Peace, wat goed!! Hier ook blij blij blij net gewogen en ben 2 kilo kwijt geraakt deze week!! en dat terwijl het helemaal niet zo voelde. 83 nu. In totaal in 2,5 week 6 kilo
Oh ik ben echt blij, zoveel woog ik volgens mij ook ongeveer voordat ik zwanger werd, in ieder geval bij de 2e zwangerschap. Op naar de zevens! Schema vandaag: O 1 boterham met speculoospasta T appeltje L omelet van 2 eieren, beetje Turkse kaas en platte peterselie T niks A Chinese roerbakgroenten met kipfilet gemarineerd in een beetje ketjap en gember, voortoe 2 mandarijnen T 2 negerzoenen light
Zullen we anders tijdelijk toch zelf een weeglijst bijhouden? Cindy haar hoofd staat er denk ik op het moment niet zo naar, dat hoeft ook helemaal niet, maar ik vind het wel leuk een overzicht bij te houden. Als je mijn volgende bericht even quote, quote tags weghaalt, mijn tekst kopieert en je eigen gegevens invult op dezelfde manier blijft de opmaak hetzelfde!
Hoi dame's. Sorry even een tijdje niet gereageerd. Moest ongi worden en had nergens zin in Heb wel de hele tijd mee gelezen,maar er is weer zoveel geschreven dat reageren op iedereen een beetje veel werk is. Probeer vanaf vandaag weer meer te reageren. @wegen: Wouw zie hier mooie aantal kilo's die er bij jullie af zijn gegaan,uper. @nieuwe mensen: Welkom allemaal @hier: Heb de afgelopen dagen niet gesport,maar wel op mijn eten gelet. Gisteren dan eindelijk ongi geworden,en vanochtend voor de grap op de weegschaal gestaan. En in 2 dagen 1,1 kilo eraf Dus helemaal happy hier.
Weegoverzicht Naam - Eylem // Start - 89 // Streef - 70 // Afgevallen - 6 // Huidig - 83 // Naam - Agnes // strat - 78 // streef - 60 // afgevallen - 4 // huidig - 74 //
Goedenmorgen dames Weegoverzicht Naam - Eylem // Start - 89 // Streef - 70 // Afgevallen - 6 // Huidig - 83 // Naam - Agnes // strat - 78 // streef - 60 // afgevallen - 4 // huidig - 74 // Naam- Troelala // Start - 92 // Streef - 65 // afgevallen - 0 // huidig - 92 // Zo hoop dat ik het goed heb gedaan en maandag me huidig gewicht en afgevallen ook kan aanpassen hihi.....Jullie doen het iniedergeval perfect, super mooi zo doorgaan!! Hier een enorme rotnacht gehad, in me slaap raakte we met de kinderen in de auto in het water terecht. Er komt een golf water binnen en ik stik. En het was net of ik echt stikte in me slaap, ik kreeg gewoon echt geen lucht meer. Gelukkig schrok ik op de een of andere manier wakker, maar ik was echt van de leg af.....Me hart ging zooooooo tekeer en ik moest echt weer rustig worden om een rustige ademhaling te krijgen. Durfde 2 uren niet te slapen, daarna gelukkig weer in slaap gevallen, na een paar pogingen ogen dichtdoen en het weer benauwd krijgen. Maar goed we zijn er weer. Ben er wel van geschrokken, zulke dromen hoeven van mij dus echt niet!!!
Weegoverzicht Naam - Eylem // Start - 89 // Streef - 70 // Afgevallen - 6 // Huidig - 83 Naam - Agnes // strat - 78 // streef - 60 // afgevallen - 4 // huidig - 74 // Naam- Troelala // Start - 92 // Streef - 65 // afgevallen - 0 // huidig - 92 naam- jacenhenk//start- 98 //streef- 68 // afgevallen - 9,5// huidig - 88.5
zo iets eerder dan gepland, mijn vader heeft een nieuwe computer gekocht gister en die heb ik dus gelijk aangesloten voor hem. dus kon ik er zelf even van profiteren hahaha @troelala getver wat een rot droom.. hopelijk was dit de 1ste en laatste keer.. misschien heeft het te maken met je tweestrijd..?? ik kan je ook geen raad geven. ik heb 2 jongens en heb altijd gezegd dat ik 2 kids wilde en die heb ik nu. tuurlijk kriebeld het bij mij ook wel als ik weer een dikke buik zie of een pasgeboren baby, maar niet zo dat ik er nog 1 wil hebben. @agnes goed zeg. en dat terwijl je ongi bent.. ik ben dan altijd iets zwaarder.. dus mogelijk is er nog meer af eigenlijk!! @eylem goed bezig zeg @peace wow jij gaat ook al zo hard en gaaf he als je eindelijk een ander begin getal hebt!! hier net van de 9 naar de 8 gegaan maar zou er een moord voor doen om naar de 7 en uiteindelijk 6 te gaan.. en waar heb jij dat boek gekocht? @citroen goed voornemen. veel plezier donderdag.. gaat