Thanks meiden.. Denk dat ik zodra ik de uitslag weet en eindelijk duidelijkheid heb het ook beter van me af kan zetten. Maar voor nu dus ff niks meer moeten.. Dus ik kom af en toe wel ff buurten hoe goed jullie het doen want jullie zijn echt goed bezig lees ik wel. Tot snel weer
COLOR=red]Agnes[/COLOR] / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~10.4 / huidig ~ 67.7 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~27, 0/ huidig ~ 72, 9 Mamavanjuul / start ~ 74,4 / streef ~ 69 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 71.3 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 64 / afgevallen ~7 kilo/ huidig ~66.3 Y84 / start ~ 72,5 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,8 / huidig ~ 70,7 pruts / start ~ 81,5 / streef ~ 70 / afgevallen ~ / huidig ~81,5
Mijn eerste week werken zit er weer op, was weinig maar wel voldaan , Zo alleen nog een ochtend. Ondanks kort werken toch een kilo er af , heb ik ook nog maar twee dagen gefietst. Maar goed hij is er weer af , er druk geweest deze week. Waterleiding stuk , gister weer gemaakt . Hoop vandaag met manlief het wat rustiger te hebben na thuis komst. Rustig hier , de weeg was hier aardig en bij de andere meiden?
Snap er weer eens geen bal van Vorige week zo slecht gegeten en niet gesport en ik val af. Deze week weer goed gegeten en gesport en nu weer 300 gram aangekomen
Agnes@ Vreemd he snap ik ook niet , maar het is toch zo. Hier dus weer die ene kilo er af , die er in mijn vakantie op zat en al een poos er op zat. In de vakantie volop gesport en niks er af , en ben een week aan het werk en het is er af. En dan nog niet eens alle dagen , zou dat nou door weer fietsen komen? Is wel ongeveer 3 kilo meter per dag. We zullen volgende week merken dan moet ik elkedag + wel hele dag . Heb zelfs patat en laat eet dagen er bij deze week . Zo veel anders heb ik nu niet gedaan , Zo weer sporten
hier vanmorgen ook goed afgevallen op de weegschaal ben wel 2 daagjes ziek geweest van de week buikgriep dat zal er ook wel een beetje mee te maken hebben maar doe toch nog erg goed men best gisteren de eerste keer terug gesport na het buikgriepje had de rest van de week nog niet kunnen gaan morgen en zondag weer sporten ben nu ongeveer 4 kilo af
babylove 85@ Wat goed al weer 4 kilo !! vervelend dat je ziek bent geweest . Je gaat lekker hou vol zou ik zeggen . Je kunt ook op het lijstje hoor als je dat wil. Daar houden we bij hoe veel we afvallen en hoeveel er af moet. Weekends sport ik niet . Nu net wel een uurtje gedaan , maar niet erg zwaar . Soms moet je lijf ook rust geven, morgen lopen we al veel en staan. We gaan na mega piraten Verstijn in Arnhem , na Jannes en de rest .
he Marnat , ik wil gerust bij op het lijstje hoor ik woog 80 kg en wil naar 69/70 dus een 10 kg afvallen. ben nu 4 kg afgevallen allez 3.9 kilo want ik woog vanmorgen 76.1 welke dagen wegen jullie normaal gezien? 1 keer in de week ? of ? ... ja af en toe eens rusten is ook goed voor je lichaam hoor ik ga normaal 5 keer in de week dus 2 dagen in de week ga ik niet sporten en dat doet dan ook weer wel deugd veel plezier op het mega piraten festijn fijn weeekend iedereen ! x
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~10.4 / huidig ~ 67.7 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~27, 0/ huidig ~ 72, 9 Mamavanjuul / start ~ 74,4 / streef ~ 69 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 71.3 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 64 / afgevallen ~7 kilo/ huidig ~66.3 Y84 / start ~ 72,5 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,8 / huidig ~ 70,7 pruts / start ~ 81,5 / streef ~ 70 / afgevallen ~ / huidig ~81,5 babylove 85 / start ~ 80 / streef ~ 69 / afgevallen 3,9 / huidig ~76,1
babylove 85@ Heb je er bij op gezet , nu kun je zelf bij houden als er wat verandert . Ik weeg elke vrijdag in de ochtend . Best grappig manlief en ik samen wat er af gekregen deze week . Ieder een kilo , manlief gaat ook niet hard , maar komt wel. Veel plezier gaat wel lukken , we gaan hier om half drie ongeveer weg . Succes iedereen en fijn weekend.
thx om me erbij op te zetten , hier zal het afvallen ook wel lukken nog , ben terug ziek terug maag en darmen was twee dagen beter geweest . ach ja maar even uitzieken zeker fijn weekend nog iedereen !!! xxx
Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~10.4 / huidig ~ 67.7 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~27, 0/ huidig ~ 72, 9 Mamavanjuul / start ~ 74,4 / streef ~ 69 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 71.3 Marnat / start ~ 73/ streef ~ 64 / afgevallen ~7 kilo/ huidig ~66.1 Y84 / start ~ 72,5 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 1,8 / huidig ~ 70,7 pruts / start ~ 81,5 / streef ~ 70 / afgevallen ~ / huidig ~81,5 babylove 85 / start ~ 80 / streef ~ 69 / afgevallen 3,9 / huidig ~76,1
Ondanks ik deze week er niks mee gedaan heb. Niet gesport en ook nog eens niet lekker was + koorts. Toch twee ons er af , bijna onder de 66 . Nu komt de kerst er aan word niet sporten en let niet op eten. Zullen zien wat dat op levert. Morgen dag Duitsland ben er dus niet word veel lopen . Verkouden en hoesten nog maar verder gaat het wel. Schijnt nieuw te zijn als je ongi word. Fijn weekend allemaal.
