Idd met sporten heb je ook meer kca nodig! Maar het sporten, wat ik altijd veel heb gedaan, wil op het moment niet zo. Kan er de motivatie niet voor vinden. Zal ook wel met het jaargetijde te maken hebben Zal eens kijken naar wat we vandaag gaan eten.
Ik gok vandaag op zo'n 1100 kca uit te komen.. O: 1 volkoren cracker met hagelslag 1 volkoren cracker met jam 1 glas jus d'orange T: water en appel L: 1 volkoren boterham met kaas 1 volkoren boterham met rosbief T: Water en wortels koekje D: Beef met rijst en groente Heb nu al 0,5 L water achter de kiezen..dus dat schiet op! Straks een appeltje en dan zal ik even wandelen met de hondjes en de jongste. De oudste is nu met opa & oma op pad, dus even heerlijk een dagje met de jongste thuis. Met mijn maag gaat het redelijk, er zit natuurlijk niet zo veel in, maar borrelt wel gigantisch
Ja dat is waar, als je niet veel sport kan je wat minder eten. Ik heb wel eens ergens gelezen dat je wel minimaal 1400 kcal moet eten om je verbranding goed op gang te houden. Nu weet ik niet of dat nou echt waar is en of 1200 of 1300 ook prima is. Ik vind zelf 1400 ook wel eens teveel . Maar Agnes eet ook ongeveer 1400 kcal en valt supergoed af! Ik weet alleen zo snel even niet hoeveel je sport Agnes? Ik wil nu proberen telkens rond de 1300-1400 kcal te zitten en goed te sporten, en dan volgende week weer wegen. Behalve afvallen wil ik mijn lichaam ook gezond houden en geen tekorten krijgen. Ik ook belangrijk met die huidinfectie die ik nu heb. Vanmiddag hopelijk fietsen naar de zwemles en vanavond denk ik Zumba. Mijn man is dan weg dus heb dan de woonkamer voor mezelf . Vanochtend woog ik trouwens 83,9... Baal! Maar ja, eigen schuld hè....
Morning! Mamavanjuul: fijn dat het iets beter gaat met je maag! Mooi menu! Wat voor sport zou je willen doen of heb je eerder gedaan? Snoopy: valt nog best mee toch 83,9. On het laatste schema was het 83,2. Je weet iig zelf waar het aan ligt en volgens mij ben je weer super bezig nu! Hou vol!!! Troelala: ooow al die lekkere dingen proeven op de hhb, denk aan je streefgewicht Hier alles goed, woog vanmorgen 76,9! En dat na mn weekend met uit eten en nog wat lekkere dingetjes! Heb zoveel trek in allerlei lekkers gisteren en vandaag pffff. Volhouden nu!!
@Peace: Ik ging altijd op dinsdagavond een half uurtje cardio doen, 15 minuten buikspieren en 15 minuten beenspieren. Daarna een uur body balance. Op vrijdag een uur bodypump en dan op zondag nog een uur RPM en buikspieren. Maar ik kan het nu allemaal niet opbrengen... Misschien als alles weer wat rustiger is hier...ben nu blij als ik 's avonds zit Mijn afgelopen week was eigenlijk vanaf donderdag heel slecht! Donderdag patat, frikandel en gebak! Vrijdag & Zaterdag & Zondag lekkere dingen op tafel...tja dat merk je dan wel op de weegschaal. Gelukkig is het "maar" 0,4 kg. Het was gewoon allemaal en en en, ipv of. Patat, taart, chips, vette vis, etc is niet zo handig achter elkaar
Snoopy: Goed onthouden hoeveel ik ong. eet Normaal gesproken probeer ik 5 ochtenden p/w zumba (een half uur) en 6 dagen p/w buikoefeningen te doen. Alleen vorige week en deze week is het erbij ingeschoten door de ziekenboeg hier. Troelala: Als je twijfelt over hoeveel je mag eten,dan zou z'n eetschema op voedingswijzer ook iets voor jou kunnen zijn. Daar kun je ook bereken hoeveel je mag eten. Er wordt niet alleen gekeken na gewicht,lengte en leeftijd. Maar ook als je een vrouw bent of je bijv. zwanger bent en hoe je dagelijks leven eruit ziet qua beweging. Toen ik nog de hele dagen thuis zat en vrijwel niet bewoog mocht ik rond de 1800-2100 calorieen (als ik het me nog goed herinner). Nu vanwege het sporten en vele beweging op mijn werk mag ik 2100 tot 2400. Maar aangezien ik wil afvallen,dan toch maar wat minder Oja en ik eet ook ong. om 2a3 uur.
