Oh lekker peace! Helaas slaapt de oudste hier niet meer, maar heel soms wil ik wel eens knipperen op de bank. Of als manlief thuis is lekker op bed @Porkie: heul zielug @cherie: nee, staat niet in de planning Hier vanmiddag een brosje gehad..oke, 2, maar wel van die kleine. Dus 1 punt extra verbruikt. maar...vanavond sporten! Een uur cardio en heb met een vriendin afgesproken om naar Body Balance te gaan.
Snoopy, welke chocoladereepjes zijn dat van de Lidl? Niet die gevulde met biskwie en vanille toch, die zijn vast veel cal Peace, oh heerlijk, dat mis ik echt. Mijn oudste slaapt vrijwel nooit meer en de jongste meestal ook maar 1 uurtje per dag. Mamavanjuul, lekker zeg! En sporten klinkt ook goed. Ik wil ook graag weer iets van groepslessen sport doen, maar hoe? Buiten dat het best wel prijzig is werkt mijn man in ploegendiensten en kan hij dus 's avonds niet altijd oppassen omdat hij soms moet werken. Nu had ik hier in een straat achter ook leuke groepslessen gevonden maar dat is weer 's ochtends en dat is al helemaal niet te organiseren....zucht! Vandaag prima dag gehad. Met het eten vanavond had ik gewoon een bord vol zoals normaal maar na een half bord zat ik echt vol - dat heb ik nooit! En ik had na de lunch niets meer gegeten. Vond het wel een positief teken . Straks nog wel wat kleins eten want ik heb zo te weinig gegeten vandaag, ong. 1000 cal.
@xoxo 7 kilo moet idd lukken ik ga er in ieder geval voor. wat fijn dat je zoontje het naar zijn zin heeft op school @cindy81 haha van hanguikzwijntje naar biggetje. @snoopy1987 ziet er lekker uit @peace vandaag is mijn tweede dag al gaat eignelijk best goed. is goed te doen heb zelfs nog 5 punten over voor vandaag. evi heb ik vaker gedaan in de zomer tot ik op vakantie ging hardlopen en na de tijd niet meer normaal kon lopen (bleek later mijn bekken te zijn)ben dus ook heel benieuwd hoe het blijft gaan nu. @mamavanjuul 1 keer in de week wegen is ook veel beter ook al is dat moelijk hihi. mooi doel idd als die niet past @troelala21 fijn is dat hge als je complimenten krijgt @cherie je kunt het! @citroen Welkom @plassen ja hoort erbij he maar als het goed is is je lijf er straks aan gewent en hoef je niet meer zovaak (mijn tante drinkt liters thee maar plassen doet ze neit zo vaak als ik bij dr ben (drink dan nml met dr mee)) @helise wat goed zeg 3,5 kilo in een week tijd!
mijn menu van vandaag ontbijt: yoghurt met een mandarijn tussendoor:thee,1,5 liter water en banaan lunch:2 crackers met boter,smeerworst en appelstroop,1 boterham met boter en smeerworst. tussendoor: 1 liter water 2 mandarijnen diner:stampot boerenkool met hamblokjes en een klein stukje rookworst. heb nog 5 punten over voor vandaag dus straks eens kijken wat ik nog neem tijdens gtst. qua beweging vandaag niet gesport morgen weer hardlopen.
Eylem, ik ben ook snel vol nu! @ hier, vandaag een goede dag gehad. Niet gaan sporten helaas, ben vanmiddag ongesteld geworden en heb dan altijd zulke zere benen dus ik ga morgen gewoon lekker weer! Aangezien ik mij gisteren gewogen had neem ik nu als voornemen om elke maandag te wegen! Gelukkig kan ik ook niet vaker want mijn weegschaal thuis geeft het verkeerde gewicht steeds aan Dagmenu vandaag O: 1 bruine pistolet met huzaren salade T: droge volkoren knäckebröd L: snack à jacks ( heb de broodjes doner en chocolademouse vanmiddag afgeslagen!) T: droge volkoren knäckebröd en 1 sinaasappel À: tonijnsalade met ijsbergsla, komkommer, olijven en tomaatjes en zo nog 1 stokbrood met kruidenboter (zo'n kant en klare afbak stokbrood)
Respect wel goed want die broodjes doner hier in Nederland zijn ook echt moddervet. Maar als je honger hebt wel erg aantrekkelijk...