hoi hoi , hier ook alles goed, vanmorgen stond ik op 76 dus blijf een beetje steken momenteel maar niet getreurd , ben heel veel gaan sporten al deze week , zodadelijk weer een lesje spinnen. en spieren wegen natuurlijk meer dan vet dus ik merk duidelijk het verschil en dat is wat telt voor de rest zal ik een hele tijd afwezig gaan zijn want zondag vertrekken we tot 2 januari naar zee fijne kerstdagen iedereen !! geniet ervan ! xxx
babylove 85@ Veel plezier bij op zee . Mooi is dat laat je ons hier achter Je kunt beter blijven steken met gewicht dan dat het er niet af gaat . En geloof mij maar met de feestdagen ga ik mijn porties niet aanpassen . Als het goed smaakt pak ik echt wel meer dan 1 maal. 6 januari gaan we wel weer aan passen en sporten. Zie me nu niet in de computerkamer staan sporten en s ouders met manlief in de kamer Kom ik aan met deze dagen jammer dan . Fijne dagen meis en geniet er van.
Hey hey, Zo dat is weer even geleden Hier volop ziekenboeg. Vorige week mijn man buikgriep,en sinds dinsdag ons zoontje ook weer verkouden en koorts. Komt er ook nog eens bij dat we vorige week te horen kregen dat ons zoontje achterloopt met praten (vermoeden we al een beetje) dus vandaag daarvoor alvast bij de ha geweest. En wat ik al vermoede hij heeft vocht in een oortje. Nu moeten we eerst na de logopedist die kan zien of de achterstand door zijn gehoor komt en daarna zien we weer verder. Maar helaas de vakantie er eerst tussen dus kunnen we pas 17 jan daar terecht. Gelukkig gaat het afvallen wel lekker. Ben de 300 gram die ik vorige week aan was gekomen alweer kwijt plus 100 gram extra En heb deze week gekeken hoever en hoelang ik nou precies ren. En wat blijkt kan inmiddels 5 km aan een stuk rennen en doe daar dan 20 a 25 min over. Ben daar toch wel stiekem trots op
Marnat: He bah jij dus ook ziek geweest deze week. Voel je je nu al weer wat beter? Ga je morgen na een kerstmarkt? Heel veel plezier iig. Ik heb wat betreft kerst de zelfde instelling als jou. Wil dan ook even niet met het afvallen bezig zijn. Babylove: Wat lekker feestdagen aan de zee vieren. Ook jij heel veel plezier alvast. Zolang je iig niet aankomt maakt het niet zoveel uit toch? En je bent iig goed bezig met het sporten,dus daar ligt het niet aan. Iedereen: Alvast hele fijne feestdagen. Geniet er allemaal maar lekker van
Agnes@ Gezellig de zieke boeg knuf daar. Hier idd ook ziek , nu alleen nog verkouden en wat benauwd . Manlief plaagt dat ik morgen niet mee mag , dacht het wel. Voel me verder goed vergeleken met de andere dagen. Denk ook dat het te maken had met ongi . Ja we gaan na Oldenburg met de bus na de kerstmarkt. Jaren geleden ook geweest , nu wouden we weer eens kijken ter afsluiting van het jaar. Fijn dat je weer wat kwijt bent heerlijk he. Zie je het voor je dat iedereen dubbel op schept en ik niet , dacht het hoor. Ga echt wel genieten dubbel mis wel . Voor we op het strand lopen zijn we het vast wel weer kwijt , als er wat op gekomen is.
Hoe gaat het hier meiden? Hier heerlijk genoten van alle lekkere eten. Heb gemerkt dat ik porties minder , want ging nu gewoon volop eten. Dat viel tegen wou er niet allemaal in . We konden het niet laten , maar zijn toch op de weeg gegaan . Manlief niets er op en er af . Ik sta weer op 67 kilo 1 er weer op dus, gaat er vanaf 6 januari vast wel weer af. Met aanpassen van eten en sporten komt dat dan wel weer goed. We vinden de schade wel mee vallen zo . Heb wel bronrites nu maar verder er niet ziek van medicatie slaat wel aan, Knuffel en hoop dat het bij jullie ook mee valt.
Hoi dames kom ik ook nog ff aanwaaien zo aan het einde van het jaar. Diddy dat ik zo lang weg ben geweest maar was echt beter had jullie alleen maar gedemotiveerd Ben inmiddels 5/6 kilo zwaarder helaas.. Maar is mn eigen rot schuld ben een echte emotie eter... Donderdag krijg ik de uitslag en ga vanaf die dag ook weer streng diëten. Dus een hele fijne jaarwisseling en tot 2014 met goede moet de laatste kilo's eraf werken.