Ja met kipreepjes lijkt me ook erg lekker! En nog magerder ook! Ja volgens mij wel. Ik mocht 225 gram, vriend 250 gram. Er blijft van dit soort gerechten dan altijd zoveel over, echt zonde! Top dat je zo'n goede dag hebt!!
Tuurlijk, gewoon gezellig mee blijven schrijven en we worden zekr niet gek van je geswitch. Lekker doen wat goed voor je voelt!! Sorry, ik zit op de ipad, dan vind ik met quoten reageren wat makkelijker.
Ik heb net weer heerlijk gelopen en erna gelijk een warme douche genomen. Anders trekken m'n spieren het niet zo goed. Nu lekker bankhangen met een kopje thee en een wortel Straks nog een schaaltje gemengd fruit. En lekker op tijd naar bed, het wekkertje gaat morgen weer om 6 uur. Lekker werken!
Ovenschotel kan je goed invriezen he! Of gewoon morgen weer eten. Ik gooi nooit eten weg, vind ik zo zonde! Cherie, kan me voorstellen dat het lastig is te kiezen, hopelijk kom je snel weer in een goed ritme. Jacehenk, op naar de blokjesbuik Troelala, ach 1 bakje chips is geen ramp....gewoon vol goede moed weer verder! Zo, kinderen op bed, ALLE was opgevouwen (3 machines! ) en deels opgeruimd, keuken opgeruimd....nu thee en mijn Balisto!
Oooowh mannen!! da's ook echt een actie voor mijn vriend. Die denkt daar gewoon echt niet over na. Sportse!!
Ja ik vind het ook superzonde, maar omdat w nu zo met de weekmenu's van Sonja bezig zijn kunnen we het nergens inpassen. Lastig!! Geniet van je theetje en balisto!
Oeiii balen!! Gelukkig maar een bakje. Misschien helpt het voor de volgende keer, dat je je nu rot voelt erover. Dat je het volgende keer minder snel zal doen.
Zo, heb net lekker m'n chipjes op en 2 ->) reepjes chocola op. Als ik nu nog zin heb om wat te pakken neem ik wel een kauwgompje. Jacenhenk, volgende keer gewoon nee zeggen tegen je schoonmoeder inderdaad! Is altijd moeilijk hè? Wat jammer dat je jongste reageerde op de provocatietest! Zou fijn zijn om er vanaf te zijn. En er kletsen nog wel aardig wat dames mee, maar in eerste instantie waren het er nog veel meer die zich hadden aangemeld Eylem, lekker hè een tuin! Lisa scharrelt af en toe ook lekker door de tuin in de sneeuw . Is wel een heel bijzondere appel zo uit de magnetron en koekkruiden! Maakt een appeltje toch speciaal. Oh gelukkig niets aangekomen, dat scheelt! Misschien is er morgen wel wat vanaf! En nu wegen we op 200 gram na evenveel Oh ja dat herken ik wel, dat je bepaalde dingen alleen kunt doen als de jongste slaapt, wat was dat irritant destijds . Ik heb het maar geprobeerd met die boekjes lezen, kon ik even in huis tekeer gaan en daarna nog even rustig zitten. Heb af en toe echt even tijd nodig tussendoor voor mezelf. En Lisa vond het volgens mij ook heerlijk! Wat heb je allemaal gehaald bij de Kruidvat? Goed dat je die muffins hebt laten liggen! Boerenkool staat bekend als calorierijk, maar dat komt vooral door de spekjes als je die erin doet en de worst. Mamavanjuul, dat was zeker een drukke dag gister! Ik vind onder de 1200 kcal ook echt moeilijk hoor. Ik denk dat rond de 1400 kcal echt netjes is als je aan het lijnen bent. Wat balen dat je gewicht zo schommelt! Ik heb wel het idee dat je netjes eet, maar goed ik onthoud ook niet alle lijstjes van iedereen, dus ik kan er naast zitten. Nu je het zegt, die kaas en chips is inderdaad niet verstandig . Kaas is echt heel vet. Chips is trouwens ook niet goed Bijna iedereen had wel een dipje inderdaad van de week. Ik ook een klein beetje maar heb het gelukkig heel erg kunnen beperken. Ik heb een man die dat ook zou kunnen doen, en weleens gedaan heeft . Wel sneu voor je jongste, hoe oud is ze? Rond de 2 jaar toch? Balen dat die dropjes! Maar goed, nu lekker eraf sporten! Minaa, dat was niet veel eten gister! Jammer dat je man liever niet wilde dat je naar de sportschool ging! Cindy, fijn dat het beter met je gaat! Succes weer met afvallen! Peace, jammer dat je gewicht een beetje blijft hangen! Maar gewoon vol