-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Mijn ontbijt :D

2. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Sorry voor de scheve nek ;)

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik heb nog best veel gesnoept gister, heb er wel van genoten maar heb nu natuurlijk wel spijt, zoals altijd ;). Voel me ook meteen een stuk minder goed. Maar goed, we gaan er vandaag gewoon weer voor! Cv is af, vanavond mijn brief schrijven. Morgen middag een bruiloft van een collega, maar het is 's middags en is maar 2 uurtjes. Ik hou het bij een drankje en misschien iets van 1 bitterbal ofzo. Morgenavond het restje lasagne eten. Heb nu nog niets gegeten, wordt een echt balansdagje vermoed ik ;)

Zo schattig vanochtend, Lisa had bij Eva gelogeerd en nu waren ze zelf naar beneden gegaan en Eva was brood aan het klaarmaken, ze hadden al een pakje drinken gepakt. Maar Lisa viel van het keukenkrukje. Dus ben toen maar naar beneden gegaan ;). En net waren we weer even boven, denkt Lisa wel van de een na onderste tree naar beneden te kunnen springen... Nu zijn we lekker Rapunzel aan het kijken, zo grappig :). We gaan nog wel sleeën straks, neem aan dat die er nog wel even ligt ondanks de dooi. Maar verder niets ivm de voorspelde ijzel.

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    goedemorgen lieve meiden.

De reden waarom ik even wat minder actief ben is omdat ik niet lekker in mijn vel zit. ik zit op mijn start gewicht. (maar was iets zwaarder dus ik denk dat ik nu ongeveer 1 kilo kwijt ben. en nu maar hopen dat hij doorzakt want dat doet hij iedere keer niet maar zit zo weer halve of kilo bij.. allemaal vocht en vulling natuurlijk maar als hij niet zakt val ik niet af....)

zodra ik het mentaal weer aan kan ga ik weer actief meeschrijven.. sorry .....

5. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @eylem lkkr menu vooral de filet

@peace hmm was hes lekker? Viel de schade mee?lekker menu

@snoopy vanaf nu de draad weer oppakken...en wat een klungeltje zeg van de stoel allen bij de trap vallen

@cherie dikke kmuffel

Hier net gewogen weeg nu 67,9 dus het eerste doel is in zicht! Halve kilo eraf..ik ben blij....

6. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Eylem / Start ~ 89 / Streef ~ 70 /Afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83

Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60/afgevallen ~ 4.3/huidig ~ 73.8

Troelala / Start ~ 92 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 0/huidig ~92

jacenhenk / Start ~ 98 / streef ~ 68/afgevallen ~ 9,5/huidig ~ 88.5

mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ 2.2/huidig ~ 61.9

citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 3,8 / huidig ~ 88.2

porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ?

Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 /afgevallen ~ 3,5/huidig ~ 67,9

Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 4,4/huidig ~ 78,8

Snoopy1979 / Start ~ 88,7 / streef ~ 67/afgevallen ~ 5,5/huidig ~ 83,2

Helise / Start ~ 92.5 / streef ~ 75/afgevallen ~ 3/huidig ~ 89.5

Spiffy / Start ~ 62.2 / streef ~ 56 /afgevallen ~ 1.6/huidig ~ 60.6

Mamavanjuul / Start ~ 76,7 / streef ~ 68 /afgevallen ~ 3,4/huidig ~ 73,3[/QUOTE]

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @cherie: rustig aan meis!

Min menu van gister was inderdaad wat karig, maar dat was bewust. Gister behoorlijk wat biertjes gehad, waren toch maar de kroeg in gegaan ipv thuis zitten. Nou, moeke is het niet meer gewend haha!
    Lag om 3 uur in bed! Nu lekker sloom op de bank, oudste is tv aan het kijken, jongste aan het kleuren, man aan't werk naast me op de bank...

8. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    @cherie: rustig aan meis en je hoeft je zeker niet te verontschuldigen! *knuffel!*

@toekomstige mam: fijn dat het eerste doel in zicht is, goed bezig!

@mamavanjuul: haha gezellig! Ben je een beetje bijgekomen?

@snoopy: hoe gaat het met je balansdagje?

Net even lekker geshopt met mn moeder. Wat leuke dingetjes uitgezocht voor mn verjaardag :)
    Zo even wat voorbereiden voor school. Dinsdagavond mn eerste les arbeidsrecht!

9. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    @jacenhenk: gefeliciteerd met je oudste zoon!!

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jacenhenk, gefeliciteerd!

Balansdag gaat goed, zit nu op 760 kcal inclusief avondeten. Straks nog wat yoghurt en hoop oo 860 uit te komen. Totaal geen honger gehad maar dat is niet zo gek na gisteren denk ik. Ik kom vanavond nog even schrijven als ik op tijd klaar ben met mijn brief.

