Zo mijn menu voor vandaag, Ontbijt: 250 gram roeryoghurt 1 kiwi tussendoor 2 mandarijnen lunch champignons,sjalotjes,snijbonen gewokt met wat rund gehakt en tabasco tussendoor nog geen idee ik denk fruit diner asperges,gehakt,tomaat en nog wat aardappels. En voor de rest heel veel drinken ik ga zo even uitrekenen hoeveel calorieën ik zit. MamavanJuul Lekker menu gisteren! 1 keer in de week wegen lukt mij ook niet hoor het liefst sta ik er 's ochtends en 's avonds even op als ik aan het lijnen ben Agnes Mooi menu al kan ik bijna niet geloven dat het zo weinig calorieën is. Weeg je alles af of niet? Leuk zumba doe je het thuis of in de sportschool? Jasnoo Gezellig welkom! en lekker mee kletsen helpt vaak goed om door te zetten. Eylem Mooi menu! En al 2 kilo kwijt super... Ik zit ook rond de 1200 calorieën dat ging de vorige keer ook erg goed. Ik zou voor een cranberry muffin gaan Leandrotje Mooi menu maar zou ook wat hoger gaan zitten je zou bij de rijstenwafels nog een stuk fruit kunnen nemen. En een stukje vlees bij de andijvie stamppot als je dat eet. Cindy81 Hier ook een lading fruit ingeslagen altijd lekker Porkie je bent flink ziek geweest als je er 2 weken tussenuit gelegen hebt. Nu weer helemaal opgeknapt? Helise Lieve weegschaal voor jou! Altijd weer een fijn gevoel... wat doe jij voor dieet? Troelala21 Kijk dat is een meevaller!! En nu lekker door zetten... Ben je WW aan het doen? Estha Werkse vandaag! Wat doe jij voor dieet? ik wil eerst 10 kilo afvallen en dan kijk ik weer verder. Ik ga nu even lekker relaxen en dan verder in huis. Nina ligt lekker op bed altijd even heerlijk tijd voor jezelf zo midden op de dag. Mijn man is pas vanavond laat thuis die gaat uit zijn werk met mijn broertje naar de bioscoop. Ik ga vanavond nog een tijdje roosteren voor mijn werk (wij zijn een zelfsturend team moeten dus alles zelf doen) erg leuk om te doen en ik kan het heerlijk thuis doen.
Het gaat me vast ook wel lukken, ben nu alleen bang om te gaan eten, dat ik straks weer zwaarder word. Zo dom maar zo'n gvoel heb ik nu, maar goed daar moet ik me maar even overheen zitten. Wie weet weeg ik over een week of 2 wel echt onder die rot 90! EN dan hoop ik er ook nooit weer in terug te komen!! Wat super dat je al zover bent meid! Voor ik een gezonde bmi heb heb ik nog 26,4 kilo te gaan, heb nu een bmi van 34 nog wat pfff....
Ik doe op t moment nog helemaal niks, wil maandag beginnen met een dieet als de kids weer na school zijn, en alles weer op regel is. Op dit moment eet ik gewoon, drink wel zo 3 liter water op een dag, maar voor de rest nog niet echt ergens mee bezig, daarom ben ik ook zo bang denk ik...
Troelala21 Dan zou ik echt adviseren om nu te beginnen hoor dan heb je er zicht op of je het goed of fout doet. En in het weekend zijn je kids ook vrij dan zal jij je ook aan je dieet moeten houden. Je kan het echt!
Daar heb je ook gelijk in, heb alleen nog niet alles in huis. Maar goed daar valt wel wat op te verzinnen.....
Troelala21 Met ww mag je toch alles eten? Dan kun je gewoon je porties aanpassen hoor. Zijn meerdere meiden die het doen volgens mij en zo kunnen we elkaar allemaal helpen.
voor ww hoef je ook niets in huis te hebben hoor. alles gewoon opschrijven in je dagboek en je aan de punten houden
Volgens mijn eetschema op voedingswijzer klopt de aantal callorieen toch echt En ja ik weeg alles af. Sta er zelf ook van te kijken wat je eigenlijk allemaal kan eten zonder teveel callorieen binnen te krijgen. Het is meer weten welke produckten weinig callorieen bevatten. En daar ging ik vaak de fout in. Maar nu dus niet meer dankzij mijn eetdagboek hihi.
Hey zustertje, Ja ben heel zwaar verkouden geweest en ik was daarbij mijn stem kwijt. Gisteren naar neus keek oorarts geweest bleek dat 1 van mijn stem banden gekneld zat! Hij heeft deze los geknakt en halleluja mijn Stem is terug! En deze is toch wel voornaam voor mijn job. Ben verpleegkundige dus! Ik ga mijn week menu eens samen stellen se. Zo ga je gerichter winkelen en ik vind dat je zo minder prul mee brengt! Groetjes
Troelala, zo dat is een leuke verassing dat je minder weegt als wat je dacht! Estha, zo dat die les pas om negen uur begint, dat is laat! Ja het shaken gaat goed, dag vier vandaag alweer Mamavanjuul, wat super dat je onder de 75 zit nu! Zustertje, ik doe Weight Care, maaltijdvervangers dus. Logisch dus ook dat de weegschaal zo lief voor me is want het is gewoon crashen Hier ligt de kleine man ook op bed, heerlijk is dat inderdaad even een momentje voor jezelf!
