Goedenmorgen meiden @citroen jeetje wat schrikken. Heel veel sterkte meis, denk goed om jezelf!! @all mooi menu;s meiden. Ik zal mijn menu even afmaken, weet nog niet zo goed wat ik allemaal ga eten vandaag! Hier vanmorgen op de weegschaal en ik was 90 kilo rond. Jeeeeejjj nu weet ik wel zeker dat ik de 8 ga zien deze week! En dat ook nog terwijl ik gister een bakje chips heb gegeten. Je kan dus gerust eens een bakje eten, als het maar een bakje is en niet elke dag! Ik kan er weer tegenaan de hele week, ben gelukkig niet zo'n chipseten maar manlief was gister weg en dan moet ik altijd eten zo dom!! Maar goed ben dus helemaal happy, kledingmaat kleiner, de 8 die ik ga zien deze week, en dan 10 kilo lichter alweer! Mijn dag kan niet meer stuk haha.......
@citroen: gatsie wat een naar nieuws.. heel veel sterkte de komende tijd.. en hopelijk valt jullie relatie toch te redden zeker omdat jullie ook zo druk bezig waren voor een kindje!! @eylem: succes bij het cb vandaag. hoe oud is jou kleine nou?? toch ook rond de 10 maanden? of heb ik de verkeerde nu voor me!! @agnes: wow wat goed zeg.. ga zo door!! @leaondrotje: goed bezig. en idd met de wii is het net zo goed als in de sportschool.. @troelala: jaaaa wat goed zeg. dat word morgen dus al in de 8!!! super goed.. hier vanmorgen lekker 2 uur gesport. min. 500 kcal verbrand met alleen de crosstrainer en daarnaast nog lekker veel spierapparaten gedaan ook hier super goed nieuws zat namelijk vanmorgen op de 88,1 !!!!!!! dus dat betekend dat ik maandag minimaal de 87 in ga.. betekend ook dat ik sinds maandag dus alweer bijna 2 kilo kwijt ben en dat op 3 dagen. dus het zondigen van dit weekend is weer rechtgezet.. morgen naar gynecoloog voor controle en daarna naar mn schoonmoeder (wel gezond eten!!!!) en vrijdag eerst jeffrey naar psz brengen en daarna gelijk door naar de sportschool. en dan zaterdag en zondag de verjaardag van hem vieren.. xx
Goeiemiddag meiden! Na een vreetbui gisteravond, met gelukkig maar +0.2 extra op de weegschaal vanochtend, ben ik vandaag kotsmisselijk, bah. Eigen schuld dikke bult, had ik me maar niet zo moeten laten gaan. Citroen, bah meid, wat een naar bericht.. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie er samen uit kunnen komen. Agnes, zo dat is lekker dat je in een kleinere maat kon! Troelala, heerlijk, als je vandaag een goeie dag hebt zie je morgen de 8! Jacenhenk, je gaat goed, volhouden zo! Mooie menus zie ik ook weer voorbij komen, ga zo door meiden! Hier vandaag alleen nog maar een pistoltje op, krijg er niks in. Vanavond spaghetti eten, hopelijk wil dat wel.
hoi, had me al aangemeld, wil nu echt meeschrijven! menu vandaag; O: 1 bolletje met hageslag, glas melk, kopje thee. T: kopje koffie glas water 2 mandarijnen. L: 2 boterhammen 1x kaas 1xpalingworst, glas melk 3 kopjes thee. T: kopje thee banaan. A: chicken tonaight. T: kopje thee vanmorgen in totaal een uur gefietst, zoontje naar de psz, we zijn verhuist maar hij zit nog op de psz in oude dorp, vanaf 1 februari gelukkig hier om de hoek. auto wilde vanmorgen niet starten anders was ik wel met de auto gegaan. maar goed voor de beweging!
meiden wat gaan jullie goed! hier vandaag redelijke dag. O: groentesap L: americanpancakes (zelf gemaakt) A: maaltijdsalade lekker aan t genieten verder druk bezig. had berg strijk! maar voel me iig weer bij hahahaha
Hier ook wel een goede dag, nu eerst even fietsen op de hometrainer. Kom vanavond nog even schrijven.
