Jeej lang leve mn kopjes koffie @ peace ik vind het eigenlijk een zeer goed idee, om naast elke kopje koffie een glas water te drinken. Ga ik zo doen voortaan, wie weet wen ik zo wel aan het water drinken.
@koffie hier ook zo'n koffieleut. Maar beperk het tot max. 3 kopjes per dag. Word hier gezellig druk!! Die 10 kilo gaan we zo zeker halen met zn allen door alle gezonde menu's die elke dag voorbij zullen komen!! @WW klinkt ook wel erg handig om alles zelf te kunnen tellen en je eten te bepalen.
Mijn lijstje van gisteren was: Ontbijt: - Bakje magere yoghurt met muesli en stukjes gedroogd fruit Lunch: - 2 boterhammen met ham/kaas Avondeten: - Van die kleine afbak pistolets (2 met ham/kaas 2 met pindakaas) Tussendoortjes - Bakje magere yoghurt met een granny smith en een mandarijntje Drinken: - Een aantal bakken koffie - Een aantal glazen water - 2 glazen roos vicee fruitsap Gisteren was wel een moeilijk dagje. Vriend en de kids zaten lekker te snoepen. Een bak chips (mijn grootste verslaving) lekkere warme chocomel met slagroom, popcorn en een zak fruitella snoepjes... Dat was ff afzien Vanaf nu gaat het wat moeilijk worden met al het gourmetten en vanavond uiteten en ik ga zelf ook nog eens 2 taarten bakken
Pfff heb nu alweer teveel gegeten, voel me ook niet lekker in mijn vel daardoor eet ik ook meer.. wil echt super gemotiveerd zijn om die kiloos eraf te knallen! Vanavond eet ik bij de ouders van mijn ex, de Kerstman komt langs met cadeautjes voor de kleine... Heb vanmorgen al boterhammen met vlees en mayonaise naar binnen liggen te werken, kroepoek,chocola en achteraf me heel schuldig voelen en me vatsig voelen bah bah... Vraag me af waarom ik dat heb gedaan... Ach ja... Hoop dat we elkaar zo goed mogelijk kunnen motiveren dames!!
Hoi meiden, wat is het hier al druk! Hebben jullie plek voor nog eentje die wel wat meer dan 10 kilo kwijt moet?
Ik moet zo 30 a 35. Ben zo 93/95 kilo, heb nog niet weer op de weegschaal gestaan. Doe ik ook nog niet, pas als ik begin. Ik moet officieel na de 60/63 kilo dus zo 32 tot 35 kilo. Pff klinkt ver, maar goed.......we gaan er gewoon voor!
Zal me ff voorstellen, ben dus troelala 27 jaartjes jong en trotse mama van 3 kinderen. Na 3 zwangerschappen, en veel stress e.d ben ik nu zo 93/95 kilo. Ik heb cambridge gedaan, ging heel snel, maar mijn lichaam trok het helaas niet. Soms zit ik er nog weleens aan te denken om nog een poging te doen, maar doe het toch niet. Mijn lichaam gaf het toen al op, dat wil ik niet weer, plus het kost ook 50,- in de week. Sonja bakker ben ik eerder 20 kilo in 3 maanden mee afgevallen na me meisje. Maar dat zit er nu helaas dus aan door vele stress ed vorig jaar....Nu doe ik dus poging 1000 om alles er eens voorgoed af te krijgen. Ik denk dat ik WW of sonja bakker ga doen. Sonja bakker beviel me wel, maar die verplichte avond menu;s komen me een beetje de neus uit....WW mag ik zelf weten wat ik wil, binnen de punten, moet alleen even zien hoe ik het doe als ik niet thuis ben..... Wat raden jullie me aan kwa dieet?
Zullen we anders een lijstje bijhouden, een simpele? Ik doe weigt wachters en heb een app op mijn telefoon. Daar tik ik gewoon in wat er op de planning staat. Wat bij mij helpt, is de maaltijden van te voren in plannen. Bijvoorbeeld eerst het ontbijt en diner. Dan weet ik wat ik over hou voor de lucnh en kan ik het daar op afstemmen.
Mijn lijstje van vandaag: Ontbijt: 1 knackerbord volkeren met delight jam, 0,5 cupje 1 knackerbrod volkeren met halverine en 5 gr vruchtenhagel 1 glas drinkyoghurt 0 % vet tussendoor: 1 banaan 1 sinaasappel druiven Lunch: 1,5 tosti met chorizo en 30+ kaas. tussendoor: 2 salmiakdropjes 5 kleine wortels Diner (gepland): 100 gr shoarmavlees 2 pitabroodjes 2 eetlepels knoflook sla, tomaat, komkommer en paprika. Heb vandaag weer gesport, 30 minuten cardio en 20 minuten buikspieren. Daardoor heb ik vandaag 7 extra punten verdient. Hier neem ik 1 wijntje van en de rest gebruik ik niet ivm morgen
Ik heb helaas maar een simpele telefoon dus voor mij houdt dat op, was wel makkelijk geweest. Maar anders moet ik de avond ervoor, maar vast me menu voor de volgende dag plannen, dan moet dat wel goed komen....
Welkom troelaa! @ de weightwatchers, hoeveel kost het om het dieet te volgen? Via internet kan je ook berekenen hoeveel punten je mag hebben en hoeveel calorieën hoeveel punten zijn, kloppen deze ook denken jullie? Hoeveel WW Punten (points) mag ik per dag? Dagmenu vandaag; Ontbijt/lunch; gemarineerde zalm met 2 harde broodjes bij de Ikea en een beetje tomatensoep Avondeten; Chili con carne Tussendoor; yoghurt drink 0% vet en neem zometeen nog een stuk komkommer!
Wat is iedereen al goed bezig! Ik ben nog niet begonnen hoor. Wordt echt pas 2 januari, maar ben al wel een beetje op aan het letten. Vandaag hebben we al kerst gevierd bij m'n schoonouders, maar we hebben het netje gehouden. Alleen wat lekkers bij de koffie genomen en gewoon een normale portie avondeten. Dus al met al ben ik best tevreden. Is het een leuk idee om wekelijks een tabel bij te houden met daarin hoeveel iedereen is afgevallen? Deden we op het SB-forum ook en dat werkt (voor mij dan) best wel motiverend!
Goedenavond, Is er ook nog een plekje voor mij? Ik ben afgelopen maandag gestart met grip op koolhydraat van Yvonne Lemmers. Wil graag 10kg afvallen
Troelala ik gok dat ik nu 100 kilo weeg en doe ook ww. Ik ben er vorig jaar 23 kilo mee afgevallen dus het werkt echt goed. Maar was even niet gemotiveerd meer. Hoop per 1 januari er weer tegenaan te gaan. We gaan er voor!
Mag ik ook meedoen? Ik begin vanaf zes januari aangezien me zoontje vvier jan jarig is en vijfde vieren we het.. Wil wel voordetijd al eginnen met hardlopen met evi. Ga ook ww doen