Goedenmiddag meiden Ben hier druk aan het opruimen haha. Me grote wandmeubel te koop gezet, allemaal taartspullen nieuw nog te koop gezet. Het trekt me toch niet zo, heb er niet het geduld voor. Hou het wel simpel bij slagroomtaarten, cupcakes en cakepops hihi......voetbal bladen, kleren er kan vanalles weg. Opruiming haha, je moet toch wat als je je verveeld he...... Ben blij als de kids maandag weer na school zijn. Dan wil het lijnen vast ook beter hihi......
Mijn menu vandaag: O: Boterham met vruchtenhagel, 300ml yoghurt T: 100g ananas, boterham met light jam L: 3 boterhammen: vruchtenhagel, sandwichspread, rookvlees T: Appel A: Mie ei sperziebonen ketjap T: chocoladereepje Totaal 1200 kcal. En ik heb het idee dat ik de hele dag aan het eten ben!!!
hallo dames, ben ik weer eens even... sorry dat ik niet zo vaak kom,.. kan me er soms even niet toe zetten. heb het nog best moeilijk met de situatie. maar goed ondertussen wel proberen verder te gaan met afvallen... ondertussen weeg ik 83.9 kg en ik pas mijn maat 40 broek weer die altijd nog als nieuw in de kast lag omdat ik hem niet paste
Eylem / Start ~ 89 / Stref ~ 70 /afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83 Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60/afgevallen ~ 8.1/huidig ~ 70 Troelala / Start ~ 99.7 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 10.1/huidig ~89.6 jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68/afgevallen ~15 /huidig ~ 84.9 mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ -3 /huidig ~ 61.3 citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 8.1 / huidig ~ 83.9 porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ? Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 /afgevallen ~ 3,5/huidig ~ 67,9 Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 6,1/huidig ~ 77,1 Snoopy1979 / Start ~ 88,7 / streef ~ 67/afgevallen ~ 5,5/huidig ~ 83,2 Helise / Start ~ 92.5 / streef ~ 75/afgevallen ~ 5.3/huidig ~ 87.2 Spiffy / Start ~ 62.2 / streef ~ 56 /afgevallen ~ 1.6/huidig ~ 60.6 Mamavanjuul / Start ~ 76,7 / streef ~ 68 /afgevallen ~ 5,3/huidig ~ 71,4
Wat goed Citroen! Knap hoor in de situatie waar je nu in zit. Kan me goed voorstellen dat je het er nog moeilijk mee hebt. Heb vanmiddag nog een koekje op waar Eva en Lisa aan het spelen waren, 50 kcal denk ik? (Verkade kaakje met suiker erop) Kom dan op 1250 kcal als ik me verder aan mijn menu houd . Misschien vanavond nog 1 snoepje als ik echt iets wil snoepen.
nou, heb vandaag al flink gezondigd maar we gaan morgen weer met volle moed verder. de chocolade koekjes zijn nu op, daar kan ik dus niet aan beginnen. ik doe veel ideetjes op met alle dagmenu's die ik voorbij zie komen, altijd goed!
