mina, die risotto klinkt heerlijk. heb je daar een receptje van voor mij? @all ik mocht vanavond onder gtst van mezelf iets bij de thee omdat ik nog eens op 1000 calorieen zit. en toen ging ik kijken of we nog iets in de kast hadden... er waren droge koekjes, nizza van verkade (soort meelkoekje met wat kokos en suiker erop) en die waren al 47 cal per stuk! wooow dacht das best veel voor een droog koekje. toen keek ik verder en zag ik nog lekkerdere koekjes. durfde bijna niet te kijken maar die waren 50 cal. per stuk. vergeleken met dat andere koekje erg aantrekkelijk. dus daar mocht ik 2 van van mezelf... misschien ook een tip voor jullie. je moet er wel van houden trouwens. het waren koekjes van Jumbo eigen merk: tonnie's. een soort zacht koekje met chocolade en sinaasappelvulling.
Zo, vanavond hoef ik even niets te doen . Ik ga denk eens lekker op tijd naar bed. Morgen sporten, vrijdag taart maken en nog een beetje poetsen, zaterdag is mijn man jarig. Mijn plan is om gewoon te ontbijten, een stuk taart te nemen, licht te lunchen, wat chipjes te nemen en gewoon avondeten en dan 's avonds wat fruit. Hoop zo rond de 1400-1500 kcal te komen. Volgende week vrijdag heb ik een etentje met wat collega's, bij het kookpunt hier, is onbeperkt eten en ze hebben van alles, van sushi tot pizza, zo lekker! Wil dan altijd eigenlijk van alles heel veel eten, het is zo lekker! Weet nog niet wat ik ga doen, of me netjes inhouden, of gewoon lekker van alles genieten voor een keer. Ik heb vanavond tomatensoep op en een boterham met filet americain. Ben nu bezig met m'n chocoladereepje Ik kan me sinds gister trouwens opeens best goed inhouden met snoepen. Vorige week vond ik het echt moeilijk om het bij 1 reepje chocola te houden, nu heb ik op zich wel zin in nog een reepje, maar ik kan het makkelijk laten staan. Ook met al het lekkers in de kast. Voorheen vond ik het moeilijk om van alles te zien. Nu gaat het eigenlijk heel goed! En dat al 9 dagen achter elkaar! @ovenfriet: ik vind dat zelf niet zo heel erg lekker. Maar het is een tijd geleden dat ik het gegeten heb. Is die van Aviko super crunch wel echt lekker? Of wat vinden jullie nou echt lekkere ovenfriet? Oh lees net dat Eylem ook de crunchy van Aviko erg lekker vindt, ga die maar eens halen als de vriezer wat leger is. Zustertje, werk ze! Wel pittig, 's avonds en 's ochtends werken, of niet? Peace, lekker hè harlopen! En jouw vriend gaat ook goed zeg? Mijn man wil ook afvallen en dat gaat ook aardig geloof ik. Hij snoept niet veel en eet niet teveel nu, geen idee of hij ook is afgevallen. Minaa, wandelen is toch ook goed? En kan je niet een stepapparaat ofzo kopen, ik heb gewoon zo'n kleine, vind het echt ideaal. De hometrainer is wat groter maar mijn man gebruikt 'm als dressboy dus echt in de weg staat ie niet Eylem, ja die reepjes . Die met perzik heb ik nog nooit op, die met gewoon yoghurt en die met melk wel. Vind ze zo lekker! Vooral die met aardbei. Hé jij hebt geen ernstig overgewicht meer . Ik bijna niet meer . Klinkt lekker die roerbakgroenten met kip, en niet duur! Ik denk dat ik volgende week vrijdag bij het etentje ook mijn eten laat wokken. Doe ik eerst carpaccio, dan wokken, dan nog iets waar ik dan zin in heb en dan een ijsje toe. En dan me overdag een beetje inhouden en de dag erna ook. Dan moet het kunnen. Hoop dat ik er volgende week ook zo over denk. Vind het zo moeilijk om te in te houden bij dat soort gelegenheden... Toekomstigemam, een lekker tussendoortje moet zeker kunnen! Zeker als je je gewoon netjes aan je punten houdt! Agnes, weltrusten! Huzarensalade kan ook inderdaad, lekker fris ook. Moi89, fijn dat je je beter voelt. Je kan beter inderdaad wel iets meer eten. Eylem vindt die negerzoenen wel lekker geloof ik Mamavanjuul, hectisch altijd hè met werk en kinderen, ken het . Vandaag was mijn moeder er en Eva op school en bij een vriendinnetje. Wij eten dan ook wat later, kinderen willen toch nog even spelen natuurlijk en ze lagen om 20:00 op bed, net op tijd voor goede tijden (al volg ik het alleen als het zo uitkomt, mis het niet als ik het niet zie). Eva ligt nu alleen nog steeds niet te slapen, terwijl ze het zo druk had vandaag (school, bij vriendinnetje spelen, daarna feestje bij vriendinnetje en pas 17:45 weer thuis). Ik werk op maandag, woensdag en vrijdag. Morgen luizen controleren bij de groepen 4, doen met z'n drieën dan 3 klassen, hoop in 2 uurtjes klaar te zijn. En dan na het weekend weer wat meer gewone weken, ben er wel een beetje klaar mee Oh en dus wel tussendoortjes, ik dacht al Citroen, klinkt wel lekker die koekjes! En niet veel kcal! Goeie tip!
