Ik las trouwens ergens anders dat qua snacken een kroket veel kcal-vriendelijker is dan frietjes en aangezien ik een kroket ook nog veel lekkerder vindt, heb ik mezelf vrijdag kroket op brood beloofd! Neem dan van die kroketten die in de oven kunnen, moet nog even uitvogelen hoeveel kcal. dat dan is maar verheug me er nu al op. Mag van mezelf 1 avondje dan de meiden apart laten eten, dan leg ik ze op bed en dan ga ik heerlijk rustig eten, haha.
Geen zin om alles terug te lezen maar ga wel even me lijstje neerzetten! O: 2 volkoren knäckebröd met rosbief L: een Korn bol met carpaccio, pijnboompitten, parmezaanse kaas, Rucola en pesto. T: 2 Mc chicken nuggets gepikt van me dochtertje happymeal À: 2 volkoren knäckebröd met surimi sticks, boter en beetje curry erop. T: sinaasappel, volkoren biscuitje en om de dag af te sluiten een chocolade melkbroodje met chocopasta! Ik zit ongeveer rond de 1200 kcal
Haha, Eylem, fijn is dat hè! Ik heb het nu ook met 1 broek. Die flubbert om mijn kont zoals mijn man zei. Alleen maar goed! Jaa, de chippies pasten erbij, maar het voelt wel slecht! Mina: die lunch van jou klinkt heerlijk! Hoeveel kca was die? Ga ik die ook eens maken!
Zo wat is er weer veel geschreven,kan het niet meer bij houden hihi. Snoopy: Ik weeg nog steeds alles af,s'ochtends gok ik eerst en dan pas ik het in de loop van de dag aan. Uiteindelijk kom ik nog ong. op de zelfde totaal calorieen uit. Gelukkig had ik mijn pannenkoeken ook redelijk goed gegokt Vanochtend gewogen,en helaas niet zo hard gegaan als ik hoopte. (maar morgen of overmorgen begingt mijn ongi weer,dus hopelijk ligt het daar aan) Ben nu in een week tijd 900 gram afgevallen,net geen kilo dus Mijn menu vul ik later vandaag in. Ben ook benieuwd of cindy de schema nog plaatst.
Ik kon hem niet helemaal goed uitrekenen want ik at buiten en kwam uit op 440 maar het zullen er ongetwijfeld minder zijn! Ook kon ik de korn bol niet goed berekenen dus heb ik een Italiaanse bol gerekend..
Ik heb vanochtend gewogen. en zit exact op t "Start" gewicht. ik ben wel wat afgevallen want blijkbaar was ik toch wat zwaarder. maar met de ongi was het lastig te zien. we zullen zien wat het vanaf hier doet.
Jammer Cherie, maar vanaf nu ga je dus zeker lager dan je startgewicht Agnes, een kilo is toch hartstikke netjes!! Blij mee zijn hoor! Mamavanjuul, oh haha daar heb ik echt geen moeite mee ik wil echt mijn leven hierop gaan inrichten dus iets lekkers hoort er dan gewoon bij Voor vandaag op de planning (filet americain is bijna over de datum dus let niet op de overload filet americain...): O 2 crackers met filet americain T appeltje L 2 boterhammen met filet americain T niks A de zelfgemaakte aardappelsalade van gisteren en 2 mandarijnen voortoe En dan kom ik op 1000 kcal omdat er vooral veel groenten in de aardappelsalade zitten en hij aangemaakt is met yoghurt. Dus ik kan vanavond wat lekkers nemen
Goedenmorgen dames Zo heb me aangemeld voor WW. Pff wat een werk, maar goed komt vanzelf wel goed hihi. Even goed doorspitten en lezen dan leer ik het vanzelf wel.....Hou het met caloriechecker ook even bij, omdat ik zo weinig mogelijk vetten moet eten voor me cholesterol....... Mijn menu; O: 200 gr vanille kwark/ 1 tijgerbrood wit met file american/ 2 koppen 20 kruiden thee T; Appel L: 2 bruinbrood met file american/ cup a soup kip T; 1 eierkoek A: 150 gr aardappelen/250 gr bloemkool T; Een punt kwarktaart (schoonpa is jarig dus op visite vanmiddag! Hoeveel zouden jullie rekenen voor een kwarktaart punt. Kon voor 100 gr of 150 gr kiezen, me schoonma kennende snijd best grote stukken, dus dat is even gokken......Totaal zit ik op 1283 calorieeen, alleen me verzadigd vet zit in het geel omdat dat dus een beetje veel vandaag is door die taart....Maar goed morgen geen taart e.d meer dus dan is ie weer mooi groen hahah..... Zo en nu zal ik jullie eens even helemaal nalezen!
