Ik woog vanmorgen 87,8! en dat tijden me ongi ik ben blij! Me vetgehalte enz is ook een stuk minder. Ik heb gisteren best wel wat gegeten moet ik zeggen en niet echt gesport en toch gaat het naar bedenen
Wat kletse jullie veel! Respect voor de grote samenvatting! Hihi Hier weer gewogen, 74,4! Toch afgevallen ondanks het uiteten gisteren, dus ik ben happy! Op naar de 70 en een gezond BMI!
ff vanaf pagina 45! Dankje troela! weet je al wat je gaat doen? en wanneer je gaat starten? @Minaa ziet er goed uit hoor! hoop dat hij zakt voor je. Ik heb zelf geen ervaring met ww. @Zustertje, Speculaasthee lijkt me dus echt niks. Ik had een 1,5 pannekoek op en een broodje met knakworst. @Helise balen joh dat je broodje niet lekker was. ik vind ook nu dat als ik iets eet het wel lekker moet zijn anders is het zonde hahaha. Zeeeeker naast shaken! succes met volhouden. @cindy top gedaan! 1xtra snee brood en een plak cake naast sporten valt mee toch? was Ice age leuk? @porkie! balen joh dat het tegenviel de weegschaal! maar kop op! je kan het! mag ik vragen wat je bedoeld met grijze boterhammen? En wat voor operatie? heb het niet helemaal mee gekregen.. @mama van juul was de koek wel lekker? (5punten waard?) @snoopy! ik ben ook zeer blij met het clubje. hielp mij ook. vandaar op de wc ff schrijven. denk moet ff die stok hebben! Goed dat je de stroopwafel hebt weerstaan! en ik ben over mezelf ook niet ontevreden. Jij bent wel echt een zoetekauw he! hahahah! lekker hoor witte chocolade. AH eigenmerk is lekker.. (en milka!) smelten zo lekker in je hand... veel merken vind ik te boterig.. bleeh.. Mooi menu voor vandaag! eet jij al lang ook speltbrood? @xoxo het is goed gegaan! wat doe jij eigenlijk voor dieet? @eylem goed joh al 3 kilo kwijt! wat gaan jullie snel zeg! @mamavanjuul veel plezier met zwemmen! goed om een tosti te nemen! je kan het! oooo zwijmel! hier ook van die lieve kindjes! (ten minste als ze elkaar de hersens niet inslaan) maar van de week boven stond de oudste de middelste de tanden na te poetsen zwijmel @lionne altijd handig op visite bij iemand die ook lijnt. als ik bij mijn lijnende sch-zus op visite gaat gaat het altijd fout! we halen niet het beste in elkaar naar boven hahahahaha. @ RUN! waar ben je? hoe gaat het!
nou vandaag weinig op de planning. straks de bedden doen en wassen! morgen weer sporten voel me vandaag wel brak
Hey meiden, goed bezig allemaal! Ik wilde even laten waarom ik niet zoveel schrijf/reageer. In oktober heeft de huisarts de diagnose burn-out gesteld. Iets waar ik waarschijnlijk al maanden mee liep. Het gaat gelukkig steeds beter al heb ik af en toe een terugslag. Zoals nu en daarbij de fibromyalgie waarvan ik dagelijks veel last heb. Dat maakt het niet altijd even makkelijk. Maar gelukkig ben ik redelijk positief ingesteld dus we komen er wel en zodra ik me goed voel doe ik mijn best zoveel mogelijk mee te schrijven en te reageren! Liefs, Peace
Aaahh doe ik net me broek aan, lijkt het wel alsof die strakker zit! Het kan toch niet dat ik nu opeens aankom terwijl ik zo goed op me eten let?!
Zo de feestdagen achter de rug gisteren de eerste vejraardag van ons zoontje vandaag nog een verjaardag en op visite. Vanaf morgen weer vollop er tegen aan.. Meld me dus vanaf nu mag i nog mee doen?
