He meiden sorry een paar daagjes alweer niet geweest. Weekend is hier altijd drama haha....Als man en kinderen thuis zijn, dan hou ik me nooit aan me menu, zo irri haha.....Maar goed morgen maar weer even wegen, denk dat ik nog steeds zwaarder ben dan dat ik wil, maar goed deze week gaan we weer knallen, want ik heb nog wel even te gaan. En ik wil dat er wel af allemaal......Heb zin in de lente en zomer, wil er nu ook weleens leuk bij lopen, en lekker shoppen hihi.... Fijne avond meiden, kom morgen weer even wat langer reageren!
Ik moet nog een beetje wennen aan mijn nieuwe kapsel, maar ben erg tevreden!! Ach, wat vervelend zeg van je oma. Hoe gaat het nu met haar? Groot gelijk dat je je er even bij neerlegt, als je straks lekker gesetteld bent in je huisje kun je denk makkelijker de draad oppakken!
Goedemorgen dame's, Was bang na een weekend hier niet geweest te zijn dat ik weer heel veel bij moest lezen maar dat valt gelukkig mee Hier een heel druk maar leuk weekend gehad. Vrijdag begon het al,en ik was s'avonds echt kapot. Na 2 glaasjes wijn was ik zo vertrokken hihi. Gisteren zijn we na z'n indoor speelplek gegaan,en daar hebben wij ook lekker gek gedaan. Met gevolg overal spierpijn nu Vannochtend gewogen en valt me niet tegen. 800 gram afgevallen,zit nu op 71,3 kilo. Nog 1,3 kilo en de zwangerschaps kilo's zijn eraf. Beging nu ook steeds meer complimentjes te krijgen,altijd leuk Deze week zal qua sporten niet veel worden,moet weer ongi worden. Snoopy: Hoe gaat het nu met je,heb je je eigen toch nog een beetje in de hand kunne houden? Mamavanjuul: Ik werk in een ziekenhuis en maak daar ok's schoon. Lekker weekendje heb je gehad. Is af en toe ook fijn om eens wat meer calorieen te nemen. Cherie: Maakt niks uit dat je het niet snapt. Het enige dat telt is dat er weer een kilo bij je af is Helise: waren de bonbons wel lekker Sterkte met je oma,hopelijk gaat het weer wat beter met haar. Jacenhenk: Hoe is het weekend gegaan,heeft jullie kleintje nu wel weer een beetje doorgeslapen? Peace: Haha ik zie het al voor me,hardlopen in de winkel. Maar wel fijn dat je dan iig de juiste schoenen hebt. Heb je er al mee gerend? Fijn dat je dochtertje al weer beetje bij beetje steeds beter voelt. Snap dat je helemaal gebroken bent.
Goedemorgen dames. Hier gaat het helemaal niet lekker, wil vandaag de draad weer oppakken. Ga morgen niet wegen..... eerst maar even alles op orde krijgen. Zit totaal niet lekker in mijn vel, letterlijk, want heb een huidinfectie die maar niet weggaat en voel me er erg rot door inmiddels. Nu helpt snoepen niet om me beter te voelen, maar ja, emo eten hè.... zucht
