ik kom straks als ik de was gedaan heb gedoucht en aangekleed ben weer op iedereen reageren. ben net wezen hardlopen ipv gisteren ik was van plan om maandag pas weer te gaan maar me vriend heeft me zover gekregen om dan vanmorgen te gaan. wat is dat zwaar zeg sochtends hardlopen en dan ook nog tegen de wind in. maar goed heb het volgehouden en ben best trots. maar een vraagje morgen gaan we naar een wokrestaurant wat kan ik daar eten? doe ww. de gewokte groenten in ieder geval maar zijn die sausjes ook punten? tot zo
Hoi iedereen.. Ff snelle reactie van mij. Gaan zo naar lidl om daar het sonja boek te kopen. Denk dat het toch stukken goedkoper is dan haar gewone boek. Dus kom vanavond ff reageren op iedereen even voor cindy.. Ik herken zo wat je zegt. Ik heb zelf een zoontje van nu 10 mnd en bijna 3 jaar en loop dagelijks achter de feiten aan. Hier tot 8,5 maand niet kunnen slapen omdat hij 6x per nacht kwam op bv. Had wel genoeg en hij groeide goed . Toen gestopt en over op koemelk vrij sindsdien komt hij nog 1-2x per nacht. Maar idd wel blijven sporten hoor meis. Ik stopte er ook mee en ging me toen nog beroerder voelen omdat je dan helemaal in een isollement komt. Ben nu sinds 1 jan weer gaan sporten en voel me echt veeeeel beter.. Kop op meis. Het lukt je wel.. Tot vanmiddag/avond
@Eylem: Wat fijn zeg dat je je Esprit broek weer paste! Ik had dat gisteren met een jurkje, waar ik me nu weer lekker in voelde! Wat vervelend zeg dat de avonden zo moeilijk voor je zijn als je man weg is. Heb je niet een (thuis)hobby ofzo die je kunt oppakken zodat je afgeleid bent? @SnoopY: Fijn dat de pijn in je stuitje toch mee lijkt te vallen! Wat heerlijk dat je avondje gisteren zo leuk was en je zo lekker gegeten hebt, terwijl je er toch een goed gevoel over hebt qua calorieen. @Cherie: wat vervelend dat je zo moeizaam afvalt! We slepen je er gewooon doorheen! Je kan het meis! Ik heb ook veeeeeel behoefte aan zon en het voorjaar. Ik ga regelmatig onder de gezichtsbruiner. daar knap ik wel van op. @mamavanjuul: Heerlijk een dagje shoppen. Veel plezier!! @toekomstigemam: Goed dat je lekker hebt hardgelopen. Ik wil morgen weer gaan! Vind het alleen lastig met de sneeuw. Ben bang dat ik val en dan voor langere tijd uit de running ben. @Citroen: heerlijk dat het sporten zo goed is bevallen. Hoe vaak in de week wil je gaan? @Helise: Knap dat je niet bent aangekomen tijdens het verhuizen en klussen! Dat is al zwaar zat. Als je straks lekker gesetteld bent in je huisje, gewoon weer lekker oppakken! @Jacenhenk: hoe bevalt de nieuwe bank? @zomerbries: Welkom! Ik kom van 83 en wil naar 68! @ninja2: Wow goed bezig zeg! @Minaa: spannend, maandag weer wegen. @Cindy: Goed weer wat van je te horen Ik herken het wel, heb zelf af en toe ook last van die periodes. Ik hoop met je mee dat je lekkerder in je vel blijft zitten en je het afvallen weer kan oppakken (evt. op een wat lager pitje) Niet verontschuldigen voor de tabel hoor!! Lekker blijven doen hoor, bootcamp! Tijd voor jezelf is erg belangrijk en die badkamer loopt echt niet weg @All: Een dikke pluim voor iedereen! We zijn ontzettend goed bezig met z'n allen!!!!
grr ik wou dus op iedereen reageren maar dat word hem dus niet elke keer als ik een stuk getypt hebt loopt de pc weer vast. sorry
Ja dat ben ik morgen ook van plan. Maar doordeweeks kan ik alleen 's avonds en in het donker durf ik dat niet aan...