blijven houden hoor! Het gaat er uiteindelijk echt af! Goed dat je vandaag bent gaan hardlopen! Wat het shoppen betreft, ik denk dat er ook veel teruggaat hoor, dus ik weet nog niet wat de schade is. Ik heb voor mezelf voor de zomer truitjes besteld in maat M ipv L , als het goed is dus niet zonde Mooi menuutje van vandaag! En ik wil eigenlijk ook graag 1 keer per week wegen... maar ik vind het zo moeilijk! En afgelopen week viel ik elke dag wel wat af, de laatste dagen heel veel, dat motiveert mijn juist heel erg. Maar als je bijna niet afvalt kan je beter niet elke dag wegen. En ik eigenlijk ook niet Cherie, knap hoor dat detoxen, al smokkel je af en toe een beetje . Ik zou het echt niet kunnen, wil gewoon lekker kunnen eten (kauwen ). Maar als jij je er goed bij doet moet je het zo doen! En afvallen en het volhouden zit grotendeels in je hoofd... En tuurlijk mag je meeschrijven als je niet meedoet met het lijstje! Troelala, wat goed dat je broek te groot is! Ik ben dan al 5,5 kilo afgevallen, merk wel dat ik overal wat dunner wordt, maar m'n broek zit nog niet echt veel losser. Maar goed, dat komt wel! Ik denk dat Lisa rond de 4 jaar ook ongeveer 1 meter is zo'n 14-15 kilo. Eva was toen 104 cm, woog 17 kilo, maar Lisa is nu wat kleiner dan Eva destijds en nog iets fijner gebouwd dan Eva (smal koppie ook). Maar ik maak me ook niet druk want ze doet het goed. Maar goed, ze eet ook wel redelijk goed. Je maakt je toch sneller zorgen als je kindje (zo jong ook nog) niet goed eet, drinkt en groeit. Ben daarom ook wel benieuwd wat de kleine van Jewelizz normaal gesproken eet/drinkt. 1 bakje chips maakt niet uit hoor. Heb net ook een bakje chips op, was 100 kcal, dat is echt niet veel als dat het enige is. Moi89, wat fijn dat je zo genoten hebt van het weekend! En 1 kilo valt echt mee, meestal ben je dat na een paar dagen kwijt, is vooral vocht denk ik dan. Zeker met ziek zijn en overgeven zal het snel gaan . Beterschap! Leandrotje, haha nog een Lisa die weinig at. Nu at mijn Lisa helemaal niets meer en toen ze het eenmaal weer oppakte ging dat gelukkig goed. Ze eet nu gewoon volgens mij, niet weinig en niet veel . Balen dat je al een hele tijd stil staat! Sporten zou ik inderdaad wel gaan doen! Helise, hé wat goed! En al bijna 5 kilo eraf nu, super! Fijn dat het klussen nu opschiet, hopelijk kan je snel je huisje in! Zo, ik ga nog even internetten en dan op tijd douchen en naar bed! Morgen niet heel vroeg op, maar het was gisteren laat. Voorheen was ik dan de hele dag futloos en zo moe, nu ben ik wel een beetje moe, maar het valt echt mee. Voel me zoveel beter! Toen ik zoveel snoepte zat ik vaak half lamlendig op de bank te hangen, en toch blijven eten. Ergens voelde het wel lekker, hoefde verder niets te voelen, ofzo. Maar uiteindelijk voelde ik me er eigenlijk helemaal niet lekker bij. Ik verheug me wel op het bereiken van mijn streefgewicht. Dan wil ik 1 keer per week eens lekker gaan zondigen, dan schommelt mijn gewicht gewoon met 1 kilo ofzo. Maar die ene kilo is nu veel te veel nu ik wil afvallen, dus nog even volhouden... ik hoop echt begin van de zomer rond de 68 te zitten!
Net na het avond eten naar de sportschool geweest en heb mezelf meteen weer gewogen. 61.8..... Dat is dus min 0,1 kilo maaaarrrrr had wel net me avond eten op dus ik denk dat als ik me daarvoor had gewogen dat ik dan op minder zat.. toch wel blij mee ondanks me week.. @ troelala, 1 bakje valt mee!! @ mamavanjuul, die 68 kilo ga je vast wel halen!! @ peace, die ovenschotel klinkt heerlijk!! Zou hem ook wel met kip doen inderdaad! Mijn dagmenu O-L : 3 vezelrijk knäckebröd met gebraden rundgehakt + 2 glazen drinkyoghurt 0% vet À: volle bord spaghetti bolognese T: hapje stroopwafel van me dochter en 3 kleine plakjes appel Was vandaag laat wakker vandaar dat ontbijt en lunch gecombineerd is Ik ga nu even me kcal uitrekenen en ik neem vanavond misschien nog wel wat extra's!