Van koffie word je niet dik, als je hem zwart drinkt. Melk en een beetje suiker kan ook niet zoveel kwaad als je maar een paar kopjes per dag drinkt en dus geen liters. Gezonde tussendoortjes: Fruit, rijstewafel en de rest mogen de andere dames invullen want ik ben nooit zo goed in tussendoortjes
Agnes grappig is dat! het is ook wel een sport om zoveel mogelijk te kunnen eten met je aantal calorieën vind ik. Porkie Je had het flink te pakken! Leuk nog iemand die in de zorg werkt! Wat doe je als verpleegkundige? Ziekenhuis of iets anders? Hoe kan de HA je stemband los maken deed het zeer? Helise Is dat goed te doen die maaltijdvervangers of is het zwaar? Hier is het meeste weer aan kant Nina ligt nog te slapen... Ik ga nog eens even verder met het rooster.
Van koffie wordt je niet dik hoor als je met suiker wilt drinken zou ik Stevia gebruiken als suiker. (aspertaam herkent je lichaam als suiker en het is ontzettend slecht voor je) Melk kan geen kwaad als je er een scheutje in doet. Tussendoor eet ik, fruit,soms wat mager vleeswaren of een stukje kaas
Ja zeker een sport haha. Gisteren wist ik bijv. dat ik vanavond graag een wijntje met olijven wou. En wist ik watt ik ging eten. Nadat ik dat alvast ingevuld had ben ik met de andere maaltijden gaan puzzelen. En een lol dat ik er dan in heb Vooral als ik dan zie dat alle voedingstoffen in het groen staan hihi. Nou de kleine man is wakker zo te horen. Dus ga me en hem klaar maken. Hem na oppas brengen en ikzelf werken.
@mamavanjuul: Goed zeg, dat je al zoveel bent afgevallen! @Porkie: Balen dat je niet meer in je rok pastte! Maar je bent begonnen om er wat aan te doen toch? Dat is alvast één stap! Zwemmen is hartstikke goed voor je en vooral in het begin een goede beweging. Misschien als je wat meer kilootjes kwijt bent dat je dan wel de stap naar de sportschool durft te nemen? Ik heb zelf op een sportschool gewerkt en heb altijd gemerkt dat veel mensen altijd denken dat ze onwijs worden aangekeken. Als ze eenmaal over de drempel heen zijn realiseren zij zich vaak dat dit puur en alleen kwam door hun eigen onzekerheid. Dat ze dus helemaal niet nagekeken werden! @ Zustertje: Thanks! Ik volg niet echt bepaald een dieet, maar ik let gewoon goed op met wát ik eet. Niet meer snoepen en bewust eten scheelt bij mij al een hele hoop. Daarbij sport ik veel, want ik wil niet alleen afvallen maar ook weer een wat strakker lichaam (lees: buikje). Jij staat dus ook zo vaak op de weegschaal! Ik ga er ook het liefste twee keer per dag op staan. Wat fijn dat je van uit huis kan werken! Zou dat ook zo graag doen... Vanochtend was mijn weegschaal ook lief: 68.7! Komt toch door dat uurtje Body Combat denk ik . Ik heb nu al wel mega spierpijn dus ik denk dat ik morgen helemaal last heb. Mag vl masseren vanavond ! Mijn menu vandaag: O: niks (had geen tijd....) T: stukje 20+ kaas L: Bruin pistoletje met carpacio, pijnboompitjes en parmezaanse kaas A: opscheplepel worteltjes, opscheplepel aardappels, een visstick en wat saus. Over de gehele dag neem ik meestal zo'n vier bakjes koffie en vier bakken thee. Met zoetjes.
Zo wat is het druk hier! Gezellig! Ik ben aan het werk, dus lees alleen af en toe mee. Net als overdag thuis met 2 kinderen. Volgende week gaat Eva weer naar school, maar ik vermoed dat Lisa niet meer gaat slapen overdag, dus het is gedaan met de rust . Vind het dan ook sneu om een half uur met de laptop te zitten en hier te schrijven. Dus het wordt voor mij toch vooral 's avonds. Hier vanochtend weer 400 gram minder . Vandaag begonnen met een shake, ik vond het wel gaan, maar ik vind het zo'n raar chemisch smaakje hebben. De 2e helft van het flesje ging met moeite, werd er een beetje misselijk van. Daarna een kiwi, mandarijn en appel op als tussendoortje. Toen als lunch zo'n reep, vond de eerste paar happen wel lekker, maar ook weer zo'n chemisch smaakje. Dus nee, dat was het ook niet... heb 1/3 weggegooid en nog een mandarijntje genomen. Moet zeggen dat ik geen honger heb gelukkig. Straks ga ik even de stad in, onderweg neem ik dan een halve stroopwafel, jammie! Vanavond nog de lasagne, zit dan op 1105 kcal. Vanavond nog een reepje chocola denk ik . Ik wil straks in principe op 1400 kcal uitkomen elke dag, maar nu in het begin even wat minder om op gang te komen. Is ook wel lekker dat ik straks wat meer mag eten . Ik ga nog even werken , ben 15:45 klaar.
Zustertje, ja opzich is het wel goed te doen die shakes, het is gewoon een kwestie van verstand op nul en doorzetten. Agnes, werkse! Estha, fijn zo'n lieve weegschaal! Snoopy, jammer dat de shake en reep niet bevielen! Wel fijn die lieve weegschaal van vanochtend Werkse nog even!
Kant en klare shakes van modifast zijn ook wel lekker. Ik had chocola altijd omdat ie die het lekkerst vond, maar ze zijn zeker te doen. De repen van weightcare heb ik wel gebruikt met cambridge, maar die smaak van die repen was ik ook niet zo happy mee, vooral die nasmaak. Zit er nu soms nog wel aan te denken weer te shaken, al is het alleen maar om in de 8 te komen en dan weer normaal verder te lijnen, maar ik doe het niet....