-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hier ook geen ervaring met ww maar wil het wel heel graag proberen volgend jaar!

2. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik wil er denk ik mee starten rond de eerste week van jan. heb een topic geopend bij de lounge weight watchers ;)

3. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zou dan idd wachten tot 1 jan. Meestal komen dan de leuke aanbiedingen wel.
    Zag er laatst ook al een reclame van voorbij komen, met Iris Kroes!

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik ga vanaf vandaag weer echt mijn best doen! en nog even niet wegen. hopelijk valt de schade dan mee! :D:D:D.. ben mezelf echt te buiten gegaan de afgelopen dagen!! :(

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ja ik heb dat dus ook, moet nu minimaal 7,5 kilo eraf. Heb het ook eerder een tijd gedaan en als ik netjes was blijven eten:D was ik nu nog een paar kilo lager geweest.

6. Fivechildren

Fivechildren Niet meer actief

Ik zou heel graag mee doen, om er ook wat kilootjes af te krijgen, maar helaas mag dat nog niet van de dokter in verband met bv... Over een tijdje mag het wel... Ik ga wel meeschrijven en lezen wat ik ga proberen om op mijn eten te letten, dus nit teveel te snoepen :)

7. XoXo

XoXo Niet meer actief

Het meeste maak ik zelf. Ik heb het boek grip op koolhydraten en daar staan wat lekkere recepten in. Maar in de meeste supermarkten kan je ook producten van Atkins kopen is ook zonder koolhydraten.

8. poppie2

poppie2 Actief lid

4 nov 2007
    253
    0
    0
    ik wil mij ook graag hier melden!
    heb mij zojuist online bij WW aangemeld met een doel om 10 kilo kwijt te raken.
    ik ben 32 jaar en heb 2 dochters van 4 en 2 jaar oud. gewicht is altijd prima geweest, maar heb een wat lastige tijd achter de rug en heb dus echt alles gegeten wat los en vast zit;)
    met een resultaat 10 kilo erbij....zo zonde.
    hopelijk blijf ik gemotiveerd samen met jullie!
    ik begin woensdag!
    Succes allemaal!

9. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat gaaf de WW ? al eerder afgevallen met weight watchers?
    ga je het online volgen of ook echt naar de bijeenkomsten?

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Vanmorgen even stiekem op de weegschaal gestaan en zowaar bijna een halve kilo er af! En dat met de kerstdagen!
    Nog officieel 2 dagen tot mijn weegmoment, dus er kan nog meer af :D

Dit was trouwens mijn lijstje van gister:

O:
    1 knackerbrod met delight aardbei jam
    1 knackerbrod met dieet margerine, en vruchtenhagel
    1 glas drinkyoghurt 0% vet

L:
    2 bruine boterhammen met:
    1 plak 30+ kaas
    2 plakken kipfilet
    tomaat
    komkommer
    peper & zout

D:
    80 gr kipfilet
    30 gram feta kaas
    30 gram fusilli
    sla, komkommer, tomaat, paprika, courgette

Tussendoor:
    1 plakje cake
    1 wijntje
    20 gr zoute pepsels (van die zoute stengels)
    water
    cola light
    koffie

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Vandaag:

O:
    1 krentenbol met dieet margarine
    Koffie

tussendoor:
    2 kleine stroopwafeltjes

L:
    1 bruine boterham met pindakaas
    i bruine boterham met:
    2 plakken kipfilet met augurk
    1 glas yoghurt drink 0% vet

D:
    150 gr aardappels
    100 gr rode kool met appel
    1 gehaktbal (75 gr rundvlees)
    2 eetlepels jus

En dan heb ik nog wat ruimte over voor een tussendoortje of wat lekkers vanavond.

12. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    ooh ! zijn dit je ww menu's???
    dat is niet verkeerd en nog afvallen ook?
    wauw:)

13. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ja, dit is met WW. Je mag ook best wel veel hebben hoor, het is ook niet zo dat je niks mag. Maar je moet keuzes maken, om je porties denken en heel veel wegen. Wat daar zit het hem in, porties.

Ik mag bv 28 punten per dag hebben. Die moet je ook opmaken, waaraan mag je zelf weten.
    Dat van gister was dus 28 punten.
    (moet wel eerlijk zijn dat ik dan de olijfolie niet mee reken waarin ik de kip bak :) Dat moet officieel wel. Maar ik neem dan de margerine wat ruimer).

