-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    jeej vandaag gewogen en de weegschaal stond op 85.2
    weer afgevallen dus :)

en ik heb een nieuwe laptop dus zal er vanaf nu wat vaker zijn :)

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Eylem / Start ~ 89 / Streef ~ 70 /afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83

Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60/afgevallen ~ 5.9/huidig ~ 72.2

Troelala / Start ~ 99.7 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 10.1/huidig ~89.6

jacenhenk / Start ~ 98 / streef ~ 68/afgevallen ~ 11.3/huidig ~ 86.7

mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ -3 /huidig ~ 61.3

citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 6.8 / huidig ~ 85.2

porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ?

Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 /afgevallen ~ 3,5/huidig ~ 67,9

Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 5,4/huidig ~ 77,8

Snoopy1979 / Start ~ 88,7 / streef ~ 67/afgevallen ~ 5,5/huidig ~ 83,2

Helise / Start ~ 92.5 / streef ~ 75/afgevallen ~ 5.3/huidig ~ 87.2

Spiffy / Start ~ 62.2 / streef ~ 56 /afgevallen ~ 1.6/huidig ~ 60.6

Mamavanjuul / Start ~ 76,7 / streef ~ 68 /afgevallen ~ 5,3/huidig ~ 71,4

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zo, hier het vocht kilootje er weer af en weer 400 gr.
    En dat met wokken en een calorie vol weekend.
    Toch best knap van mezelf.
    Ga nu echt richting de 70 kilo, heel fijn!

Ik merk ook dat ik hier wat minder kom, maar dat heeft echt te maken met drukte. Nu ben ik even alleen thuis, maar straks komt iedereen weer binnen vallen.

Iedereen een dikke knuffel!

Helise en Snoopy: kom om meiden!
    Jullie kunnen het! Lees anders je begin berichten even terug, missschien helpt dat weer wat om de motivatie te vinden!

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier gaat het goed! Voel me nog niet helemaal happy, maar met eten gaat het goed. Vandaag op tijd naar bed en wil morgen dan weer gaan sporten en van het weekend hardlopen. Morgen belafspraak met de dermatoloog, ben benieuwd. De meeste plekjes zijn weggegaan, alleen nog 1/2 hardnekkige plekjes en weer 2 nieuwe plekken opeens erbij... zucht... Het zijn een soort puistjes, sommigen worden ook erg groot, heel vervelend... als het meezit ben ik van de zomer op gewicht, maar zit ik nog met littekens... hoop dus echt dat er iets aan gedaan kan worden. Dan maar even een flinke antibioticakuur of ontstekingsremmers, als het dan maar weg blijft... Maar goed, jullie kunnen je misschien wel voorstellen dat ik daardoor niet zo lekker in m'n vel zit. Verder zit het weer niet mee en de situatie op mijn werk ook niet (gesprekken zijn van 25 februari t/m 4 maart).

Ik hoop morgen wat meer puf te hebben om op iedereen te reageren!

5. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    goedemorgen iedereen

@agnes: nu je kleine man weer. dat is altijd zo zielig..
    en wat goed zeg nu al je zwangerschapskilo's eraf.. pfff moet er nog steeds 16.7 (gerekend vanaf afgelopen weegmoment)

@citroen: wow wat ben jij ook lekker bezig zeg. en fijn een nieuwe laptop. hier is hij ook aan vervanging toe. maar ff geen laptop centjes over.

@mamavanjuul: zeker knap dat je toch nog afgevallen bent..
    en ik herken het hoor van de drukte en daardoor minder tijd hebben voor dit soort dingen..

@snoopy: wat voor gesprekken zijn dat dan op je werk?? sorry mogelijk dat je het al uitgelegd heb maar dat heb ik dan gemist..
    en fijn dat het weer iets beter gaat kwa eten..

hopelijk komt er niet iets heel ergs geks uit de uitslagen.. en is het gewoon iets wat simpel weg te nemen is met een zalfje ofzo..
    succes ik zal voor je duimen.

hier: pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff....

zegt dat genoeg?? hahaha.. vannacht heb ik toch wel 3 uurtjes mogen slapen.
    hier de kleine man nog steeds niet fit, geen koorts meer, maar hij hoest de longen uit zn lijf en geeft steeds over daardoor. dus stond vannacht met hem onder de douche en daarna wilde hij niet meer slapen. zelfs niet bij mij in bed. dus uiteindelijk weer een fles gegeven die er gelukkig (op een klein beetje na) wel in bleef zitten. en uiteindelijk is hij rond 6.15-6.30 in slaap gevallen maar om 6.50 kwam de volgende alweer dus ja redelijk gebroken nu

wilde gaan zwemmen met de jongens, maar kwam erachter dat ik zo een afspraak bij het uwv heb staan, gelukkig had ik al wel de oppas geregeld hahaha

dan vanmiddag nog even dweilen, de rest had ik gister nog gedaan, maar gelukkig het dweilen niet, want met het overgeven van maikel zit weer heel de vloer eronder dus heb ik geen dubbel werk vandaag haha

6. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    menu:

o: schaaltje melk met special flakes (heb pap genomen want drink geen melk)

t: sinaasappel

l:2 volk boterhammen met filet american 1 glas yoghurt drink

t: sinaasappel (volgens mij moeten ze op hahha)

a: 225 gr spagetti , rauwkost

t: 2 rolletjes kipfilet met augurk , 1 glas rode wijn, maar drink geen alcohol dus zal gewoon glas fris zijn.