Goedemiddag! Ben net wakker dus net op de weegschaal gestaan en 88.9! Yes! Porkie, nee geen Modifast, ik gebruik Weight Care. Eylem, wat goed al 3 kilo eraf! Mooi menu heb je vandaag. Mamavanjuul, veel plezier met zwemmen! Goed van je dat je de frietjes afslaat en voor ee tostie gaat! Snoopy, dat is inderdaad het nadeel van elke dag wegen.. Ik was er ook bang voor gisteravond dat ik ook vandaag niet afgevallen zou zijn of misschien zelfs ietsje erbij maar gelukkig toch -0.2. En bij jou, viel de schade mee? Ninja, super, hoeveel ben je nu kwijt dan in totaal? Leandrotje, dat is mooi dat je toch bent afgevallen ondanks het uit eten gaan! Cherie, hoe komt het dat je je brak voelt, teveel gezopen gisteren? Peace, wat naar joh! Ik heb 4 jaar geleden een burn out gehad en na de zwangerschap een pnd dus ik weet wat het is meid. Voel je niet verplicht en als het wel lukt kom je gewoon gezellig kletsen Minaa, oh dat is een domper dat je broek strakker zit.. Misschien vocht ofzo? Toekomstigemam, tuurlijk mag je meedoen, welkom!
misschien een reactie op de pannekoek en t broodje (ineens veel suiker? na hoe ik nu eet?) of gewoon moe van drukte
Zo daar ben ik weer! Ice Age was superleuk, ik heb echt gelachen. Wel nog een paar chippies genomen, maar goed het was dan ook zaterdagavond. Vandaag gaat weer goed: O: 1 x cracker met smeerpate, 1x cracker met sandwichspread T: niks L: 1x boterham met filet americain (nou is tie op ) en 1x boterham met halvajam, beker optimel en een peer T: stuk fruit D: Spruitjes met speklapje en rijst. Is allemaal roergebakken, zit ook nog ketjap en sambal door. Is heel erg lekker, maar die speklap kost me dus wel al 12 punten! We hadden ze nog in de vriezer, dus ja. Ondanks dat heb ik nog wel 4 punten te verdelen vandaag. Ik merk ook dat ik wel gemotiveerd door het hier schrijven. Ik wil natuurlijk niet afgaan als een gieter. Iedereen valt af en ik dan weer een kilo erbij. Nee dat wil ik niet . @cherie, hoe was je zelfgebakken speltbrood? En tekort geslapen dat je je wat brak voelt? @porkie, jammer dat de weegschaal meer aangeeft dan gehoopt. Maar daarom ben je hier, om er wat aan te doen. Komt helemaal goed! @mamavanjuul, hopelijk was je koek wel lekker en z'n 5 punten waard. Dat vind ik nou best fijn van ww, dat je toch effe met de neus op de feiten wordt gedrukt. Zoals ik met m'n speklapje vanavond. Dat het vet is weet ik ook wel, maar echt bij nadenken deed ik nooit zo. Hebben jullie lekker gezwommen? Wij zijn 2e kerstdag voor het eerst wezen zwemmen met de kleine. Hij vond het geweldig. Volgende weekend gaan we denk ik weer en dan wil eind van de maand gaan beginnen met babyzwemmen. @snoopy, onze chocoholic ! Ik vind het ook heel lekker hoor. er liggen hier nog 3 chocoladeletters in de kast, maar ik weet me gelukkig in te houden. Heb je foto van je traktaties? @XoXo, dat pitabroodje klinkt wel lekker. Hoe heb je die kip pittig gemaakt? @Helise, Mooi resultaat zeg! jij hebt wel echt een ontzettend lieve weegschaal he? Ik hoop dat die van mij morgenochtend ook zo lief is. @Eylem, goed hoor 3 kilo! Dan had je die frietjes en pudding ook wel verdiend. Maar kan me goed voorstellen dat je baalt. @ninja, goed hoor weer afgevallen! @leandrotje, ook afgevallen, goed zeg! @peace, schrijf wanneer je zin hebt, het is geen verplichting. doe rustig aan! @minaa, misschien hou je gewoon even wat vocht vast. Ik kan me niet voorstellen dat je bent aangekomen. En anders de broek te heet gewassen? Ga zo nog effe strijken, bleh! maar ja moet ook gebeuren. Verder ga ik eindelijk foto's bestellen van m'n zoontje en kan ik volgend weekend gaan beginnen aan z'n fotoboek. Fijne zondag!