vast goedkomen. @moi98 ik heb dat ook hoor met die tussendoortjes van sonja vergeet ik bijna altijd zeker als ik weg ben. als ik thuis ben dan denk ik er nog wel aan.. @snoopy zolang je je er zelf niet slecht over voelt is het goed en af en toe moet je je iets lekkers toestaan anders hou je het ook niet vol he!! hoe gaat het met de pijn nu? @toekomstigemam wat een luxe je eigen crosstrainer.. is het een goede? @elsie en missxx welkom.. ik ben hier ook net nieuw. maar ze schrijven hier zoveel dat ik het amper bij kan houden hahahaha @mamavanjuul jij ook al 3 kilo eraf. toch knap hoor. hoop dat ik nu op iedereen heb gereageerd. verder weinig eten mn vader heeft nooit wat in huis dus gister groentesoep met 2 boterhammen en vanmorgen ook 2 boterhammen met sandwichtsspread en pate. moet nu ff gaan want de jongens vragen om mn aandacht tot morgen weer
Troelala: He bah wat een nare droom. Jacenhenk: Oh ben benieuwd of dat bij mij ook van toepassing is. Maar anders hier ben ook heel erg blij mee Wel fijn dat er niks te snaaien ligt bij je vader in huis,wel uit kijken dta je dan neit te weinig eet
Weegoverzicht Naam - Eylem // Start - 89 // Streef - 70 // Afgevallen - 6 // Huidig - 83 Naam - Agnes // strat - 78 // streef - 60 // afgevallen - 4 // huidig - 74 // Naam- Troelala // Start - 92 // Streef - 65 // afgevallen - 0 // huidig - 92 naam- jacenhenk//start- 98 //streef- 68 // afgevallen - 9,5// huidig - 88.5 Naam-mina//start-64.3//streef- 56// afgevallen -2.2// huidig- 61.9
Weegoverzicht Naam - Eylem // Start - 89 // Streef - 70 // Afgevallen - 6 // Huidig - 83 Naam - Agnes // strat - 78 // streef - 60 // afgevallen - 4 // huidig - 74 Naam- Troelala // Start - 92 // Streef - 65 // afgevallen - 0 // huidig - 92 naam- jacenhenk//start- 98 //streef- 68 // afgevallen - 9,5// huidig - 88.5 Naam- mina//start-64.3//streef- 56// afgevallen -2.2// huidig- 61.9 Naam- citroen //start - 92 // streef - 75 // afgevallen - 3,1 // huidig 88.9
vandaag weegdag!! zoals jullie kunnen zien ben ik sinds 7 januari (1,5week) 3,1 kilo afgevallen!! jjeeeej
Weegoverzicht Eylem / Start ~ 89 / Streef ~ 70 / Afgevallen ~ 6 / Huidig ~ 83 Agnes / start ~ 78 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 4 / huidig ~ 74 Troelala / Start ~ 92 / Streef ~ 65 / afgevallen ~ 0 / huidig ~ 92 jacenhenk / Start ~ 98 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 9,5 / huidig ~ 88.5 mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56 / afgevallen ~ 2.2 / huidig ~ 61.9 citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 88.9
dames ik heb wat kleurtjes toegevoegd. vind ik leuk en overzichtelijk maar als iemand hem aanpast dan moet je het overzichtje kopieren, dan naar plaats reactie (dus niet snel reageren) en dan weer plakken, aanpassen en plaatsen... anders gaan de kleurtjes niet mee
Hoi hoi, Weegoverzicht Eylem / Start ~ 89 / Streef ~ 70 / Afgevallen ~ 6 / Huidig ~ 83 Agnes / start ~ 78 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 4 / huidig ~ 74 Troelala / Start ~ 92 / Streef ~ 65 / afgevallen ~ 0 / huidig ~ 92 jacenhenk / Start ~ 98 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 9,5 / huidig ~ 88.5 mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56 / afgevallen ~ 2.2 / huidig ~ 61.9 citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 88.9 Porkie/Start~ 101.2 / streef ~89 / afgevallen ~ ? / huidig ~? Voilà ik vind het wel een beetje gênant maar dit is toch de reden waarom we hier zijn dusja! De reden waarom het voor mij genoeg was is dat die 3 getallen er weer staan. En mijn streef gewicht is 89 omdat dat het minste is wat ik gewogen heb. Als ik daar zit zien we we weer verder. Menu van vandaag: O: 2boterhammen met kip filet T: minuut soep L: 4 boterhammen met filet de sax ( ik weet het is te veel) T: niets had veel brood op dus! À: erwten en wortelen en kip maar geen aardappelen. Heb al iets meer dan een liter water op en wat ik vanavond ng binnen speel weet ik niet! Ik denk dat ik mijn dieet een beetje strakker ga maken want. Gaan zwemmen ben ik ook al en seffens nog even op de home trainer. Groetjes