Hey ladies, Ik meld me ook weer . Hier was het ook drama met een hoofdletter maar ik zie gelukkig dat ik niet de enige ben. Vanochtend voor het ontbijt zonder kleren gewogen en ja een kilo aangekomen, eigen schuld :x . Nu weer helemaal gemotiveerd om verder te gaan. Ik weiger om op te geven! Snoopy, wat vervelend dat je een infectie hebt, al bij de dokter geweest? Herken ook helemaal wat je zegt, hoe meer je gaat eten, hoe slechter je je voelt, en toch kan je er niet mee stoppen! Echt zo stom, als je erover nadenkt! Agnes, wat leuk dat mensen het zien! Goed hoor! Ik kwam er gisteren achter dat ik ook bijna weer hetzelfde weeg als toen ik zwanger werd van de jongste dus motivatie om daar nu onder te komen deze week! Helise, kan me voorstellen dat het nu heel lastig is regelmatig te eten. Ben je al een beetje gesetteld? Peace, altijd spannend, een nieuw kapsel! Mamavanjuul, jij gaat prima zoals altijd volgens mij Hier vandaag: O 2 crackers met pindakaas light T sinaasappel L 2 boterhammen met beleg onbekend (eet bij mijn moeder) T appel A miehoen met roerbakgroenten en kip en 1 eetlepel ketjap T koek/chocoladereepje (ontdekt bij de Aldi, erg lekker en 100 kcal ) met thee en dan vanavond meteen even sporten want daar was ik gisteravond te lui voor :x:x:x
goedemorgen dames @peace: lijkt me leuk zo'n kapsel. hier altijd kort haar lang staat niet.. @helise: sterkte meis. is een onzekere tijd dan voor haar. is ze er wel goed uitgekomen?? en logisch dat je je er nu ff bij neerlegt. @mamavanjuul: lekker menu.. @troelala: balen dat het weer niet lekker ging.. zet hem op meis. je kan het. @snoopy: krijg je er wel iets voor dan?? lijkt me dat je er idd rot door gat voelen als dat zo lang blijft duren.. @agnes: WOW bijna op je oude gewicht dus... super zeg.. wou dat ik dat al kon zeggen hahaha @eylem: **** zeg dat je zelfs een kilo aan bent gekomen.. dat is natuurlijk niet wat je wilt zien op je weegdag.. maar vol goede moed weer opnieuw beginnen... je kan het hier: weer een heerlijk (not) weekend gehad... de kleine is nu ook ziek, dus die heeft vannacht heel de nacht liggen woelen en huilen zal ik het maar noemen.. was niet echt huilen meer mopperen ofzo.. maar logisch als je 40 gr. koorts heb. manlief is wel weer gaan werken, maar nog steeds niet de oude dus hopelijk hebben ik en jeffrey genoeg weerstand om niet ziek te worden. verder gister wel lekker gesport. ga me voornemen om 5 dagen per week minstens een uur op de crosstrainer te gaan bij de sportschool. ben gister geweest dus ga nu ook weer en dan dinsdag nog . woensdag en donderdag kan ik niet en dan vrijdag, zaterdag en zondag weer.. verder helaas geen kilo's er af, maar heb net mn cm.ers gemeten en ben dit kwijt arm:3cm been : 4 cm bh bandje hoogte :3cm buik: 2 cm was vergeten mn billen te meten de 1ste keer dus nu ook gelijk gemeten. dus dat maakt het wel goed dat ik niet ben afgevallen en heb gister heel veel thee op (2 liter) dus misschien hou ik nu ook wel wat vocht vast, dus morgen ochtend ook nog ff wegen nou ga nu naar sport school.. xxxx en fijne dag hier sneeuwt het weer dus misschien morgen op slee naar sportschool!!!
oja menu nog: o:1 volk beschuit met kaar cracker met jam t: peer l:volk boterham 20+kaas en komkommer t: ontbijtkoek met boter a: 125 gr aardappels, 200 gram broccoli, 75 gr rundergehaktbal lepel jus t: schaaltje aardbeien yoghurt. maar denk dat ik die yoghurt eraf haal want wil echt voor mn verjaardag onder die 80 zitten.. en moet er nu toch nog 7 kilo af krijgen in 7 weken!!!
