-10 kilo in 2013

Discussion in 'Algemene clubs' started by mamavanjuul, Dec 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Net lekker hardgelopen, 400 kcal verbrand :). Heb bij de Ikea wel een ijsje op, maar het kon qua kcal en ik had er echt zin in en echt van genoten. Nu even eten gaan maken.

2. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Pff...nou hier weer een lekkr calorievol weekend!
    Door visite ed is het eten er helemaal bij in geschoten...dus de kinderen nu aan tafel met een tosti en ik heb helemaal geen trek ofzo.

Morgen er maar weer tegen aan....Kan je toch na gaan wat ritme met je doet!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Ja erg hè weekend, ik moet het dan ook erg goed in de gaten houden. Is vandaag gelukkig gelukt, het gezondere dagen gehad, maar zit aan de 1400 kcal nu. En dat moet ik nu dus zo houden ;). Morgen zijn de 2 jarigen van vorige week weer op het werk, even kijken wat ze meenemen en waar ik zin in heb, neem dan misschien 1 ding (of niets). En dan houd ik er de rest van de dag rekening mee.

Ga nu obese kijken, gaat nu over iemand die ook een emotie eter is, misschien steek ik er nog wat van op....

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Oh ik heb me helemaal laten gaan vandaag..oeps!
    Net een hele bak popcorn op! Ik vind dat zoooo lekker he!
    Zei al tegen mijn man dat ik er spijt van ga krijgen....

5. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    hier een zieke.. van de week is het fout gegaan...:( probeer de draad weer op te pakken.. maar nu ziek bah!

6. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Beterschap Cherie!

Meiden ik spring hier weer in. Alweer.. Sorry! Vanaf nu hoop ik jullie echt niet meer te verwaarlozen.

De kleine man en ik zijn vandaag verhuist naar ons nieuwe stekkie! :D Dus nu ik niet elke keer meer hoef te klussen moet het meekletsen weer te doen zijn ;)

Vanaf morgen ga ik het lijnen ook weer echt oppakken, het moet! Is echt niet best zoals het de laatste weken is gegaan. Hopelijk lukt het..

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Zo meiden, het is weer maandag, nieuwe start van een nieuwe week!

Afgelopen weekend ontzettend fout bezig geweest, dus nu er weer tegen aan om op het zelfde gewicht te eindigen als vorige week en dan de week er na er weer tegen aan om nou eens richting de 70 kg te komen.
    Moet verdikkie nog 3,5 kilo tot mijn streef en die zijn zwaaaaaar!!!!

De kinderen hebben vakantie en zijn nu al naar opa en oma, aangezien ik moet werken vandaag. Na vandaag heb ik ook de hele week vrij, heerlijk!

Menu voor vandaag:

O:
    2 volkoren boterhammen met sandwichspread

T:
    appel en sinaasappel

L:
    2 volkoren crackers met filet american
    sinaasappelsap

T:
    wortelen en misschien een meergranenkoekje

D:
    Hachee

Dan kom ik op 919 kca...dus misschien neem ik dat koekje wel.
    Maar dus echt een balans dag-week ;)

8. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier nog steeds een zieke zoontje,dus even een kort berichtje van mij.
    Gisteren toch maar niet wezen shoppen,mischien zaterdag.
    Weegschaal was vannochtend wel weer lief.
    1,3 kilo afgevallen deze week.
    Zit nu op 70 kilo.
    Hopelijk kan ik snel weer uitgebreid reageren hier.

9. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Eylem / Start ~ 89 / Streef ~ 70 /afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83

Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60/afgevallen ~ 8.1/huidig ~ 70
    Troelala / Start ~ 99.7 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 10.1/huidig ~89.6

jacenhenk / Start ~ 98 / streef ~ 68/afgevallen ~ 11.3/huidig ~ 86.7

mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ -3 /huidig ~ 61.3

citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 6.8 / huidig ~ 85.2

porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ?

Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 /afgevallen ~ 3,5/huidig ~ 67,9

Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 6,1/huidig ~ 77,1

Snoopy1979 / Start ~ 88,7 / streef ~ 67/afgevallen ~ 5,5/huidig ~ 83,2

Helise / Start ~ 92.5 / streef ~ 75/afgevallen ~ 5.3/huidig ~ 87.2

Spiffy / Start ~ 62.2 / streef ~ 56 /afgevallen ~ 1.6/huidig ~ 60.6

Mamavanjuul / Start ~ 76,7 / streef ~ 68 /afgevallen ~ 5,3/huidig ~ 71,4

10. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Goedenmorgen meiden

Zo ik heb het boek van sonja er maar bijgepakt. Hopen dat het zijn werk zal doen. Vraag me alleen even af welk gewicht ik zal aanhouden? Heb vanmorgen om 6uur op de weegschaal gestaan met pyama woog ik 91,2 en om 9uur stond ik op de weegschaal met een gewicht van 90,5 met alleen me pyama shirt aan.....Wat zouden jullie doen??

11. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    He dames!

Hier alles goed! In de weekenden ben ik wat minder streng voor mezelf, dan houd ik het wat makkelijker vol!
    Het hardlopen gaat echt super, ik ben echt verbaasd hoe snel mn conditie wordt opgebouwd!

@Snoopy: Fijn dat je weer zo lekker bezig bent! En heerlijk hardgelopen. Een ijsje moet dan zeker kunnen :) Heb je nog gewogen?

@Mamavanjuul: Wow nog 3,5 kg tot je streefgewicht. Idd de laatste loodjes wegen het zwaarst! Kom op, je kan het!! Heerlijk lekker vakantie! Nog leuke plannen?

@Cherie: Vervelend zeg, net nu het juist zo goed ging! Beterschap!!

@Helise: Wat fijn dat je eigen stekkie nu klaar is! Hopelijk geeft het een hoop rust!

@Agnes: Wow, je gaat goed! Beterschap met je zoontje!

@Troelala: Ik zou ertussen gaan zitten en 90,8 doen. Succes met Sonja!

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    @peace: wat fijn dat je conditie zo snel op peil is zeg! Soms twijfel ik ook wel eens of ik zal gaan lopen, maar het lijkt me echt niks aan...

@Troelala: Daarom is het dus beter om 1x in de week te wegen, hahaha!
    Ik doe het 's ochtens als ik wakker ben en geplast hebt, in mijn nakie ;)

@Agnes: jij gaat echt goed zeg! Ben wel jaloers hoor!
    Wel weer even de menu's posten he, ben heel benieuwd wat je zo al eet! Jij doet kca tellen toch? Mag ik vragen wat je BMI nu is?

Zag trouwens gister bij Obese, dat ze dus echt de tip gaven om meerdere momenten in te bouwen om te eten, dus zo om de 2 uren.
    Dat ga ik er ook echt eens inhouden.

Ben ziekjes naar huis gegaan, mijn maag! Niet normaal!
    Heb m'n werk al 30 min op de wc gezeten en net weer! Nou, dan zit ik liever thuis zeg! Zweet breekt me alle kanten op!

13. Peace

Peace Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,553
    245
    63
    Mamavanjuul: vervelend zeg, beterschap!! Hopelijk voel je je snel beter in je vakantie!

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Grrrr had een heel stuk getypt, verkeerde knop en weg.... Opnieuw dus!

Mamavanjuul, oei, popcorn is ook zó lekker! Beterschap! Zo gaan balansen wel heel makkelijk :(. Hopelijk ben je als je vrij bent weer beter (zo niet, wel ziekmelden op het werk, anders ben je je vakantiedagen kwijt...). Succes met eten komende week, toch lastig als je vrij hebt en het vakantie is.
    Ik vind hardlopen ook niet altijd even leuk, ben blij dat ik 1 keer per week met Eva ga. Kan jouw oudste niet op de fiets dat jij mee rent?
    De tip van meerdere keren eten had ik ook gekregen bij de cursus van de thuiszorg. Minimaal 1,5 uur en maximaal 3 uur ertussen laat. Ik vind het wel lastig dat als ik eet, ik vaak juist weer meer wil gaan eten. Zal ook wel liggen aan wat ik dan op dat moment heb gegeten (ze zeggen dat er in chips iets zit bv. waardoor je ervan wil blijven eten).

