@snoopy. Leuk en mooi die traktatie van jou. Hier kan ik echt niet meer van de weegschaal afblijven Maar gelukkig blijft hij lief voor mij,binnen een dag weer 400 gram eraf. Zit iig alweer in de 75. Mijn menu voor vandaag bevat 1385 calorieen,en zo ziet ie eruit. O: - 3 sesam knackers met 20+ smeerkaas - 1 volkoren brood mer sandwichspread - gekookt ei (half opgegeten) - sinaasappelsap - koffie met halfvolle koffiemelk T: - 2 mandarijnen L: - 4 volkoren brood met mosterd,kipfilet,komkommer en tomaat T: - koffie met halfvolle koffiemelk - thee met suiker - appel A: - gepaneerde schnitzel - broccoli - halfvolle vanille joghurt T: - thee met honing Vandaag geen zumba,maar 45 min. baby zwemmen. En weer mijn buikoefeningen.
Hier weer mijn dagmenu: O: bakje magere yoghurt met muesli T: banaan, glas halfvolle melk L: 2 bruinbroodjes met ei en sandwichspread T: mandarijn en 20 druiven A: spruitenovenschotel met spruiten, aardappelpuree zelfgemaakt, geraspte kaas en magere rookworst. En sla met verse geitenkaas en augurk zonder dressing (jammie!!) Zo kom ik op 1064 kcal.. Veel te weinig, maar wat moet ik er nog bij doen? En eiwitten zitten dik in het geel en verzadigd vet zit precies op het randje van goed/te veel. Vandaag weer de 100 gram eraf, dus weer 74,4 en al 2 dagen niet naar de wc geweest.
weegdag: 85.9 Ben niet helemaal tevreden, maar wel op schema. Vanaf vandaag wat strenger, wat minder kcal voor mij. Wil rond de 1200-1300 gaan zitten, in ieder geval de komende dagen. Zo naar school met de traktatie, bedankt voor jullie reacties!
Goedemorgen meiden! Wat zijn we goed bezig met z'n allen he!? @toekomstigemam: Hoe ging je eerste dag? En hoe ging het hardlopen? Ik heb gisteren les 2 van Evy gedaan. Heb je het eerder gedaan? @Zustertje: Ben je weer een beetje opgeknapt? @mamavanjuul: Mooi menu! Waarschijnlijk word je na je ongi een stuk vrolijker van de weegschaal! Ik heb voor en tijdens mijn ongi altijd een flinke opgezette buik. @XoXo: Owhnee vergeten te vragen aan mijn vriend! Mijn geheugen laat mij vaak in de steek sinds de zwangerschap! Ga het gelijk even op een briefje schrijven Wat fijn dat je zoontje het zo goed heeft gedaan en zo naar zijn zin heeft gehad!! @Cindy: Haha SB en bloemkool op maandag! Dan is dit "dieet" me op het lijf geschreven, want wij aten al bijna iedere maandag bloemkool hihi.Fijn dat je vooruitgang merkt met de bootcamp! Hahaha je opmerking "ik verander langzaam van een hangbuikzwijntje naar een biggetje" heerlijk die zelfspot, zou ik ook gezegd kunnen hebben! @Helise: Fijn dat je zo goed geslaagd bent bij Ikea en lekker gegeten! Spannend morgen de sleutel van je nieuwe woning! Waar ga je wonen? @Snoopy: De traktatie ziet er weer super uit, erg leuk! Je besteedt er een hoop tijd aan zeg! Mooi toch dat je op schema ligt!!! @Porkie: lekker toch 900 gram kwijt!! @Agnes: Mooizo, weer wat eraf!! Mooi menu ook! Veel plezier met babyzwemmen!
Nog 2 boterhammen met mager beleg? Ik zie maar 2 boterhammen, mag wel iets meer zijn vind ik . Zijn vooral koolhydraten en daarin zit je nog goed toch?
Mijn menu van vandaag: O: 1 volkoren boterham met halvarine en light jam T: 1 banaan L: 1 tosti, 1 glas drinkyoghurt T: 2 mandarijnen D: 225 gr pasta met kip en perziken T: schaaltje gemengd fruit Tussendoor weer veel water, paar kopjes koffie en groene thee of kruidenthee. Straks denk ik ook nog even wegen.....