Hier ook een goede dag! Keurig aan mijn menu gehouden! Zal het later even melden, zit de IQ test te doen Maar kom op mijn punten en 1400 kca
O: 2 volkorenboterhammen met sandwichspread 1 pakje jus d'orange T: appel Boullion L: 1 volkorenboterham met rookvlees en een ei 1 volkorenboterham met pindakaas rauwkostsalade T: optimel yoghurt Lu meergranencracker 2 mandarijnen D: 100 gram krieltjes 100 gram kip broccoli T: cherrytomaatjes
zag weer lekkere menuutjes.. @helise: balen dat je een vreetbui had, speciale reden voor?? gelukkig is er niet al te veel "schade" @elsie22: wederom welkom. hoeveel kilo wil jij kwijt?? en op welk gewicht zit je nu en wat voor dieet doe je?weet dat niet meer.. sorry voor alle vragen.. @mamavanjuul: en hoogbegaaft??? @snoopy: goed bezig meis. hier net mn buikspieren weer getraind tijdens gtst. maar nu word de jongste wakker dus moet gaan.. xx tot morgen
Zo, heb ruim een half uur gefietst, 330 kcal verbrand. Wel weer 2 chocoladereepjes op ipv 1, maar goed. En na het avondeten een klein beetje vla. Verder heb ik gegeten: O: Boterham met light roomkaas en 300ml yoghurt T: 2 kiwi's en 1 appel L: Cracker en boterham met zelfgemaakte eiersalade (light mayo ) T: 2 snoepjes, beetje chips A: Kip Tandoori (Knorr), ongeveer een kwart van alles, dat is 500 kcal T: 2 reepjes chocola Zit op 1520 kcal. Hoop morgen wel rond de 1300 kcal te zitten. Vandaag ging het op zich wel goed, had alleen de hele dag zo'n zin om te eten (geen honger)! Echt irritant. Hopelijk gaat het morgen beter wat dat betreft. Morgen eten we shoarma, heel luxe, van varkenshaas . Moet wel even kijken hoeveel kcal het is, mag denk ik maar 1 broodje. Met een beetje cocktailsaus. Kan ik dan echt van genieten Minaa, jij weegt je volgens mij op verschillende delen van de dag, dan kan het inderdaad verschillen. Kan je niet 's ochtends wegen? Dan is het in principe het meest betrouwbaar als je het verschil wil zien. Cindy81, dat is een goede tip, een dag wat meer eten. Dat geeft inderdaad je verbranding een boost. Daarom wil ik op mijn weegdag wat meer eten en daarna weer lijnen. Lukte vandaag niet helemaal maar ik heb er gelukkig geen slecht gevoel over Ik vind het afvallen nu ook moeilijker dan voorheen. Geen idee hoe het komt eigenlijk. Op zich gaat het nu wel even goed, ik val goed af, maar het kost me echt meer moeite. Hoe heeft je zoontje vannacht geslapen? Zo lekker hè als je dan een nachtje kan doorslapen! Kijk er ook wel naar uit, ze rommelen hier de afgelopen nachten en Lisa moet vaak sowieso 1 keer per nacht plassen. Gelukkig heeft Eva sinds kort door dat ze het ook zelf kan... Jacenhenk, ja ik weeg wel wat minder dan jij geloof ik, zat gisteravond te kijken, 4 of 5 kilo. Maar goed, dan gaan we gewoon voor rond de 70 . Wij gaan begin mei een weekje op vakantie en dan wil ik echt wel rond dat gewicht zitten! Het werkt heel goed voor mij om een doel/datum te hebben. Super dat het zondigen van het weekend weer rechtgezet is! Succes met eten bij je schoonmoeder morgen Eylem, goeie koop gedaan bij de Kruidvat! Ik ga morgenochtend even kijken. Eerst luizen controleren en als ik daarmee klaar ben is de Kruidvat wel open. Het lekker zitten en eten was