Peace: Rustig aan hoor! Voel geen verplichting! Minnaa: meer gaan sporten misschien? Cindy: nou het was gewoon een roze koek...en meteen niet meer lekker, haha! Maar goed, weet ik dat voor de volgende keer! Dochterlief mag ze nu op eten, die kan het hebben, hahaha! Verder niet meer gewogen, hou het echt op dinsdag, anders word ik gek! Vanmorgen lekker gezwommen en een tosti genomen. Maar wel een paar patatjes van de kids...niet heel veel, gewoon een paar. En zelfs geen ijsje genomen, haha! Thuis gekomen meteen gaan stofzuigen en dweilen. Heb ik dat maar gehad en een beetje ter compensatie van de paar patatjes. Jongste ligt nu lekker te slapen, man is werken, oudste zit te tekenen, dus even me-time op de bank!
Goedemiddag meiden! Ik ben net een uurtje thuis van het werk. Vanmorgen moest ik even goed kijken naar de weegschaal ik ben woensdag begonnen met calorieen tellen en ik zit al op -3 kg Gaat wel heel hard zo de eerste week maar geeft wel kracht om door te gaan. Ik ga straks op jullie reageren nu eerst even lekker genieten van man en dochter.
Cherie, balen, rustig aan maar vandaag dan! Cindy, mooi menu weer! Ben benieuwd wat je weegschaal morgen zegt. Zustertje, wow wat goed -3 kilo!
ff menuutje plaatsen. o: groentensap en 2 sneetjes (vers) speltbrood 1 met krabsalade en 1 met parmaham en kaas. T: 1 snee spetbrood met (bio)pindakaas L: 2 sneetjes (vers) speltbrood met (verse) pesto parmaham en tomaat en 1 met krabsalade A: Halve (spelt) tortilla met veel groenten in kokosmelk en tot nu toe 1 liter water. 2kopjes koffie. (hm.. moet iets meer drinken..)
Even snel op m'n telefoon. Helise, ik woog 800 gram meer vandaag . Ik heb besloten me pas dinsdag weer te wegen en daarna dan elke week. Ik merk dat het me ontzettend demotiveert als ik ben aangekomen terwijl ik m'n best doe. Heb al de hele dag de neiging om lekker te gaan snoepen. Heb het kunnen laten bij een paar stukjes chocola, gelukkig. Maar pfff heb het even zwaar... Ben een echte chocoholic inderdaad . Kan er ook veel van eten zonder misselijk te worden. Niet handig Morgen terugkomavond van de cursus (eten de baas), ben erg benieuwd hoe het iedereen is vergaan tijdens de feestdagen. Foto van de traktatie heb ik wel, maar kan ik volgens mij niet uploaden via mijn telefoon, zal zo even kijken. Ik vind ze erg leuk geworden en Eva was ook helemaal blij Hé ik kan nu bijlagen toevoegen, dat kon nooit met mijn telefoon!
1x in de week is ook echt beter hoor... @Cherie: oeps...ik moet ook nog veel meer drinken. Tot nu toe 0,5 l water op...dus nu aan de volgende 0,5L. Weet je wat mijn valkuil is? Mijn man is nu aan het werk en mijn kinderen zijn ectht superdruk en de jongste is constant aan het piepen en mama-roepe. En dan heb ik echt zin om chocolade te pakken ed. Dus nu...zit ik braaf aan mijn flesje water....