Zo ik zit! Net lekker 50 minuten op de hometrainer gefietst. Het eerste half uur heel rustig aan, had even de motivatie niet en was lekker op m'n gemak tv aan het kijken. Daarna kreeg ik het toch te pakken en heb nog even 20 minuten goed gefietst. Heb 400 kcal verbrand Peace, nog hardgelopen vandaag? En lekker druk bezig! Kan me voorstellen dat school ook echt veel tijd kost. Mooi bed! Ben nog niet zenuwachtig, maandag vrees ik wel, terwijl ik het gesprek heb met 3 bekenden en hoewel ik heel graag mijn baan wil houden, probeer ik het ook positief te zien als ik weg zou moeten. Maakt de druk minder groot. En het is ook echt zo, het heeft allebei positieve kanten. Agnes, oh balen van de wii! Kletskoek, welkom! Die shakes zijn ook niets voor mij, ik wil wel lekker eten . Knap dat je de chips en chocolade probeert te laten staan! Ik doe dat dus niet, maar eet het met mate. Kan er zo van genieten en wil het gewoon echt niet missen. Vind het knap als je het wel kan! Wat betreft je menu, ik vind een rijstwafel met halve eierkoek geen echte lunch en ik vind alleen komkommer niet echt een tussendoortje. Met je broodje zalm erbij zit je in totaal wel goed denk ik, anders is het wel erg weinig. Vind ik dan hè Ik hou voor mezelf per dag ongeveer aan: 4 a 5 boterhammen, 2 stuks fruit, 300ml yoghurt en 2 lekkere tussendoortjes. En het avondeten natuurlijk. Cherie, beterschap!!!! Mamavanjuul, je bmi is echt al netjes!!! Is ook wel logisch dat het nu wat langzamer gaat, maar het gaat er echt wel af! Mooi menu vandaag! En ben erg benieuwd naar je gewicht morgen! Troelala, goed bezig met opruimen! Maar met lijnen gaat het even niet zo dus? Justme66, succes dan maar weer morgen! Je kan het hoor!
Eylem / Start ~ 89 / Stref ~ 70 /afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83 Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60/afgevallen ~ 8.1/huidig ~ 70 Troelala / Start ~ 99.7 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 10.1/huidig ~89.6 jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68/afgevallen ~15 /huidig ~ 84.9 mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ -3 /huidig ~ 61.3 citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 8.1 / huidig ~ 83.9 porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ? Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 /afgevallen ~ 3,5/huidig ~ 67,9 Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 6,1/huidig ~ 77,1 Snoopy1979 / Start ~ 88,7 / streef ~ 67/afgevallen ~ 5,5/huidig ~ 83,2 Helise / Start ~ 92.5 / streef ~ 75/afgevallen ~ 5.3/huidig ~ 87.2 Spiffy / Start ~ 62.2 / streef ~ 56 /afgevallen ~ 1.6/huidig ~ 60.6 Mamavanjuul / Start ~ 76,7 / streef ~ 68 /afgevallen ~ 5,5/huidig ~ 71,2
Zo....hehe! Eindelijk de vreet 0,4 kg er weer af en 200 gr extra! Dus in totaal 0,6 er af deze week. Beetje jammer dat ik eerst die 0,4 er bij had gegeten @Snoopy: wat goed dat je elke keer op de hometrainer gaat! Lijkt me ook wel lekker om zo'n ding te hebben. Maar zou niet weten waar die moet staan... We hebben nog wel een zolder, maar die moet eerst opgeknapt worden. @Citroen: Knap hoor meid! Helemaal in deze situatie! Zal eens een menu in elkaar zetten....vanavond weer lekker sporten. Hoop dat mijn darmen en maag weer eens een beetje normaal doen, want dat is nog steeds niet in orde...
