-10 kilo in 2013

Discussion in 'Algemene clubs' started by mamavanjuul, Dec 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    Eylem / Start ~ 89 / Streef ~ 70 /Afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83

Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60/afgevallen ~ 4.3/huidig ~ 73.8

Troelala / Start ~ 92 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 0/huidig ~92

jacenhenk / Start ~ 98 / streef ~ 68/afgevallen ~ 9,5/huidig ~ 88.5

mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ 2.2/huidig ~ 61.9

citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 3,8 / huidig ~ 88.2

porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ?

Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 /afgevallen ~ 1.5/huidig ~ 69.9

Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 3,8/huidig ~ 79,4

Snoopy1979 / Start ~ 88,7 / streef ~ 67/afgevallen ~ 5,5/huidig ~ 83,2

Helise / Start ~ 92.5 / streef ~ 75/afgevallen ~ 3/huidig ~ 89.5

Spiffy / Start ~ 62.2 / streef ~ 56 /afgevallen ~ 1.6/huidig ~ 60.6

Mamavanjuul / Start ~ 76,7 / streef ~ 68 /afgevallen ~ 3,4/huidig ~ 73,3

2. citroen

citroen Fanatiek lid

Jan 23, 2012
    2,993
    0
    36
    droomland
    ik merk wel dat ik door alles van afgelopen week niet regelmatig eet, best slecht dus..

vandaag:
    O: niks. slecht slecht slecht
    T: snelle jelle kruidkoek
    L: 2 x roggebrood, 1 met kaas, 1 met katenspek
    T: bakje thee, klein handje gemengde noten
    D: ??lekkerbekje??
    T: ??

3. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Hey meiden!

Een een teken van leven van mij :) vandaag lekker gewerkt.
    Vanmorgen gewogen en gewoon nog steeds hetzelfde gewicht als een week geleden.. Grrrrrr :( erg demotiverend!
    Ik heb wel veel last van m'n darmen en kan al de hele week niet tot nauwelijks naar de wc. Dus hopelijk speelt dat mee in mijn gewicht.
    Maar we geven niet op en gaan gewoon door!!

Morgen verjaardag van m'n moeder. Voorheen liet ik me daar behoorlijk gaan met lekkere hapjes en een paar roseetjes. Ik ben benieuwd :)

Ik zit op de ipad, dus ga weer even quoten ;)

4. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Jeetje meis, wat heftig. Goed om te lezen dat jullie het niet gelijk opgeven! Ik hoop van harte met je mee dat zijn liefde voor jou weer opbloeit. En dat jullie liefde ooit bekroond zal worden met een prachtig kindje! *knuff!*

Wat fijn dat je toch bent afgevallen!
    Enne je onderschrift heeft voor mij ook veel betekenis; what doesn't kill you, makes you stronger! ( burnout veroorzaakt door mijn vorige werk waar ik nu godzijdank weg ben)

5. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63

Hihi wat heerlijk jouw berichtje! Heerlijk dat je zo lekker in je vel zit! Fijn dat je man en jij eruit zijn voor een vierde kindje! Op welk gewicht wil je zitten als jullie gaan "klussen" :p lijkt me ook lastig om dan nog te wachten ermee!
    Ik wil mijn contract afwachten (mei) en dan kijken of we voor een 2e kindje kunnen/willen gaan. Spannend!

6. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Hihi shame on you, Eylem!! Je bent nog niet langs geweest vanavond om te vertellen dat je je aan je menu hebt gehouden! ;)

7. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Fijn he die drukte rondom zo'n verjaardag!? ;)
    Succes en natuurlijk veel plezier!

8. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Hihi ik vond je al zo positief! Nee hoor dat is alleen maar goed!
    Fijn dat je zo goed op schema ligt!! wanneer zou je je streefgewicht hebben volgens je schema?

9. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Ik ben trouwens op zoek naar jullie in het "show jezelf" topic!
    Heb ninja en cindy gespot, leuk!! En de foto van minaa was al weg, jammer!
    Zelf durf ik niet hihi.

