Ja rustig hier inderdaad! Hier gaat het tot nu toe goed en ik voel me ook goed, dus dat komt vanavond hopelijk ook wel goed. Gister in de Efteling wel frietjes op, maar 's ochtends dus hardgelopen en in de Efteling ook veel gelopen. Vanochtend was ik van de 1,5 kilo die ik was aangekomen alweer 700 gram kwijt gelukkig. Zit nu aan de thee omdat ik zin had in iets lekkers. Zometeen soep met een broodje eten.
Peace van harte gefeliciteerd. Hier vandaag een lekker relax dagje gehad. Heb vandaag eens een dagje mogen uitslapen (werd rond 11 uur pas wakker ) En daarna heb ik mezelf eens verwend met een ontbijtje/lunch op bed En het is me gelukt dame's,ik heb de hele week mezelf niet gewogen. Dus ben onwijs benieuwd wat morgen mijn weegschaal zegt.
Hallo allemaal! hier een rare dag.. volgens mij heb ik de vreemdste buikgriep ever... Vanochtend werd ik om half 8 wakker van de buikpijn. dus ik naar de wc... en het deed zooo'n pijn, zat te kokhalzen en al... mijn zoontje kwam naar de wc die heb ik naar beneden gestuurd. De emmer die ik vast had is op dat moment gevallen en ik was ff weg.. toen ik weer "bij" was.. man geroepen voelde me zoo beroerd alsof ik de hele tijd weer weg zou vallen. hij heeft me ondersteund en uiteindelijk ben ik even op de grond gaan liggen. ik was compleet nat van t zweet en de druppels liepen over mijn gezicht... daarna voelde ik me wel ok.. zijn we nog weg geweest.. maar smiddags weer heel moe.. nu wel af en toe krampen in mijn buik maar niks ernstigs.. ik heb geen koorts wel mega spierpijn van vanochtend en btje last van mijn hoofd... wel gewoon dingetjes gegeten vandaag. (niet echt opgelet btw.. gewoon waar ik zin in had)
Poeh cherrie heftig zeg. Hier gisteren verjaadag gehad taart gehad en daar gegeten pasta en ijs na vandaag weer goed opgelet gelukkig pas zondag weer wegen ben heel benieuwd
Snoopy, fijn dat het goed gaat meid! Toekomstigemam, klinkt lekker Cherie, brrrr, dat klinkt echt niet fijn! Gelukkig gaat het nu weer! Peace, gefeliciteerd meid, heb je een leuke dag/avond gehad? Agnes, spannend! Zo, ik ben er weer . Nieuwe maand nieuwe kansen. Vandaag sinds een week? anderhalve week? eindelijk weer een goede dag gehad. Nu doorzetten maar ik voel me eindelijk weer goed in mijn vel nu en dat snoepen draagt daar niet aan bij! Heb nu bedacht dat ik, om het ietsje makkelijker te maken, op vrijdag 1500 mag aanhouden (en die 300 dan gebruik om 's avonds wat lekkers te eten want dat mis ik gewoon echt) en de laatste dag van elke maand tel ik 1 dag helemaal geen kcal. Hopelijk kan ik dan iets beter maat houden door mezelf dit te 'gunnen'. Vandaag: O 2 crackers met pindakaas light T mineola L 2 volkorenboterhammen met een half blikje tonijn aangemaakt met wat mayonaise en 2 augurken T bloedsinaasappel A bord boerenkool met een stukje kip rookworst T kopje speculaas-thee en 4 lange vingers (lekker soppen ) Precies! 1200 kcal, haha. Ga zo nog even 3 kwartier legs/back sporten en dan lekker heet douchen.