Goed menu minaa. Sterkte met je ongi. geloof dat wel allemaal in dezelfde tijd van de mnd zitten hier hahahaha Toekomstigemam lekker veel water gedronken zeg! Eylem groepslessen vind ik dus helemaal niks. Altijd leuk he dat gezamelijk naar de wc.. ik vidn het ook altijd zo fijn als ze dan de deur wagenwijd open zetten.... lekker brosje mamavanjuul. Peace altijd lekker ff zo'n middagdutje snoopy nog hometrainer gedaan? wat een druk dagje Mama van juul nieuwe kleren binnen? hoe waren ze? hier had ik sportkleding binnen gehad. maar de broeken waren goed.. shirts alleen te groot maart s helaas niet meer te krijgen online. gelukkig gaat een vriendin nu kijken. Citroen. welkom en succes! er zijn er best wat hier die cal tellen! troela fijn dat je complimenten krijgt. hoe gaat t met t opletten? Helise! 3 kilo wow! goed bezig joh. agnes toch weer wat er af mooi joh! thx for the support girls! ik ben erg blij met dit topic. ik heb dus op vandaag groentensap 3 broodjes speltbrood met pasta, pindakaas, en kaas tussendoor niks meer... a was knolselderijpuree met venkel emt daarbij een pastinaak, kolrabi in kokosmelk met wat spekjes. (veeeeeeeel groenten dus) en net een glas fruitsap met handvol noten. aardig wat strijk weg gewerkt en eigenlijk was ik nog niet klaar... zucht.... maar geen zin meer.
Bah wat heb ik een rotdag zeg. Gisteren met enorme hoofdpijn terug gekomen van het sporten. Vannacht super slecht geslapen en vanmorgen was de hoofdpijn nog niet weg. Heel de dag met hoofdpijn geleefd, dus manlief ging 'koken' voor ons: pizza. Heb maar even schijt aan het dieeet gehad en voor de 'slankste' pizza gekozen. Gelijk na het eten behoorlijk last van mijn darmen. Pizza was dus geen succes. Nu maar lekker snel naar bed en vandaag helemaal vergeten. Morgen ga ik er weer helemaal tegenaan!
Zo lig gevloerd op de bank, stond om 20.30 nog te strijken en was te vouwen en nog niet alles weg, grrr :x. Moet dat echt beter bijhouden. @citroen, welkom! @snoopy, zonde van je pap! weer lekker aan de chocola . Wat voor reepjes zijn dat? @peace, lekker geslapen. Ik vind dat ook zo fijn. @cherie, misschien dat ik vrijdag bij h&m kom, maar dit is niet zeker. Hangt er echt af hoe m'n dag verloopt. Wat zoek je? En ook lekker staan strijken en niet af. Niet mijn favoriete bezigheid. Fijn dat je je weer beter voelt! @mamavanjuul, heb je nog lekker gesport? En 27 punten, dan moet ik nog wat kilo's afvallen voordat ik dat aantal mag. @eylem, is er geen buurvrouw die 's avonds een keer op kan passen als je man er niet is? Zou zonde zijn als je dat niet kunt gaan doen. Wat voor groepsles zou je dan willen? @toekomstigemam, ook nog punten over vandaag. Ik ook nog 4, maar ik zou echt niet weten wat ik er nog van zou moeten eten. @minaa, mooi menu. Knap hoor dat je de doner hebt afgeslagen. Vind ik zoo lekker, weet niet of ik dat had gekund. vervelend he ongi. Nou ja, dan morgen maar weer lekker sporten. @moi, beterschap! @mezelf, wel een goeie dag gehad. Avondeten alleen wat minder gegeten, aten spruitjes met vis. Spruitjes waren over van zondag, maar vond ik nu niet meer lekker. Daarbij hadden we vis, maar vriendlief was aan het experimenteren geweest met koken, waardoor ik de vis ook niet meer lekker vond. Dus heb eigenlijk veel te weinig gegeten. Nou ja, is niet anders voor een keertje. Ik ga lekker douchen en duik dan m'n bedje in, weltrusten!