Zo heb even wat moeten terug lezen maar ik ben weer op de hoogte haha...... @snoopy 1400 cal toch netjes hoor meid! Ik ben vandaag dus begonnen met WW en ik zit op zo 1283 calorieeen. Als ik het goed gedaan heb haha.....Wat goed dat je geen obesitas meer bent maar overgewicht!!! Ik zit echt in de gevarenzone zwaar obesitas geloof ik..... @Eylem heerlijk elke dag 2 negerzoenen eten hihi! @xoxo kop op meid, mijn weekend is ook slecht, en ik heb er ook wat bij in plaats van af, maar we gaan er helemaal voor! Komt helemaal goed!! @mamavanjuul goed zo meid! Mooi zo doorgaan!! Die paar chipjes maakt niet uit! @cherie met jou gaat het ook goed. Mooi doorgaan meid, je komt er wel!! @minaa netjes menu en calorieeen! @agnes jammer dat het minder is dan je had gehoopt, maar denk maar zo die 900 gr ben je maar mooi kwijt! @Eylem lekker he die file haha, ben er vandaag ook zoet mee hihi... Zo hopelijk heb ik nu op iedereen gereageerd, zo niet sorry!!!
hoi iedereen.. zo wat word er hier veel gekletst zeg. @snoopy: wow wat onwijs goed zeg.. is wel een heel lekker gevoel dat je nu officieel geen obesitas meer hebt.. @agnes en Xoxo: balen he als het dan toch tegenvalt.. maar gewoon doorgaan je komt er wel want de wil is er. @minaa, cherie, troela21 : wat zijn jullie goed bezig zeg.. sorry als ik iemand vergeten ben maar moet ff al die namen gaan onthouden haha.. er was ook zoveel geschreven!! nou ik heb dus een heel druk weekend gehad. dus vandaar geen tijd gehad om hier te zijn. mijn man is int. vrachtwagenchauffeur dus door de weeks nooit thuis en als hij dan thuis is in het weekend kom ik eigenlijk nooit op internet.. hier net gewogen. er was nu 1,3 kilo af. helaas was er na het darmonderzoek toch weer iets bijgekomen.. ik was namelijk al richting de 88 aan het gaan en zit nu toch weer op 89,5 dus er had 3 kilo af kunnen zijn maar gister een verjaardag gehad en toch toegegeven aan een plakje cake en een paar chipjes.. dus nu baal ik enorm.. vanmorgen bij de jumbo een 5- daagse minikuur van weightcare gekocht, maar die ga ik toch maar terug brengen. ik doe sonja bakker, maar was het gister zo zat dat ik zei dat ik wilde gaan shaken. maar nu toch maar gekozen om vol te houden met sonja. 2 jaar geleden na mn 1ste zwangerschap ben ik er ook dik 15 kilo mee afgevallen. dus moet gewoon volhouden. mn jongste smurf ligt nu op bed mn oudste smurf zit nu op psz dus ik heb even tijd voor mezelf. om 11.15 de oudste weer ophalen en om 13.30 moet ik voor de uitslag van het darmonderzoek bij de internist zijn. dus zal wel niet veel eten worden vandaag. ik ben zo iemand die gewoon vergeet om te eten en ipv dat je daar van afvalt kom ik daar juist van aan omdat ik alles vast ga houden helaas. iedereen een fijne dag gewenst, het is super mooi weer. tot vanavond denk ik..