Cherie, succes met de draad oppakken en beterschap met de zieke! Eva had vandaag buikpijn en diarree, hopelijk blijft het daar bij.

Helise, super, je huisje klaar! Ben je blij met het resultaat? En nu die knop weer om inderdaad, succes! Weet je al wat de 'schade' is?

Agnes, wow, de 70, dat voelt goed hè! Beterschap met je zoontje!

Troelala, jij deed toch ook weightwatchers? Ik zou de 90,5 aanhouden! :) Had je de eerste keer wel geplast? Dat scheelt bij mij meestal een halve kilo!

Peace, heb nog niet gewogen, wil morgen weer kijken wat de schade is. Maar ben bang dat ik dan weer elke dag wil gaan wegen en dat wil ik dus eigenlijk. Maar denk wel dat ik morgen ga wegen, is toch mijn weegdag.

Eylem, waar ben je??? Lukt het lijnen een beetje?

15. Troelala21

Ik plas altijd voor ik op de weegschaal sta, alleen nu ben ik op 2 verschillende tijden er op gaan staan. Toen me man eruit moest voor werk, en toen wij er zelf uit gingen. Normaal sta ik elke morgen om 7uur op de weegschaal, dus zit even te dubben welke ik nu moet aanhouden. Maar goed zie het morgen wel op de weegschaal, heb me nu netjes aan me menu gehouden, dus dan zie ik het wel......

Zaterdag na de hhb dan zal ik me vast niet aan het menu houden haha, door het proeven van lekkers en drankjes, maar ik denk dat ik de drank maar laat staan, want als er iets is waar ik van groei is het alcohol wel. Vraag me niet hoe of wat, maar ik word er altijd zwaarder van.....

@mamavanjuul dat van 2 uren had ik ook gehoord gister bij obese, maar wat moet je dan allemaal wel niet eten, vraag ik me dan af....

Ik ga morgen op de weegschaal nog staan en dan hoop ik dat ik het de komende dagen even niet doe haha.....

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Ik ben dan wel niet mamavanjuul, maar dit is hoe/wat ik ongeveer eet op een werkdag:

8:00 300ml yoghurt en 2 boterhammen / 3 boterhammen / 2 boterhammen en wat fruit
    10:30 meestal fruit
    13:00 2 of 3 boterhammen / 2 boterhammen en wat fruit / 2 boterhammen en een reepje chocola (klein reepje van de Lidl, 110 kcal)
    16:00 25 gram chips / koekje / boterham
    18:00 avondeten
    20:30 reepje chocola en/of speculaasje

Ik kom zou uit op ongeveer 1400 kcal. Boterhammen is dan met mager beleg zoals rookvlees, 20+ smeerkaas, ham, sandwichspread (dun besmeerd), appelstroop, light jam, gestampte muisjes, filet americain.

17. Troelala21

En dan val je nog af? Ik weet niet zo goed hoeveel cal ik moet hebben. Ik werk niet, ben thuismoeder dus doe alleen het huishouden en de kids op t moment. Wil straks wel weer flink wandelen, het liefst hardlopen als me knieeen het weer verdragen....

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Ik heb ook het idee dat ik weinig eet! Maar mag maar 26 p bij ww en dat is vandaag 925 kca! Dat is dan wel zonder fruit.

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Als ik werk dan is het makkelijk vol te houden qua tijden:

O: 9 uur
    T: 1030
    L: 12.30
    T: 15.00
    D: 18.00
    Dan kom ik op 5 momenten.. Gister meende ik te horen dat 6 beter is...
    Maar ik wil eigenlijk na het avondeten niks meer eten ...

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Ik viel er altijd prima mee af... ben in 2010-2011 22 kilo afgevallen (van 88 naar 66 kilo) door zo te eten. En 3 a 4 keer per week te sporten, waarvan 2 keer hardlopen. Nu lukt het wat minder omdat ik teveel dipjes heb ;).

Mamavanjuul, je kan prima wat eten na het avondeten. Toen ik destijds veel was afgevallen at ik altijd iets van ongeveer 100 kcal rond 20:00. Ik denk dat het ook beter voor je verbranding is.

Share This Page