Ik heb niet alles terug gelezen maar zag wel hele mooie lijstjes en een heerlijke pizza voorbij komen Ben aan het werk (thuis) dus niet zoveel tijd om te reageren. Mijn menu van vandaag: O kwark met lijnzaad M 2 zelfgemaakte kh arme boterhammen A andijvie stamppot met saucijs, een banaan en een stukje pure choc kh uur Mijn man zit heerlijk naast me te snoepen en merk nu wel dat ik dat ook wel lekker zou vinden. Maar ik neem lekker niks, hopelijk is de weegschaal morgen weer lief voor me. Ik schommel al een paar dagen en sta een beetje stil met afvallen maar zo hard als het ging kan het natuurlijk niet doorgaan (bijna 6kg in 3 weken) Hopelijk nu 1/0,5 kg per week.
Hoi! Ik heb mijn stepapparaat uit het stof gehaald (letterlijk, haha!) en een half uurtje gestept, 300 kcal verbrand. Zitten ook van die dingen aan waaraan je kan trekken, doe dat op allerlei manieren zodat ik ook mijn armen en buik wat train. Ging wel lekker eigenlijk. Daarna een glas cola light, een glas water en zo'n reepje chocola op en nu een kauwgompje. Moet de keuken nog doen, maar het is al zo laat, ik ga zo lekker douchen, naar bed en dan morgenochtend even snel de keuken doen. Prioriteiten stellen hè? Wil donderdag weer sporten en dan misschien zondagochtend toch een begin maken met hardlopen. Heb er gewoon zo'n zin in! Leandrotje, hoe gaat het nu met je dochtertje? Als ik naar jouw lijstjes kijk, zou ik wat meer brood gaan eten. Maar zag dat je daar ook al mee bezig bent. Peace, leuk idee, die foto in je bikini! Ik hoef 'm dan pas te zien als ik een beetje op m'n streefgewicht ben geloof ik . Wel leuk om dan het verschil te zien! Mijn grootste zwaktepunt: 's avonds, vooral als ik alleen thuis ben, of alleen beneden (mijn man is boven op de computer een spel aan het spelen). En verjaardagen. Ben een echte zoetekauw, maar dat hadden jullie al door geloof ik Goed hoor op je eerste dag lekker hardlopen! Cursus was 'eten de baas', van de thuiszorg hier, was de terugkom bijeenkomst. Heb er wel veel dingen van opgestoken. Troelala, ik hoop ook dat je snel de 8 ziet! Hoe is het met je oorontsteking? Beterschap! Met een hometrainer val je ook af. Je valt af als je meer calorieën verbrand dan dat je eet. En op de hometrainer verbrand je calorieën (ik heb een hartslagmeter dus weet ook of ik goed bezig ben). En sporten verhoogt sowieso je verbranding. En de hometrainer traint inderdaad verder vooral je benen, je grootste spiergroep. Boek van Sonja van de Lidl is vanaf 16 januari weer verkrijgbaar. Er ligt nu wel een soort folder met een kortingsbon voor de light jam. Da's mooi, want die gebruik ik altijd (als ik jam eet, eet het niet vaak). En in de familie hoog cholesterol, bij ons dan niet, maar wel veel hart en vaatziekten. Is voor mij ook een belangrijke reden om af te vallen en gezond te eten/leven. Ik wil mijn kcal ook weer gaan opbouwen als ik mijn streefgewicht heb bereikt. En daarna het een beetje gaan loslaten, al lijkt dat me heel moeilijk! En complimentjes zijn super om te krijgen!!! Agnes, super, 2 kilo eraf! Eylem, balen dat je zo'n last had van de negerzoenen! Lesje voor de volgende keer . Zoals jij het doet, doe ik het nu ook. Even lekker zitten en wat kleins snoepen. Of een glaasje cola light. Of een paar kopjes thee met zoetje en een scheutje