-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Troelala:
    Wat fijn zeg dat je zzoveel complimentjes krijgt,je hebt het verdient.

Mamavanjuul:
    Zo jij bent lekker actief bezig vandaag.
    En ook weer een mooi menu erbij.
    Goed dat je je lekker verwent met nieuwe kleren.
    Hopelijk zet je ongi snel door en ben je weer wat gewicht kwijt.

Eylem:
    Ga duimen voor je dat je morgen toch de 85 haalt.

Cherie:
    Fijn dat je je weer beter voelt.
    De eerste dag is meestal het ergst.
    Hopelijk is het weer snel voorbij voor je.
    En wie weet is er bij jou dan ineens ook flink wat eraf.

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik hoop het agnes. pies me dwars af.. maar heb ook erg veel behoefte aan snaaien :(
    er lagen nog 3 sneetjes speltbrood die op met zoetigheid dus. 1 met kaas en curry en 1 met pindakaas (en suiker!) en 1 met pasta (de wittechocolade uit de duopot:D)

hopelijk bevredigt dit en kan ik het hier bij laten vandaag. straks een glas fruit drank dat is ook zoet.

3. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Je kan het.

4. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    hallo dames, mag ik hier ook meekletsen?

ik ben helaas ook te zwaar en ik ben er nu echt helemaal klaar mee! ik wil er echt vor gaan, en heb ook echt zin om gezonder te worden :)

ik ben 1.75 m en 92 kg :(
    ik wil graag 75 kg wegen, dus dat is nog al een opgave, maar ik ga mijn best doen.

de manier waarop ik het ga doen is puur door zelf gezonder te eten. dit wil ik doen met behulp van de eetmeter van voedingscentrum. zijn er meer meiden die dit gebruiken?
    hier kan ik mooi bijhouden hoeveel calorien ik op een dag neem en ook gelijk hoe het staat met de voedingswaarden, waar ik teveel van neem of te weinig.
    ik wil zelf rond de 1200/1300 calorieen per dag nemen.

liefs citroen

5. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ja citroen! Doe ik ook!
    Ik miste nog wat vandaag en bij de lunch een extra broodje filet american genomen en daardoor alles in het groen vandaag en 1195 kcal.

6. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hoi citroen,welkom.
    Ook ik probeer met de eetmeter af te vallen.
    Ikzelf probeer dagelijk tussen de 1400 en 1600 calorieen te blijven.
    En uiteraard dat alles in het groem staat.

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    die eetmeter geeft steeds fouten aan zucht...

8. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Wat voor fouten??

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    nou doet ie het wel gelukkig!! Ik kom uit op 650 cal maar dat komt omdat ik 2 shakes neem.

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Kom op meid!

Ik pies me hier ook helemaal te pleuris....en dan heb ik ook nog steeds een kleine rondlopen die steeds roept; Mama mee!

11. Eylem

Eylem Niet meer actief

Haha mamavanjuul, dat probleem heb ik ook, probeer elke keer naar de wc te sluipen want anders zitten we daar met z'n drieeen...zucht ;)

Citroen, welkom, bijna iedereen gebruikt hier de eetmeter ;). Ik doe ook elke dag ong. 1200 cal.

Cherie, kom op he!

Helise, super joh, bijna 3,5 kilo in een week!

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hoi, even snel, misschien zometeen wat meer maar ik hou het niet bij en moet nog wat dingen doen, over een uurtje alweer richting school en dan naar zwemles, dan snel naar huis, koken, eten, kinderen naar bed en dan op de hometrainer misschien, maar waarschijnlijk ga ik straks met de fiets naar zwemles, is in totaal een half uur fietsen en ik heb vandaag ook al heen en weer gefietst/gewandeld naar school. Dus ik kijk vanavond wel of ik nog zin heb of uitgeteld ben ;). En dan zal ik vanavond even hier reageren. En op tijd naar bed, ben moe!
    De komende dagen geen gekke dingen, zaterdag is mijn man wel jarig en we gaan vrijdagavond samen een taart bakken. Maar dat is een stuk relaxter dan kinderfeestjes en traktaties :D

Het trakteren van Eva op school vanochtend was echt heel leuk! Iedereen vond de traktatie ook heel leuk, de kinderen vonden het lekker en Eva heeft lekker alle aandacht gekregen, eigenlijk niets voor haar, maar ze heeft genoten en voelde zich erg bijzonder :). Werd echt veel aandacht aan besteed, erg leuk!

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben de eerste week 2,8 kilo afgevallen.

Vandaag heb ik ontbeten met 2 speltboterhammen, met vruchtenhagel en smeerkaas. Ik wilde pap nemen, had het ook helemaal klaar, maar de melk bleek bedorven, was zo vies! Het pak rook nog prima. Als tussendoortje een appel genomen, als lunch 2 speltboterhammen met filet americain en vruchtenhagel en zometeen een vruchtenyoghurtje en een mandarijntje. Avondeten wordt rijst, kip, doperwten en een nauwkeurig afgewogen heel klein beetje satesaus ;). Bij de lidl weer die lekkere chocoladereepjes gekocht, daar neem ik er vanavond eentje van :). En dan kom als het goed is op 1250 kcal.

Ik ga ook niet meer elke dag wegen, misschien wel 2 keer in de week, even kijken hoe lang ik het uithoud ;)

Zo, ga even wat doen, tot vanavond :)

13. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Ik ga proberen om tot vrijdag niet te wegen :p

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Weet iemand hoeveel calorieën er in speltbrood zit? Ik vind verschillende dingen (per 100 gram), maar dat scheelt dan 20 kcal per boterham, is best veel! Dus wil het eigenlijk wel precies weten.

Ga nu echt wat doen ;)

15. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Welkom Citroen!

Snoopy, leuk dat het trakteren zo geslaagd was vanochtend! Netjes toch -2.8 in een week! Mag je echt wel tevreden mee zijn joh!

Ik ga proberen om ook niet mee iedere dag te wegen. Sowieso word dinsdag mijn vaste weegdag dus eens kijken of ik het vol kan houden om tot bv. vrijdag niet meer te wegen :p

16. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Spelt(brood), een gezond alternatief | DieetVandaag

hier geven ze aan 350 kcal per 100 gram alleen moet je er dan wel rekening mee houden dat je vaak minder eet dan bij gewoon brood en je zit langer vol. ook heeft je lichaam meer energie nodig om deze kcal te verbranden dan bij gewoon tarwe.

17. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hoi.

@ mamavanjuul: ik voel me niet verplicht hoor. Maar ben nogal een emo eter! Ooit kan ik me echt triest voelen als ik het gevoel heb van iets niet te mogen eten! Zielig hè!

Nu deze week is zowiso zwaar omdat ik onderbroken werk deze week en dat is niet makkelijk met het eten!
    En volgende week is het weer normaal kan ik ook makkelijker gaan sporten enzo dus dan zal het wel beter gaan!

Hier passeerde weer aardige menu's!

Zo nog even klaar maken en ik kan weer terug gaan werken!

Groetjes

18. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Zo, net bijna 3 uur geslapen tegelijk met m'n dochtertje. Heerlijk! Heb ik af en toe echt even nodig om bij te tanken.

Hier ook een meisje die 20 x per dag mee naar de wc gaat haha.

19. zustertje

zustertje Niet meer actief

ik kom straks kletsen! voel; me een stuk bneter nu alleen ff druk en veel mensen over de vloer gehad

20. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hier misschien iemand die van de week bij de hm komt en voor mij wil kijken of ze daar nog een bepaald artikel hebben?

Deel Deze Pagina