Zo, ik had het even moeilijk vanmiddag. Heb alleen gezondigd met een reepje chocola, een dropje en een snoepvarkentje. Dus dat valt mee. We hebben in plaats van pasta soep op, om de kcal wat te drukken. Morgen dan pasta, maar op mijn werk heb ik nooit zo'n zin om te snoepen en daarbij heb ik er geen kast met koek en snoep . Het valt mij nu trouwens op hoeveel we hebben en hoe lang het blijft staan. Voorheen was de kast zo weer leeg.... . Mijn moeder had aangeboden wat mee te nemen (een combi van lief bedoeld en hebberigheid denk ik ) zodat ik niet in de verleiding kon komen, maar nee, heb dat niet nodig! Want ik blijf er gewoon lekker vanaf! Ben nu bezig met 2 grote mokken thee, om de zin in zoetigheid wat te drukken. Zometeen nog een reepje chocola en dan kom ik op 1400 kcal. En ik ga dus nooit meer zo uitgebreid ontbijten (was 420 kcal), dat werkt gewoon niet voor mij. Vandaag was echt een rotdag qua eten, maar ik heb me er toch redelijk doorheen gesleept vind ik! Moi, prima toch een keertje ijs? Ik eet elke dag wel wat lekkers en ik val ook af Minaa, ontbijten is ook niet mijn sterkste punt, vooral in het weekend. Ben dan altijd een beetje laat, ben dan altijd eerst nog even boven bezig met de was enzo en voordat ik dan gegeten heb... Die salades klinken goed!!! Hier eten man en kinderen geen sla. Agnes, ik heb een tijdje terug de pannenkoeken gewogen en 2 pannenkoeken uit onze middelgrote pan met poedersuiker is 550 kcal. Dus dat eet ik dan altijd. Ik zou het ook een keertje wegen als je het zeker wil weten. Want ik vind 372 wel weinig eigenlijk voor 2 pannenkoeken. Peace, lekker dagje weg geweest? Het was inderdaad erg koud! Maar wel heel lekker weer verder en op kou kan je je kleden, al moeten de kinderen (vooral Lisa) wel heel erg wennen weer. Ach vorig jaar was het -12, dit is nog niets (en ik haat kou, maar het went wel) Eylem, vervelend van je schouder! Zeker met een kleintje in huis. Hoe gaat het nu? Is het gelukt met overdag zo weinig te eten? Heb je 's avonds een beetje een normale portie gegeten? Cherie, oh jee een halve bonbonbloc!! Dat at ik voorheen ook makkelijk wel, maar als je nu bedenkt wat er aan kcal in zit! Hopelijk val je nu toch af. Ja dat Zumba ziet er niet uit, maar ik had nu echt een leuke dvd, echt leuke dansjes. En het lukte me nog aardig. Wilde eigenlijk gaan steppen maar ik dacht, ach, eventjes Zumba. Maar het was zo leuk en mijn hartslag ging ook goed omhoog, dat ik het steppen overgeslagen heb. Morgen weer tijdens gtst Zustertje, oei 1 kg erbij! Maar het lijkt meer dat het is, ik kan als ik snoep en slecht drink ook zo 1,5 kilo aankomen. Is er dan na 3 dagen wel weer af als ik oplet. Biogarde zie ik in je lijstje, is lang geleden voor mij, is ook wel weer eens lekker. Is inderdaad niet veel kcal vandaag, maar een balansdagje is prima. Toekomstigemam, goed bezig! Mamavanjuul, en heb je je lijstje nog aangehouden? Lastige hoor, eiwitten en vezels. In kwark zitten veel eiwitten, anders yoghurt, maar die vezels met weinig kcal, lastig! Porkie, lekker uit eten geweest? Wat leuk dat jullie in maart gaan trouwen! Niet teveel afvallen hè als je de jurk al hebt uitgezocht Troelala, kom op meid vanaf morgen met de ww!!! Ik herken alles wat je schrijft, dat wil ik ook
Cherie, oh heerlijk bonbonbloc, je was niet de enige die had gezondigd Agnes, verbaast me eigenlijk dat pannenkoeken zo weinig kcal zijn, ik vind ze altijd zo vet! Maar ik houd er ook niet van Zustertje, mooi menu! Snoopy fijn dat er geen grote schade was vanochtend! Toekomstigemam, netjes hoor! Mamavanjuul, app van het voedingscentrum is er volgens mij niet, tenminste, niet van de eetmeter. Moi, goed bezig met al dat sporten! Troelala, succes morgen! Hier is de dag volgens planning verlopen qua eten dus prima . Het verbaast me echt want ik had 1 appel als ontbijt en dan houd ik het makkelijk vol tot de lunch. Alleen rond 16 uur krijg ik altijd een beetje een dipje. Maar we eten toch altijd vroeg dus dat is geen punt. Mijn moeder heeft weer light negerzoenen meegenomen vandaag (hier is geen Lidl ) dus ik heb mijn dagelijkse portie a 2 negerzoenen weer gehad en de 1200 voor vandaag bereikt!