Sorry kan vandaag weer niet op iedereen reageren ben vanalles aan het opuimen/dweilen/uitsoppen Onze koelkast is gisteravond/vanacht overleden. Dus we moesten alles uit de vriezer op maken want het was al half ontdooid. We hebben heerlijk patat met kroketten gegeten anders konden we het weg gooien en dat is zonde We hadden ook nog kipkluifjes en die maar gebakken voor morgen. Mijn menu: O kwark lijnzaad M zelfgebakken kh arm brood met eiersalade en camenbert A patat, kroket, doperwtjes, sinaasappel, stukje pure choc. T spacewafel
Mijn jongste was ook 10 maanden toen ze voor het eerst meeging naar de opvang bij de sportschool vond het maar raar omdat ze ook nooit naar een kdv is geweest maar eigenlijk vanaf het eerste moment vind ze het super leuk als er wat is kunnen ze me altijd komen halen. Ik vind het een uitkomst
Ik woog vanmorgen weer 87,2 gaat snel ineens aangezien ik 1 jan nog 91 woog! Ik ben net weer 2,5 uur weze sporten morgen nog een x boksen en dan effe rust me dochter is jarig zaterdag dus nog veel doen. Jullie reageren altijd zo netjes mij lukt dat echt niet ben kapot nu haha
Ff snel.. Lieve meisjes! bedankt voor het aanbod mbt HM gelukkig heb ik een vriendin die vrijdag ff gaat kijken! duim voor me dat het er nog is! ik kom snel weer kletsen. paar drukke dagen! liefs!
XoXo, haha aardig gezondigd dus . En nu weer netjes verder De pap smaakt weer raar, maar de melk is zeker weten goed. Zal wel aan mijn smaak liggen dan, dus maar even geen pap meer voor mij... De weegschaal doet weer raar, vorige keer woog ik dus opeens een kilo lichter, nu wisselt ie 400 gram als ik erop sta, eraf ga en weer erop ga. Een nieuwe weegschaal durf ik niet aan, straks weeg ik opeens 2 kilo meer . Oh ja, ik ging niet meer elke dag wegen . En wat maakt die 400 gram eigenlijk uit... (Veel blijkbaar als je aan het afvallen bent ) Gister heeft Lisa bij mijn moeder 2,5 uur geslapen, ik hoop dat ze het nu ook wil, kan ik even bijlezen straks!
Goedemorgen, Lees wel bij maar heb geen tijd om op iedereen te reageren. Vanochtend was het weer -0,5 dus ben weer happy. Nu 4,9kg afgevallen vanaf 2 januari. 70,5 is een gezond BMI maar wil daar graag onder zitten. 73,9 is mijn gewicht nu dus ben goed onderweg!