zie net dat jullie ook altijd de dagmenu's invullen dus hier mijn menu: o: 250 mag. yoghurt met 3 el muesli 1 glas optimel t:kiwi 2 glazen water l:2 crackers (1 pindakaas 1 jam) 2 water t:eierkoek glas jus d'orange a:125 gr gek. zilvervlies rijst, 200gr roerbakgroenten, 75 gr kalkoenfilet, scheutje woksaus t: streng vandaag dus alleen glas water. dit is dus van sonja bakker
Goedemorgen meiden! Ik haak hier weer in na mijn drukke weekend! Gisteren naar Beekse Bergen geweest. Het was erg leuk maar toch ook wel erg koud ondanks we ons er goed op gekleed hadden. We hebben heel veel gelopen dus aardig wat calorietjes verbrandt. Verder qua eten heel goed aan mijn menu gehouden en niets extra's op. Ik had 's ochtends thuis een heerlijke italiaanse bol gezond gemaakt. Op de terugweg naar huis toch langs de Mac. M'n vriend heeft zich volledig laten gaan, haha, maar ik zat netjes aan de salade en een klein portie frietjes zonder saus! Verder zaterdag verjaardag gehad waar ik de taart heb afgeslagen en alleen wat japanse mix op heb (stond toevallig als tussendoortje op mijn menu) Dus eigenlijk ben ik behoorlijk trots op mezelf Ik weeg me expres even niet omdat ik vandaag of morgen ongi moet worden en ik merk het al aan mijn buik. Die is lekker opgezet. Het uiteindelijke resultaat van week 1 is : -2,9 kilo! Happy me!! Menu van vandaag: O: 2 rijstwafels met halvarine en 30+ kaas en 1 glas magere melk T: 2 kiwi's L: 3 volkoren crackers, 2 beleg 30+ kaas, 1 beleg light jam T: peer D: 225 gr boerenkool stampot, 75 gram magere rookworst, 1 juslepel naturel jus T: schaaltje bosvruchten yoghurt (o% vet)
Jacehenk van 1 plakje cake kom je echt geen 1,5 kilo aan hoor dus daar zou ik me echt niet schuldig over voelen! Waarschijnlijk is het vocht ofzo. Goed idee om toch niet met shakes te gaan lijnen, ik vind dat persoonlijk echt helemaal niets. Succes met Sonja! Troelala, ik zou van het hoogste gewicht uitgaan, evt je stukje bij je schoonmoeder nog even wegen en anders valt het alleen maar mee als ie toch minder weegt. Peace, goed gedaan!! 3 kilo! En wat ben je goed bezig, respect hoor! Schouder is gelukkig weer pijnvrij, lief dat je het vraagt
Peace heel goed bezig! Hier vandaag mijn nieuwe start en deze keer voel ik er mij goed bij. Mijn begin gewicht is nog steeds het zelfde dus. Mijn menu van vandaag: O: 2 boterhammen met kippenpoot T: appel halve liter water. L: 3boterhammen 2 met kippenwit 1 met confituur T: ? Halve liter water À: pasta met kip en verse spinazie T Halve liter water En ga zodadelijk op de loopband (snelwandelen want lopen kan ik niet goed ) en misschien nog zwemmen. Groetjes
Goedemiddag meiden! Hier weer een leuke weegschaal -600 gram Menu voor vandaag ontbijt 2 gekookte eieren tussendoor niets lunch 200 gram gewokte groenten 150 gram gekookte rijst 30 gram ontbijtspek tussendoor fruit diner 3 volkoren boterhammen filet 2 x casselerrib 1x Rond de 1200 calorieen hoop straks nog ff te reageren meiden
Ik moet even op zoek na een nieuwe keuken weegschaaltje, want ik heb die van mij laten vallen met me domme kop vorige week. En nu kan ik niks meer afwegen, doe het dus nu echt even op de gok allemaal. Even kijken of ik ergens een goede een kan vinden. Ben benieuwd wat ik deze week ga afvallen. Ze zeggen 500 gr tot 1 kilo per week. Zou al heel blij zijn met 1 kilo hihi. Dan hoef ik volgende week nog maar 1,1 kilo en dan zit ik onder de 90!! Heb er zoooooooooooo zin in, ben net zo klein kind hihi.....
@eylem: fijn dat de pijn in je schouder over is! @zustertje: fijn zo'n lieve weegschaal! @porkie: hoe was het op de loopband? @troelala: ja da's lastig alles op de gok. Ik lig even heerlijk op de bank, heel de ochtend druk bezig in huis dus de calorietjes zijn ook weer verbrandt dochter ligt ook lekker te slapen. Het sneeuwt hier!