Weegoverzicht Eylem / Start ~ 89 / Streef ~ 70 / Afgevallen ~ 6 / Huidig ~ 83 Agnes / start ~ 78 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 4 / huidig ~ 74 Troelala / Start ~ 92 / Streef ~ 65 / afgevallen ~ 0 / huidig ~ 92 jacenhenk / Start ~ 98 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 9,5 / huidig ~ 88.5 mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56 / afgevallen ~ 2.2 / huidig ~ 61.9 citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 88.9 Porkie/Start~ 101.2 / streef ~89 / afgevallen ~ ? / huidig ~? Toekomstige mam/ strat~71,5 / streef~ eerst 67 daarna 61/afgevallen~ 1,5/huidig~69,9
Drukke dag hier eerst ochtend werken lopend terug is twintig min voorheen nog boodschappen gedaan dus ik liep met een zware boodschappentas terug. Visite gehad toen een roze koek gehad en m en m's daarna hardlopen Met mijn punten zit ik nog steeds binnen mijn punten.had ligt ontbeten.
hier druk... s'avonds snel uitgeteld.. ga straks ff proberen te reageren. hier vandaag op O: groentesap L: groentesap en 1 snee zuurdesembrood met guacamole t: glas vruchtensap met handje noten A: zelfgemaakte spinazie quiche (calorierijk en vullend) vandaag zit ik tot zover rond de 1300 cal. over t geheel ligt mijn gemiddelde (aldus voedingsmeter) op zo'n 1100. ik probeer het met gezonde producten iets omhoog te brengen. als ik gewogen heb vul ik hem in. tot straks
Wat gaat iedereen goed zeg!! Ik heb hier echt het gevoel dat ik wat losser word wat natuurlijk niet de bedoeling is! O: bruine puntbroodje met zaden erop en rosbief, kruidenboter en sla ( bij de laplace gegeten) L: vezelrijk knäckebröd met kipfilet D: noodles met mager rundgehakt, Chinese roerbakgroente en scheut ketjap manis. T: halve mandarijn Volgens mijn calorie teller zit ik nu op 883 maar ga voor de zekerheid uit van 1000 aangezien ik de werkelijke punten van het broodje en de noodles niet weet.. Hoe berekenen jullie het trouwens als jullie buiten iets eten?
Weegoverzicht Eylem / Start ~ 89 / Streef ~ 70/ Afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83 Agnes / start ~ 78 / streef ~ 60/afgevallen ~ 4/huidig ~ 74 Troelala / Start ~ 92 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 0/huidig ~92 jacenhenk / Start ~ 98 / streef ~ 68/afgevallen ~ 9,5/huidig ~ 88.5 mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ 2.2/huidig ~ 61.9 citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 88.9 porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ? Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 daarna 61 /afgevallen ~ 1.5/huidig ~ 69.9 Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 3,8/huidig ~ 79,4
Nu ik weer sport zit ik echt lekkerder in me vel.kan meer hebben ben vrolijker. Ook krijgt ik meer condite kon net tijdens de drie min rennen praten zonder buitenadem te zijn...
@Troelala : Gadver wat een enge droom! Dat is ook mijn grootste nachtmerrie om met de auto in het water te belanden. Daarom wil ik ook niet achterin een 3-deurs auto zitten! En ik wil ook niet dat mijn dochter daar zou komen te zitten. @Jacenhenk: Lekker dat je even van je vaders nieuwe computer kan profiteren Ja echt ik zei toevallig de avond ervoor nog tegen mijn vriend "als ik in de 70 kom spring ik echt een gat in de lucht" haha. Ik heb het boek bij de Lidl gekocht, gelijk toen het net uit was. @Snoopy: Wat ben je stilletjes vandaag?! Gaat het wel met je stuitje? @Minaa: Kom op volhouden, je gaat net zo goed Je broodje bij je ontbijt klinkt echt overheerlijk. @Toekomstige mam: Ja heerlijk is dat he? Ik herken het!
