-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Mag ik ook meedoen? Ik kan wel een stok achter de deur gebruiken.

Vorig jaar juni woog ik 82 kg. Ik was ruim 17 kg. afgevallen met Sonja Bakker. Toen werd het zomer en hadden we vakantie. In oktober woog ik toen 88 kg. Daarna raakte ik zwanger. Ik ben in juli bevallen van een prachtig zoontje, maar er is nog een kilo of wat blijven plakken. Ik weeg nu rond de 93/94 kg, precies weet ik niet.

Sporten doe ik 2x per week (bootcamp), alleen momenteel niet, omdat ik m'n enkelbanden heb gescheurd. Ik hoop deze maand weer te kunnen beginnen, maar ben bang dat het januari wordt.

Ik wil graag meer dan 10 kilo kwijt, maar als ik 5 kilo haal ben ik al heel erg blij!

2. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hoi hoi,
    Ik doe ook mee! Ik ben Marleen en 33 jaar. Moeder van 2 zonen een van bijna 3 (feb) en een van 2,5 week oud. Ik ben veel te zwaar en iedere kilo die er af gaat is mooi mee genomen. Ben inmiddels 8 kilo lichter dan voor mijn laatste zwangerschap en die mogen er niet meer aan komen. Hoop ernog 10 af te krijgen voordat ik weer aan het werk moet in maart. Ga ook met ww weer beginnen na de feestdagen. Eerst een beetje bijkomen van de keizersnee en dan flink sporten. Succes allemaal alvast

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik ben afgelopen week een beetje begonnen met orienteren bij de WW.
    Heb me aangemeld en afgelopen week begonnen met tellen en bijhouden wat ik eet. De eerste 3 dagen moest ik ontzettend inkomen en mezelf aansporen om ook daadwerkelijk mijn eten af te wegen.
    Daar ben ik zaterdag/zondag eigenlijk echt mee begonnen. Maar in het weekend wel lekker een paar wijntjes gehad, nootjes en kaas.
    Maar in principe mag dat ook bij de weigtwatchers.
    Als compensatie zondag overdag en gister me goed aan de punten gehouden, netjes alles afgewogen.

En tadaa....vandaag weegdag (dus na een week) en -0,5 kg!
    Tis niet veel, maar het begin is er! De richtlijn is ook 0,5 kg tot 1 kg per week afvallen.

Heb het vorig jaar dus ook gedaan en zit nu nog steeds op dat gewicht. Ben ik 6 maanden tijd 0,2 kg aangekomen! Dat is incl. mijn eigen bruiloft, vakantie en verjaardagen!
    Dus echt....iedereen kan het!

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik begin in Jan. Mijn zusje gaat in Mei trouwen dus wil proberen om er weer wat kilo's vanaf te krijgen.
    Ti's heel moeilijk voor mij omdat ik niet sterk ben voor verleidingen..
    Dus wie weet lukt het als ik hier mee ga schrijven. Ik moet wel meer dan 10 kwijt...:)

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    0,5 is toch prima!!! Hier ook niet veel meer in 1 week hoor. Ik heb liever dat het eraf blijft al vind ik het natuurlijk soms niet opschieten he haha.

Ik was deze week 2 kilo afgevallen weeg nu 88,9

welkom aan de nieuwe!

Het topic loopt nog niet zo he haha

6. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Het is toch ook pas voor 2013? :D

Nu nog effe volvreten :p en dan in het nieuwe jaar alles er weer af zien te krijgen!

Gefeliciteerd met je 2 kilo trouwens!

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nee, haha! Maar kan degene die het wel wil, zich alvast geestelijk voorbereiden!

Want....soms wordt er best wel makkelijk over gedacht, afvallen.
    Maar eigenlijk is het net als stoppen met roken: je moet er aan toe zijn.
    Dus...nu kunnen we er naar toe leven!

8. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    hoi meiden ik meld me ook bij jullie aan!

ik ben gien, 24 jaar en heb 2 prachtige dochters! een van 3 en een van bijna een jaar! het word nu dan ook echt tijd om wat af te gaan vallen... weeg rond de 80 kilo en wil eerst terug naar de 70...

het lastige is ik geef nog bv dus mag ik niet te snel afvallen geloof ik ik begin dus met sporten en veel water te drinken (lastig voor me :p) ik weet dat ik het niet red in me eentje dus is fijn als we elkaar een beetje kunnen steunen!

9. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ik doe ook mee! :)

Nog even genieten tijdens de feestdagen van al het lekkers en dan op 2 januari beginnen.
    Ik ga geen speciaal dieet doen. Gewoon goed opletten en meer bewegen.
    Ik wil zeker 10 kg afvallen!

10. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ik doe ook mee! Maar wel in het nieuwe jaar hoor, nog even lekker eten met de kerst ;)

Ik ben Kari en ben van 55 kilo naar 90 kilo gegaan in mijn zwangerschap.
    Mijn dochter is inmiddels alweer ruim tweeënhalf jaar en ben de kilos nooit echt kwijtgeraakt, blijf steken op 65 kilo en wil er ook nog 10 kilo afhebben...
    Hopelijk met een beetje steun van jullie allemaal gaat het dit keer lukken.

Groetjes en vast succes allemaal.

11. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Ik wil ook graag mee doen!! 10 kilo mag best vind ik!! ben al eerder 10 kilo afgevallen, maar er zit ondertussen alweer zo'n 3 kilo aan...tot oud en nieuw probeer ik al wat te lijnen, maar op de feestdagen zal dat gaan...Dus vanaf 2 januari begint het echt, en heb nieuw boek van Sonja, (de derde die ik gebruik) om mezelf weer te motiveren!!
    Ik wil 60 kilo wegen...en ben nu ruim 66 kilo, en 56 kilo is een droomgewicht:D
    Het is in elk geval leuk om elkaar te motiveren om af te vallen in 2013:)

ps: wat voor sport doen jullie?gewoon fitness of een zumba/BBBB/pirates les of zoiets?

12. Elmo83

Elmo83 Bekend lid

11 apr 2011
    968
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe ook graag mee!

Na de zwangerschap heb ik tot begin deze maand borstvoeding gegeven en dat zorgde er voor dat ik niet (actief) wilde afvallen. Omdat ik vond dat ik een verantwoordelijkheid naar mijn zoontje had.

Maar nu mogen die resterende kilo's die er nog te veel aan zitten wel er af!
    Ik weet nog niet precies hoe ik dat ga doen. Met een bepaalde methode ofzo...

Ik weeg nu net iets over de 80 kilo (en voor de zwangerschap was het 75). Een paar extra kilootjes kan ik wel missen, dus 10 kilo er af zou ideaal zijn!

Groetjes,
    Elmo

13. SDonya

SDonya Niet meer actief

Nou hier gaat het alweer slechter... Ben al een week niet gaan sporten en heb mezelf erop betrapt dat ik weer aan de vruchtensap zit.. Moet vanaf vandaag echt weer even serieus opnieuw beginnen en mezelf motiveren!! Muziek clips kijken werkt al heel motiverend met al die slanke danseressen :p

Hoe gaat het bij jullie?

14. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    welkom nieuwe en veel suc6!

Balen dat het weer wat minder gaat Minaa effe een schop onder je kont haha.

@ hier gaat het opzich wel oke het gaat niet hard maar vanmorgen was het 88,7 ik ben wel iedere dag gaan sporten minstens 2 uur. alleen net een eetbui gehad... maarja ik ga vanaf weer sporten dec is wel een moeilijke maand hoor

15. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Thanks! :)

Knap dat jullie al bezig zijn in de moeilijke decembermaand!
    @ninja: wat knap zeg iedere dag 2 uur sporten, petje af!

16. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ninja wauw, elke dag 2 uur sporten!!!petje af!!!

17. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja 5x in de week he haha maar ik ben 2 maanden geleden begonnen en ik vind het heerlijk en leuk dan is het makkelijk vol te houden he.

18. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Heerlijk! Ga je dan iedere avond?
    Want overdag heb ik niet de mogelijkheid om te gaan en 's avonds heb ik echt geen zin haha.

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wauw wat goed elke dag sporten! Wil ik ook wel maar kan helaas niet, heb geen oppas en na schooltijd heb ik echt geen zin meer! Heb nu wel 2 weken vakantie dus kan nu wel vaker gaan!

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik ben thuisblijf mama dus dat scheelt al heel veel verder heb ik geen vaste tijden oid. Mijn vriend is ook niet altijd vroeg thuis ik ga vaak nog om 21.00 ofzo en ik heb een sportschool uitgezocht met opvang in de ochtend doordeweeks ideaal nu kan ik hun ook gewoon meenemen ze vind het heel erg leuk.

Deel Deze Pagina