@Snoopy: wauw zeg, jij bent echt wel crea bezig geweest zeg! Leuk is dat om voor je kinderen te doen he! @Porkie; 900 gram ben je indd weer mooi kwijt, rustig aan meid! Als jij er niet aan toe bent, dan moet je je niet gedwongen voelen. @Agnes: Ziet er weer goed uit dat menu van jou! Jij doet het via het voedingscentrum he. Ik heb er laatst ook naar gekeken, maar had nog geen zin om een hele aanmelding te doen, haha! Daar hoef je niet voor te betalen he...misschien dat ik het ga combineren met WW....zal eens even kijken of ik er tijd voor heb om uit te vogelen. @Leandrotje: Volle yoghurt en volle melk misschien? @Peace: Ik hoop het, maar voor alsnog niks hier. Maar ben ook gewisseld met pil 2 maanden geleden. Heb nu 2 maanden doorgeslikt en moet dus een deze dagen wel ongi worden...maar kan best dat ik het oversla. Mijn cyclus is een beetje in de war op het moment... Ik heb gister heel veel water gedronken om het vocht af te voeren en dat is wel redelijk gelukt. De weegschaal was in ieder geval wat liever vandaag Zit nog niet op het gewicht van vorige week vrijdag, maar dat zal wel goed komen. Het is in ieder geval weer in de 75. Ik ga nu ook echt maar 1x in de week wegen, want ik merk dat het me toch wel weer gaat bezitten. En elke dag wegen heeft geen zin met WW. Daarvoor schommelt het te veel.
Goedenmorgen dames!! Allemaal weer frit en fruitig op gestaan? Ik wel, ondanks me dove oor nog steeds grrrr....Zal eerst me menu even plaatsen en dan even reageren op iedereen! O; 200gr halfvolle vanille kwark (jammie) en 2 grote mokken groene thee. T; 1 sultana koekje flesje water L; 1 kaiserbroodje met sandwichspread, 2 boterhammen, met rookvlees en kipfilet T; 1 sultana koekje flesje water A; 150 gr aardappelen, 250 gr wortelen T; schaaltje met stukjes banaan, 2 manderijnen, en stukjes appel kom op zo 1104 op dit moment, netjes toch? Wil eerst afvallen, mocht ik later meer willen eten, bouw ik het gewoon per week op met 50 of 100 calorieen meer tot me lichaam zegt dit is genoeg voor je! Zo nu zal ik even op iedereen reageren! @zustertje bah beterschap! Wij zijn hier met het hele gezin de hele kerstvakantie ziek geweest, gezellig dus NOT!! @lionne lekker menu! @peace fijn he al dat plassen haha, weet er alles van! Wat lekker dat je even bent gaan hardlopen! Wil ook zoooooooo graag maar dat kan ik voorlopig nog wel even vergeten helaas..... @minaa lekker 2,2 eraf. lekker zo doorgaan meid die 2,2 ben je maar mooi weer kwijt!! @mamavanjuul die 1,5 kilo ben je straks zo weer kwijt. Allemaal vocht!! Mooi menu by the way! @Xoxo ja beetje van mij en een beetje van sonja haha. Zo kan ik toch zelf eten wat ik wil, maar wel via de richtlijnen van haar. Moet wel goed komen toch! Mooi menu heb je! En wat fijn dat je zoontje het na zijn zin heeft. Dat is toch altijd afwachten met kinderen! @helise leuk dat je dagje ikea geslaagd was!! Ik wil er ook al heeeeel lang heen, maar ja me man schiet niet zo op he haha... @snoopy wat een leuke traktatie zeg!!!! @porkie die 900 gram ben je toch maar mooi weer kwijt! @agnes wat heerlijk dat je alweer in de 75 zit! Over het merken van afvallen. Dat heb ik ook, mijn trouwring zit echt ruim om me vinger. Voel me wat lekkerder in me vel zitten. (Al heb ik nog wel erg last van me oor en die mag van mij weleens beter worden!!) en ik kreeg gister al complimentjes. Eerst van de week van me man al, die zei ineens, je word smaller in je koppie. Ik zeg ja vind je het gek als je al 8,2 kwijt bent, dan moet dat wel te zien zijn toch. En gister op school ook moeders die vroegen of ik wel kerst had gevierd? Ik zeg hoezo? Nou je bent afgevallen, je ziet er smaller uit in je gezicht en je oogt in het geheel ook al wat minder. Smile smile natuurlijk als mensen dat zeggen. Toch altijd leuk om te horen, maar.............er moet nog veeeeeeeeel meer af, en daar gaan we gewoon voor!! Nou meiden zet hem op vandaag weer, we kunnen het!!!