Ik heb laatst de eerste 15 pagina's van dit topic zitten doorlezen. Echt grappig om te zien hoe positief iedereen was en hoe weinig er daarvan nu nog hier schrijven! ;)

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Hoi!

Heb net weer ruim een half uurtje gefietst op de hometrainer. Vandaag beduidend minder last van mijn stuitje gehad, nu een beetje opletten en dan gaat het hopelijk snel echt over. Moet van mezelf over 3,2 kilo wel weer gaan hardlopen, hopelijk is dat over een paar weken!

Vandaag een goede dag gehad. Mijn menu van vandaag:

O: pistoletje met jam (Eva wilde 'm niet meer en ik had nog niet gegeten). Yoghurt
    T: kiwi en appel
    L: 2 boterhammen, light roomkaas en rookvlees
    T: 2 snoepjes
    A: kippensoep en pistoletje met kruidenboter
    T: reepje chocola
    Totaal 1200 kcal

Vandaag te horen gekregen hoe de reorganisatie van onze afdeling gaat gebeuren, we moeten allemaal solliciteren. Leuk joh als je er al 7 jaar werkt. Een collega van mij werkt er al 11 jaar. Wil er heel graag blijven werken, maar vind het wel moeilijk, we worden binnenkort overgenomen en we weten ook niet hoe het in de toekomst zal gaan. Het sociaal plan is ook wel aantrekkelijk. Maar een nieuwe baan vinden is ook lastig. Dus ja.... Morgen m'n cv en brief in orde maken en maandag versturen. En dan zien we wel. Ben wel een emo eter en ben blij dat ik dat vandaag niet ben gaan doen!

Jacenhenk, drukke dag overleefd? Veel succes en plezier morgen! Hoop dat het een beetje lukt met lijnen.

Eylem, oh jee, schaam je! ;) Nee hoor, kan gebeuren, maar heb je dan echt teveel op? Of voelde het vooral als teveel? Ik heb het ook moeilijk hoor, ook al gaat het goed. Zo'n zin om me eens te laten gaan en niet de hele tijd te hoeven denken wat ik moet/kan eten! Denk soms ook wel dat mijn lichaam het nodig heeft omdat ik nu al 4 dagen zo goed als stil sta (wel 100 gram afgevallen vanochtend). Maar ja, misschien als ik het nu zo volhoud, dat er opeens wel veel vanaf is opeens. Dus ik hou nog even vol en als het echt even niet lukt, dan ga ik gewoon even flink genieten van lekker eten. Gewoon 1 dagje. Nu ben ik eerst benieuwd wat ik morgenochtend weeg ;)
    Succes met de P90x! Is dat niet heel saai? ;)
    En heb je je aan je menu gehouden???

Mamavanjuul, dat klinkt als weinig kcal, of valt dat wel mee?

Troelala, wat goed dat jullie eruit gekomen zijn en voor een vierde kindje gaan! Nu nog even lekker afvallen voordat jullie ervoor gaan!

Citroen, wat fijn om van je te horen! Goed dat jullie het wel willen proberen. Moeilijk om de kinderwens even aan de kant te zetten, maar jullie moeten elkaar weer vinden denk ik. Hoop van harte dat dat gaat lukken!!! Tips, tja, toch veel praten, denk dat jouw vriend dat vooral moet gaan doen. En leuke dingen doen samen inderdaad, lekker uit eten, dagje weg.
    Super dat je toch bent afgevallen! Dat regelmatig eten komt wel.

Peace, oh dat schiet ook niet op dat je nog hetzelfde weegt! Dat werkt inderdaad niet motiverend, zou er ook flink van balen!!! Maar inderdaad wel volhouden nu! En succes morgen, lastig hoor verjaardagen! Wij gaan morgen waarschijnlijk naar de Efteling, ook zo'n lastige. Nemen wel brood mee, maar het avondeten moeten we even kijken, eten meestal daar wat, meestal een frietje omdat dat het meest betaalbare is en verder eten we het eigenlijk nooit.
    Volgens mij sta ik ook nog wel in het show jezelf topic. Of dat was misschien een oude. Oh zit net te kijken in m'n bijlagen maar daar is ie weg. Zal van de week eens kijken :)
    Volgens mijn schema weeg ik op 3 mei 70 kilo. We zullen zien...