Hihi ik ben wel stilletjes ja... moest werken vandaag en had het druk, eerst een meeting gehad van 4 uur... pffff! Zit eigenlijk pas net. Zit nog helemaal niet lekker in m'n vel, wil normaal gesproken om de dag sporten, maar dat gaat nu niet. Wordt al moedeloos van een klein beetje huishouden. Maar het gaat wel redelijk, ik heb gelukkig niet meer last dan gisteren. Vanochtend toen ik opstond had ik even helemaal geen last. Heb de hele nacht met een kruik tegen m'n rug gelegen, dat was erg fijn. Qua eten gaat het wel goed, wilde een balansdagje houden en dat is gelukt tot vanavond, heb 3 chocoladereepjes op . Verder 4 boterhammen met mager beleg, 300ml yoghurt en 3 stuks fruit en vanavond lasagne (440 kcal). Maar zit op 1400 kcal dus dat valt nog mee. En nu stop ik, merk ook dat het zo genoeg is. Wil de komende dagen wel wat minder eten, zeker nu ik niet sport. En ik heb vanochtend eens niet gewogen, vind ik best goed van mezelf . Hoop volgende week dinsdag weer te wegen, en dan weer te zijn afgevallen natuurlijk . Zo, ga nu even bijlezen.
Leuk bedacht Citroen,al die kleurtjes. Maakt het afval lijstje nog leuker Ook mooi om te zien dat iedereen afvalt.
Moi, lekker hoor een lang weekend weg! Wel lastig met lijnen, maar je kan het!!! Citroen, succes morgen op de sportschool! En jij ook goed afgevallen!!!! Eylem, wow wat veel afgevallen! Jij gaat echt lekker! En dat terwijl het niet zo voelde, kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent! De 7 is bijna in beeld! Haha jij met je negerzoenen Peace, lekker hoor onder de 80!!!!! Ik hopelijk ook over 4 weken En wij hebben allebei een 5 deurs auto, wilde ik ook echt persé Agnes, wow jij ook al veel afgevallen! Troelala, dat zijn geen leuke dromen inderdaad, heb het af en toe ook. Word er dan helemaal naar van... Jacenhenk, haha leuk dat je nu tegen even hier kan schrijven! En dat is makkelijk, een vader die niets in huis heeft Porkie, kom op meid, je kan het! Op naar eerst de 99,9 Toekomstigemam, goed bezig! Lekker wat gesnoept maar ook lekker gesport, goed hoor! Ik voel me ook veel lekkerder nu ik sport! En nu ik niet kan sporten voel ik me meteen dus niet zo lekker... Cherie, mooi gezond menuutje hoor! Minaa, ik word ook wat losser merk ik, ik ben er ook niet echt blij mee! Het kan op zich nog wel maar ik liever iets minder eten/snoepen. Als ik buiten de deur iets eet schat ik het ook altijd maar een beetje. Lastig is het wel. Ik ga zo even de tabel kopiëren en mezelf erin zetten! Leuk dat we nu toch een tabel hebben!
Weegoverzicht Eylem / Start ~ 89 / Streef ~ 70/ Afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83 Agnes / start ~ 78 / streef ~ 60/afgevallen ~ 4/huidig ~ 74 Troelala / Start ~ 92 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 0/huidig ~92 jacenhenk / Start ~ 98 / streef ~ 68/afgevallen ~ 9,5/huidig ~ 88.5 mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ 2.2/huidig ~ 61.9 citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 88.9 porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ? Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 daarna 61 /afgevallen ~ 1.5/huidig ~ 69.9 Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 3,8/huidig ~ 79,4 Snoopy1979 / Start ~ 88,7 / streef ~ 67/afgevallen ~ 4,2/huidig ~ 84,5
Hier was ik ook weer... Vandaag gewerkt van 8.45 tot 19.30...ben kapot! Heb ook nog niet alles terug gelezen... Kregen vandaag eten op het werk. Voor de hele dag. Had er gister thuis al rekening mee gehouden door vrij licht te eten. Maar toen ik zag wat we kregen...als lunch poffertjes en 's avonds wat van de pizzeria. Heb de poffertjes afgeslagen en lekker 2 volkomen boterhammen met filet american gehad, met een schaal salade. Vanavond een Turks Broodje met kebab. Heerlijk, maar niet zo heel goed natuurlijk. Heb het ook niet helemaal opgegeten, ongeveer 3/4. Morgen maar weer een balansdag... Mooie lijst! Zit nu op mijn telefoon en dan lukt het me niet om in te vullen. Misschien dat ik er morgen avond tijd voor heb...