inderdaad wel makkelijk. Maar ook al kost het me soms moeite om te gaan sporten en om dingen te laten staan, ik voel me echt zoveel beter! Als ik straks op gewicht ben ga ik wel 1 avond per week lekker eten, waar ik dan de volgende dag natuurlijk spijt van ga hebben . Maar goed, voor de lijn kan het dan in ieder geval. Hoe was het bij het consulaat? Lekker menuutje had je vandaag! Agnes, super dat je nu een S aan kan! Ben benieuwd maandag! Ik weeg me ook vaak (bijna elke dag ) tussendoor, maar geeft het meestal pas op dinsdag door Leandrotje, moeilijk kiezen hè, spekjes of rookworst? Ik zou voor de rookworst gaan . Oh haha zie nu dat je voor de spekjes bent gegaan . Succes met de wii fit! Troelala, wat goed, jij gaat zeker de 8 zien van de week, nu volhouden!!! En herkenbaar hoor, gaan eten als manlief weg is . Helise, dat valt mee, maar 200 gram na een eetbui! Dat is minder, misselijk zijn, ach, wie weet leer je ervan en voor de lijn kan het geen kwaad . Was de spaghetti lekker? Elsie, jammer van de auto, maar goed voor de lijn, een uurtje fietsen! Cherie, gelukkig voel je je weer een beetje goed! Mamavanjuul, goed hoor dat je je netjes aan je menu hebt gehouden! Ik maak soms wel een soort van menu, maar wijk er altijd vanaf . Lekker menuutje hoor!
Ik zie dat een aantal van jullie sportief zijn geweest, nou ik niet. Ik ben niet naar bootcamp geweest. Gewoon omdat ik lekker thuis wilde zijn. We hebben rustig gegeten, met zoontje gespeeld en daarna lekker gedouched. Daar kan hij zo van genieten. En ik dan ook. @citroen, wat een vervelend nieuws, sterkte meid! @eylem, bezweken voor een broodje doner of heb je je aan je menu kunnen houden? @agnes, leuk zeg een maatje kleiner. Ben nou wel benieuwd hoeveel er af is bij jou. @leandrotje, heb je de wii al gebruikt? @troelala, en staat de 8 al op de weegschaal? Goed bezig hoor! @jacenhenk, ja ontzwangeren das ook wel een goeie. Heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Zou misschien best wel eens mee kunnen spelen. Vervelend voor je zoontje zeg. Ik hoop dat de test een beetje goed uitvalt. En wat heb je gegeten bij schoonmoeders? @mamavanjuul, wat is je IQ? En mooi menu weer. @helise, gelukkig niet veel aangekomen van de vreetbui. @snoopy, weer goed bezig. Shoarma van varkenshaas, zeker luxe. Wij hebben nog shoarma in de vriezer, maar dan de minder luxe versie. Misschien van het weekend maar eten. Wel een beetje knoflooksaus erbij, want dat vind ik er wel echt bij horen. Vannacht had m'n zoontje weer doorgeslapen, dus ik wie weet nu weer. We hebben 2 dagen terug een pyamapapje gegeven en gisteren weer. Die had ik nog staan uit de blije dozen enzo. Wilde eens zien wat hij er van vond en omdat hij zo actief is en veel verbruikt op een dag kan hij het wel hebben. Prompt heeft hij nu 2 nachten doorgeslapen. Toeval of....? Zou wel fijn voor je zijn als jij ook door kunt slapen. Wij hadden vroeger een potje op onze kamer. Konden we zelf plassen en hoefden m'n ouders er niet uit. We hadden toen ook nog geen wc boven. Ik ga weer afsluiten. Morgen weer werken, het eten staat al klaar, wordt yoghurt voor ontbijt en crackers bij de lunch. Zal morgen ook weer eens een menuutje plaatsen.
