-10 kilo in 2013

Discussion in 'Algemene clubs' started by mamavanjuul, Dec 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Hier een K dag.. (net of alle tegenvallers van de afgelopen weken nu doorkomen. hopelijk is t verwerking..) met als gevolg slecht menu..

O: 1 biscuitje en glas groentesap
    L: 3 kleine worstenbroodjes en 1 klein bolletje kaas.
    A: klein schaaltje cruelsie met volle yoghurt

en geen trek ...:(

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Snoopy, ohhh dat gevoel heb ik de hele ochtend gehad :x . Wonder boven wonder is het me gelukt het niet te doen maar poe hee, vermoeiend. Oh dat is naar wakker worden als je te laat bent! Gelukkig is het allemaal gelukt.

Helise, super dat het anderen opviel! Fijn dat je bijna over bent, wat een gedoe he!

Peace, mijn dochter gaat morgenochtend weer naar de psz en dan 'echt' dus zonder mij erbij ;). Ben erg benieuwd. Van die M&M's heb ik toevallig nog in de winkel gekeken, die porties zijn 20 gram, 20 gram bruine M&M's zijn 92 kcal en 20 gram M&M's met pinda zijn 102 kcal. Valt me echt erg mee. Als ze een keer in de aanbieding zijn neem ik ze wel mee. Goed dat je gewoon verder gaat want je bent echt op de goede weg!

Agnes, wat voor recepten zoek je? Ik heb een hekel aan elke dag hetzelfde :p . Wat er bij ons wel op tafel komt en slank is: bami (lekker veel groenten erdoor), vanavond een magere variant van quiche gegeten, maaltijdsalade (kan ook gerust in de winter hoor ;) ), roerbakgroenten met kip en lekkere oosterse kruiden....en veel Turks :)

Mamavanjuul, goed gedaan! Je bent al bijna op je streefgewicht!

Nou hier echt een zeurdag met jengelende kinderen en een miepende man :p daardoor heel veel zin om te snoepen maar niet gedaan hoera. Daar zou ik me alleen maar slechter van gaan voelen tenslotte. En morgen heb ik een 1500 kcal dag met wat extraatjes dus even doorbijten vandaag maar. Tot nu toe gaat het goed. Heb snack a jacks paprika meegenomen dus na het sporten straks (tijdens Wie is de mol :p) mag ik 'snacken' met spa rood en 3 van die dingen :p . Ben benieuwd, heb ooit wel die chocola gehad maar dat vond ik niks.

3. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Ik zou eerst sporten snoopy en dan kijken of je nog zin hebt in snoepen:D

4. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Hallo allemaal,

Kan vandaag helaas niet veel reageren (kom denk ik vanaaf wel even lezen)
    Drukke dag voor de boeg.
    Straks eerst mijn vader een lift na een uwv kantoor geven,en daar wachten (heeft eoa introductie cursus van een uur)
    Dan smiddags even rust.
    En vanavond weer werken,en dat word ook een drukke avond.
    Alle ok's bezet en we zijn maar met z'n tweetjes (normaal met z'n vieren)
    Dus denk dat ik vanavond op ben haha.

Eylem:
    Ik hou vooral van ovengerechten.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Pfff gisteren niet gesport, wel gesnoept. Langzamerhand gaat het dan fout maar het lukt me dan niet het tegen te houden. Vandaag maar een balansdag... En vanaf morgen weer gewoon normaal doen :p. Wordt zo moe van mezelf!!!! Klinkt bekend hè Eylem ;) :(

Mijn plan van vandaag:
    O: boterham en 300ml yoghurt
    T: appel
    L: boterham en 300ml yoghurt
    T: mandarijn en kiwi
    A: Chinese roerbakgroenten met ketjap (geen vlees en mie erbij)
    T: nog geen idee, misschien wat yoghurt of een boterham. Wil proberen een dagje geen chocola, maar of dat lukt ;)
    Totaal zo'n 800 kcal

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    @Agnes: Klinkt idd als een drukke dag, wat voor werk doe je precies?