Hallo dames! Ook ik wil graag afvallen en daarom zou ik graag mee willen kletsen. Dit omdat het me motiveert, voor de adviezen en natuurlijk voor de gezelligheid. In december woog ik nog 80 kilo En zit nu op 75,2. (Wil naar 65) Alleen ik sta stil! Zit nu al 3 weken op die 75 en kom er maar niet onder! Wat doe ik verkeerd? Ik sport (gemiddeld) 3x in de week. Maandagavond doe ik Body Balance, woensdagochtend fitness en vrijdagochtend Freestyle Fit. En af en toe es een extra keer fitness Ik eet elke dag 2x fruit en (probeer) 2/3 verschillende groenten. En ik drink 8 glazen water (of thee of 50/50) Ik zal es m'n menu van vorige week opschrijven. MA. O. 2 volk. crackers. 1x 30+kaas 1x halvajam TD Mandarijn L. warm pistoletje hawai TD Optimel drink en een appel D. Kipfilet met philadelpia en honing Salade met mozzarella, tomaat, komkommer, pijnboompitten, dressing Aardappels met zout en knoflook uit de oven. DI O. Krentenbol met 30+ kaas TD. Banaan L. 2 volk. boterhammen met tonijn, gedroogde tomaatjes en dressing. glas Optimel drink TD. Appel D. 2 opscheplepels rijst. Kipkerrie (kipfilet, ananas, champignons, paprika en saus) Witlofsalade. WO O. Magere yoghurt met 2 el Kellogs K. TD. Plak ontbijtkoek L. 2 volk. crackers. 1x smeerpaté light. 1x 20+ smeerkaas TD Appel D.(uit eten) Carpaccio Varkenshaas + rodewijnsaus Bloemkool Gebakken aardappeltjes (eetlepel) DO O. Fruitsalade (appel, banaan, kiwi, mandarijn) glas Optimel drink. TD. Liga evergreen L. Maaltijdsalade Kip van de AH (zonder de pasta) D Carpaccio salade. Italiaanse bol met pesto, mozzarella, prosciutto, tomaat. VR O. 2 beschuit met halvajam glas verse jus TD. Plak ontbijtkoek L. 2 geroosterde boterhammen met 1 gekookt ei en plakje ham. Schaaltje met tomaten + peper&zout TD. Glas Optimel drink Appel D. 150 gr. aardappels sperziebonen kipfilet rauwkost+yofresh ZA. O. 1 bolletje met 30+ kaas TD. Eierkoek L. Lekkerbekje TD Appel D Grote McWrap klein patatje ZO O. tosti ham/kaas TD. Glas Optimel drink L. Kom kippensoep 2 volkoren pistoletjes TD Banaan D. Spinazie-omelet (spinazie, ui, aardappel, knoflook, ei) Afbak pistoletje Zo ongeveer zien mijn weken eruit. Waarom val ik nou niet meer af?
Welkom Maaitj! Ziet er helemaal niet verkeerd uit wat je eet! Misschien eens verstandig om in te vullen op mijn.voedingscentrum.nl om te kijken hoeveel kca het is? Vaak zijn het de kleine dingetjes die heel veel kca zijn...zoals pijnboompitten Oooh jaa...kijken jullie wel eens naar Secret Eaters? Geweldig programma, ook leuke tips etc!