Lekker veel geschreven weer! @jewelizz, voel je niet verplicht om te schrijven he. Het lukte mij laatst ook niet omdat ik niet lekker in m'n vel zat. Gewoon effe je verhaal kwijt kunnen lucht ook op. Wel vervelend zeg dat je dochter niet wil eten. ik heb er geen ervaring mee en ook geen tips voor je. Hier al vanaf de geboorte een zoontje die eerder meer wil dan minder. Ik hoop voor jou dat het ook beter wordt. @peace, niet opgeven he nu je effe stilstaat. heb ik met SB ook gehad. Wat mij dan wel heeft geholpen is een dag "normaal" eten, zoals je dat voorheen deed. Daarna viel ik weer af. Net alsof de kachel weer even moet opgestookt. Die spinazieschotel moet ik ook maar eens maken. Je kunt wat over is toch invriezen en later een keer eten? Je mag bij SB best een avondmaaltijd vervangen door een van haar recepten. Ik kan altijd voor je in de database kijken. Misschien heb je me al een keer gevraagd iets te zoeken, maar dat heb ik dan niet meer gelezen. @cherie, knap van je dat je dat kunt met die groentesappen. Hoop voor je dat het werkt. Als je je prettiger voelt bij niet wegen, dan moet je dat ook niet doen. Ik denk dat het nog belangrijker is dat je gezond eet en lekker in je vel zit in plaats van afvalt. Dat is uiteindelijk wel de bedoeling, maar dat komt dan vanzelf wel. @mamavanjuul, chips en kaas is zoo lekker, maar niet zo gezond helaas. Maar ook jij niet opgeven he. Het is zoooo moeilijk als je stilstaat, maar zet door! Dropjes er weer afgesport? Dat van die kinderwagen zou ook een actie van mijn vriend kunnen zijn. @troelala, dat was vast een heel fijn gevoel dat je kleren te groot zijn. dat wordt vast een nieuwe garderobe voor de zomer. ga zo door! @moi, beterschap! @ninja, lekker aan het sporten! Mijn zoontje is nu weer het vrolijke mannetje en geeft me energie. hopelijk krijg jij dat ook weer van je kinderen, want het is wel echt vermoeiend he als het zoveel energie kost. Maar ja het hoort erbij. @helise, al bijna klaar met klussen? Wanneer ga je verhuizen? Lekker gesleed met je zoontje. Wij ook dit weekend, ik twijfel nog of hij het wel leuk vond. Ik wel in ieder geval @ eylem, knap hoor niet toegegeven aan de muffins. Ik heb ook flink ingeslagen bij de kruidvat dit weekend, oa een zwembad van sesamstraat voor in de tuin. Kan niet wachten tot het zomer is en we em kunnen gebruiken. Eerst de sneeuw maar eens weg... @jacenhenk, wat is er met je zoontje, dat heb ik gemist. Succes met buiskpieren trainen. Ik vind dat altijd zo fijn om te doen, zeker als ik de dag daarna er spierpijn van heb. Dan heb ik het echt het gevoel dat ik goed bezig ben geweest. En wie zegt dat een blokjes buik niet meer kan? @snoopy, mooi menu weer. jij gaat goed zeg! Ik wil uiteindelijk ook wel weer terug naar de 68 kilo, maar dat ga ik voor de zomer niet redden. Wie weet voor het eind van het jaar. Vandaag normaal gegeten, niet echt gelijnd, maar ook niet gesnoept. Ik merk dat ik er weer even in moet komen. Normaal nooit zo een moeite mee om te lijnen (de eerste 3 weken dan) maar nu... Ik wil die kilo's er echt wel af, maar ik vind het op de een of andere manier een stuk moeilijker dan anders. Wel vanochtend stiekem gewogen. Ik merkte dat ik niet zo opgeblazen meer was, dus kon het niet laten: 93,2 kg, dus daar was ik blij mee. Morgen weer naar de bootcamp, zo fijn met deze kou. Moet je lichaam nog harder werken om warm te blijven dus nog meer cal verbranden. Ik ga nog effe douchen en dan lekker m'n bedje in. Zoonlief heeft vannacht de hele nacht doorgeslapen, ook niet wakker geworden voor een speentje. Dat was echt een kadootje. Ik hoop dat ik die morgenochtend weer eentje krijg