Moi, ik vind de negerzoenen erg lekker en ze zijn maar 40 kcal per stuk... Mamavanjuul, oh zo vermoeiend inderdaad dat heen en weer geren....wel goed voor de verbranding hoeveel kindjes heb je en hoe oud zijn ze? Citroen, oh ja die koekjes ken ik wel, die heten ook wel Pims geloof ik. Ik lust ze niet, maar wel weinig kcal inderdaad! Snoopy, ohhh dat soort etentjes zijn inderdaad rampzalig! Zoveel lekkere dingen. Dat had ik dus afgelopen zaterdag ook, als er dan zo'n buffet staat met allemaal verschillende dingen dan kan ik echt geen maat houden. Lastig! Plan wat je nu hebt bedacht lijkt mij prima. Zou zeker ook iets van vis kiezen, sushi misschien en dan de versie zonder rijst, dat is supergezond. Als je ervan houdt natuurlijk . Zou fijn zijn als Lisa straks zo lang slaapt! Hier slaapt de oudste bijna nooit meer, zucht. Maar vanochtend was ze vroeg wakker dus wie weet straks. XoXo, oh dat is echt balen zo'n kapotte koelkast maar wel HEERLIJK gegeten zie ik Ninja ja ik moet er nog even over nadenken misschien is het ook wel leuk. Zo wat goed zeg al 4 kilo eraf! Zooooo ik heb mijn zwarte broek aan die ik niet meer paste . Hij zit wel redelijk strak maar hij kan dicht en ik kan ademen dus goed genoeg . Heb mijn zwarte zwangerschapsbroek meteen in de was gegooid en die gaat onderin de kast en komt er niet meer uit tot ik weer zwanger ben! Zo! Had gisteravond best trek maar niets genomen, kauwgompje en op tijd naar bed gegaan. Vanochtend viel ik echt om van de honger maar dat geeft niet. Lekker ontbeten en we kunnen er weer tegenaan. Strakjes naar de bibliotheek met de meiden, dat is ruim een half uur lopen Mijn planning voor vandaag: O 3 crackers met filet americain T appel L tosti van 2 volkorenboterhammen, plak jonge kaas 30+ en twee plakjes runderrookvlees T niks A mihoen met roerbakgroenten en kipfilet (bami dus) met 1 eetlepel ketjap, en een sinaasappel T twee light negerzoenen Dat zijn mijn 1200 kcal van vandaag!
Goedenmorgen meiden Even snel want ik moet na de bus hihi......de weegschaal was vanmorgen weer lief voor me 91,6 kilo dus weer 400 gr lichter dan gister. Nu mooi doorgaan dan haal ik die 89,9 wel binnen nu en 2 weken!! Ik zal vanavond even bijlezen anders morgenochtend. Fijne dag meiden zet hem op jullie kunnen het!!!
Morning ladies! Even kijken waar ik gebleven ben hoor... zo pagina 59. Ik wil eerst nog even zeggen dat ik er veel aan heb om hier te schrijven en lezen en ik vind het een gezellig clubje! @Mamavanjuul: wat vervelend dat je cyclus zo in de war is! Hoe zijn je nieuwe kleren? Past je broek? Ja gaat echt hard bij m'n vriend en hij doet niet eens sporten erbij :x haha we doen voor het eerst van ons leven Sonja Bakker Dat gevlieg herken ik wel. Hoeveel dagen werk je? @Troelala: Wat heerlijk die complimenten. Een betere stimulans is er niet Ja wij natuurlijk Hoe gaat het met je oor? @Cindy: Thnx voor het aanbod Heb je misschien een lekker SB recept van nasi? Hoe was de receptie op je werk? Heb je de lekkere hapjes kunnen weerstaan? En iets lekker kunnen nemen voor je 2 punten? @Citroen: welkom! @Snoopy: Leuk dat Eva zich zo bijzonder voelde tijdens haar traktatie! Mag ook wel als haar mama er zoveel moeite voor gedaan heeft Gezellig, zaterdag je man jarig! wat voor taart gaan jullie bakken? Waarom wilde je ook alweer nog wachten met starten met hardlopen? Fijn dat je zoveel van de cursus hebt opgestoken. Wat voor werk doe je? Wat vervelend dat het onzeker is of je je baan behoudt zeg! Wanneer krijg je hier meer info over? Lijkt me