-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @citroen: jeetje.. heel veel sterkte de komende tijd. weet ongeveer wat je mee maakt, heb in een soort gelijke situatie gezeten en ook ik kon toen gelukkig naar mn ouders toe, dat is echt wel heel fijn dan.

heel veel sterkte de komende tijd.. zal wel heel erg wennen worden voor je, maar super dat je voor jezelf kiest meis!!

@peace: kan zijn dat 1 van de pootjes kapot is, dan is hij niet meer waterpas en gaat hij raar doen.. hopelijk klopt die 77 of is het zelfs nog lichter..

@agnes: goed hoor en helemaal geen snaai momenten. heel knap

@cindy: en?? lekker mogen slapen?? en alvast gefeliciteerd met je man

@moi: fijn dat er in elk geval iets afneemt.. is ook wel motiverend..

@troelala: wow goed hoor

@mamavanjuul: zet hem op. gaat vast en zeker goed komen bij jou.
    en beterschap meis.

@eylem: af en toe zondigen moet mogen toch? gewoon weer doorgaan waar je gebleven was.

@snoopy: balen dat het sporten..
    wat zag dat eten er overheerlijk uit zeg..

hier: JAAA IK BEN BLIJ!!!!!

heb vanmorgen stiekem ff gewogen en zat gewoon op

86,7

zoooo blij.. en dat terwijl ik ook nog eens ongi ben EN ik heel de week nog niet gesport heb ivm zieke maikel..

nog 3 weken dan word hij alweer 1 en dan 4 weken later ik 30 pff alles gaat zo hard

en ook zo lekker dicht op elkaar

jeffrey is van 27 jan. maikel 26 febr en ik van 26 maart.. hoe reken je het uit bij het bevallen hahaha

nou ga nu naar de bekkentherapeut en morgen mag jeffrey beginnen op zn nieuwe psz dus ben benieuwd hoe het gaat.
    hij mag nu 4x 2,5 uur en per 1 maart word dat 2x 5 uur.. dus ff lekker meer rust dat is wel fijn.

kom vanmiddag mn menu ff neerzetten

2. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @moi vet is misdchien nog wel beter !

@citroen jeetje wat erg zeg! Dikke knuffel voor jou.

@eylem heerlijk gewandeld zeg. Goed bezig

@snoopy zieter heerlijk uit

@peace jij gaat ook lekker met hardlopen. Welke les ben je? Ik moet vrijdag les 12 alweer.wat een rare weegschaal hopelijk doet de nieuwe het beter.

@agnes dank je.succes met de sprong is nooit leuk.

3. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Hier een shake op net nu fruit en vanmiddag twee boterhammen met pasta vanavond of pasta of we halen frietjes in de stad

4. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Jac en henk nu al naar de psz? Hier is het met 2 a 2,5 jaar pas

5. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Eylem / Start ~ 89 / Streef ~ 70 /Afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83

Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60/afgevallen ~ 5.2/huidig ~ 72.9

Troelala / Start ~ 99.7 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 10.1/huidig ~89.6

jacenhenk / Start ~ 98 / streef ~ 68/afgevallen ~ 9,5/huidig ~ 88.5

mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ -3 /huidig ~ 61.3

citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 3,8 / huidig ~ 88.2

porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ?

Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 /afgevallen ~ 3,5/huidig ~ 67,9

Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 4,4/huidig ~ 78,8

Snoopy1979 / Start ~ 88,7 / streef ~ 67/afgevallen ~ 5,5/huidig ~ 83,2

Helise / Start ~ 92.5 / streef ~ 75/afgevallen ~ 5.3/huidig ~ 87.2

Spiffy / Start ~ 62.2 / streef ~ 56 /afgevallen ~ 1.6/huidig ~ 60.6

Mamavanjuul / Start ~ 76,7 / streef ~ 68 /afgevallen ~ 3,7/huidig ~ 73,0

6. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Hee meiden!

Mijn goede voornemen van begin van de week werd hem dus niet, gevloerd door een buikgriepje.. Hopelijk gaat het meeschrijven dan nu wel weer beter!

Vanmorgen gewogen, 87.2 dus in totaal nu 5.3 kilo eraf. En dat ondanks de verhuizing en al het slechte eten, mij is blij! :D

Citroen, wat een nare situatie meid! Ik ben nu zelf een half jaar alleenstaand (wel met kind) en weet dus waar je door gaat. Heel veel sterkte meid en schrijf hier lekker van je af. Knuf!

Snoopy, zo jullie avondeten van gisteren zag er lekker uit!

Peace, nou lekker weegschaal zeg, gelijk heb je dat je een nieuwe hebt besteld! Denk dat ik die allang zes keer het raam had uitgegooid :p

Jacenhenk, mooi resultaat op de weegschaal vanmorgen, goed zo!

Ik laat het even hierbij, er is niet zoveel blijven hangen, sorry! Net de hond aan het uitlaten en ga gewoon door mijn enkel heen, net die ene waar ik in December aan geopereerd ben.. Zit nu een heel ei op en doet natuurlijk hartstikke zeer dus ik denk dat ik niet onder een doktersbezoekje uit ga komen, grom..

7. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    @helise zit je ook niet mee he beterchap

Vanmorgen stiekem gewogen en hij gaf 67 aan joepie mijn eerste doel is gehaald...morgen is mijn weegdag aangezienw e weg zijn en ik zondag dus niet op de weegschala kan.

8. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik heb lekker door kunnen slapen vannacht. Om 6.30 werd hij wakker en dan moet ik er zelf ook uit, dus was heel erg fijn.

@agnes, mooi menu! ik zou daar ook goed de dag op door kunnen komen, maar ik denk niet dat ik dan afval. Moet het toch dan meer hebben van de yoghurt en crackers.
    Succes met het sprongetje. Wij hebben er net weer eentje achter de rug.

@peace, les 9 al! Ik wil er toch ook mee gaan starten. Ik merk dat ik op dagen dat er geen bootcamp is, ik wel zin heb om wat te doen en als er wel bootcamp is, komt het me niet altijd uit. Dus wil er toch bij gaan hardlopen.
    En een nieuwe weegschaal. Toch wel fijn dat je weet wat precieser weet wat je weegt. Wanneer ben je jarig?

@jacenhenk, wat een mooi resultaat! En goed gepland al die verjaardagen zo achter elkaar :)

@toekomstigemam, gefeliciteerd met je eerste doel!

@helise, beterschap! Ben je inmiddels al bij de dokter geweest?

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier gaat het gelukkig weer goed. Heb wel moeite om niets te pakken, maar voel me zoveel beter als ik weinig snoep, dat dat me ook extra motiveert. Hoop dat ik het vandaag goed volhoud.
    Mijn menu van vandaag:
    O: 2 boterhammen (rookvlees en gestampte muisjes) en 300ml yoghurt
    T: appel en mandarijn
    L: boterham met vruchtenhagel en cracker met zelfgemaakte eiersalade
    T: weet ik nog niet, iets van 100 kcal
    A: biefstuk, bloemkool en gebakken aardappels of oven kreukelfriet
    T: weet ik nog niet, iets van 100 kcal

Is ongeveer 1200 kcal. Wilde eigenlijk vanavond gaan sporten, maar ben erg moe en ga denk ik liever op tijd naar bed.

10. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Hier gaát het ook goed vanavond gaan we in destad wát eten ik neem een lekker kinder menu haha weet ik zeker dat het niet te veel is:p morgen bij me schoonouders krijgen we ook frietjes dus ik doe ff rustig aan.

Straks lopend met me zoontje naar de ha hoop dat het droog word want is twintig min lopen.

11. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Is geen friet maar een maaltijdsalade geworden zit 4 punten over mijn dag punten maar heb ook nog sportpunten dus trek ze daarvan af

12. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Morgen meiden!

Zo, was dat even afkicken een avond zonder Zp! Wel goed voor de studie overigens ;)
    Vandaag werken, vanavond kom ik weer reageren!
    Fijne dag!

13. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Goeiemorgen!

Ik ging er gisteravond ook eens even goed voor zitten, maar ja geen zp.

Vandaag hier de boel even schoonmaken, boodschappen doen, kadootje nog inpakken en dan morgen verjaardag. Heb gisteravond de vlaai besteld, dus dat mag ik nog van het weekend en dan vanaf maandag gaat de knop echt om.

Fijne dag allemaal!

14. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Hey meiden!

@toekomstigemam: Daar zijn die punten voor! Om eens even een keer wat meer te eten.

@Helise: het zit je niet echt mee he, wat zou de huisarts?

@Cindy: slapen is zooo belangrijk en lekker! Ik functioneer ook veel bter als ik goed slaap.

@Snoopy: Goed zo! Goed van je dat je het weer oppakt!
    Ja, dat snoepen en snaaien voelt helemaal niet goed he...ken het, haha!

Hier gisteravond voor het allereerst samen met mijn man naar de schouwburg geweest terwijl we oppas aan huis hadden. Was wel even spannend dus!
    Maar we hebben er van genoten. Overdag keurig om mijn eten gedacht.
    Zat 1200-1300 kca.
    's Avonds wel lekker een paar wijntjes gehad en een handje chips.
    Daardoor wel een uitschieter naar 1700 kca, maar ja....het is in ieder geval niet boven de 2000 kca.

De griep sluimert hier lekker verder. Dochtertje vanmorgen voor het eerst deze week geen koorts bij opstaan. Maar ik voel me minder en minder. Gister de hele dag hoofdpijn...in de toilet van de schouwburg nog 2 pijnstillers gehad.
    Nu is het in mijn nek geschoten, snot verkouden, oren zitten dicht etc...
    Dus deze week sporten wordt niks...:(

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Menu voor vandaag:

O:
    Boterham met pindakaas
    Boterham met hagelsag

L:
    Tomatensoep
    pistolet met kaas

D:
    Nasi met kip ipv varkensvlees.