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Oh nee...hier ook een ziek meisje!
    Vannacht 2x bij haar geweest omdat ze zo'n buikpijn had Ze is ook flink aan de diarree, dus maar lekker thuis gehouden. Ze ligt nu op de bank.

Gister even een slecht dagje!
    Mijn opa was jarig, alweer 80 jaar! Dus eerst mijn man met de kindjes er geweest, die nam patat mee naar huis, en daarna ik bij mijn opa langs.
    En nog een stukje taart gehad.
    Ach ja, rest van de avond aan de thee en roosvice gezeten en radijsjes en wortel :D
    Altijd handig als je tantes eeuwig en altijd aan het lijnen zijn :D

Maar goed, menu voor vandaag is nog niet bekend...zal het even over na denken ;)

@Jackenhenk: Lekkere nacht dus :)

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ga nu even fietsen tijdens goede tijden :). Vandaag weer een goed dagje gehad. Wel redelijk wat kcal (1500 denk ik), maar me goed kunnen beheersen en toch van wat lekkers kunnen genieten. Morgen of zondag weer hardlopen en Eva dan op de fiets.

Uitslag was een hardnekkige stafylokok. Naar aanleiding van de kweekjes moet ik nu behalve de plekjes ook mijn bilspleet :)->) en in mijn neus gaan smeren, daar zitten de haarden zeg maar. Na een maandje weer kweekjes... Ben er dus nog niet vanaf!
    Jacenhenk, gesprekken zijn sollicitatiegesprekken ivm reorganisate, we moeten solliciteren naar onze eigen baan zeg maar. Vandaag officieel overgenomen door het nieuwe bedrijf, ben benieuwd wat het ons gaat brengen. Als ik er over 4 weken nog wel werk, dat is de vraag...

9. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nog nooit van gehoord Snoopy... Wat is het precies?

Hier ook weer een goede dag. Vanavond weer even gesport, heerlijk!

En vandaag goed nieuws over mijn vader!
    Hij heeft een langzaam groeiende tumor, die niet uitgezaaid is!
    Dus hij kan en zal geopereerd worden over 2 weken!

10. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Hoi meiden!

Even een snelle reactie van mij!

Snoopy: wat goed dat je de draad weer oppakt! Klinkt erg vervelend zeg! Hopelijk helpt het smeren! Hoop ook dat je gauw duidelijk krijgt over je werk!

mamavanjuul: Dat is goed nieuws zeg, wat fijn! Ben blij voor je/jullie!

Verder alles goed hier. Errug drukke week achter de rug, dus ga zo lekker op tijd mn bedje in!

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mamavanjuul, wat een goed nieuws!!! Wel spannend toch over 2 weken, krijgt hij nog bestraling of chemo ofzo?
    De stafylokok is een bacterie, die iedereen op z'n huid heeft, maar bij mij geeft ie dus problemen, m'n haarzakjes gaan ontsteken erdoor en doordat ik 'm dus in m'n neus en bilspleet 'draag' gaat ie niet helemaal weg. Ik weet niet of je impetigo (krentenbaard) kent? Dat hebben wij dus allemaal gehad, maar ik denk dat het bij mij nooit helemaal weg is gegaan (heb het veel in mijn neus gehad) en dat het nu weer opspeelt. Heb nu gelukkig maar 4 plekjes en aardig onder controle. Hoop er echt over 4 weken wel vanaf te zijn...
    Beterschap met je meisje! Veel zieke kindjes in dit topic (geweest) zeg! Hoop dat het die van mij bespaard blijft, ze zijn gelukkig haast nooit ziek. Lisa snottert wel flink nu, maar heeft er weinig last van. Eva klaagde over buikpijn, maar had een feestje vanmiddag en ik vermoed dat ze teveel gesnoept heeft, krijg ze altijd buikpijn van. Nog gefeliciteerd met je opa! Af en toe wat lekkers moet kunnen (als je niet telkens dooslaat net als ik :)) en gelukkig vandaag een goede dag!

Peace, weltrusten!