Ik mis trouwens wel wat mensen, waar is XoXo bijvoorbeeld gebleven? Die schreef eerst toch best actief.

Ik moet nog douchen en dan lekker naar bed. Morgen inhaalzwemles, dus om 8:30 moeten we al weg. Hopelijk laat mijn man me zondag uitslapen, dan ga ik echt even rustig aan doen.

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ja had die van mij er snel weer af inderdaad! Je mag me als vrienden toevoegen, daar heb ik in een Prive album een foto van ons gezin :)

Ja het is ook echt moeilijk om vol te houden hoor dat lijnen! Ben zelf ook wel wat makkelijker geworden de laatste week...:) maar moet mezelf echt weer gaan herpakken!!

12. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Goedemorgen!

Zo, dochter was weer om 6 uur wakker, gaaaaaap! We liggen nog wel lekker in bed :)
    Straks even hardlopen!

@snoopy: heeel goed dat je weer lekker gefietst hebt en je aan je menu hebt gehouden ondanks het bericht op je werk. Wat een vervelende en vreemde situatie zeg dat je na 7 jaar opnieuw moet solliciteren. Kun je je kansen een beetje inschatten?
    Leuk de efteling, veel plezier! Is idd lastig met avondeten. Ach een frietje moet kunnen toch die ene keer?
    In het recente show jezelf topic heb ik je niet gezien. Haha hoe bedoel je nieuwsgierig!
    Wow, dat zou geweldig zijn, op 3 mei al!
    Ja idd, xoxo en zustertje en nog wel meerdere idd. Ben benieuwd of ze nog wel aan t lijnen zijn!

@minaa: leuk, ga je toevoegen! Ben je deze week nog wezen sporten?

13. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Yeah vanmorgen eindelijk weer iets eraf: 78,8. Totaal nu - 4,4 kg in 3 weken.

Vriend -6 kg ( zonder te sporten, hoe oneerlijk hihi)

14. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Eylem / Start ~ 89 / Streef ~ 70 /Afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83

Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60/afgevallen ~ 4.3/huidig ~ 73.8

Troelala / Start ~ 92 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 0/huidig ~92

jacenhenk / Start ~ 98 / streef ~ 68/afgevallen ~ 9,5/huidig ~ 88.5

mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ 2.2/huidig ~ 61.9

citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 3,8 / huidig ~ 88.2

porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ?

Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 /afgevallen ~ 1.5/huidig ~ 69.9

Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 4,4/huidig ~ 78,8

Snoopy1979 / Start ~ 88,7 / streef ~ 67/afgevallen ~ 5,5/huidig ~ 83,2

Helise / Start ~ 92.5 / streef ~ 75/afgevallen ~ 3/huidig ~ 89.5

Spiffy / Start ~ 62.2 / streef ~ 56 /afgevallen ~ 1.6/huidig ~ 60.6

Mamavanjuul / Start ~ 76,7 / streef ~ 68 /afgevallen ~ 3,4/huidig ~ 73,3

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Peace, ik heb speciaal voor jou foto's in mijn album gezet haha! Mooie foto's van jou en je gezinnetje, wat een prachtige dochter heb je!

Hier gaat het redelijk....gister de hele dag goed maar 's avonds toch weer een beetje chocola gehad. Pfff! Ik moet mezelf herpakken.

Ga nog even wat andere mensen toevoegen als vriendjes, gezellig ;)

16. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

Nov 25, 2009
    1,912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Hier even chaggie.
    Gisteren 72,8 en vandaag weer 73,1kg.

Dit is al de 2e keer dat ik niet onder de 72,8kg kan komen en weer aan kom terwijl ik gewoon hetzelfde blijf doen qua eten en drinken.