Nou, eindelijk weer thuis! Zijn de hele dag weggeweest en de jongste dus haar middagslaapje overgeslagen en dat was goed te merken Daarbij wil ze eigenlijk niet meer in de wandelwagen, dus dat was ook een strijd...en man o man, wat was het koud!!! Maar wel goed geslaagd! Oudste een nieuwe winterjas, jongste 2 nieuwe broeken en nieuwe trui. En ik van die longsleeves. Qua eten heb ik het heel netjes gehouden: O: Magere yoghurt met flakes T: halve muffin L: Ciabatta met gerookte zalm en een salade met kipstukjes D: Tomatensoep met een stokbroodje kruidenboter. Kom op een kleine 1100 kca uit. Vanavond een lekkere borrel: bacardi cola light denk ik...
@mamavanjuul: mooi menu ondanks je dagje uit! Fijn dat je zo goed geslaagd bent met shoppen! Geniet van je borrel vanaaf! Ik ga ook voor bacardi cola light @toekomstigemam: nee, heb ik niet. Misschien in de auto.... Goed idee om er anders eentje aan te schaffen !
Ik ben vanavond verkeerd gaan zitten op de grond en mijn stuitje doet weer pijn.... Toch iets voorzichtiger doen dus... Heb nu zo'n zin om te snoepen! Zit nu op 1400 kcal ongeveer en neem nu nog 1 reepje chocola en dan moet ik echt stoppen!
Zo even tijd voor mezelf. Manlief ligt op bed en de kids ook. Manlief heeft deze het dubbele gewerkt van wat ie normaal doet, dus die is bekaf.....Dan maar even bijtrekken door lekker vroeg op bed te gaan. We hebben vandaag patatjes gegeten in plaats van aardappels en groente. Ik heb de frikandel weggelaten dus alleen wat patat gehad, hoop dat de schade daarmee beperkt blijft hihi....Ben zo bang steeds om weer aan te komen, hebben jullie dat niet? Me man gaf ineens te kennen aan dat ie misschien nog wel een 4e wil. Helemaal leuk natuurlijk. Maar ik wil nu eerst afvallen en dan kijken we wel. Me hart zegt jaaaaaaaaaaaa. Me verstand zegt zal je het nu wel doen, word er zooooo gek van! We redden het nu met man zijn inkomen alleen, maar het is geen vetpot natuurlijk. Toch hebben we niks te klagen. Ben alleen zo bang wat het met een 4e zal doen? Spullen voor een 4e hebben we wel. De enige kosten zullen zijn, de voeding of het moet me nu wel lukken met borstvoeding.....Dan de pampers, eten kan het gewoon met de pot mee tegen die tijd....Ik zit alleen mee, dat ik nu 2 op 1 kamer heb, en dat dan me meisje en de baby dan met de tijd ook een kamer zullen moeten delen. Als we hier ooit weg gaan zou ik het liefst een huis met 5 slaapkamers willen hebben, maar ja vind dat maar in je prijsklasse....Hoe zouden jullie daar tegenover staan op elke kamer 2 kindjes? Nu is het nog niet zo erg, maar als ze straks echt ouder worden, en huiswerk e.d wat zal het dan met ze doen? Een andere auto zou er ook moeten komen, maar is geen noodzaak....Verder zijn er niet echt dingen waar ik tegenaan loop ja de financieen maar goed, je kan het ook heel goed hebben, en ineens zonder baan of wat ook maar kunnen komen. Dat weet je eigenlijk ook nooit vantevoren. En als de kleine 1 jaar zou zijn, zou ik ook wel weer willen werken. Al roep ik dat al 8 jaar maar vind ik nooit een baan helaas.....Zoveel dingen waar ik aan denk, maar ook me hart die al zooooooo lang schreeuwt om nog een kleintje. Pfff word er gek van!!
Wat is het hier stilletjes!! @snoopy: vervelend zeg dat je stuitje gelijk weer zo'n pijn doet. Rustig aan! Zeker ook nog even niet sporten dan? @troelala: tja lastig! Als je toch eerst wilt afvallen hebben jullie nog even de tijd om er heel goed over na te denken.
Ik ga me zo klaarmaken voor een herhaling van hardlooples 4. Ben de hele week niet geweest ivm de sneeuw ( en was ongi dus kwam wel mooi uit) dus weer even rustig opbouwen!