melk. En als ik het op heb en trek heb, neem ik een kauwgompje, heb ik toch iets te kauwen. Met welk gewicht was jij nou begonnen? Ik hoop dat die ene broek je eind deze week past! Goede graadmeter ook ipv alleen je gewicht. Lekker hoor dat je zo buitenaf woont! Ik vond het altijd heerlijk, lekker wandelen, gingen dan wel vaak even naar een speeltuin. Eva op haar fietsje mee destijds. Maar school hè, heel leuk en ook wel lekker soms, maar ik mis het toch vaak wel, vond het altijd heerlijk met allebei de meisjes nog thuis. Zal zo een foto posten van de chocolade reepjes . Niet die met biscuit en vanille inderdaad, die hebben veel meer kcal. Lastig hè als je man vaak weg is. Is er geen bootcamp bij je in de buurt? Weet niet of je het wat vind, maar je kan je aanmelden wanneer je wil, zit nergens aan vast. Mamavanjuul, balen zeg, aangekomen?! Ik zal in je onderschrift extra thyrax, heeft dat ermee te maken? Of ongi inderdaad. Ik merk een klein beetje dat ik ben afgevallen, maar kan ook psychisch zijn . Maar ik heb het idee dat mijn buik wat minder dik wordt. Helise, jij gaat lekker zeg! En dat je klaar bent met de shakes snap ik wel, ik vond 1 shake wel genoeg Spannend hoor, morgen de sleutel! Ik had even gekeken hoe jouw situatie is, waar woon je nu dan? Goed afvallen hoor, echt super!!!!! En jij wil dus ook niet meer elke dag wegen... ik ook niet, maar ik voel nu al een sterke drang om te wegen... *zucht* Cindy, wow super 1,6 eraf! Goed begin! Haha van hangbuikzwijn naar biggetje Zustertje, jij helemaal wow zeg, 3,4 eraf!!! Echt super!!! Hoe voel je je nu? Er heerst van alles op het moment, heel veel zieken hier. Cherie, goed hoor dat je toch bent gaan sporten! Fijn dat je je beter voelt! Even wachten met wegen tot je niet meer ongesteld bent! Lijkt me wel heel vervelend, volhouden hoor! Hoeveel moest jij ook alweer kwijt? Geen plannen voor de hm, sorry. Grappig inderdaad dat iedereen hier tegelijkertijd ongesteld is! Ik ben het niet meer, heb een mirena spiraal. Wel nu een paar dagen wat gekleurde afscheiding, best kans dat dat een soort ongi is , maar ik hou het niet bij. Minaa, super, 2,2 eraf! XoXo, hele mijlpaal hè je zoontje naar school! Moi89, ik zou na het sporten wel altijd iets nemen, al is het maar iets kleins. Kan je lichaam wel gebruiken. En goed drinken. Morgen er weer tegenaan!!! Lionne, appeltaart dus ipv zweedse ballen. Ook lekker! Citroen, welkom! Toekomstigemam, mooi lijstje!
Peace, oh heerlijk dat tussen de middag slapen he, ik doe dat ook wel eens als mijn kleine man plat ligt haha Zustertje, fijn dat je je weer wat beter voelt! Cherie, ik kom niet bij een H&M in de buurt dus ik kan je niet helpen helaas. Moi, beterschap meid! Snoopy, goed bezig jij! Ik lig dus in scheiding en ik woon nu tijdelijk met Sem bij mijn ouders in. Heb nu een woning toegewezen gekregen en daar krijg ik morgen de sleutel van! @Menu's, zag weer mooie voorbij komen meiden, ga zo door! Denk dat ik hier de komende tijd ietsje minder ga zijn ivm de verhuizing. Moet veel gebeuren aan het huis dus dat word druk klussen. Verder echt een slechte dag gehad. Of nou ja, eerder een slechte avond. Heb net een flinke borrel genomen en een kitkat op en nog een chocolaatje en oh ja, ook nog wat tucjes.. Shame on me. Morgen maar zeker niet wegen dus!