17. Eylem

Eylem Niet meer actief

Denk dat je niet iedere dag moet wegen leandrotje ;). Je gewicht schommelt gewoon per dag en je kan nu echt niet zeggen dat je bent aangekomen. Gewoon 1 keer in de week wegen, dan hoef je er ook niet chagrijnig van te worden ;)

Hier vandaag:
    O 2 crackers met filet americain
    T niks
    L 2 boterhammen met ?? eet bij mijn moeder
    T iets van fruit
    A stuk gebakken zalmfilet (boel kcal, oei) met groene salade
    T fruit

18. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Ahh, wat ontzettend leuk!! :D Mooie foto's en wat een prachtige meiden heb je! Erg leuk om te zien!
    Ik heb ook vanmorgen pas de foto's erop gezet :)

Tjaaa, chocola is ook zo lekker. Dat moet je af en toe echt even eten ;)
    Ik heb me gisteren goed aan m'n menu gehouden.
    Jeetje, het begint hier weer te sneeuwen. Moet ik zo nog hardlopen in de sneeuw ook ;) vriend is eerst de boodschappen aan het doen.
    Vanavond lekker pizza eten bij m'n ouders. Hmmmmm!

19. SDonya

SDonya Niet meer actief

@ peace ja maandag was ik geweest en ga vandaag ook weer! Succes met hardlopen in deze kou! Wel lekker dat je weer bent afgevallen, dat werkt in iedergeval motiverend om te gaan :p

Leandrotje, war vervelend maar echt doorzetten en dan gaat het wel lukken..!

@ eylem zitten er echt een hoop kcal in zalm? Ik dacht dat dat wel meeviel..

Vriendschapsverzoeken trouwens geaccepteerd en ook meteen recentere foto's ge upload :)

20. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Goedenmorgen dames
    Gister etentje gehad, was lekker ga alleen niet op de weegschaal, omdat ik toch wel 2x een bordje heb opgeschept haha....Ach maakt ook niet uit. Zie maandag wel wat de schade is, hoop dat ik gewoon op de 89.8 zit of minder dan ben ik allang blij. En dan gaan we gewoon weer verder. Euh over de vraag welk gewicht ik aan hou om er voor te gaan. Weet ik niet haha. Ik zou eerst 80, maar bij me meisje was ik 84 dus misschien dat ik ook wel op de 85 wil beginnen haha. Ik weet het niet, ik voel me nu al goed iniedergeval, maar ik wil gewoon nog wat kwijt zodat me cholesterol dan gaat dalen. Dat is het belangrijkste, gewicht zegt niks. Want me zusje is 114 kilo en die heeft een mooi cholesterol van 4,3 ofzo. Ik wil gewoon dat me cholesterol nu na beneden gaat en die laat ik binnenkort even prikken en als die goed is, dan ga ik er gewoon voor. Ongeacht me gewicht. DIe gaat dan na een hopelijke zwangerschap wel weer na beneden. Weet nu hoe het moet dus dat komt wel goed......Maar ik blijf wel fanatiek bezig met afvallen hoor tot ik zwanger ben hihi, elke kilo minder is er toch maar mooi weer 1 minder die ik mee hoef te sjouwen!

@citroen wat fijn dat jullie er toch voor gaan. Ik weet wat het is, heb zelf in scheiding gelegen en dat is weer goed gekomen. En het gaat beter dan ooit hier!! Heel veel succes meid!!

@minaa oeh lekker hardlopen. Dat wil ik ook wel weer, maar ik wacht nog eventjes....

@all wat gaan jullie goed, zet hem op, laat de kilo's maar vliegen!!!

@leandrotje balen, maar niet elke dag wegen meid, het schommelt zo. Ik weeg ook niet meer elke dag. Dat gaat bij mij averechts werken als ik een slecht resultaat zie, ik weeg me nu maandag pas weer hihi......

Meiden fijne dag, zal even op de strun voor 2 2ehands fietsen voor de jongens, en daarna nog de weekelijkse boodschappen doen, dus denk niet dat ik er vandaag nog zal zijn....

Share This Page