ik spring weer in dames.. jammer genoeg is het nu alweer vrijdag dus kom ik hierna pas weer maandag terug.. sorry.. iedereen die nieuw is: welkom en succes.. @mamavanjuul: goed zeg. die 400 gram vreet er weer af.. en nog een beetje extra zelfs.. @snoopy: zou er ook wel 1 willen hebben.. super hoor dat je er echt elke dag op gaat.. @cherie: o meis.. beterschap.. het heerst ontzettend hier ook allemaal behalve ik (klop het gelijk af) al ziek geweest.. @troelala: zet hem op meis.. je kan het echt wel!! hier : vanmorgen een drukke ochtend gehad, eerst jeffrey op psz gebracht, toen boodschappen gedaan,wezen tanken, en gelijk de gasflessen gevuld voor manlief want die moet dit weekend weer een dak bedekken (is zn oude beroep, dus dan klust hij af en toe nog wat bij) toen jeffrey weer opgehaald van psz en we hebben een logee het weekend, PUK komt logeren, dat is een knuffel klasgenootje, die er altijd voor de kids is en gaat nooit van school weg. dus word een gezellig weekend. morgen lekker weer sporten, heb ik nog maar 2x gedaan deze week, dus word tijd. en s'avonds een verjaardag in zierikzee. zondag met een vriendin naar de huishoudbeurs.. ben ik nog nooit geweest, hou meestal niet zo van die dingen dus zal wel zien zal vast wel gezellig worden.. verder gaat het goed, heb weinig tot geen snaai momenten vergeet eerder mijn tussendoortjes.. dus ben benieuwd dinsdag.. xx en fijn weekend alvast iedereen
Als ik zoveel boterhammen blijf eten dan val ik dus niet af. Bij mij moet het echt strenger. En moet zeggen dat ik tot nu toe geen honger heb hoor. Het vele water vult ook. Mijn dagmenu van gister: 9.00 uur maaltijdreep en kopje thee. 10.30 uur mandarijn met dochter gedeeld. 12.30 uur rijstewafel en cup à soup en glaasje water. 14.00 uur schaaltje komkommer met kopje thee. 17.00 uur bakje gebakken mosselen, 3 stukjes gebakken kibbeling en 1 Hollandse nieuwe met uitjes en een glaasje water. 20.00 uur kopje thee. 21.00 uur kopje thee met eierkoek. Nu in 1,5 week 2 kilo afgevallen.
Hoi! Ben trots op mezelf, had vandaag nog wat chocola gepakt, maar toch weer terug in de kast gelegd . Zit daardoor nog netjes op 1400 kcal vandaag! En woog vanochtend 82,8! Woog dinsdag nog 83,9, dus heb de schade weer ingehaald. Hoop me pas dinsdag weer te wegen, maar weet niet of me kan inhouden hoor O: 300ml yoghurt, 100 gram ananas, boterham met vruchtenhagel T: kiwi, boterham met sanwichspread L: cracker met eiersalade, boterham met jam T: 2 snoepjes, chips A: 3 boterhammen (rookvlees, vruchtenhagel, jam) T: reepje chocola, chocolate chip koekje Mamavanjuul, gelukkig nog wat extra's eraf! Maar blijft toch balen van die 400 gram, maar goed, nu gewoon je netjes gedragen Onze hometrainer staat in de slaapkamer, hebben we gelukkig plek voor, ik vind het echt fijn om te hebben. Alleen wilde ik misschien morgen gaan fietsen, maar dan mag Eva in ons bed slapen. Denk dat het Zumba wordt. Jacenhenk, ik ga niet elke dag op de hometrainer hoor. Maar ik fiets als het even kan nu weer naar mijn werk (maandag, woensdag en vrijdag), aangezien het nu licht is tussen 9 en 6 en het redelijk weer is (wel een beetje koud). Veel zieken inderdaad, Lisa is helemaal opgeknapt (was flink verkouden, maar geen last ervan verder), Eva heeft nog steeds diarree (en alleen af en toe wat buikpijn), mijn man had gisteren wat keelpijn. Had ik ook van de week 1 dag. Dus ik hoop dat het ons verder overslaat! Haha Puk ken ik, is hier ook op het kdv. Ik weet alleen niet of ze die ook meekrijgen. Eva had wel Flip de beer mee gisteren, dat is hetzelfde idee. Alleen Flip logeert de weekenden altijd bij de juffen . Succes op de huishoudbeurs en veel plezier natuurlijk! Kletskoek, het werkt ook voor iedereen anders denk ik. Voor mij werkt het eten volgens de schijf van vijf heel goed. Ik heb ook echt wel genoeg vezels nodig, ik heb de geweldige stoelgang van mijn vader geërfd en ga meestal maar 2 keer per week naar de wc voor een grote boodschap (om het maar netjes te omschrijven ). Heb er verder geen last, maar ik vind m'n vezeltjes wel belangrijk, mede daardoor. Zo, ik ga lekker douchen en naar bed. Net lekker bijgekletst met mijn nicht, 1,5 uur lang . Maar dat doen we ook maar 1 keer per 2 maanden, tussendoor zien we elkaar ook wel. Zo jammer dat ze niet hier om de hoek woont... we kunnen het zo goed met elkaar vinden, zijn als zussen voor elkaar.