hoi dames.. ben ik weer. druk weekend gehad..en gister ook.. had net een heel verhaal getypt doe ik iets verkeerd alles weg grrrrr nou in het kort dan maar: @maaritj: ziet er goed uit. zie wel dat je regelmatig mozzerella neemt, dit kan je beter laten net als de pijnboompitten. ik doe sonja bakkeren, en die schotelt het gewoon voor wat je moet/kan eten, is zo makkelijk en je hoeft nooit te tellen.. @snoopy: jeetje jij eet wel een hoop zeg.. daar kom ik dus echt niet aan.. dan ontplof ik echt.. hahaha @agnes: wow wat goed zeg.. wou dat ik dat al kon zeggen.. @cherie: beterschap en kop op meis. je komt er wel.. @troelala: succes met sonja bakkeren.. @helise: fijn zeg eindelijk aan kant.. ga het nog wel ervaren hoe het is om te verhuizen.. @paece: gaat snel he om je conditie weer op peil te krijgen, ik dacht ook van: pfff zal wel maanden duren, maar met 8 weken trainen stond ik alweer een uur op de crosstrainer.. @mamavanjuul: jeetje wat ga jij goed zeg, ik ben echt jaloers op je.. fijne vakantie. ga je nog weg? of heb je andere plannen..??
zo eerst ff opgeslagen voordat ik het weer kwijt ben hahaha nou hier een goede ochtend!!! vanmorgen gewogen en ik zat gewoon op de 84,9 dus dat is nu precies -15 kilo zo trots op mezelf. precies de helft van wat ik wil afvallen.. nog 15 te gaan nu dan zit ik onder de 70.. verder komt morgen de makelaar, we gaan ons huis te koop zetten, dus daarom zei ik bij helise dat ik er nog wel achter kom hoe het is hahaha we willen een wat groter huis, en omdat al die grotere huizen die normaal onbetaalbaar zijn nu wel in ons budget passen gaan we de gok toch wagen. gelukkig staat het huis wat we nu gezien hebben net aan de overkant van de hoofdweg dus het is niet ver verhuizen hahaha.. maar lekker met eigen parkeerplek, garage en het belangrijkste grote douche en een 3e verdieping dus 5 slaapkamers.!!!!! nou ik ga mn kindjes badderen.. kom morgen na het sporten nog wel even langs als de jongste op bed ligt xxx
Eylem / Start ~ 89 / Stref ~ 70 /afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83 Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60/afgevallen ~ 8.1/huidig ~ 70 Troelala / Start ~ 99.7 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 10.1/huidig ~89.6 jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68/afgevallen ~15 /huidig ~ 84.9 mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ -3 /huidig ~ 61.3 citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 6.8 / huidig ~ 85.2 porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ? Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 /afgevallen ~ 3,5/huidig ~ 67,9 Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 6,1/huidig ~ 77,1 Snoopy1979 / Start ~ 88,7 / streef ~ 67/afgevallen ~ 5,5/huidig ~ 83,2 Helise / Start ~ 92.5 / streef ~ 75/afgevallen ~ 5.3/huidig ~ 87.2 Spiffy / Start ~ 62.2 / streef ~ 56 /afgevallen ~ 1.6/huidig ~ 60.6 Mamavanjuul / Start ~ 76,7 / streef ~ 68 /afgevallen ~ 5,3/huidig ~ 71,4
Hee meiden! Hier wel twee redelijke dagen al is het wel moeilijk om niet te gaan snaaien.. Neem zo nog wel wat lekker want voel me een beetje gammel en wat hoofdpijn en denk dat het komt van weinig eten. O: Pistolet eiersalade T: Granenbiscuitje L: Pistolet eiersalade T: 3 mini cup cakes A: Hutspot met kleine beetje hachee en appelmoes Jacenhenk, wow wat goed van je! Terecht dat je trots bent! Spannend jullie huis te koop zetten. Tja, verhuizen is niet mijn hobby dus ik hoop dat ik de komende jaren hier kan blijven wonen, wat een gedoe, bah. Maaritje, welkom! Denk dat je best mooie menus hebt hoor! Jammer dat je stilstaat momenteel. Mamavanjuul, jammer dat je slechte dagen hebt gehad maar gelukkig valt de schade mee! Peace, en heb je het vol kunnen houden vandaag niet toe te geven aan al dat lekkers? Snoopy, ja ik ben heel blij met het eindresultaat, het is erg mooi geworden! Wat de schade is weet ik niet precies want ik heb een andere weegschaal nu en denk niet dat die precies overeenkomt met die bij mijn ouders..
