree ) Dus denk buikgriepje. En dan vandaag ook nog ongi geworden,dus extra buikpijn en ook nog hoofdpijn erbij.
Agnes@ Knuffel pak fruit he bananen stopt zeggen ze. Thee beskwie helpt ook veel thee. Mis kun je hier iets mee :http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Diarree
hoi hoi meiden , ben sinds 4 weken intensief aan het sporten bij de fitnessclub. heb een streng programma gekregen en word elke week nauwlettend in de gaten gehouden ZALIG ben op die vier weken nu al iets meer dan 3 kg afgevallen . deze week heb ik ook al beetje chocolade gegeten omdat ik men regels heb dan kan ik het toch niet laten , maar dan ga ik maar even goed sporten en dan is die chocola er ook zo weer af . ik doe 4 a 5 keer in de week sporten , werkt echt verslavend vind ik . in ieder geval veel succes allemaal WE KUNNE HET !!!
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~10.4 / huidig ~ 67.7 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~27, 0/ huidig ~ 72, 9 Mamavanjuul / start ~ 74,4 / streef ~ 69 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 71.3 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 64 / afgevallen ~6 kilo/ huidig ~67.5 Y84 / start ~ 72,5 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,8 / huidig ~ 70,7 pruts / start ~ 81,5 / streef ~ 70 / afgevallen ~ / huidig ~81,5