De tabel is wel supervrolijk zo Heb alles gelezen maar even te gaar om overal op te reageren . Nog even melden dat ik vanochtend zonder veel hoop mijn mooie Esprit spijkerbroek maatje 31 aantrok om te kijken of ik hem over mijn kont kreeg....en hij paste gewoon!! Nou ja, hij zit wel strak, maar ik heb hem de hele dag aangehouden en ik leef nog . Nu echt moe en een suikerdip, paar koekjes teveel gehad dus, maar goed, vooruit. Zometeen vast even morgen inplannen qua eten en dan gaan we weer op de goede weg verder.
Weegoverzicht Eylem / Start ~ 89 / Streef ~ 70/ Afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83 Agnes / start ~ 78 / streef ~ 60/afgevallen ~ 4/huidig ~ 74 Troelala / Start ~ 92 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 0/huidig ~92 jacenhenk / Start ~ 98 / streef ~ 68/afgevallen ~ 9,5/huidig ~ 88.5 mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ 2.2/huidig ~ 61.9 citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 88.9 porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ? Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 daarna 61 /afgevallen ~ 1.5/huidig ~ 69.9 Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 3,8/huidig ~ 79,4 Snoopy1979 / Start ~ 88,7 / streef ~ 67/afgevallen ~ 4,2/huidig ~ 84,5 Helise / Start ~ 92.5 / streef ~ 75/afgevallen ~ 3/huidig ~ 89.5
Hee meiden, ik zwaai weer even voorbij! Wauw wat gaat iedereen goed met afvallen, super!! Hier het afvallen wat minder ivm de verhuizing maar gelukkig ook nog niet echt aangekomen dus daar ben ik allang blij om! Vandaag een redelijke dag qua eten. Onbijt en lunch in 1: 2 witte puntjes, 1 met kaas, 1 met hagelslag Tussendoor: Snack-a-jack met bbq smaak Avondeten: Spaghetti.
Ik ben echt een oen hoor, maar kom er niet uit met die lijst....zou iemand dat voor mij willen doen? Start: 62,2 Streef: 56 Afgevallen: 1,6 Huidig:60,6 Weegdag: maandag Dank!! En slaap lekker!!
Weegoverzicht Eylem / Start ~ 89 / Streef ~ 70 / Afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83 Agnes / start ~ 78 / streef ~ 60/afgevallen ~ 4/huidig ~ 74 Troelala / Start ~ 92 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 0/huidig ~92 jacenhenk / Start ~ 98 / streef ~ 68/afgevallen ~ 9,5/huidig ~ 88.5 mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ 2.2/huidig ~ 61.9 citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 3,1 / huidig ~ 88.9 porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ? Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 /afgevallen ~ 1.5/huidig ~ 69.9 Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 3,8/huidig ~ 79,4 Snoopy1979 / Start ~ 88,7 / streef ~ 67/afgevallen ~ 4,2/huidig ~ 84,5 Helise / Start ~ 92.5 / streef ~ 75/afgevallen ~ 3/huidig ~ 89.5 Spiffy / Start ~ 62.2 / streef ~ 56 /afgevallen ~ 1.6/huidig ~ 60.6