@Eylem: nu zonder de oudste thuis? Gek he?!

@Snoopy: Het zou toch wel erg zonde zijn om nu weer in je oude patroon terug te vallen toch? Kom op meid! Schouders er weer onder!

Gister kwam ik uit op zo'n 1300 kca.
    Vanavond ga ik met vriendinnen lekker wokken, dus dan weet ik natuurlijk niet wat ik binnen krijg, maar ga me gewoon aan kleine porties houden. Net die ene schep niet nemen en de rest van de dag mager eten en dan morgen ook weer een balansdag.
    Merk nu wel dat ik het fijner vind om op de weegschaal te staan, haha!
    Vooral ik nu 's avonds af en toe even weeg en merk dat ik dan ook bijna onder de 72 kg zit. Gisteravond op 72.2

Nog 4 kg en dan ben ik er! Nou ja, misschien dan nog wel verder naar beneden ;):p

7. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    Snoopy ooee wat strak! hoop dat het lukt meid. sporten is soms ook niet leuk:(

@agnes, succes vandaag!

@eylem goed bezig meid! volhouden! jengelende kids.. jaaa die ken ik.. pfff zwaar vermoeiend.

@helise en? de knop nog steeds om! kop op he! succes met verhuizen! (verhuizen en lijnen zijn ook geen match he!;))

@peace Nog steeds een zieke dochter... arm kind! Goed dat je de draad weer lekker op pakt!!

@minaa succes met alle drukte!

@moi ook lekker afgevallen!!

Nou hier weer een jengelend kind!! bleeeh.. weeheheeh ik krijg mijn zin niet boehoe..;) erg gezellig!
    jongens.. ik heb stiekem gewogen.... en ben afgevallen!:$ -600 gram!:$ (officieel een kilo tov vorige week!:$:$:$) snap niks van...
    zal maar gewoon volhouden he:D:D:D:D

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Euh ja :) hier gisteravond ook weer en ik baal zo want het ging super, heb gesport, daarna lekker even gezeten en ineens om 22.00 uur had ik zo'n honger en ging het toch weer mis. ARGH :x . We gaan weer verder...

Mamavanjuul, ja heel raar! De jongste ligt ook op bed dus het is hier doodstil, niet gewend haha :p . Veel plezier vanavond!

Agnes, succes met je drukke dagje!

Cherie, dat is een leuke verrassing! Succes met het gejengel ;)

Nou hier dus net de oudste op de psz afgeleverd, toen ik zei 'nou dan ga ik even boodschapjes doen' zei ze helemaal afwezig 'ja ok doei' en de leidster moest haar aansporen toch even te zwaaien, hahaha. Ze wilde veel liever spelen! Hopelijk blijft het zo. Over een uurtje ga ik haar weer ophalen. Net even boodschappen gedaan en nu dus thuis genieten van de rust.

9. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Ow meiden ik ben zo slecht, ik zit heerlijk bonbons weg te kanen.. :)

Eylem, ja zeker een gedoe dat verhuizen, bah. Ben het ook van plan niet meer te doen hierna :p Wat knap dat je niet hebt toegegeven aan je snoepdrang!! Oh toch wel lees ik, balen! Erg, of valt het mee?

Snoopy, oh dat herken ik zo dat je gewoon voelt dat het weer fout gaat. Ik hoop dat je je vandaag aan je balansdag kan houden, dan is er niks ana het handje!

Mamavanjuul, heerlijk wokken! Eet smakelijk en veel plezier!

Cherie, wow eindelijk is er wat af, wat goed meid!! Ja die knop is dus behoorlijk kwijt op het moment. Gelukkig is de weegschaal nog niet heel deprimerend maar dan moet ik echt niet zo door blijven gaan, zucht..

10. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

Aug 8, 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    he dames komt vanmiddag/avond ff terug..

maar manlief geen longontsteking gelukkig maar nog wel veel last.

ga nu met de oudste boodschappen doen. dus tot vanavond..

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Cherie: En nu doorzetten he meid! Waarschijnlijk heeft je lichaam nu eindelijk in de gaten wat de bedoeling is ;)
    Bij mij heeft het ook even geduurd!