Mijn menu van vandaag: O: 1 knackerbrod volkoren met jam 1 knackerbrod volkeren met vruchtenhagel en beetje halverine 1 glas drinkyoghurt T: Appel 0,5 L water Koffie L: 1 bruine pistolet: 1 helft met 30+ kaas, kipfilet, tomaat en komkommer 1 helft met filet american 1 glas drinkyoghurt T: wortels 1L water D: 150 gr aardappels 100 gram rode kool met appeltjes 80 gr draaitjesvlees En dan heb ik nog 3 punten over, dus vanmiddag wellicht een koekje samen met de kindjes. Vanavond ook weer even een uur sporten, ga cario doen en buikspieren. En misschien nog een uur yoga...is altijd wel lekker, maar baal dan altijd zo omdat ik pas om 21.30 thuis ben....maar goed, het is wel lekker!
Nou Troelala, als dat geen mega stimulans is!!! Lekker is dat he, die complimentjes! Ik krijg vandaag mijn nieuwe kleren binnen...ben heel benieuwd. Voor het eerst sinds tijden dat ik maat M heb besteld en heb nu ook een nieuwe spijkerbroek besteld in een kleinere maat. Dus ben heel benieuwd! Die spijkerbroek, mocht die niet passen, wordt dan wel mijn doel
Snoopy, heel leuke traktatie! En goed op schema, prima toch? Porkie, da's toch al bijna een kilo! Agnes, gaat super bij jou! Peace, mooi menuutje vandaag! Mamavanjuul, gelukkig alweer een beetje terug naar je eerdere gewicht! Zou leuk zijn als de broek nu al past! Of niet, dan moet je straks nog een kleinere kopen Troelala, wat super dat het al opvalt bij anderen. Goed gedaan! Mijn menu voor vandaag: O : 2 crackers met pindakaas (met nootjes en honing van de AH, zoooo lekker) T: appeltje L: 2 volkoren boterhammen met filet americain (ja het wordt een beetje saai maar heb nog 2 bakjes liggen en het is niet zo lang houdbaar) en een sinaasappel T: niks A: stoofpotje van kikkererwten en rundvlees, met daarbij een salade (en voor man en kinderen nog rijst maar die sla ik over) Dit zijn 1130 cal dus vanavond kan ik nog iets lekkers nemen. Verder gaat het hier best aardig, ik merk nog niet zoveel verschil helaas, was vanochtend nog steeds ongeveer 86....dus morgen 85 wordt lastig denk ik. Maar vanaf morgen ga ik ook nog maar 1 keer in de week wegen want zo werkt het niet echt.
Zeker een stimulans om mooi door te gaan!! Heerlijk nieuwe kleren! Heb ik hier al jaren niet meer gehad. Heb kasten vol, maar ja pas er niet in. Zou zooooooo blij zijn als ik weer wat uit me kast aan kan. Heb ook heeeeeeeeeel veel M in de kast liggen en dat is toch echt wel weer me doel om daar in te kunnen dan ben ik al helemaal happy!!
Ik heb het de vorige keer ook zo gedaan....na mijn bevalling paste ik nergens meer in! Zo frusterend! Toen later bleek dat mijn schildklier niks meer deed, en ik daar medicijnen voor kreeg, toen kon ik weer beginnen met afvallen. Toen heb ik mijn wijdste broek, van voor de zwangerschap gepakt, en dat was mijn eerste doel. Daarna de strakste, daarna een jurkje. EN dat jurkje had me een rib uit het lijf gekost! En dat jurkje (mt 38) paste ik met kerst weer! Dus nu weer even een nieuw doel nodig @Eylem...Dus ook naar 1x in de week wegen is wel beter denk ik. Merken we de schommelingen ook niet zo...