Goodmorning Ladies! Ik ben me aan het klaar maken voor m'n werk en m'n dochter voor de opvang. Hele dag werken, dus ik zal pas vanavond weer reageren. Misschien even in mijn pauze hoe bedoel je verslavend haha De weegschaal was vanmorgen zeeeer lief: -2,7 kg Fijne dag allemaal!
@snoopy: gaat opzich al beter, ze heeft gisteren weer 3 flesjes leeggedronken, alleen avondeten wil ze alsnog niet. Ik zag mooie menu's en een lekkere pizza. Hier knabbelt hubs ook altijd in de avond, maar die komt ook geen gram aan en ik heb al een hele week niks gehad in de avond, ben wel trots op mezelf!! Vanochtend niet kunnen wegen want had me verslapen en moest heel snel naar beneden want ze stonden al voor de deur, ben gastouder, haha. Hier mijn dagmenu: O: magere yoghurt met muesli T: 2 mandarijnen L: 3 boterhammen met sandwichspread, filet american en 20+smeerkaas en een gekookt ei T: appel en glas halfvolle melk A: zuurkool met aardappels en 75 gram magere rookworst. En bakje sla met augurk, komkommer en verse geitenkaas. Ik kom op 1077 kcal uit en verzadigd vet op het randje en de rest groen. Maar hoe krik ik die kcal nog iets omhoog? Ik vind dat ik al best veel heb namelijk en echt veel eten....
Goedenmorgen dames Wat gaan jullie lekker! Ik niet zo helaas, heb gister lasangna gegeten, en doordat ik me keuken weegschaal heb laten vallen, moest ik het gokken. Nou schijnbaar verkeerd gegokt want ik was vanmorgen ineens 92 kilo pff...Betekent dat ik nu 2,1 moet afvallen om onder die 90 te komen, maar goed ben net begonnen met dag 3 binnen nu en 2 weken zit ik onder die 90. Dat ga ik gewoon halen tsjakkkkkkkaaaaaaa hahaha.......
Helise, lekker hoor, een eigen plekje voor jullie tweetjes! Kijk uit dat je niet te makkelijk gaat eten door het klussen/verhuizen!!! Peace, dat gaat goed!!! Leandrotje, misschien bij je tussendoortjes nog een cracker ofzo met mager beleg erbij nemen? Troelala, het gaat je lukken hoor, komop!!!!! Ik ben aan het werk. Vanochtend toch gewogen en het viel niet tegen!!!
Hey meiden! Even snel.. Heb pauze! Kan niet op iedereen reageren. Maar inderdaad gister lekker gesport. 12 km gefietst, heerlijk. Daarna een soort van Yoga gedaan, ook zo lekker. Vandaag de hele dag werken, dus weinig tijd om hier langs te komen. Vandaag mijn lijstje: O: 2 boterhammen met kaas L: Pistolet met filet Amrican Optimel toetje Sinaasappel D: Nasi En dan weer de oh geweldige 2 water!