Goedemorgen ladies! Hier een blije Peace Weegdag na week 7: 76,3!! Precies -7 kg in 7 weken! Op deze manier kan ik nog wel een tijdje doorgaan hoor Nog 1 week en dan is het boek uit, dan beginnen we weer opnieuw ! Vriend is trouwens al bijna 10 kg kwijt! Verder een druk weekend hier! Druk met dochters prinsessenkamer. Vandaag het toekomstige kamertje leeghalen, hier staat nu nog onze kledingkast in, dus lekkere klus. Verder beginnen met verven, leuk! Fijn weekend!
Eylem / Start ~ 89 / Stref ~ 70 /afgevallen ~ 6/ Huidig ~ 83 Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60/afgevallen ~ 8.1/huidig ~ 70 Troelala / Start ~ 99.7 / Streef ~ 65/afgevallen ~ 10.1/huidig ~89.6 jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68/afgevallen ~15 /huidig ~ 84.9 mina / Start ~ 64.3 / streef ~ 56/ afgevallen ~ -3 /huidig ~ 61.3 citroen / Start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 8.1 / huidig ~ 83.9 porkie / Start ~ 101.2 / streef ~ 89/afgevallen ~ ?/huidig ~ ? Toekomstige mam / Start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 /afgevallen ~ 3,5/huidig ~ 67,9 Peace / Start ~ 83,2 / streef ~ 68/afgevallen ~ 7,0 /huidig ~ 76,3 Snoopy1979 / Start ~ 88,7 / streef ~ 67/afgevallen ~ 5,5/huidig ~ 83,2 Helise / Start ~ 92.5 / streef ~ 75/afgevallen ~ 5.3/huidig ~ 87.2 Spiffy / Start ~ 62.2 / streef ~ 56 /afgevallen ~ 1.6/huidig ~ 60.6 Mamavanjuul / Start ~ 76,7 / streef ~ 68 /afgevallen ~ 5,5/huidig ~ 71,2
Ik heb het ook steeds hoor...zo ga ik goed, 2 weken en dan weer 2 weken schommelen...of stilstaan. Heel irritant! Maar juist dan heeeel belangrijk om door te zetten!
Gelukkig heb ik weer zumba kunnen doen,en het viel toch behoorlijk mee. Had verwacht dat het zwaarder zou zijn na 2 weken. Mijn menu van gisteren (kwam uit op 1550 cal) O: - 3 cracottes met smeerkaas 20+ T: - 2 mandarijnen - 2 biscuits L: - zalm ovenschotel (prei,cherrytomaat,pasta,geraspte kaas 30+,zalm) T: - peer A: - 3 cracottes met smeerkaas 20+ T: - 50 gram olijven - 2 glazen rode wijn Daarbij heb ik 1 glas thee met suiker, 1 glas thee met honing en 2 kopjes koffie met halfvolle koffiemelk gedronken.
Mijn menu voor vandaag ( zit ong. op 1482 cal.) O: - 2 cracottes met runderrookvlees T: - 2 mandarijnen - 2 biscuits L: - 4 cracottes met smeerkaas 20+ en komkommer T: - 2 mandarijnen A: - stokbrood gezond (kipfilet,smeerkaas 20+,ijsbergsla,komkommer,tomaat,mosterd,ei) T: - 50 gram olijven - 2 glazen rode wijn Drinken: water,2 kopjes koffie met halfvolle koffiemelk,thee met honing.
Sorry ik kan het niet opbrengen om te komen kletsen hier. Ik ben nog steeds bezig Ben iheel druk maar waarmee geen idee heb geen tijd om achter de pc te kruipen en savonds ben ik moe.. Zal wel toe zijn aan beter weer. Mijngewicht was vanmorgen wel 66,9 vorige week 68