Per week heb ik nog 49 vrije punten, die je voor de extra's kan inzetten. Dus op zaterdag een lekker bakje chips (wel afwegen) of een extra wijntje.
    En voor sporten krijg je nog extra. Ik heb vrijdag een uurtje pump gedaan, dat was ook goed voor 5 punten.

14. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Mag ik mij bij jullie aansluiten?

Ik was een paar weken terug al bezig met afvallen, 6-7 kilo ben ik toen kwijt geraakt, maar nu door de feestdagen e.d is het op een laag pitje komen te staan. Dus de eerste wil ik er weer tegen aan en dan kan ik wel een stok achter de deur gebruiken :)

Ik wil overigens nu nog graag een kilo'tje of 15 kwijt en dat ga ik doen met Weight Care, maaltijdenvervangers dus.

15. Moefoe

Moefoe Actief lid

7 jul 2010
    196
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal,

Mag ik er ook bij?

Bij mij precies het zelfde verhaal, ik zit er over te denken om ook WW te gaan doen.
    Afgelopen 3 maanden ben ik bezig geweest met het south beach dieet. En ben toen 6 kg afgevallen. Maar door de feestdagen is het er snel weer bijgekomen. Niet alles gelukkig. Nu gaat begin februari mijn zusje trouwen. Daarom was ik begonnen. Nu heb ik dus nog 1 maand tot de bruiloft. En twijfel of ik het southbeach dieet ga doen of ww. Iedereen heeft goede resultaten met WW. Dus waarschijnlijk kies ik daar voor. Bij dat andere dieet mag je geen koolhydraten en dat is lastig vol te houden.
    Ik moet er zeker 10 kg af hebben. Ik weeg vaak over de 90 en ben 1,67. Mijn eerste streefgewicht is 80 kg. Daarna zien we dan wel weer. Ik ben erg gemotiveerd alleen heb ik er soms geen vertrouwen in dat het gaat lukken.

16. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb dezelfde lengte als jou ! en weeg net onder de 90.
    ik ga WW doen ben er helemaal uit, ik doe hem denk ik wel online dus dan ga ik niet naar de bijeenkomsten.

17. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Hee wat leuk zeg, het wordt steeds drukker!

Goed bezig hoor, mamavanjuul! Ik ga me zodirect ook aanmelden bij WW. Ben SB-moe en op eigen kracht gaat het toch niet worden.

Ik heb ook al een aantal aanmelding voor de tabel. Ik zal deze er dinsdag opzetten. Lijkt me een goed begin van het nieuwe jaar!

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik wil ook graag mee doen met jullie! 2 jaar terug bijna 30 kg afgevallen door calorieën te tellen... Toen zwanger geraakt en teveel aangekomen. Nu wil ik het heel graag oppakken. Heb er echt zin in!
    Ik hou 1400 calorieën aan en lekker bewegen.

19. XoXo

XoXo Niet meer actief

Vandaag een lekker dagje gehad op de het Ikea voer na, maar er lagen geen aantrekkelijke broodjes meer ;):)
    O: Volle kwark met 2 eetlepels lijnzaad
    M: Kinder menu van de Ikea (koolhydraatuurtje)
    A: Omelet met spinazie en parmezaanse kaas

20. seol

seol Actief lid

30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, mag ik mij ook bij jullie aansluiten? Ik ga morgen beginnen met Sonja Bakker. Dit is het enige dieet waarmee het mij ooit is gelukt om af te vallen..maar...toen had ik nog geen gezin. Heb geen idee of dat het anders maakt of niet, dat ga ik nu ontdekken. Ik heb nu 2 kinderen en zou graag nog een derde willen. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas weer zwanger mag worden als ik 74 kg of minder weeg. -6 in elk geval dus. Moet haalbaar zijn toch? Mijn lengte is trouwens 1.68.
    Ik heb destijds gemerkt dat het volgen en meepraten op een forum mij goed hielp bij het afvallen, daarom wil ik graag met jullie meedoen.
    Het schrikt me wel wat af dat ik zo enorm weinig mag eten maar ik wil dat er nu echt wat gebeurd. Ik voel me ongezond. Heb het gevoel dat ik veel kwaaltjes heb en ben er ook van overtuigd dat overgewicht een grote veroorzaker van veel kwaaltjes is.
    Succes allemaal

Deel Deze Pagina