Lekker sportief hoor Snoopy! Ik heb gister ook weer gefietst, heerlijk is dat! Heb 35 minuten gedaan, 14 km en 225 kca. Daarna nog een uur yoga! Morgen weer overwerken, blegh! Maar goed, de baas zorgt voor eten en het zou iets met rijst worden. Dus dan maar weer ligt eten de rest van de dag. Ga naar bed, voel me nog steeds niet 100% En had gister ook de hele dag honger, maar heb ook mijn eisprong gehad. Zou dat er mee te maken hebben? Las wel dat je in je cyclus ook varieert in gewicht...Wij hebben het er maar zwaar mee, hahaha! @Agnes: ben wel heel benieuwd hoe veel je bent afgevallen! Jij houdt het toch ook bij met kca toch? Rond de 1100 was het toch? IQ was 122, precies hetzelfde als mijn man, pfieuw!
Cindy, lekker knus thuis is ook wel lekker. Ik zou bootcamp nu veel te koud vinden denk ik . Wat fijn dat je zoontje weer doorgeslapen heeft! Ik zou die pyjamapapjes er lekker in houden . Wij hebben geen wc boven, de meiden hebben allebei een potje. Eva gaat dus sinds kort zelf plassen, daarvoor was ze gewoon te slaapdronken om zelf te gaan. Vannacht riep ze me, ik heb tegen haar gepraat door de babyfoon en gezegd dat ze zelf moest gaan plassen. En dat deed ze toen ook. Lisa is ook helemaal slaapdronken als ze moet plassen, dat lukt gewoon niet zelf. Ze komt sowieso nooit zelf haar bed uit. Alleen als er iemand bij haar is. Ze heeft wel al een tijd een groot bed. Maar Eva kwam ook pas met 3,5 jaar ofzo zelf haar bed uit. Typisch Mamavanjuul, goed hoor je IQ! Heb het een hele tijd geleden ook eens gedaan en had toen 120. Is nu volgens mij minder, ik ben echt dommer geworden sinds ik kinderen heb . Gelukkig heb je nu geen discussie met je man wie er slimmer is . Overwerken, niet leuk! Komt bij ons gelukkig haast niet meer voor. Wat doe je voor werk? L Ik ga nog even een menuutje maken voor morgen en me proberen eraan te houden!
Mijn planning: o: cracker light roomkaas, appel, 300ml yoghurt T: Druiven L: Boterham rookvlees, Boterham jam T: Cracker vruchtenhagel A: Shoarma T: Chocoladereepje Kom op 1150 kcal. Mag ook wel na vandaag.
Meiden, bedankt voor de lieve reacties! Vandaag at Lisa eindelijk weer normaal, zo fijn Ik heb vanavond thuis gewerkt, er moest iets af waar ik op kantoor maar niet aan toekwam, ben net klaar. Hopelijk heb ik morgenavond tijd om uitgebreid op iedereen te reageren, maar nu eerst lekker slapen! Welterusten allemaal!
Goedemorgen, pfff het is net 6.30 geweest en we hebben al 2 driftbuien van de oudste gehad. Tralalala Gisteren is mijn menu helaas in de soep gelopen, tussen de middag hadden we verse broodjes van de Turkse bakker meegenomen en dan eet ik er toch eentje extra en dat kon ik nog wel inplannen maar 's avonds waren we zo gaar dat we eten hebben besteld toch nog doner gehad dus. Wel kipdoner maar ja dat zet ook geen zoden aan de dijk. En frietjes met een beetje knoflooksaus. Het was allemaal niet overdreven veel maar ook niet overdreven gezond en zeker geen 1200 kcal . Maar goed. Verder de hele dag geen tussendoortjes gehad, alleen 's avonds een granaatappel. Baal wel een beetje hoor want op het moment zelf had ik echt zoiets van 'nou ja het mag wel een keertje' want we laten bijna nooit eten komen maar achteraf dacht ik, ik had toch beter wat minder kunnen eten. Maar goed. Voor vandaag: O restje Turks brood (30 gram) met chocopasta T klein koekje (krijg bezoek) L 2 volkorenboterhammen met filet americain T niks A de bami van gisteren , voortoe een appel T sinaasappel en nog een klein koekje Totaal 1209 kcal Snoopy, je bent echt goed bezig met sporten enzo! Respect! Wat fijn dat Eva nu zelf naar de wc gaat. Mooi menu voor vandaag! Mamavanjuul, wauw, mooi IQ! Getsie wat naar dat je moet overwerken, daar had ik altijd zo'n hekel aan. Wat voor werk doe je? Jewelizz, wat fijn dat Lisa goed gegeten heeft!