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @Toekomstige Mam, lekker is dat zeg! Nu doorgaan en volhouden

@Snoopy: dat is inderdaad weinig!

@hier: Geen balansdag na al het alcohol, hahaha! Dan heb ik juist echt trek ..maar heb me nog in kunnen houden!
    Ontbijt heb ik overgeslagen, want was pas tegen 11en uit bed, maar wel heerlijk gebruncht.

O/L:
    0,5 bagel met jam
    0,5 bagel met kaas
    1 croissant met ham & kaas
    1 gekookt ei
    jus d'orange

T:
    1,5 Appel
    1L crystel clear (beetje na dorst :p;))

D:
    90 gr krieltjes
    120 gr entrecot
    sperzieboontjes
    1 lepel yogonaise

T: geen idee

12. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Zo mijn brief is af! Morgen op mijn werk nog de puntjes op de i en dan mailen. Volgende week de gesprekken al geloof ik.

Vandaag ging het dus goed, begin nu wel wat honger te krijgen maar ga nu niet meer eten, zometeen lekker naar bed. Heb ongeveer 820 kcal op vandaag. Kom ik met gisteren toch nog een beetje op een enigszins normaal gemiddelde hoop ik ;). Sleeen werd het vandaag niet, de dames hadden vanochtend geen zin om naar buiten te gaan en daarna was alles al weg. In plaats daarvan heeft Lisa heerlijk in de plassen gestampt op de plek waar we gister nog met de slee vanaf gingen :). Was ook erg leuk!
    Ik heb vandaag heel bewust heel veel gedronken. Heb ruim 1,5 liter water op en 2 koppen thee. Op mijn werk red ik dit meestal wel, thuis niet. Ik hou niet zo van ijskoud water, wat nu wel zo uit de kraan komt, maar ik leg mijn flesje dan even in de magnetron ;)

Mijn menuutje van vandaag:

O/L: yakult, kiwi, peer, boterham met light roomkaas, boterham met light jam
    T: reepje chocola (tja kan toch echt niet zonder!)
    A: 160 gram gewokte groenten (had nog over) met beetje ketjap, halve kaassoufflé, 100 gram gebakken aardappels, beetje light mayo, wat bloemkool
    T: 200ml magere yoghurt

Ik ga binnenkort de roerbakgroenten van de euroshopper halen, lijkt me erg lekker! Ik had vandaag de italiaanse groenten van de lidl omdat we die nog over hadden, was ook erg lekker, maar denk dat de chinese combi lekkerder is met ketjap. Smaakte net als bij het wokrestaurant waar ik laatst gegeten had. Zo lekker! En het vult heel erg. Ben van plan dat vaker te gaan eten.

Peace, zat gisteren te kijken maar ik stond in een heel oud show-jezelf topic. Zag dat er een nieuwe was nu, even lekker rondgekeken :).
    Goed dat er gister weer iets eraf was! Ik hoop dat ik nu ook kan volhouden ook al val ik soms niet af. Kan er toch niets aan veranderen, want ik eet wel goed geloof ik en sport ook, meer kan je niet doen hè?
    Dat is niet lekker hardlopen met sneeuw! Je mag zeker trots op jezelf zijn dat je het toch maar hebt gedaan! Ik wilde eigenlijk bij 80 kilo weer gaan hardlopen, maar wil het nu gaan doen als het weer gaat met mijn stuitje. Vandaag ging het echt een heel stuk beter, ondanks dat ik 2 keer bijna gestruikeld ben (geeft toch weer even een klap op je spieren).
    Goed hoor 78,8 en dat na al dat eten op de verjaardag! Fijn hoor!
    Lekker menuutje van vandaag! Stevig ontbijt inderdaad en een hele plens drinken, maar de rest is wel bescheiden.

Eylem, lastig hè de avonden... vanavond heb ik er in ieder geval geen last van, druk bezig geweest met m'n brief en wil op tijd naar bed. Heb nu een kauwgompje.
    Slim om de zalm te vervangen! Nu is zalm wel vet, maar wel de goede vetten, dus het is wel heel gezond! (ik eet zelf geen vis overigens ;))
    Goed dat je gister een goede avond had! Dat is toch makkelijker als je iets te doen hebt, maar soms wil je ook gewoon even lekker zitten. En dan is het moeilijk om niet te gaan snaaien. Hoe ging het vandaag? Was de pizza lekker?

Leandrotje, goede tip van Eylem om niet elke dag te wegen. Maar ik ben absoluut geen goed voorbeeld ;)

Troelala, hoop voor je dat je morgen in ieder geval onder de 89,9 zit!