Na mijn zwangerschap doe ik mee! Wil ook graag mijn overige kilotjes er af, maar wil eerst beginnen met beweging, 2 maal in de week 's avonds naar de sportschool. En op mijn eten letten (snoep graag) Succes! en you go girl :-D
Goedenmorgen dames. Zie dat ik niet de enige ben waarbij het even stroef gaat. Hier vanmorgen 1,1 kilo zwaarder pfff...Had mezelf voorgenomen niet meer de 90 in te gaan, maar helaas ben er toch weer. Maar goed we gaan er nu weer flink voor, anders kom ik nooit van die kilo's af! Moet alleen wel zeggen dat ik op het moment even niet meer weet hoe ik het moet doen....Calorieen tellen kan ik zelf bepalen wat ik eet, maar......ik word er weer vrij makkelijk in merk ik. Sonja bakker die menu's pff daar heb ik niet zo zin in maar goed misschien moet ik me daar toch maar weer eens aan wagen, dan heb ik iniedergeval iets waar ik me aan vast kan houden....Ik hou vandaag mijn calorieeen iniedergeval bij....Wil rond de 1200 blijven, al zit je met sonja weer lager. Pff word gek van mezelf haha......
goed voornemen kimmuh!!!! @troelala: balen zeg.. ik heb dat ook hoor dat ik het niet kan volhouden als ik geen duidelijke richtlijnen heb. daarom doe ik ook niet aan calorieen tellen, dan krijg ik zeker te weten niet de goede voedingsstoffen binnen.. en met sonja hoef ik daar geen zorgen over te maken en zit ik altijd goed. zeker als ik 5x per week ga sporten hier: vanmorgen dus naar de sportschool geweest, in 55min. crosstrainer had ik gewoon 600 kcal eraf gewerkt!!! zoooo blij.. voel me er echt super goed door dus morgen gaan we weer voordat de optocht begint.. woensdag en donderdag kan ik niet, en dan vrijdag weer en zondag. want zaterdag is mijn rustdag.. ben benieuwd volgende week of ik dan weer wat kilo's extra kwijt ben!!
Haaii dames! We gaan hier wel even wat actiever doen hoor, want support hebben we allemaal nodig! Hier gaat het zo-zo! Ben nog zo aan het rommelen met mijn cyclus, dat mijn gewicht ook meteen gaat schommelen. En tja...dat weet ik dan weer omdat ik weer elke dag op de weegschaal sta, dom!!! Gister me keurig aan het schema gehouden, en vandaag ook wel weer. Mijn menu van vandaag: O: 2 volkorenboterhammen met sandwichspread Tomaatjes T: Appel L: Pistolet met filet american aardappelsalade jus d'orange T: 2 mandarijnen, druiven D: 120 gr spaghetti 100 gr saus + mager gehakt. kaas NU aan de thee Kom ik aan een kleine 1000 kca zonder het fruit erbij
Ik ga morgen weer inhaken dames..... voel me al wel iets beter. Ben van de week bij de dermatoloog geweest, vrijdag de uitslagen van de kweekjes, hoop er wat wijzer van te worden.
Sterkte Snoopy!! Mamavanjuul, fijn dat het zo goed ging vandaag en gisteren! Jacehenk, wow, goed gesport!! Hier ook een goede dag, gelukkig. Heel wat koekjes enzo afgeslagen *blij* . Menu is iets veranderd: O 2 crackers met pindakaas light T sinaasappel L 1 boterham met hagelslag (half belegd), 1 beschuit met 30+ kaas, 1 beschuit met muisjes T mandarijn A bord mihoen/roerbakgroenten/kip met wat ketjap, 1 handje cassave kroepoek T thee en 1 koek/chocoladeding Zit op 1180 kcal en heb net lekker 45 min gesport. Zo even douchen en misschien neem ik nog 1 Snack-a-Jack, dat kan nog wel. En dan klaar. Ben blij dat mijn man deze week overdag werkt, het gaat toch een stuk beter als hij ook thuis is, sociale controle enzo...
Oh Eylem, dat herken ik wel ja! Ik heb er, de dagen dat ik alleen thuis ben, ook meer moeite mee hoor!