zenuwslopend! @Agnes: En, nog niet gewogen? Nog 1 dagje volhouden! @Minaa: Wow respect voor het afslaan van de doner en chocomousse! Ik ben ook wel benieuwd naar het aantal calorieen van zo'n stokbrood met kruidenboter. Die vind ik ook zoooo lekker! @Moi89: balen zeg zo'n rotdag! En vervelend dat je zoveel stress hebt. Wat voor stage doe je? @XoXo: ooh wat moeilijk als je man naast je zit te snoepen! Wat dat betreft ben ik erg blij dat m'n vriend meedoet. Vervelend zeg dat de koelkast kapot is/ Hopelijk hebben jullie niet al teveel weg heoven gooien. @Helise: Gefeliciteerd met de sleutel van je nieuwe woning! Ik lees dat je in scheiding ligt. Ik hoop dat je zo lekker je eigen plekje krijgt met je zoontje! @Zustertje: Geweldig 4 kg in 1 week, top!! Fijn dat je weer opgeknapt bent! @Eylem: Wat vervelend zeg dat je voor niets bij de huisarts kwam, succes vandaag! Wowie 4 kilo, heel goed!! Super dat je je broek past!! @Cherie: Fijn dat je vriendin voor je naar de HM kan! Voorheen ging ik best vaak, maar we hebben 1 auto verkocht dus ik kom er nu wat moeilijker. Goed voor de portomonnee @LIonne: Ohjee ziekenhuisopname? Niets ernstigs hoop ik?
@Zustertje: Ik werk bij een administratiekantoor. Doe de boekhouding voor diverse bedrijven. Eind januari ga ik er een cursus loonadministratie bij doen. Erg leuk!
Mijn menu vandaag: O: krentenbol met halvarine, 1 glas multi vitamine light T: trosje druiven L: 2 volkoren boterhammen, 1 met filet americain en 1 met selleriesalade, 1 glas drinkyoghurt T: 1 eierkoek D: 100 gram gekookte aardappelen, 200 gram wortelen, 100 gram kabeljauwfilet, 1 juslepel naturel jus T: glas halfvolle chocolademelk
grr had ik op iedereen gereageerd loopt de pc vast kan ik weer opnieuwe beginnen. doe ik dus niet he. @iedereen goed bezig en ik probeer om vanaf nu echt goed te reageren. is er al een lijst hier? hier gaat het echt top! voel me fijner in mijn vel nu ik bezig ben pak uit mezelf sneeller het huishouden aan... zo nu lekker met me zoontje spelen en misschien een lekker stuk wandelen.
@toekomstigemam: Oohh wat irritant. Kan me voorstellen dat je het niet opnieuw gaat doen. Fijn dat je je zo goed voelt! Cindy81 houdt een lijst bij. @Helise: Ik heb je topic (beginpost) over je scheiding gelezen. Heftig! Ik heb respect voor je hoe je hier overkomt. Als een zeer sterke vrouw! Vreselijk om te lezen dat je "vrienden" en ex-schoonfamilie je zo laten vallen. *Knuff*
Mijn menu voor vandaag: O: bakje magere yoghurt met muesli T: banaan L: 3 boterhammen met filet, gebraden gehakt en een gekookt ei T: 2 rijstwafels en een beker halfvolle melk A: zuurkoolstamppot met spekjes Kom ik vandaag weer op 1169 kcal en alles in het groen! Normaal eet ik ook nog rookworst bij de zuurkool maar die laten we dit keer staan. Moet keuzes maken, haha.
@peace, nee hoor. Curretage omdat er nog steeds een stukje placenta zat en meteen anticonceptie geplaatst. Maar ik moest vooral lang wachten. Ik was om 15.30 naar beneden gebracht voor infuus, wasom 16.45 weer op zaal
Goedemorgen allemaal, Vanavond een keertje de ovenfrietjes proberen,heb dankzij jullie tips de aviko chrunch gehaald. Schema van vandaag ziet er zo uit: O: - 3 sesamknackers met 20+smeerkaas en komkommer - sinaasappelsap - koffie met halfvolle koffiemelk T: - peer - thee met honing L: - 4 sneetjes zonnebloempit brood met file american en komkommer T: - koffie met halfvolle koffiemelk - thee met suiker - appel - thee met honing A: - oven frietjes - huzarensalade - curry (ipv mayonaise) In totaal vandaag 1485 calorieen.