Cherie, jeetje, dat klinkt niet zo goed! Eva heeft zoiets gehad denk ik toen ze bijna 2 was, was dan wel echt overgeven, wegvallen, helemaal nat van het zweet, maar geen koorts. We denken dat ze toen iets verkeerd gegeten had (waren op vakantie bij Sunparks, nooooit meer!). De dag erna voelde ze zich weer goed gelukkig. Agnes, hier ook een relaxed dagje gehad! Uitgeslapen tot 9:30 en alle was weggewerkt en wat opgeruimd en schoongemaakt. Wilde nog naar buiten eigenlijk, maar de kinderen waren zo lekker aan het spelen binnen, dat we lekker binnen zijn gebleven. Ben benieuwd wat je morgen weegt! Ik ga morgen overslaan met wegen (ja echt!) en mag dinsdag weer. Toekomstigemam, ach af en toe wat lekkers moet kunnen! En zondag pas wegen, dus je hebt nog een hele week de tijd om netjes te eten! Hier gaat het goed, net een chocoladereepje op en geen behoefte aan meer. Ik ga weer op tijd naar bed vandaag, heb zin om lekker te slapen Volgens mij is Eva haar kamer aan het verbouwen, ze heeft opeens in haar hoofd dat ze bepaalde dingen niet meer in haar kamer wil. Een gedeelte is al naar Lisa gegaan (die was helemaal blij ) en volgens mij is Eva nu haar tafeltje op de gang aan het zetten
Hé Eylem, ook weer terug! We hadden tegelijkertijd een dipje en nu tegelijkertijd een post dat het goed gaat . Ik denk inderdaad dat je jezelf wat meer moet gunnen om het vol te kunnen houden. Ik vind 1200 kcal ook best weinig voor elke dag. Ik had vanavond wel de tijd om te sporten, de kinderen liggen er op zondag eigenlijk altijd op tijd in (Eva gaat alleen nooit meteen slapen ), maar ik heb gister zoveel hardgelopen en nu spierpijn, dat ik het nu toch maar niet ga doen. Morgen weer waarschijnlijk, op de hometrainer denk ik. Verheug me weer over beter weer, kan ik lekker naar mijn werk fietsen. Als ik mag blijven, anders kan ik de hele dag gaan fietsen
Hey meiden... Ben de laatste paar dagen niet zo actief geweest om dat wij vrijdag heel verdrietig nieuws hebben gekregen. Mijn vader heeft longkanker. Dus niet echt bezig geweest met punten en calorieen tellen, maar wel met wat ik naar binnen werk. Zat zaterdag onder de 73 Kg! Ga morgen weer de draad oppakken, vandaag en gister nog niet veel puf voor gehad.
Mijn menu gister: O: boterham met jam hardlopen O/T: 300ml yoghurt en boterham met rookvlees L: 2 boterhammen (smeerkaas en pindakaas), appel T: melkliga A: frietjes. Gelukkig hebben ze bij de Efteling light mayo (Remia friteslijn), had later de kcal opgezocht en het was 100 kcal voor 100ml. Had een heel bakje op, dus maar 40 kcal, dat viel mee! T: snoepje, reepje chocola Ik gok op ongeveer 1550 kcal Vandaag: O/T: 3 kiw's, 1 mandarijn, 2 boterhammen (jam en 30+ kaas) L: 300ml yoghurt, 2 geroosterde boterhammen (bruine basterdsuiker en pindakaas) A: soep met pistoletje, waterijsje T: reepje chocola In totaal 1300 kcal
Jeetje mamavanjuul, wat een vervelend nieuws! Fijn dat je zaterdag onder de 73 zat en toch goed opgelet hebt ondanks het nare nieuws, knap hoor! Weten jullie al wat zijn kansen zijn?
Nee, we weten nog niks. Alleen dat ie een kwaadaardige tumor in zijn long heeft zitten. Nu het traject in om te kijken of hij zou kunnen leven met 1,5 long en of er geen uitzaaiingen zijn. Dan kan hij geopereerd worden. Anders is het helaas niet zo goed...
Het is al vreselijk nieuws, en nu nog die onzekerheid, slopend is dat. Ga voor jullie duimen dat het goed te behandelen is. Hoe oud is je vader?
Thnx meiden!, erg gezellige dag en roerige nacht achter de rug. Dochter heeft buikgriep sinds vannacht, zeker 6x gespuugd, tot 3 x toe haar bedje onder en 1x ons bed. Ze heeft ook koorts en ligt al bijna de hele dag op de bank. Nauwelijks iets gegeten, ze drinkt wel, steeds een paar slokjes van theelepeltje en dat houdt ze gelukkig binnen. Maargoed, verjaardag wel gevierd, was ondanks zieke dochter erg gezellig. Heb wel wat lekkere dingetjes op, maar ook wel opgelet. Morgen echt jarig, vriend heeft vrij genomen. lekker dagje met zn drietjes!
Mamavanjuul: Wat een naar nieuws zeg. Wil jou en je familie bij deze heel veel sterkte wensen de komende tijd. En hopelijk komt het helemaal goed met je vader.
MamavanJuul wat een vreselijk nieuws!!! mag ik vragen of er al een prognose bekend is? jemig meid heel veel sterkte...
Jeetje wat jong nog... Ik maak me soms wel zorgen over mijn (schoon) ouders, dat zij wat krijgen. De jongste is mijn moeder, ze is 64. De oudste is mijn schoonvader, die is 73. Maar 53, jeetje, dat verwacht je toch helemaal niet
Even vanaf mobiel @mamavanjuul: jeetje wat moeten jullie geschrokken zijn. 53 is idd veel te jong. Ik kan me wel voorstellen hoe je je nu moet voelen.. Mijn moeder is 2,5 jaar geleden met 52 jaar plots overleden @peace en toekomstige mam : gefeliciteerd alle 2 Kom morgen ff terug dan heb ik ook gewogen en kan ik via laptop reageren gaat sneller