Snoopy, oh zo rot zo'n moeilijke dag! Goed dat je het zo hebt aangepakt, slim ook, toch een beetje extra kunnen snoepen en morgen weer vol goede moed verder! Complimentje voor jou! Ja ik heb overdag inderdaad weinig gegeten, een appel en twee boterhammen met rookvlees en dat was het tot het avondeten en gek genoeg dus helemaal geen honger tot een uur of 16 best vreemd eigenlijk. Maar goed. Avondeten ook een normale portie gehad (er is nog veel over, handig voor morgen, dan ben ik alleen met de meiden, hoef ik niet veel te doen om het eten op tafel te zetten). Dus ik ben tevreden Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar het lijstje Cindy is al een paar dagen niet online geweest geloof ik?
Dat wilde ik nog zeggen; dat herken ik ook helemaal. Hier in de nieuwe keuken hebben we 1 diepe la met chips/nootjes/popcorn enzo en 1 la met koekjes/chocola/zoetigheid en weet ik al niet wat. Vroeger vond ik het echt een ramp dat alles daar zo lag maar nu is het echt geen probleem meer . Ik wil dat soort dingen toch wel in huis hebben want als er onverwachts mensen op bezoek komen kan ik het echt niet maken ze niets bij de koffie of thee te geven. En mijn man eet soms een hele week niets 's avonds en dan weer elke avond 1 zak chips dus ja. Het kan er maar beter liggen. Als ik er dan ook vanaf kan blijven
Ik vind ook inderdaad dat ik wel wat moet hebben liggen. Voorheen toen ik lijnde hadden we dus niets en kon ik alleen een kaakje aanbieden, best wel sneu eigenlijk . Nu heb ik in ieder geval stroopwafels staan en een soort jodenkoeken. En allerlei dingen voor de kinderen. Voorheen at ik dat vaak ook op
Hallo dames, Een slecht weekend achter de rug Gister moeten werken (drogisterij) Normaal is het een beetje relaxen op zaterdag in de winkel, maar mijn collega vond het nodig om het hele magazijn eens aan te pakken. Dus veel sjouwen en hard werken, toen ik thuis kwam had ik honger als een paard. Mijn man was zo lief om chinees te halen, want die had ook niet zoveel zin om te koken. Maar na een flinke portie bleef ik erg hongerig en heb nog even ons snoepmandje geplunderd. Was erg lekker, maar veel te veel gesnoept Stond vanochtend op de weegschaal, 0,7 erbij. Mijn man had zaterdag een nieuwe koelkast gehaald en netjes ingebouwd in onze keuken. Na 24 uur mocht hij eindelijk aan, maar nu ongeveer 8 uur verder koelt hij nog steeds niet. Dus we hebben nog steeds geen werkende koelkast. De oude koelkast staat buiten in de achtertuin, nu hebben we daar onze spullen maar ingezet. Baal flink van die koelkast, hopelijk kan het makkelijk opgelost worden. Vandaag wel netjes gegeten: o kwark lijnzaad m 2 rolletjes achterham met monchou (had telaat ontbeten) a restje bami, een stukje chuiche, sinaasappel en een stukje pure chocola. (KH uur) t handje amandelen en 2 laurierdropjes. Heb net lekker brood gebakken voor deze week, jammer dat ik het nu niet kan invriezen. Sorry voor mijn geklaag, morgen ben ik weer vrolijk en reageer ik weer wat meer
XoXo, balen van het snoepen joh! En balen van de koelkast, wat vreemd! Gelukkig is het nu zo koud buiten dat je die koelkast buiten kan gebruiken, maar toch, een nieuwe koelkast zou toch moeten werken.... Goed dat je het vandaag weer goed opgepakt hebt!