@Jackenhenk: gelukkig geen longontsteking, weten ze al wat het wel is?

Hier een heel mager menu:

O;
    yoghurt met flakes

L:
    Erwtensoep met 3 sneetjes brood

T:
    M&M's....grrr wie kwam er met dat verhaal, haha!
    Wel lekker wat chocolade :D

Zit nu op 762 kca, dus kan vanavond even lekker eten bij de wok!

12. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    hahahah ben ik aan t reageren.. ga ik een pagina terug.. reactie kwijt.. handig he:D hahahaha

@mamavanjuul, dank je wel lieverd. ik hoop ook dat mijn lijf het eindelijk doorheeft. Jij veel plezier bij het wokken!!

@jacehenk beterschap nog met je man!

@helise! heeerlijk bonbons.. gewoon na de verhuizing flink er tegen aan meid!

@eylem wat fijn dat je meisje psz zo leuk vind.
    vanochtend met het brengen van de oudste naar school hoorde we ook een kind gillen! echt ze was niet blij dat ze achtergelaten werd op de psz... maar ik heb dat gegil ook elke keer als ik de middelste achterlaat.... .........
    Omdat de jongste dan mee naar huis moet :D:D:D (die mag eind mei beginnen dus.. scheelt weer nog even volhouden ahhahaha)

nou hier wel goed gegaan vandaag geloof ik?

O: groentesap
    T: snee speltbrood met pindakaas.
    L: 2snee speltbrood met pasta en 1 halfje pindakaas (jongste liet m liggen:D hahaha)
    T: 1 speculoosje!!! yeaaah! zo trots dat ik het bij 1 heb gelaten.
    A: 1,5 slavink, rode kool, 2 aardappels, jus en een schep appelmoes.

volgens mij niet slecht tot zover! :D hahahah nu hopen dat ik blijf zakken vind het erg spannend.

13. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

Aug 8, 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    zo heb heel ff tijd want de jongste draak wil weer eens niet slapen.. ach is nog maar een jaar het geval dat hij dat niet wil..

@eylem: balen zeg dat het je toch niet lukte om er niet aan toe te geven..

@helise: oo jij ook al snoepdrang.. hopelijk valt het idd mee met de schade nu..

@cherie: wow wat goed zeg.. en nu volhouden he!!

@snoopy: hoe was je balans dag?? heb je het vol kunnen houden?

@agnes: das zeker een drukke dag voor je, dan ben je toch wel gebroken als je in je bed ligt haha

@mamavanjuul: veel plezier vanavond.. en wow nog maar 4 kilo eraf, goed zeg.. hier helaas nog iets meer.
    manlief heeft waarschijnlijk gewoon "het virus waar half nederland last van heeft" dus reactie huisarts: gewoon uitzieken....
    niet leuk maar is niet anders.

hier een beetje op aan het raken, merk dat de slapeloze nachten me echt opbreken...
    de kleine ligt nu alweer een paar weken elke nacht bij ons, en gaat dan vanaf een uur of 4 liggen draaien en steeds huilen als hij zn duim kwijt is dus echt drama..

het ging ff goed en dan na een paar dagen is het ineens dan weer een puinzooi..
    ga hem nu overdag maar 1 dutje van 2 uur max meer laten doen, hopelijk word hij dan zo moe tegen 19.00 dat hij eindelijk eens wil gaan slapen op de tijd dat hij hoort te gaan slapen.

heb ik met jeffrey echt nooit gehad dit, die was/is echt een enorme slaapkop net als ik hahaha..

ga nu lekker gtst kijken tot maandag weer want het weekend is vanaf nu verboden terrein hier he hahahahaha

14. moi89

moi89 Bekend lid

Oct 14, 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas een wat mindere dag vandaag. Opzich valt het wel mee maar ik baal er van. Morgen gelukkig weer een dag! Dan kom ik ook weer reageren op iedereen, duik zo mijn bed in.

15. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Nou, het wokken was heerlijk!
    Maar een klein portie chinese Bami gehad en een beetje vlees.
    Voor de rest veel groente en vis, heerlijk!

Gisteravond lekker thuis aan het borrelen geweest, dus een lekker calorie vol weekend.

Moet er nu wel weer tegen aan, want de weegschaal was niet heel vriendelijk vanmorgen. Ik denk dat het weer vocht is, want heel veel water drink ik nooit thuis, dus vandaag maar weer wat flesjes vullen.

Hoe is het verder met de dames?

16. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Morning ladies,

Alles goed?
    Hier gaat het goed, dochter is gelukkig steeds meer de oude, alleen af en toe nog een beetje hangerig. We zijn gisteren naar de carnavalsoptocht wezen kijken in de stad, ze vond het maar vreemd allemaal haha!
    Verder gisteren weegdag: 77,7. 100 gram minder als die week ervoor, MAAR wel met een andere (de nieuwe) weegschaal, dus gelijk even gebruik gemaakt hiervan en een lekker patatje gegeten!
    Nu weer vol goede moed de nieuwe week in!
    Gisteren ook mooie hardloopschoenen gekocht van m'n verjaardagsgeld. Ze deden een loopanalyse, moest ik in een volle winkel op mijn blote voeten gaan hardlopen whaha echt wat voor mij! Maar m'n enkels zakken dus een beetje in met hardlopen waardoor ik last van mn enkels en knieen kreeg! Nu de juiste schoenen daarvoor dus het moet nu beter gaan :)

17. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Helise: Altijd fijn een complimentje!! Hier merk ik het ook vooral aan m'n bovenbenen, buik en billen. En mn onderkin wordt iets minder YEAH! Fijn dat het einde in zicht is met je huis! Ben je inmiddels al over?

Cherie: vervelend zeg zo'n dag! Hopelijk gaat het nu beter met je!!
    Wat super fijn dat je eindelijk wat bent afgevallen nadat je er al zolang je best voor doet! Het is je gegund en ik hoop dat je lijf nu doorheeft wat de bedoeling is!!v

Eylem: Spannend hoor, hoe is het vrijdag op de psz gegaan? De tip van de M&M's ga ik zeker onthouden!

Agnes: Hoe was je drukke werkavond? Viel het erg tegen?

Jacenhenk: gelukkig heeft je man geen longonsteking. Gaat het inmiddels wat beter met hem?

Moi: en gisteren een betere dag gehad?

Mamavanjuul: Klinkt heerlijk het wokken.

Snoopy: Hoe gaat het?

Iedereen die ik vergeten ben: Sorry! Alles goed met jullie?

18. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Vanmiddag gaat er trouwens een flink stuk van m'n haar af en ik krijg een pony, helemaal leuk en spannend! Ik heb het al een behoorlijke tijd over een "Daphne Dekkers" kapsel (schouderlengte, stijl, in laagjes, met pony) en ga het nu gewoon eens doen ;) Als het niet leuk is groeit het vanzelf weer aan :p

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Mijn menu voor vandaag:

O:
    Yoghurt met flakes

L:
    1 croissants
    2 knackerbrood
    jam zonder suiker
    1 plakje kaas
    1 ei
    sinaasappelsap

D:
    Stamppot boerenkool met een klein stukje worst

Kom ik op 1016 kca.
    Tussendoor probeer ik fruit te eten en veel water.

20. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Goed bezig meiden, mooie menus zie ik voorbij komen!

Jacenhenk, beterschap met je man. Balen die gebroken nachten, bah.

Cherie, en nog steeds lief je weegschaal?

Peace, fijn dat je dochter weer opgeknapt is! Haha hardlopen in de winkel :p nou ja, heb je iig goede schoenen nu! Hoe is je kapsel geworden? Nog niet over, had waarschijnlijk dit weekend gebeurd maar moest naar de andere kant van nederland want mn oma heeft een herseninfarct gehad en daar blijf ik komende dagen nog.

Eten nog steeds drama hier, zucht. Leg me er maar even bij neer en straks maar weer oppakken alles het weer rustig is.

Share This Page