nog ff hier manlief was pas half 10 thuis en is nu zn rug oefeningen aan het doen hahaha. @cindy: je moet niet vergeten dat je lijf ook nog aan het ontzwangeren is he!!! mijn jongste heeft last van reflux, eczeem en astma, en koemelkallergie dus daar is hij nu weer op getest. om te kijken hoe het er mee gaat. @minaa: Toch goed hoor. en s'avonds weeg je altijd meer he!! hoe was het in de sportschool? @snoopy: tegenstrijdig is dat he!! eigenlijk wil je heel erg graag afvallen maar tegelijkertijd gun je je af en toe ook wel iets lekkers omdat je al zoveel laat staan.. gaan we samen voor de 68 kilo voor de zomer.. (moet ik wel extra stapje bij doen want volgens mij ben jij al stukken lichter dan ik toch??) @peace: 28 januari krijg ik telefonisch de uitslag van de test, ook zijn dan de meeste bloedonderzoeken binnen (behalve die van dna voor glutenallergie) dus ben heel benieuwd maandag.. en jij ook dat probleem van eten over hebben.. ik vind het trouwens bij dat lidl boek veel minder hoef " weg te gooien" en dingen als die kip madras kan je wel invriezen en de rest pas ik gewoon aan het aantal personen. nou nu ga ik plat, want ben kei kapot en moet morgen nog gaan sporten hahaha slaapse iedereen
Ja scheelt alweer dat wij geen spekjes door de boerenkool doen en we hebben kiprookworst, en ik had maar een kwart (60 gram) genomen dus viel erg mee. Bij het Kruidvat echt goed geslaagd, zo'n 'ouderwets' koffiezetapparaat, handig voor visite, gympjes met klitteband voor de oudste in de tuin straks en nog wat rails voor de chuffington treinbaan samen voor 15 euro Ik herken weer helemaal wat je schrijft over nu wel moe maar anders en eerst gewoon 'zitten en eten' maar het was wel makkelijk! haha. Cindy, fijn dat je alweer wat minder opgeblazen bent! Minaa, goed gedaan! Jacehenk, succes morgen! Mijn man en ik moeten morgenvroeg naar het Turkse consulaat in Rotterdam, hoera . Is altijd heel druk en veel wachten dus mijn moeder komt op de meiden passen hier. We nemen brood mee dus als het goed is heb ik mijn menu gewoon onder controle morgen. Niet bezwijken voor een broodje döner ofzo maar dat zal wel loslopen.
Lieve meiden, Even een berichtje van mij. Helaas niet een leuk berichtje., het gaat niet goed tussen mijn vriend en mij. Geheel plotseling heeft hij mij verteld dat hij twijfelt over onze relatie of dat hij niet meet weet of hij nog bij mij wil blijven. Ik ben erg verdrietig en zit echt even in de put want de kans is groot dat het echt over is. Ik zal dan ook een poosje niet zo actief zijn op zp Liefs citroentje
Mijn geplande menu voor vandaag: O 3 crackers met pindakaas light T appeltje L kwart Turks brood met Turkse fetakaas en peterselie T niks A mihoen met kipfilet en Chinese roerbakgroenten en bamikruiden (bami dus ) met 1 eetlepel ketjap, 2 augurken en 10 zure uitjes en 1 handje cassave-kroepoek T appeltje en iets lekkers van 100 kcal Zit ik rond de 1100 maar vind het wel prettig wat speling te hebben omdat ik niet precies weet hoe alles gaat lopen vandaag. Nou ik ga iedereen incl. mezelf maar eens aankleden.
Hier even een ego berichtje. Maar ik ben zo blij en wil dit graag met jullie delen. Hier iig geen dipje dus. In mijn werkkleding kan ik sinds kort ipv een m een s aan,in zowel broek als jasje. (kleding valt wel ruim dus nog geen s in mijn gewone kleding ) En ik kijk nog steeds regelmatig op mijn weegschaal maar word er steeds vrolijker van. Maar heb wel besloten om pas maandag hier door te geven hoeveel eraf is
Jeetje Citroen wat een naar nieuws! Bezig voor een kindje en dan dit, dat valt voor niemand te begrijpen dus snap dat je dit dan helemaal niet verwacht... Heel veel sterkte!
Wat goed Agnes! @citroen: sterkte meid, dat is niet makkelijk @eylem: net menu! Hier staat vanavond ook boerenkool op het menu en ik moet van mezelf altijd kiezen tussen de spekjes of rookworst, anders is het teveel inderdaad. Had de nieuwe rookworst meegenomen met nog weer 30% minder vet maar helaas kan ik de spekjes en rookworst nog niet combineren, nog teveel, haha. Mijn dagmenu: O: schaaltje muesli met yoghurt T: appel L: 3 broodjes met ei, jam en 20+ smeerkaas T: mandarijn A: stamppot boerenkool met spekjes Zo kom ik op 1141 kcal uit. Ik kan echt niks erbij snoepen want dan kom ik gelijk aan, dus voor mij helemaal niks meer aan snoepjes. Af en toe een kauwgompje dat kan ik nog wel... Vanavond een Wii fit plus ophalen, kan ik thuis "sporten"