Hoi! Zo, net 3 kwartier Zumba gedaan en 350 kcal verbrand! Wel helaas een stukje chocola nog op daarna en een soepstengel. Zo stom! Maar goed. Heb vandaag wel goed bewogen (ook gefietst naar zwemles). Morgen weer fietsen naar mijn werk. Zolang het niet sneeuwt of regent en de wegen zijn goed, vind ik dat heerlijk! Ik had wel weer bijna een moment van, ik ga lekker niet sporten en lekker snoepen. Ging de vorige keer ook op deze manier mis. Maar nu heb ik dus volgehouden! Pfff elke keer zo'n strijd, zo irritant! Mijn menu van vandaag: O: 2 boterhammen (rookvlees en sandwichspread), appel, kiwi, mandarijn T: 300ml yoghurt, halve peer L: 2 boterhammen (smeerkaas en vruchtenhagel) T: boterham (rookvlees), speculaasje A: gebakken aardappelen, halve kaassoufflé, broccoli en wortels T: reepje chocola en dus nog een soepstengel en 2/3 reepje Totaal 1500 kcal. Peace, ja eigenlijk valt 83,9 nog mee. Maar ik hang nu al een tijd op dit gewicht, eigen schuld, maar ik baal wel! Je gewicht valt inderdaad mee! Mamavanjuul, jee dat was best pittig trainen! Ik zou ook wel naar een sportschool willen, maar ik vind het echt te duur. Je kan bij healthcity t/m 24 maart een gratis week sporten aanvragen (afslankweek), ga ik misschien doen als ik mijn baan kwijtraak. Heb dan alle tijd . Maar verder heb ik het hardlopen, hometrainer, stepapparaat en Zumba. En natuurlijk het gewone fietsen. Die 0,4 kg valt eigenlijk nog best mee! Maar ja, toch balen. Als ik een keer lekker eet zit er minstens een kilo aan... Secreteaters, ken ik niet, klinkt leuk! Agnes, haha goed onthouden hè! Oh ja jij deed Zumba inderdaad. Wel heel fanatiek. Welke dvd's heb jij gekocht? (of gedownload ) Heb er 1 nu 2 keer gedaan, heb nog een andere, maar wat meer afwisseling zou wel fijn zijn. En 6 dagen per week buikoefeningen, pittig hoor! Ik heb die discipline echt niet! Maaritj, welkom! Balen zeg al 3 weken stilstaan! Ik vind jou eten wel netjes, alleen in verhouding best veel kcal aan avondeten denk ik. En dan in verhouding een klein ontbijt. Maar eigenlijk zie ik niet iets geks. Hoe lang ben je? Jacenhenk, goed bezig!!! Ik vind Sonja Bakker juist zo ontzettend weinig! Heb het wel eens gedaan, maar heb toen een keer de kcal uitgerekend en dat was echt weinig. En spannend jullie huis te koop! Ik neem wel aan dat jullie eerst gaan verkopen en daarna pas kopen? Helise, goed bezig weer hoor! En fijn dat je blij bent met je huisje! Lekker van genieten nu! Zo, nog even douchen en dan naar bed!