Ja dat herken ik, ik had dan van die Kinder reepjes voor de oudste maar in een eetbui at ik die dan op echt slecht! Maar goed, die tijd is voorgoed verleden tijd (positive thinking). Scheelt ook een hoop geld zo, haha! Ik moet wel zeggen dat ik voor het evt. bezoek expres dingen heb gekocht die ik niet zo lekker vind; appelkoeken, citroencake...zodat ik me er niet meteen aan vergrijp . Maar met Kerst hebben we een doos Ferrero Rocher van mijn moeder gehad en die ligt nog steeds halfvol in de la! En ik heb er geen één van gehad!
XoXo, oh wat jammer! Maar 1 dagje wat minder dan kan bijna niet anders, je doet het al zo lang zo goed! Hopelijk doet de koelkast het snel wel, dit is echt onhandig zo kan ik me voorstellen!
Dank jullie voor de oppepper Nu is mijn weegschaal ook nog kapot Ging me even voor het douchen wegen, en toen na het douchen weer scheelde 1,2 kg (minder) zo vies was ik toch echt niet Toen ging ik weer op de weegschaal staan, was het weer 2 kg meer. Heb er nog 5x op gestaan en steeds een ander gewicht Even een nieuwe bestellen ergens, hebben jullie nog tips voor een betrouwbare weegschaal?
Oh jee jouw weegschaal ook nog kuren! Haha je zou bijna denken dat je zo vies was . Ik heb geen verstand van weegschalen, wij hebben er eentje van de aldi of lidl. Die dus ook een keertje kuren had toen ik opeens een kilo minder woog. Maar verder doet ie het wel goed.
Woehoe!!! Vanavond bij mijn vriendin gegeten en laat zij nou net op de gezonde tour zijn. Dus vanavond couscous gehad met kip en pruimen. Zat nog steeds op 800 kca vandaag! Heb mezelf net lekker getrakteerd op chips... Beetje veel.. Oeps! Nou ja, het kon.. Morgen weer streng!
Ik zal zo mijn caloriemeter eens invullen! vandaag iig een super dag gehad. O: groentensap L: spinaziesoep met wat pijnboompitjes A: gevulde paprika met rijst groenten en gehakt T: nog wat van t avondeten bloemkoolpuree met groenten en ei. koekjes afgeslagen en nog geen zin in. voel me sterk na gister. Dus soms is zo'n dagje niet erg en nodig. liefs ga ff verder divorce kijken.
Super!! Dat vond ik ook echt een fijn moment! Dat er ook niet meer staat 'probeer af te vallen' maar 'probeer niet meer aan te komen' ok alsnog afvallen natuurlijk maar toch Oh irritant zeg! Ik had hiervoor een digitale maar die woog ook op verschillende plekken anders en is best snel kapot gegaan. Nu hebben we een hele ouderwetse analoge van de Ikea. Niet supernauwkeurig, maar hij doet het wel altijd! Mijn moeder heeft er 1tje van 30 jaar oud. En ik vind het op zich wel een voordeel dat je niet tot op de gram nauwkeurig weegt, die schommelingen zeggen toch niets. Mamavanjuul, niet schuldig over voelen, het paste in je kcal dus helemaal prima! Cherie, mooie dagje! Hier nog een wiehoe-moment vandaag; ik had vandaag een sport/huisbroek aan en hij zakte gewoon elke keer van mijn kont, was al helemaal geirriteerd elke keer aan het ophijsen en toen dacht ik hey! Dat deed ie 2 weken geleden nog niet! Ding heeft nooit echt strak gezeten maar vandaag zat ie wel heel los