Jackenhenk, jij ook beterschap, met je ventje! En weltrusten ;)

Hm hier 1750 kcal op vandaag, wel een kwartier extra gefietst (het ging eigenlijk best lekker, zonde om dan na een half uur te stoppen). Morgen maar even ietsje minder eten. Ga weer lekker zelf wokken, alleen hadden ze geen bio kip bij de C1000, heb nu vegetarische stukjes, ben benieuwd of het wat is! Vandaag wel kebab met bio kip op (zakje van knorr geloof ik), 1 broodje op, was erg lekker!

Zo, nog even zitten, was ophangen, douchen en op tijd naar bed!

12. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Eylem / Start ~ 89 / Streef ~ 70 /afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83

Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60/afgevallen ~ 5.9/huidig ~ 72.2

Troelala / Start ~ 99.7 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 10.1/huidig ~89.6

jacenhenk / Start ~ 98 / streef ~ 68/afgevallen ~ 11.3/huidig ~ 86.7

mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ -3 /huidig ~ 61.3

citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 6.8 / huidig ~ 85.2

porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ?

Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 /afgevallen ~ 3,5/huidig ~ 67,9

Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 6,1/huidig ~ 77,1

Snoopy1979 / Start ~ 88,7 / streef ~ 67/afgevallen ~ 5,5/huidig ~ 83,2

Helise / Start ~ 92.5 / streef ~ 75/afgevallen ~ 5.3/huidig ~ 87.2

Spiffy / Start ~ 62.2 / streef ~ 56 /afgevallen ~ 1.6/huidig ~ 60.6

Mamavanjuul / Start ~ 76,7 / streef ~ 68 /afgevallen ~ 5,3/huidig ~ 71,4

13. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Goedmorgen allemaal.

Even snel een berichtje van deze kant, met een druk weekendje en een nog steeds iet wat zieke kleintje niet veel tijd.
    Het afvallen hier gaat echt lekker.
    Vanochtend toch weer stiekem op de weegschaal (ja kan het niet laten :p)
    En woehoe ben nu in totaal 8 kilo kwijt,zit nu op 70 kilo.
    Dus eind februari kan ik eindelijk de 70 gedag zeggen hihi.
    En als klapper op de vuurpijl ga ik mezelf dit weekend goed verwennen.
    Straks eerst lekker na de kapper (alleen puntjes en mischien een kleurtje) en morgen lekker shoppen bij de primark in essen.
    Alles begingt nu toch echt te ruim te zitten,en ik wil niet teveel geld uit geven omdat ik nog 10 kilo kwijt wil.

Sorry allemaal voor deze ego berichtje maar beloof jullie snel weer op jullie allemaal te reageren.

14. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Straks lekker uit eten met vriendinnen en daarna naar de bios :)
    Hopelijk kan ik de verleiding van stokbrood kruidenboter een beetje weerstaan ;)

15. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ben ik ook weer eens. Vorige week was me vriend jarig en heb tot aan gisteren echt een dip gehad heb me vandaag herpakt en tot nu toe gaat het goed vanaag ga me deze week ook ff niet wegen.

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier gaat het weer goed vandaag, lekker in het bos gewandeld en daarna op de fiets in mijn eentje wat boodschapjes gedaan, dus heb mijn beweging weer gehad en het was echt lekker weer! Wil dan morgen gaan hardlopen met Eva.

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Peoh...gister na een week of 3 weer aan het pumpen geweest en dat voel ik! Mijn benen en mijn borstspieren, jeetje zeg!

Hier vandaag wel een redelijke dag. Tja, het is weer weekend, dus het is weer wat meer.

Morgen met de kids naar Monkey Town, even lekker uitleven.

18. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ga morgen met de kinderen naar de Ikea :), maak ik ze helemaal blij mee. Bij de uitgang een ijsje. Hebben de kinderen weer de dag van hun leven ;)

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier ook wat meer gesnoept maar wel beheerst, voel me goed gelukkig en doe morgen rustig aan. Neem zelf geen ijsje, maar van beide kinderen af en toe een likje :)

20. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Hoi meiden

Sorry sorry sorry ik verwaarloos jullie helemaal. Maar de kids zijn hier de hele week ziek geweest, en me man eind van de week ook nog eens. Dus heb hier lekker zustertje lopen spelen! De kinderen hebben nu een week vakantie, hoop dat ik dan weer een beetje de rust vind om af te vallen, want de kilo's moeten er niet weer aan he haha....En er moet natuurlijk nog heeeeeel veel af....Heb de gezonde dingen al binnen allemaal voor sonja bakker. Dus vanmorgen flink aan de sonja bakker, hopen dat ik daar weer wat kilo's mee kwijt raak!

Blij om te lezen dat het bij jullie allemaal goed gaat. Mooi zo volhouden dames, jullie gaan lekker slank de zomer in!!

Deel Deze Pagina