Hoi! Zo, net 3 kwartier Zumba gedaan en 350 kcal verbrand! Wel helaas een stukje chocola nog op daarna en een soepstengel. Zo stom! Maar goed. Heb vandaag wel goed bewogen (ook gefietst naar zwemles). Morgen weer fietsen naar mijn werk. Zolang het niet sneeuwt of regent en de wegen zijn goed, vind ik dat heerlijk! Ik had wel weer bijna een moment van, ik ga lekker niet sporten en lekker snoepen. Ging de vorige keer ook op deze manier mis. Maar nu heb ik dus volgehouden! Pfff elke keer zo'n strijd, zo irritant! Mijn menu van vandaag: O: 2 boterhammen (rookvlees en sandwichspread), appel, kiwi, mandarijn T: 300ml yoghurt, halve peer L: 2 boterhammen (smeerkaas en vruchtenhagel) T: boterham (rookvlees), speculaasje A: gebakken aardappelen, halve kaassoufflé, broccoli en wortels T: reepje chocola en dus nog een soepstengel en 2/3 reepje Totaal 1500 kcal. Peace, ja eigenlijk valt 83,9 nog mee. Maar ik hang nu al een tijd op dit gewicht, eigen schuld, maar ik baal wel! Je gewicht valt inderdaad mee! Mamavanjuul, jee dat was best pittig trainen! Ik zou ook wel naar een sportschool willen, maar ik vind het echt te duur. Je kan bij healthcity t/m 24 maart een gratis week sporten aanvragen (afslankweek), ga ik misschien doen als ik mijn baan kwijtraak. Heb dan alle tijd . Maar verder heb ik het hardlopen, hometrainer, stepapparaat en Zumba. En natuurlijk het gewone fietsen. Die 0,4 kg valt eigenlijk nog best mee! Maar ja, toch balen. Als ik een keer lekker eet zit er minstens een kilo aan... Secreteaters, ken ik niet, klinkt leuk! Agnes, haha goed onthouden hè! Oh ja jij deed Zumba inderdaad. Wel heel fanatiek. Welke dvd's heb jij? Heb er 1 nu 2 keer gedaan, heb nog een andere, maar wat meer afwisseling zou wel fijn zijn. En 6 dagen per week buikoefeningen, pittig hoor! Ik heb die discipline echt niet! Maaritj, welkom! Balen zeg al 3 weken stilstaan! Ik vind jou eten wel netjes, alleen in verhouding best veel kcal aan avondeten denk ik. En dan in verhouding een klein ontbijt. Maar eigenlijk zie ik niet iets geks. Hoe lang ben je? Jacenhenk, goed bezig!!! Ik vind Sonja Bakker juist zo ontzettend weinig! Heb het wel eens gedaan, maar heb toen een keer de kcal uitgerekend en dat was echt weinig. En spannend jullie huis te koop! Ik neem wel aan dat jullie eerst gaan verkopen en daarna pas kopen? Helise, goed bezig weer hoor! En fijn dat je blij bent met je huisje! Lekker van genieten nu! Zo, nog even douchen en dan naar bed!
Ik wilde eerst dit bericht plaatsen, maar toen zou het pas geplaatst worden als een moderator het gecheckt zou hebben, heb toen het word d. ownload eruit gehaald en toen deed ie het wel meteen . Had meteen het vermoeden om welk woord het zou gaan
Dames! Zooooo erg heb me flink laten gaan de laatste weken en totaal niet aan lijnen gedacht... Echter gaat de knop nu weer om en moet ik er na (schaam) 2/3 weken weer goed tegen aan... Ben van plan om weer calorieën bij te houden en te gaan sporten! Morgen eerst maar weer eens gaan wegen en zien hoe groot de schade is...
? ik snap het niet helemaal geloof ik.. Heb net lekker een uur met de meiden in bed gelegen, heerlijk! Zij tv kijken en ik nog even dommelen. Zal zo eens kijken naar het menu van vandaag. Geloof dat de meiden zich wel vermaken aangezien ik nu zie dat er een keukenrol helemaal is uitgerold...
Zwangerschapspagina heeft nu nieuwe regels wat betreft het plaatsen van berichten, is ook een mededeling over geweest, die kreeg ik toen boven in beeld. Berichten met bepaalde woorden erin waar zwangerschapspagina en de adverteerders niet mee geassocieerd willen worden en op misdaad ofzo zouden kunnen wijzen (woord wat ik dus noemde), worden eerst door een moderator gecontroleerd voordat ze geplaatst worden. Zal ook wel een topic over zijn in 'over deze site'. Lekker weer gefietst naar mijn werk, wel een beetje koud! Vanavond rustig aan en op tijd naar bed! Voel mijn lichaam wel na al dat fietsen en Zumba!
Oh heerlijk hè lekker lummelen in bed!!! Hier vanochtend ook even, aangezien Eva al om 6:15 bij ons lag. Lisa werd om 7:30 wakker, terwijl die meestal eerder is. Eva heeft zich een keer in de auto met een wc rol een paar uur vermaakt, ze was toen 1,5. Echt een zooi toen we thuis kwamen! Maar goed, ze vermaakte zich lekker en wij konden op ons gemak rijden, kwamen terug van vakantie in Frankrijk.