wauw wat wordt hier lekker veel gekletst zeg! haha vandaag dag 3, en ik ben begonnen me 3 rijstwafels met rookvlees, kalkoenfilet en cottage cheese... ik zie dat jullie best vaak wegen. ik was van plan 1 keer per week te wegen op maandag. de afgelopen dagen kom ik uit rond de 1200 cal. Is dat goed om af te vallen, of is het beter dat ik meer of minder cal per dag neem? en heeft iemand ook tips voor lekkere tussendoortjes die wel verantwoord zijn qua cal en voedingswaarden? want ik heb zelf niet zoveel inspiratie
Hoi Meiden! Ik ben er ook weer Gelukkig weer helemaal opgeknapt echt ziek was ik niet maar mega misselijk en aan de race haha. Paar dagen veel te weinig gegeten en gedronken (en viel mij wel op dat je dan helemaal niet zoveel afvalt als je slecht drinkt) Maar goed de eerste week gewoon 4 kilo kwijt echt zo blij! Cherie Ik kom deze week niet in de stad anders had ik willen kijken! Wat zoek je? Mooi menu... strijken is ook niet mijn hobby MamavanJuul SUper dat je aan het sporten bent en met een vriendin motiveert echt goed! Toen ik voor de zwangerschap zoveel afgevallen ben deed ik samen met mijn man 3x in de week finess (vind ik helemaal niet leuk maar met zijn 2en is dat erg gezellig) En af en toe snoepen moet kunnen! Super dat je 12km gefietst hebt! mooi menu voor vandaag... Eylem Lastig is dat als je met onregelmatige werktijden van je man zit en overdag schiet ook niet echt op omdat je met 2 kleine kindjes zit. Hier hetzelfde ik ga meestal maar lopen en fietsen. Hoeveel ben jij nu kwijt? Toekomstigemam Gaat het goed? Heb je al op de weegschaal gestaan of doe je dat 1x in de week? Ik drink ook super veel maar plas ook niet overdreven veel keren op een dag ik denk dat je lichaam er aan went. Mooi menu! Minaa Mooi menu! Hoeveel calorieen is zo een stokbroodje met kruidenboter? Ik lust die zo graag haha. Mooi menu hoor! begrijpelijk dat je niet gesport hebt! Moi89 Balen van je baaldag... Heb je het vandaag goed op kunnen pakken? Cindy81 Balen van het avondeten wat had je man met de vis gedaan? Balen he al die was en strijk pfff herkenbaar. XoXo Val jij hard af met Gokken? Ik heb het ook een tijdje gedaan maar ging mij zo tegen staan... Wel super dat je er geen honger gevoel van hebt was echt een voordeel. Ik mistte wel heel erg fruit. Snoopy1979 Ik zie ineens waar je vandaan komt en ik weet ook waar je de curcus gevolgt hebt bij mijn werk (twb?) Ik werk in Hoogerheide ken je denk ik ook wel... Was het een leuke curcus? Wat goed dat je gesport hebt! Helise Heftig dat je in een scheiding ligt... Wel heel knap dat je aan het afvallen bent respect voor jou! als je maar genoten hebt van het lekker nu weer lekker verder met afvallen. Wat fijn dat je een eigen huisje krijgt moet er veel gedaan worden? En Sem wat een leuke naam zou zo Nina heten als ze een jongen was Peace Whooh -2.7kg super goed! Werkse voor vandaag wat doe je voor werk? Leandrotje Altijd een vervelend begin van de dag verslapen... Bevalt het goed gastouder zijn? Vang je veel kindjes op? Mooi menu hoor je zou vanavond nog iets van ontbijtkoek kunnen nemen? Of een cracker met mager beleg? Troelala21 Balen van je weegschaal! Lasagne is super lekker maar zitten veel calorieen in :-s Balen van je weegschaal heb je al een nieuwe gehaald? Lekker veel water/thee drinken vandaag komt helemaal goed! Citroen Ik eet ook rond de 1200 calorieen. Tussendoor eet ik eigenlijk altijd fruit of weat mager vleeswaren of een stukje kaas (weeg het wel allemaal af) Wat is jou menu voor vandaag kunnen we misschien mee denken... Zo ik ben weer b eetje bij haha. Mijn menu voor vandaag Ontbijt 200 gram biogarde 1 kiwi tussendoor sinaasappel lunch spinazie stamppot (300 gram) 60 gram rookworst 20 gram uitgebakken ontbijtspek theelepel mostert tussendoor nog geen idee diner 3 volkoren boterhammen 1x ossenworst 1xkipfilet met mostert 1x linere smeer leverworst Aantal calorieen weet ik nog niet precies maar zal rond de 1200 zijn. Vanavond moet ik van 17.00 tot 22.00 werken dus lekker bezig met calorieen verbranden.