Wat is het rustig hier! Hier gaat alles goed wat eten betreft, net even buiten in de sneeuw geweest, het sneeuwt hier al bijna de hele dag. Mijn stuitje doet nog pijn, maar het gaat. Vanavond even de hometrainer proberen, maar zodra het even niet gaat stop ik ermee. Zal vanavond op iedereen reageren.
ik ga morgen weer goed beginnen (geen slechte dag gehad vandaag of zo hoor) gister wel iets mindere... maar ben vooral erg moe. ik heb echt een dip.. denk dat wat spanningen van de afgelopen maanden er uit komen of zo. geen idee. dus vandaag nog ff sippen en dan vanaf morgen er flink tegen aan. morgen middag ga ik ook sporten. dan zijn de oudste 2 op school en de jongste slaapt. en vandaar de boel weer goed oppakken.. t spijt me als ik even ego doe maar ik moet ff weer mezelf op de rit krijgen...
Cherie, succes! Peace, lekker gelopen? Snoopy, goed gedaan tijdens je etentje zeg!! Dat lukt mij dus echt (nog?) niet. Respect hoor! Hier was het een paar dagen echt mis, er kwamen gisteren ook nog vrienden eten dus de hele dag in de keuken gestaan en dan kan ik echt gewoon niet op een goede manier eten. Dus beetje jammer dat het zo is gelopen allemaal maar ja het was gezellig en ik heb overigens niet overdreven veel gegeten en het was voornamelijk gezond. Vanaf vandaag weer goed bezig en nu maar hopen dat ik niet ben aangekomen deze week brrrrr. Vandaag: O 2 crackers met light pindakaas en een stukje ontbijtkoek T niks L 2 boterhammen met rookvlees en een appeltje T niks A stukje kabeljauw met groene salade en 1 stukje börek T laatste stukje appelcake wat nog over was van gisteren Dat zijn mijn 1200 van vandaag!
Zo, heb lekker gefietst op de hometrainer, iets minder intensief dan normaal, maar voelde mijn stuitje niet! Het lijkt nu zelfs beter te gaan. Dus dat is wel lekker. Steppen en Zumba laat ik nog maar even . Net een hoop bij H&M besteld, tot vandaag nog 10% korting, dus dat moest echt even nu. Zal eerst even mijn lijstje van vandaag plaatsen, precies 1300 kcal volgens planning : O: sneetje zelfgebakken speltbrood (helaas wat te zout en te compact) met vruchtenhagel, yoghurtje T: 2 kiwi's, 1 peer, flesje yakult L: 3 boterhammen; rookvlees, linera paté en vruchtenhagel T: 1 poffertje A: Snijbonen, gebakken aardappels, light mayo, een gekookt eitje en 2 dikke plakjes gelderse gekookte worst, waterijsje T: wat light chips en een reepje chocola Ik wil op maandag altijd rond de 1000 kcal zitten, maar we eten morgen pasta met pastasaus en dan gaat dat echt niet lukken denk ik, zit met de pasta al op 500 kcal en 500 de rest van de dag vind ik wel erg weinig. Dus ik zie wel. Ik hoop echt dinsdag in ieder geval op de 84 te zitten! Mamavanjuul, ik shop bijna alleen maar online, behalve voor jassen en goede schoenen . Eva omcirkelt wat ze leuk vindt in het H&M boek en dan kijk ik of ik het ook echt ga bestellen . Maar fijn dat het shoppen geslaagd was, is toch een hele uitdaging met kinderen! En je hebt het netjes gehouden qua eten, goed hoor! Is toch wel moeilijk soms vind ik met een dagje uit! Peace, shoarma in pizzadeeg klinkt lekker! Niet erg goed voor de lijn geloof ik . Je schrijft 79,1 met een smiley dus ik denk dat er wat af is? Weet niet zo goed de gewichten uit m'n hoofd en de tabel staat op een andere bladzijde. Oh ik zie het al, vorige keer wegen was 79,4. Oh zo fijn hè, onder de 80 Over het hardlopen, ik heb dat in 2010/2011 ook 's avonds gedaan, maar dan hier door de straat (die loopt in een rondje), langs de huizen. Echt niet