T: fruit en water

Kom ik op 1100 kca

16. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Zo tot nu toe is het mij gelukt om niet te wegen,dus denk dat ik het dit keer wel volhoud :p
    Wel kan ik gelukkig alweer verschillende oude kledingstukken weer aan.
    Vooral dankzij de zumba en buikoefeningen is mijn buik een buikje geworden :)
    En kan nu diverse truien en zelfs een getaileerd rokje weer fatsoenlijk aan.
    Heb ook alvast voor vandaag en morgen een menu gemaakt.

Vandaag:

O:
    - 3 cracottes met smeerkaas 20+
    T:
    - Kleine sinaasappel
    - 2 biscuits
    L:
    - 2 psitoletjes gezond (smeerkaas,kipfilet,komkommet,tomaat,ei,mosterd)
    T:
    - appel
    A:
    - 2 tarwe boterhammen met smeerkaas 20+
    T:
    - 1,5 glaasje rode wijn
    - 50 gram olijven

Kom uit op 1439 calorieen,en dat voor een vrijdag avond ben er blij mee :D
    Morgen kom ik uit op 1456,dus ook daar dik tevreden mee,maar zal die menu gewoon morgen plaatsen.
    -

17. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Jacenhenk:
    Wauw super zeg,dan zal je volgende week wel nog vrolijker van je weegschaal worden.
    Drukke periode voor je dus met al die verjaardagen.

Helise:
    Heel veel beterschap.
    Wel knap dat je in alle drukte toch nog zoveel bent afgevallen,petje af hoor ;)

Toekomstigemam:
    Wat fijn zeg dat je eerste doel gehaald is.
    Wat is nu je volgende doel?

Cindy:
    Jij kon gisteren dus ook wat extra saap gebruiken,hopelijk heb je vandaag wat langer mogen slapen.

Peace:
    Ja ik vond het ook even wennen om niet op zp te kunnen.
    Hihi hoezo verslaafd :p

Mamavanjuul:
    Ook jij beterschap.
    Maarr gelukkig heb je gisteren toch nog kunnen genieten.
    En een keertje wat meer maakt ook niet zo veel uit,moet af en toe kunnen.

18. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Goeiemorgen!

Cindy, dank je wel! Nee niet meer bij de dokter geweest. Lekker een stuk vlaai, dat zou ik ook wel lusten :p Geniet er morgen maar van!

Peace, dat was inderdaad afkicken dat ZP eruit lag, haha! ;)

Mamavanjuul, geen idee wat ie zei want ik ben niet geweest.. :) Wat lekker dat je gisteren een avondje met je man had en dat je ook nog lekker een wijntje hebt kunnen drinken met wat lekkers en dan ook nog binnen je calorieën blijven, knap hoor! Verder beterschap, niks aan al dat gegriep..

Agnes, dank je wel, sta er zelf eigenlijk ook wel versteld van hoor maar ben er uiteraard wel erg blij mee :) Knap dat je de verleiding om te wegen weerstaan hebt en dat je weer oude kledingstukken begint te passen!

Hier hopelijk vandaag een betere dag als gisteren met eten. Voel me niet echt meer grieperig maar word nog steeds misselijk van eten dus er wil nog niet veel in op het moment. Tot nu toe een sesamcracker met kaassalade naar binnen weten te werken.

Voet doet flink pijn, is blauw en er zit een ei op maar kan er opzich wel op lopen -en dat moet ook wel want ik moet zo nog even wat sauzen in mn huis- dus het zal wel weer goed komen :cool:

19. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    haaai daar ben ik weer even...

nu ik bij mijn ouders woon kan ik tijdelijk niet zo vaak langskomen,
    maar aangezien ik nu opeens veel geld over heb per maand ga ik mezelf trakteren op een nieuwe laptop binnenkort dus dan ben ik hier weer volop te vinden ;)

wegen durf ik nog even niet, ik merk gewoon dat mijn lichaam door alles ook in de war is... zo opgeblazen enzo...
    dus ik probeer nu wel gezond te leven en ik probeer de calorieen bij te houden, maar dat lukt ook niet iedere dag omdat ik dus niet altijd een computer ter beschikking heb ;)

tot snel :)

20. toekomstigemam

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Dat was inderdaad afkikken gisteravond

@mamavan juul ja inderdaad maar zit er toch liever niet aan..wat een leuke avond heb je gehad.. Hier ook allemaal verkouden zoontje heeft in beide oren een ontsteking en is zo zielig tenminste dat was hij gisteren. Vanmorgen heeft hij een zetpil en neusdruppels gehad en hij heeft ipv bij mij te hangen heerlijk de hele ochtend gespeeld kon ik lekker met het huishouden bezig.

@agnes wat fijn dat je weer wat oude kleren terug aan kunt.ik merk het ook ik had 1 strakkere broek en die paste me voor de zwangerschap net zat niet echt lekker. En ik deed hem woensdag aan zonder in de gaten te hebben dat het die broek was haha.ga zo door meis

@helise succes.

@citroen begrijpen we hoor.is niet niks he.sterkte

Deel Deze Pagina