-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Jeetje meid, wat een rotnieuws :( . Hadden jullie al een vermoeden of was het echt totaal onverwacht? Heel veel sterkte!

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja ik hoop dat het met mijn iets aangepaste aanpak beter gaat. Wel grappig dat we op alle fronten gelijk opgaan, haha. Wanneer hoor je iets van je werk? Wat een stress zo :( .

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Oh meid, wat jong nog. Mijn vader was 52 jaar toen hij overleed 4 jaar geleden :(

4. Eylem

Eylem Niet meer actief

Peace, ah wat sneu dat je meisje nu net ziek is! Hopelijk is ze morgen weer opgeknapt zodat jullie een leuke dag kunnen hebben met z'n drietjes!

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Leeftijd zegt zo weinig :( . Mijn vader is dus op 52-jarige leeftijd overleden terwijl hij altijd ontzettend gezond was, sportief, nooit overgewicht, nooit ziek, en ineens was het helemaal mis en is hij binnen 2 jaar overleden (geen kanker overigens). En mijn schoonvader is dit voorjaar op 55-jarige leeftijd overleden, aan slokdarmkanker. Hij leefde dan wel heel ongezond (alcohol en sigaretten) maar ja, het zijn toch allemaal kansen! Want mijn mans oma (moeder van schoonvader) is nog kerngezond en al in de 80 en mijn eigen opa en oma (ouders van mijn vader) zijn ook 80 en 85 en die hebben nooit wat. Life is unfair!

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Sorry dat ik er zo over mekker hoor maar ik vind het nog steeds zo ZO oneerlijk dat ik mijn vader nu al moet missen en dat mijn lieve meisjes geen enkele opa meer hebben :(

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Dat is ook heel hard Eylem.. Hier is sch-moeder 2 jr geleden overleven. (ongezond leven idd) van mijn kant van de fam hebben we tot zover veel geluk. maar de angst dat er wat toe slaat is daarom nog wel vaak aanwezig....

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik zie het helemaal voor me snoepie.. hoe jouw dochter de spullen aan t versjouwen is! en je andere meisje helemaal blij:D hahahaha zou hier ook zo zijn. valt alleen weinig te verslepen. :cool:
    hier was de jongste vandaag in de bocht met uit bed komen etc...

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja Eylem, het is ook heel oneerlijk allemaal!

Mijn vader is 4 jaar geleden gestopt met roken, waar we allemaal heel erg trots op waren, want hij heeft altijd veel gerookt.
    Sinds halverwege 2012 heeft hij ook de biertjes door de week laten staan en zat ook zowaar weer op een gezonder gewicht...en nu dit!

De artsen dachten eerst dat het een longontsteking was....rond de kerstdagen een griepje wat maar niet overging. Na foto's en antibiotica was het wel minder geworden, maar niet weg. En na veel onderzoek dan toch...:(

10. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Goedemorgen dame's.
    Vandaag op de weegschaal geweest en ben 700 gram afgevallen.
    Zit nu op 72.2
    Vermoed dat het nu voortaan iets langzaamer zal gaan,zo tussen een halve tot een kilo p/w.
    Maar ja zolang er maar wat af gaat ben ik tevreden ;)
    Menutje voor vandaag is ong. 1441 calorieen.

O:
    - 3 cracottes met 20+ smeerkaas en komkommer
    T:
    - 2 kiwi's
    L:
    - slavink
    - 200 gram broccoli
    - magere vruchten yoghurt
    T:
    - appel
    - 2 biscuits
    A:
    - 4 volkoren boterhammen met kipfilet,komkommer,augurk en mosterd

Voor de rest weer veel water (moet daar weer meer van gaan drinken) 2 kopjes koffie,3 kopjes thee.
    -

11. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Eylem / Start ~ 89 / Streef ~ 70 /afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83

Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60/afgevallen ~ 5.9/huidig ~ 72.2

Troelala / Start ~ 99.7 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 10.1/huidig ~89.6

jacenhenk / Start ~ 98 / streef ~ 68/afgevallen ~ 11.3/huidig ~ 86.7

mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ -3 /huidig ~ 61.3

citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 3,8 / huidig ~ 88.2

porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ?

Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 /afgevallen ~ 3,5/huidig ~ 67,9

Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 5,4/huidig ~ 77,8

Snoopy1979 / Start ~ 88,7 / streef ~ 67/afgevallen ~ 5,5/huidig ~ 83,2

Helise / Start ~ 92.5 / streef ~ 75/afgevallen ~ 5.3/huidig ~ 87.2

Spiffy / Start ~ 62.2 / streef ~ 56 /afgevallen ~ 1.6/huidig ~ 60.6

Mamavanjuul / Start ~ 76,7 / streef ~ 68 /afgevallen ~ 3,7/huidig ~ 73,0

Dames, graag bij het bijwerken van de lijst:
    de meeste recente lijst met kleurtjes kopieren,
    ga naar "plaats reactie",
    "plakken" en voila de kleurtjes blijven! :D

12. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ach wat verdrietig :( Dat is zeker geen gemekker, het is je goed recht om dat zo oneerlijk te vinden. Dat is het ook. Het leven is soms zoooo oneerlijk :(

13. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ouders/schoonouders: ik ben hier ook zooo bang voor. Mijn vader (60) heeft 2,5 jaar geleden moeten vechten voor zijn leven door een legionella besmetting inclusief zeer ernstige longontsteking (opgelopen op vakantie in Oostenrijk). Mijn schoonmoeder (50) heeft hartproblemen en heeft nog volop onderzoeken in het ziekenhuis.