Jewelizz, wat fijn dat Lisa beter eet! Eylem, balen toch van gisteren... Ik herken het hoor, na een vermoeiende dag kan ik ook dat gevoel krijgen dat het wel even mag. Eigenlijk is het dan een soort beloning voor een zware dag. Maar dat is eigenlijk helemaal niet goed, want zo is er altijd wel een excuus . Ik vind gisteren dat ik na mijn sporten ook wel 2 reepjes chocola mocht. Achteraf toch niet zo blij mee.... Pfff wat een ontbijt, een cracker, yoghurt en een appel. En niet eens veel kcal maar wel een goede start van de dag . Gelukkig waren we op tijd klaar en beneden, normaal gesproken heb ik niet veel tijd om te eten, tijd die ik nu wel nodig heb . Ik weeg al 3 dagen hetzelfde (83,2), volgens mijn schema moet ik dinsdag 82 wegen, dus dat moet wel lukken. Maar ik loop liever iets voor op schema, net als nu.
Leandrotje: En heb je de wii fit gehaald en uitgeprobeert? Is fijn he als je thuis ook kan sporten. Troelala: Wat fijn zeh eindelijk in een nieuw getal. En wat fijn dat je een maatje kleiner aankan. Ben benieuwd wanneer jij meld dat jij in de 8 zit Jacenhenk: Zo jij hebt flink gesport gisteren. Veel succes vandaag bij de gynecoloog en bij je schoonmoeder. Helise: Gelukkig maar dat de schade mee valt na je vreetbui. Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter. Elsie: balen van je auto zeg,vooral met dit weer. Maar gelukkig komt het wel met het afvallen goed uit,die extra beweging Cherie: En heb je je berg strijk af Snoopy: Zo jij ook al lekker gesport. Dan kan 1 chocolaatje ook geen kwaad Fijn om te lezen dat jij ook heel vaak weegt hihi. Cindy: Is ook een keertje lekker om gewoon thuis te blijven. Slim idee van een potje op de slaapkamer. Als het bij ons zoontje zo ver is ga ik dat ook maar eens doen,bedankt. Mamavanjuul: Mooi iq en wat grappig precies hetzelfde als je man Succes vandaag met je overwerk,hoop voor je dat het niet al te laat word. Ja ik doe idd call tellen,maar ik zit met mijn call tussen de 1300 en 1500 per dag. Minder trek ik niet Eylem: Dat is niet bepaald fijn,driftbuien op de vroege ochtend. Ik ben benieuwd hoe de dag vandaag verloopt met ons zoontje. Hij is al 2 weken ons aan het uitproberen. Telkens overal aan zitten waar hij niet aan mag komen,konijn telkens uit zijn kooi halen,en als je dan nee zegt dan hier ook driftbui Nou jij iig sterkte ermee vandaag.
Goedemorgen meiden! Sorry, ff geen puf om op iedereen te reageren. Heb weer een dippie, geen iedereen waarom. Denk een terugslagje van m'n burn-out. Ik zag wel veel goede menu's en sportverhalen voorbij komen, toppie! Mijn menu vandaag: O: 2 volkorten beschuiten met halvarine, 1 beleg light aardbeienjam 1 beleg appelstroop, 1 glas yoghurtdrink T: appel L: 1 boterham met pate (light) en 1 cracker met filet americain T: peer D: 125 gr gekookte aardappelen, 200 gr rode kool, 1 runderhamburger, 1 juslepel jus T: schaaltje perzikenkwark Nu eerst een lekker kopje koffie!