Mamavanjuul, netjes hoor op het feestje vrijdag! Is altijd zo moeilijk..
    Klein menuutje van gisteren, maar ja je moet dan wat reserves hebben voor de drankjes natuurlijk. Ik drink zelf nooit alcohol, denk dat ik na 1 biertje al op m'n kop sta :D
    Wow, 1 liter Crystal clear! Ik vind dat je vandaag netjes hebt gegeten hoor!

Toekomstigemam, wat goed een halve kilo eraf! Gaat goed hè het hardlopen! Werkt erg motiverend om foto's van jezelf van vroeger te zien hè, ik herken het. Wil dat ook weer zo graag...

Citroen, je klinkt lekker positief! Sporten is ook lekker! Balen van je pizza en muffin.... Maar verder had je niet veel gegeten, ik denk dat het wel meevalt! Hoe ging het vandaag?

Cherie, geeft niets hoor meid, wij zijn er om je te motiveren, maar ook om je ei kwijt te kunnen als het even niet wil lukken. Snap goed dat je baalt van het niet afvallen!!!

13. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mamavanjuul, heerlijke brunch zeg! Hoe doe je dat, uitslapen met kinderen, of sliepen ze ergens anders? ;)

Snoopy, wauw, nette dag! Scheelt dat je ontbijt en lunch kon combineren. Ja die roerbakgroenten zijn echt erg lekker, inderdaad met wat ketjap. Als je dan nog kipfilet erbij doet kun je dat ook van tevoren marineren in ketjap met wat citroensap en gember (als je daar van houdt): echt superlekker! Ook seroendeng eroverheen is heel lekker maar daar zitten dan weer heel veel kcal in :( (kokos en pinda's dus vet)

Hier liep gisteren alles weer eens heel anders dan gepland ;) . Na de lunch ging mijn man een vriend helpen met verhuizen en heeft hij mij en de meiden even afgezet bij Turkse vrienden van ons. Hartstikke gezellig maar je wordt er altijd helemaal volgestopt met eten :$ nou ja het ging redelijk. Bij de thee een klein stukje cake, 1 chocoladekoekje en een paar zoute stokjes, en ben blijven eten en dat was heul gezond ;) frietjes, hamburgers en loempia's :) . Heb van alles een klein beetje gehad dus nou ja so be it. Geen toetje en daarna thuis alleen nog een appeltje dus we hopen er het beste maar van.

Voor vandaag nog géén idee wat we gaan eten dus lastig plannen, zo toch eerst ontbijten want de oudste staat te mekkeren om eten en daarna maar even wat verzinnen. Weten jullie het soms ook écht niet? :(

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Goedemorgen!

Eylem, balen dat gister toch anders liep... Maar je hebt het goed gedaan hoor! Met kip is heerlijk inderdaad, jammer dat de biologische kip zo duur is... Daarom eten we het niet zoveel. Ik heb soms ook echt geen inspiratie met eten, maar ik plan alles meestal een week vooruit en het lukt meestal wel iets in elkaar te draaien. Woensdag is mijn man altijd thuis en dan bepaalt hij wat we eten, heel makkelijk :)

Morgen weegdag en ik woog net 83,7, baal! Nou ja eigen schuld, maar normaal val ik snel weer af na een eetdagje, nu dus niet. Ben wel benieuwd naar morgen. Wil nu echt eens proberen om dan een week niet te wegen. Want meer dan mijn best doen met eten en sporten kan ik toch niet. En ik wil eigenlijk niet mijn
    eetpatroon laten leiden door mijn gewicht, wil eigenlijk wel genoeg kcal binnenkrijgen.

Ik ga mezelf en Eva even aankleden, we moeten over een half uurtje naar school.

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nu een stevig ontbijtje: 2 speltboterhammen, 1 met vruchtenhagel en 1 met pindakaas en 300ml yoghurt.

16. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Goedemorgen!

Snoopy: Fijn dat de brief ook zo goed als af is. Ik hoop dat er gauw duidelijkheid voor je komt! Balen dat je op 83,7 zat vanmorgen! Zo is het: meer dan je best kun je niet doen en af en toe iets lekkers moet kunnen hoor! Anders zou ik het niet vol houden!

@eylem: Oh vervelend is dat he als je dan ergens anders eet. Ik probeer zo weinig mogelijk buiten de deur te plannen nu hiihi, maar soms is het ook wel erg gezellig natuurlijk. Ik heb geen probleem met het plannen van het eten, dat doet Sonja ;) Voorheen wel hoor, meestal was het heel veel hetzelfde.

Menu vandaag:

O: 1 volkoren beschuit met halvarine en abrikozenjam, 1 volkoren cracker met halvarine en 30+ kaas
    T: 1 peer
    L: 1 volkoren boterham met halvarine, 20+ smeerkaas en plakjes komkommer
    T: 1 plak ontbijtkoek besmeerd met halvarine
    D: 125 gram gekookte aardappelen, 200 gram broccoli, 75 gram rundergehaktbal, 1 juslepel magere jus
    T: schaaltje 0% vet aardbeienyoghurt
    + Hardlopen! :)

Ik ga eens even aan de slag hier in huis ;)

17. SDonya

SDonya Niet meer actief

Even snel vanaf me telefoon,

Gisteren gewogen en deze week weer een halve kilo vanaf! Zit nu dus op 61.3.