Morning! Gisteren een goede dag gehad! 's Avonds nog lekker hardgelopen op mijn nieuwe schoenen, goed te doen Ik ben inmiddels bij les 13, dus gaat lekker! Agnes: Lekker druk weekend! En zeker fijn die complimentjes! Wat fijn dat je zwangerschapskilo's er bijna af zijn! Ik besef me nu dat die van mij er ook nu (pas) af zijn, is ook eigenlijk de eerste keer dat ik er iets aan doe hihi. Snoopy: vervelend zeg een huidinfectie! En nog vervelender dat je er zo rot door voelt! Hoop ook dat je vrijdag wat wijzer wordt! Heb je al iets over je baan gehoord? Eylem: Balen zeg een kilo erbij. Kop op vol goede moed weer verder nu!! Lekker gesport gisterenavond? Jacenhenk: Ach zielig, hoe gaat het nu met je jongste! Idd te hopen dat jij en je oudste niet ziek worden! Je gaat goed met je centimeters! Goed zeg zoveel sporten. Is er een opvangmogelijk voor de kinderen bij de sportschool! En, vanmorgen nog gewogen? Kimmuh: Gezellig! Succes met de laatste loodjes en bevalling!! Troelala: oohnee 1,1 erbij balen zeg! Ik zou denk gewoon Sonja gaan doen, dan heb je echt een houvast. (wel het enige "dieet" waar ik tot nu toe ervaring mee heb) Mamavanjuul: Precies die support hebben we wel nodig!
Menu vandaag: O: schaaltje franse kwark met 2 eetlepels cruesli T: peer L: volkoren boterham met 20+ smeerkaas en komkommerplakjes, krentenbol met halvarine T: tarwe volkoren koekje A: 125 gr gebakken aardappels, 200 gr wortelen, 100 gram viscuisine T: sinaasappel
Goedemorgen *gaap* man, wat een dramanacht. Oudste werd om 2.45 wakker en weigerde nog te gaan slapen, heeft ook echt niet meer geslapen!! pffff. Tot 6 uur bezig geweest maar slapen ho maar. Echt geen idee waar dat op sloeg. Ben echt gebroken nu. Hopelijk gaat ze zometeen even slapen als de jongste naar bed gaat zodat ik zelf ook even kan liggen... Vanochtend wel afval-technisch goed nieuws de kilo die ik gister was aangekomen is er bijna weer af, vraag me niet hoe, maar ik zit weer op mijn gewicht van een paar weken terug (83). Kijken of ik er deze week onder kan komen. Peace, ja lekker gesport gisteravond . Gaat best snel met hardlopen of niet bij jou? Nou, menu voor vandaag: O 3 crackers met filet americain T sinaasappel L tosti met 30+ kaas en rookvlees T appeltje A sperziebonenstoofpotje met bulgur rijst T thee en een koekje met chocola Kom rond de 1100 uit doordat het avondeten weinig kcal heeft. Even kijken wanneer ik wat extra's neem, of bij de lunch of vanavond.
Goedenmorgen Nou vanmorgen had ik 3 zieke zeehondjes, dus het is hier nu echt een ziekenboeg. 1 met voorhoofdsholteontsteking, 2 met hele hoge koorts en hoesten. Me man begint ook al te blaffen, hoop dat het mij bespaard blijft, ben net in december 2 weken ziek geweest, heb er nu geen zin in haha..... Ik denk dat ik het boek van sonja er maar weer bij pak. Eerder 20 kilo en 9 kilo mee afgevallen, dus dat moet nu gewoon ook weer lukken! fijne dag meiden!! Denk niet dat ik er vandaag vaak zal zijn met de ziekenboeg hiero...
Eylem: Dat is zeker een dramanacht! vervelend zeg! Hopelijk kan je vanmiddag wat uurtjes meepakken om bij te slapen! Wow bijna weer op 83, dan lijkt de "schade" toch enorm mee te vallen! Zet hem op! Ja, het hardlopen gaat echt lekker, 3 x in de week!