dat ik in het donker helemaal (of een beetje ) afgelegen ga rennen! Ninja, dat is super, 2 kilo kwijt!!! Helise, dat is echt super 600 gram eraf! Volhouden zo! Troelala, ik hoop ook dat je morgen blij bent met je gewicht! Ik herken je angst om aan te komen hoor. Als je op gewicht bent is dat een keer geen ramp, maar als je af wil vallen wel! Over je dilemma over een 4e, lastig hoor. Ik ben daar wel makkelijk in, in mijn hart is echt nog wel ruimte voor een 3e en ergens zou ik dat misschien wel willen, maar praktisch gezien niet. En mijn man wil het niet. En we hebben 2 gezonde kinderen en ik durf een 3e daarom ook niet aan, we hebben het goed zo. Dus laten we het ook zo en denk ik niet verder. Maar goed, ik ben jou niet . Op elke kamer 2 kindjes vind ik wel kunnen als ze klein zijn. Maar vanaf een jaar of 11/12 moeten ze wel een eigen kamer hebben vind ik. Als ik jou was zou ik me eerst richten op het afvallen en dan weer verder kijken. Toekomstigemam, goed hoor dat je hebt hardgelopen en het hebt volgehouden! Hoe was het wokken vandaag? Voor de sausjes zal je vast wel iets moeten rekenen, maar zo heel veel niet denk ik. Cherie, succes met het sporten/afvallen weer oppakken! Ik hoop dat het een beetje lukt, het is zo moeilijk om het weer op te pakken, zeker als je je toch niet helemaal geweldig goed voelt. Eylem, ja ik vond het ook wel knap van mezelf van het etentje! Ik vond het ook best moeilijk, maar heb mijn doel goed voor ogen gehouden. En toch erg genoten, was bang dat dat misschien niet zou lukken omdat ik te gefocust was op wat ik 'mocht' eten. Maar dat viel dus wel mee. Ik kan dat ook moeilijk, gewoon netjes eten als er visite komt, als ik dan eindelijk zit heb ik ook zin om gewoon lekker mee te eten en te snoepen! Ik hoop voor je dat je gewicht niet tegen gaat vallen! Netjes gegeten hoor vandaag!!! Zo, ik ga nog even douchen en dan lekker naar bed
@cherie: succes meis je kan het.. @snoopy: balen dat je stuitje toch weer zeer doet. En knap hoor dat je etentje zo'n succes was. @peace: nog wezen rennen?? Hier heel de dag sneeuw dus vind het knap als je nog gegaan bent. Hier: een slecht weekend gehad. Manlief ging gisteravond snaaien en de verleiding was te groot.. Vanmorgen wel 1,5 u in sportschool geweest en min 500 kcal verbrand. Maar bij mn schoonmoeder ging het weer mis. Avondeten zelf was goed veel groente en weinig aardappels maar als toetje had ze ijs. En daar gooide ze nog gele vla zlagroom en aardbeien saus overheen.. Dus baal nu wel dat ik dat gegeten heb. Morgen begin in met nieuwe sonja boek van de lidl dus dan ga ik er weer 400% voor.. Morgen weegmoment maar vrees dat ik ben aangekomen ipv afgevallen slaapse iedereen
Even een kleine update van hier, Morgen weer een keer sporten en wegen. Ik gok dat ik op me gewicht ben gebleven, gezien de 'slechte' week. Ben ook begonnen met zonnebanken om net dat kleine beetje extra zelfvertrouwen te krijgen dus morgen ga ik ook weer de zonstudio! Dagmenu: O: 2 vezelrijk knäckebröd met pindakaas L: 2 vezelrijk knäckebröd met pindakaas À: rijst met kippenpoten in een walnoot/granaatappel sausje en een salade van ui-tomaat-komkommer-basilicum en peterselie. T: 2(!) stroopwafels en 1 mandarijn Even breed gezien gok ik dat ik rond de 1300 kcal zit vandaag..
Hier vanavond een slechte....chips en kaas! Morgen maar weer streng hoor....ben wel benieuwd dinsdag. Maar goed, het weekend is ook echt wel het moeilijkst hoor! Morgen ben ik er weinig..weer een dagje werken voor de boeg.