Ik ben deze week wat minder actief want mijn school begint weer maar probeer wel nog bij te lezen! :)

18. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Goedenmorgen dames!!!!!

@peace toch een mooi gewicht! Daar kan ik voorlopig nog wel even van dromen!

@snoopy wat fijn dat je c.v af is! Succes, zal voor je duimen! Enne ik had gister ook een snaaidag hoor. We zijn weggeweest, even na me ouders, chocola gehad, wat wil je met een zwangere zusje in huis haha.....Heb een omelet smorgens gehad. En s'avonds hebben wij ovenfriet met frikandel gegeten, en een paar snoepjes. Had wel verwacht dat ik aangekomen was, maar neeeeee de weegschaal was lief voor me! Ach 1 dag in de week moet kunnen meid! Enne ja ik zit onder de 89,9 jeej!!

@cherie dikke knuffel!!

@toekomstigemam ohh wat een mooi gewicht, hoop daar ook ooit te komen hihi!

@Eylem als je er maar van genoten hebt! Morgen weer een dag!

Meiden wat zijn jullie allemaal fanatiek met sporten, ik loop alleen een beetje en fietsen de kids na school, en that's it. Voel me net zo luilak haha....Nee maar als ik me lichaam straks een beetje vertrouw met nog wat kilo's eraf dan wil ik wel proberen weer te gaan hardlopen. Vond het altijd heerlijk, even de kop leeg en gaan met die banaan. En een energie dat ik er na altijd had haha....Maareuh de weegschaal was lief voor me, ondanks me vreetdagje gister haha. Zondag is echt een eetdag voor mij, weet niet wat het is, maar goed het is maar 1 dag! De weegschaal was vanmorgen 89.6 jawel, maar 300 gram lichter, maar dat maakt me niet uit. Alle beetjes helpen, ik hoop stiekem volgende week toch de 88 te mogen zien. Dus we gaan voor de 700 gram deze week, en is het meer dan is het alleen maar mooi hihi!!

Meiden fijne dag zet hem op!!

19. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    snoopy, wauw dat zijn weinig calorien ;)

cherie, dikke knuffel meis, neem je tijd...

peace, dat zit er lekker uit zeg!!!

eylem, tja hoe had ik me je dan voorgesteld. ik bedoel dit absoluut niet raar hoor ;) maar ik denk dat ik je wat meer buitenlands had voorgesteld :p haha. denk dat dat door je naam komt ;)
    jammer dat je gister wat hebt gezondigd, maar een keer moet kunnen toch ;)

jacenhenk, alsnog gefeliciteerd met je zoon!

troelala, ik heb dat ook hoor in het weekend eet ik echt meer. wel raar maar het blijft zo....
    en het sporten is echt een aanrader! zo lekker... :)
    wie weet komt er bij jou ook een dag dat je er wel de kracht voor hebt.

mijn menu voor vandaag:

O + L: texaanse bol met filet american
    T: cola light, snelle jelle met minder suiker
    D: erwtensoep van unox, kant en klaar + snee roggebrood met katenspek
    T ??

tot nu toe zit ik dan op 780 cal... daar mag dus nog wel iets bij ;)

20. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    he meiden, ik heb snel even terug gelezen maar na zo'n druk weekend ook hier hahaha.. val ik gewoon vanaf hier weer in..

super druk weekend gehad bij ons, in totaal bijna 40 man over de vloer gehad in 3 dagen. en vandaag verjaardag + afscheid peuterspeelzaal. hij gaat naar een andere vestiging vanaf vrijdag.

heb wel wat gesnoept van het weekend en had vanmorgen mn weegochtend.. maar het viel gelukkig reuze mee want er was maar 900 gram bij.. want het laagste was 87,6

dus zit onder het gewicht van vorige week maandag toen was het 89,9 en nu dus 88,5 dus ben toch nog happy en dat met een overheerlijk weekend

verder vandaag boerenkool met worst, maar de worst had ik geen zin in, dus alleen boerenkool

vanaf morgen mn menu weer neer zetten.

eerst naar cb voor de 11 maanden prikjes ;(

en woensdag weer sporten want daar is vorige week niets meer van gekomen.. dus dat pakken we ook weer op.
    sport 3x per week dus dan is het wel balen als je maar 1x geweest bent..

ga nu mn kleine de fles geven en dan om 7 uur alle 2 naar bed toe en RUST!!

Deel Deze Pagina