Carpe diem!

14. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Morning ladies!

Dochter is nog steeds ziek, inclusief koorts. Ze heeft wel ruim 15 uur geslapen gisterenavond/vannacht. Had m'n verjaardag toch iets anders voorgesteld, maarja niets aan te doen.
    Net de afspraak bij CB afgezegd, daar hadden we naar toe gemoeten vandaag.

Ik kreeg gisteren trouwens veel complimentjes over mijn gewicht!! :D

15. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Jacenhenk: Pff zo jong je moeder verloren, vreselijk! Was je oudste toen net geboren?

En idd dramaqueentje, ook een verhaal waarbij de rillingen over heel mijn lijf lopen, zo vreselijk oneerlijk!!

16. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Snoopy en Eylem: Top dat jullie er weer helemaal voor gaan na een dipje! Kijk wat jullie al bereikt hebben, jullie kunnen het!! Op naar de volgende 5 kilo!

Together we can do this!!

17. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Agnes: Goed bezig!!

18. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Trouwens, bedankt voor alle felicitaties! :)

19. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    jeetje zeg.. lijkt wel of iedereen hier in het zelfde schuitje zit..

eylem: jou vader dus ook met 52 jaar. was hij wel ziek of net als mijn moeder ook plotseling..
    ik herken het gevoel van dat het zo oneerlijk is.. mijn moeder was niet ziek, mijn vader net met pre pensioen, ze hadden moeten gaan genieten. maar in plaats daarvan moesten we haar weg brengen..
    we konden niet eens echt afscheid nemen, dat steekt mij nog het meeste, ik heb geen sorry meer kunnen zeggen voor alle dingen die ik in het verleden zo verkeerd heb gedaan.
    en toen ik zelf bevallen was en zelf moeder was geworden ineens zoveel snapte waarom ze bepaalde dingen zo gedaan heeft. ik had me plechtig voorgenomen de band met mijn moeder veel sterkter te gaan maken, maar toen was ze er dus ineens niet meer, jeffrey was toen net 3 maanden jong!

@peace: beterschap met je meisje.. en het is toch ook veel te jong..!! snap jou onzekerheid dus ook wel heel erg... sinds mijn moeders dood in mei 2010 zie ik mn vader gewoon aftakelen, de zin in het leven is weg.. ben er steeds bang voor om op korte termijn weer een telefoontje te krijgen dat hij er ook niet meer is.
    daarom ga ik nu ook steeds naar zierikzee toe om hem te helpen, en dat hij weet dat ik aan hem denk en hem wil steunen.. maar zie gewoon hoeveel pijn en verdriet hij heeft ,en daar ga ik weer aan kapot soms!

@agnes: wow toch weer bijna een kilo eraf.. gaat lekker zeg..
    en de laatste kilo's gaan ook een stuk langzamer he! maar je bent goed op weg!!

@snoopy: haha wat een lol hebben die meiden van jou gehad haha.. wou dat die van mij eens uit zn eige ding opruimen pff wat een speelgoed heeft hij zeg..

@cherie: hoe gaat het nu met je?? nog veel last van die "vreemde" griep..?

hier: vanmorgen gewogen, maar niets meer eraf helaas. komt denk ik omdat de jongens en manlief gister wel die pizza hebben gegeten en hij was zo lekker zij hij dat ik ook een stukje gepikt heb. en 2 koppen groente soep omdat die ook al zo onwijs lekker was..
    word nog eens een echte keukenprinses.. ipv vrachtwagenchauffeuse hahaha..

heb nu als 1ste doel onder de 80 voor mn verjaardag (26 maart) dus dat moet kunnen dacht ik zo.. nog bijna 8 weken voor 6-7 kilo dus we gaan ervoor!

hier mn menu:

o: bakje yoghurt met 3 el. meusli

t: appel en kiwi

L: 3 volk. crackers 2 met filet american extra mager 1 met jam

t: 1 speculaasje

a: 100 gr gekookte aardappelen, 200 gr andijvie 75 gram kipfilet..

t: glas multivitamine light..

zo dat was hem weer voor vandaag..

iedereen succes deze week

20. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @peace: Balen dat je meisje nu nog zieker lijkt te zijn.. dan heb je het liever zelf dan dat je kids het hebben he!!

en ja mijn oudste zoontje was toen dus net 3 maanden.. dus heb gelukkig (alsof ik het onbewust aanvoelde dat het ging gebeuren) met moederdag ontzettend veel fotos van haar met jeffrey gemaakt, en die hangen nu nog steeds aan de muur hier..
    en ook in zn 1ste album heb ik 1 volledige pagina met foto's van mn moeder met hem.

het is alleen heel moeilijk om hem nu uit te leggen wie oma was. laatste keer zei hij ineens: kijk dat is oma anneke( mn vader heeft een hele goede vriendin die hem opvangt) en toen moest ik wel ff heel hard slikken en kreeg tranen in mn ogen, want het was een foto van mn moeder.

nu zeg ik dus steeds bij alle fotos van mn moeder, kijk dat is oma maaike..

ook hebben we maikel dus vernoemd naar haar.. Maaike-Maikel
    dan is ze ondanks dat zij hem helemaal nooit gezien heeft toch met hem verbonden..

sorry dat ik erover blijf ratelen, maar net als eylem heb ik het er nog elke dag ontzettend moeilijk mee

Deel Deze Pagina