Ik moet ook maar eens even een broek of rokje gaan zoeken, die ik weer wil passen. Aan de kast hangen zodat ik er elke keer weer aan herinnerd word, misschien helpt het??
Goeiemorgen allemaal! Ben aan het werk, maar effe tussendoor. @snoopy, leuke traktaties zeg. Die varkentjes waren ook al zo leuk! @porkie, al bijna een kilo kwijt, goed hoor! @agnes, alweer op de weegschaal, foei! Maar wel weer wat eraf, en een mooi menu. @leandrotje, nog een broodje erbij, of een cracker, ontbijtkoek, of zo iets? Dan kom je wat hoger uit. @peace, als je nog andere SB-recepten wilt (ook met bloemkool ) zeg het maar. Ik heb een levenslang inlogabonnement bij SB, dus kan bij de recepten. @troelala, leuk he als mensen gaan zien dat je bent afgevallen. Geeft toch weer een extra stimulans. Wie weet, wordt je trouwring zo ruim, dat ie nog verkleind moet worden. @mamavanjuul, nieuwe kleren, altijd leuk! Maat M kan ik alleen maar van dromen. Ik hoop uiteindelijk weer een in een maatje L te passen. Ik heb nu XL/XXL. Hoeveel punten mag jij bij ww. Heb je vast al eens gezegd, maar sorry weet het niet meer. @eylem, is echt beter hoor, 1x per week wegen. Kun je jezelf ook niet gek maken. Ik ga weer eens verder.
zo voel me iig beter dan gister! altijd fijn zo'n eerste dag. maar goed heb het idee dat het ook wel wat heftiger was dan normaal (en 2 dagen te vroeg.. had m dus niet helemaal aan zien komen al merkte ik wel veel signalen... ) maar iig mijn menu voor vandaag... o: groentensap t:-niks (nog) L: denk spinazie soep met een snee brood (met tomaat of zo) t: glas fruitsap heeerlijk met handje noten. A: knolselderij puree met venkel en spekjes. hmmmm nu al zin in. ik vind wel dat jullie onwijs hard gaan. ik heb inmiddels wel gewogen.. maar ja ben ongi dus.. er is iig niks af (eerder een kilo erbij )tot zover. daarom wil ik eigenlijk niet wegen. ik weet dat een ongi veel kan doen. en blijf teleurgesteld dat ik zooooooooooooo langzaam afval en zoveel moeite moet doen.. als ik zie hoe rap jullie gaan. en dan iemand met "maar" 900 gram! weet je wel hoeveel dat is!! jullie gaan echt als een speer! helemaal top! jullie zijn een goede stimulans om vol te houden. ik kom er ook wel!
Goeimorgen! Weegdag: 89.2 is 3.3 kilo eraf de eerste week! Wel dus aangekomen tov gisteren, maar boeien! Hier zal het menu ongeveer vandaag zijn: O: Twee crackers met kaassalade L: Reep A: Bloemkool met aardappels en kip Verder nog geen idee. Agnes, leuk babyzwemmen, doe ik met mijn zoon ook elke week! Fijn dat er weer 400 gram af was. Snoopy, netjes hoor, hoeveel ben je nu afgevallen de eerste week? Peace, ik woon in Groningen Mamavanjuul, van die lieve weegschaal! Troelala, wat leuk die complimentjes! Cherie, fijn dat je je weer wat beter voelt. Wat betreft kleding, ik merk wel dat het allemaal wat losser gaat zitten maar verder nog geen grote verschillen ofzo.
@Cherie: Hier gaat het ook niet zo hard hoor! En hier 1,7 kilo er bij door de ongi..wat ik nog steeds niet ben. Heb wel al 3 dagen koppijn en buikpijn...grr! Hier is er alweer 1.2 kg af, van de ongi, dus het komt wel weer! En we gaan nu niet meer elke dag wegen! Daar worden we alleen maar depri van! Ik heb me vandaag gewogen en die het niet eerder dan volgende week dinsdag!