-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Snoopy:
    Daar mag je zeker trots op zijn.
    Super goed gedaan zeg,en wat fijn dat je je schade weer ingehaald hebt.

Peace:
    Lekker zeg,dat is dus gewoon een kilo per week.

Kletskoek:
    Heb daar deze week toevallig ook last van.
    Vorig week nog bijna 1,5 kilo afgevallen en deze week blijf ik de hele tijd schommelen tussen niks en -200 gram.
    Het beste is om 1x pw te wegen,maar daar kan ik me niet aan houden :p

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hier nog steeds ziek.. :'( en afvallen!? de 1 kilo die ik was aangekomen weer.... langzaam aan eet ik iedere keer weer wat. Maar goed kan ik vanaf hier zo weer verder.
    meiden ik zwaai ff kom snel terug.

3. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    @cherie: beterschap meis..hopelijk knap je snel een beetje op want is niet fijn zo

@agnes: jij ook al van die schommelingen.. irri he!! en super zeg dat je toch zumba gedaan heb.. en de ene of de andere les dat scheelt meestal behoorlijk kwa inspanning inderdaad.. succes ermee. wel doorzetten he!!

@toekomstige mam: balen dat het je niet lukt, maar herken het wel een beetje hoor. hier ook zeer weinig tijd.. merk nu maikel beter slaapt snachts dat ik weer iets meer energie krijg.
    sterkte en succes hopelijk kan je binnenkort weer actief mee schrijven.. wel super dat je toch 2 kilo kwijt ben

@kletskoek: ontzettend herkenbaar.. ik meet mezelf ook over heel mn lijf en ik merk dat als ik dus kwa gewicht stil sta, ik wel in cm's afval, misschien een optie om gemotiveerd te blijven??!!

@peace: WOW WAT ONWIJS GOED ZEG!!! ZET HEM OP GA ZO DOOR, JE KAN HET hihihihi sorry ben af en toe overenthousiast
    maar echt super goed. lekker trots op jezelf zijn..

nou vandaag is manlief ook nog werken, was ik vergeten dus heb ff tijd nu de kleine op bed ligt en de ander voor de tv hangt.
    gister toch nog een snaai gemaakt helaas.. had voor manlief en mn zus een appeltaart gebakken, maar hij zag er zo onwijs lekker uit dat ik het niet kon laten staan.. grrrrrrr

hopelijk heb ik het nu weer recht gezet want heb vanmorgen 1,5 uur op de crosstrainer gestaan a 850 kcal en nog op een ander apparaat 10 min. a 70 kcal en nog 1 uur spier training gedaan..

dus die appeltaart van gister heb ik er sowieso wel afgewerkt.. nu hopen dat ik me vanmiddag op de verjaadag van mn neefje die 3 word en morgen op de huishoudbeurs ook nog kan beheersen.

maandag dan weer sporten en dinsdag wegen..

heb zelfs nog niet tussendoor gewogen dus ben echt heeeeel benieuwd nu ik vorige week zomaar ineens 2 kilo was afgevallen!!

fijn weekend allemaal

4. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik merk het idd ook aan de cm's dat het er wel afgaat!
    Zelfs 1 spijkerbroek, die ik tussen de zwangerschappen aan had, is gewoon veel te groot!
    Dus maatje 29 -28 here i come!

Heb gister ook weer gesport en is toch ook altijd wel lekker. Ga proberen om vanaf volgende week weer op dinsdag 2 uren te pakken. En als we zondags niks gaan doen, dan ook weer even te gaan.

Mijn menu van vandaag:

O:
    Magere yoghurt mt cornflakes

L:
    1 volkoren boterham met camembert en peer
    1 volkoren boterham met kaas en kiwi
    1 glas jus d'orange

D:
    Zuurkool met spekjes

T: Water en fruit.
    Heb voor vanavond 2 bacardi cola en wat chips berekend en kom dan uit op 1500 kca uit.
    Wil me er echt aan houden!

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Net even een klein snoepbuitje, wel gedoseerd en ik kom als ik de rest van mijn planning aanhoud op 1400 kcal, dus dat is netjes. Niet zo heel gezond, maar goed het is weekend en doordeweeks eet ik altijd wel gezond.

Mijn menu van vandaag:

O: 300 ml yoghurt, 85 gram ananas
    T/L: boterham met vruchtenhagel, boterham met sandwichspread, appel, stukje banaan
    T: pistoletje met kaas, 1,5 reepje chocola, 3 chocoladekoekjes, 2 snoepbanaantjes
    A: cup a soup, wat rauwkost
    T: reepje chocola

Vanavond 3 kwartier Zumba en ondanks de kou nog even met de kinderen gewandeld. En nog even een half uurtje met de kinderen gedanst met de muziek hard aan :). Morgen probeer ik iets netter te eten ;)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier merk ik het ook in centimeters, ik krijg mijn taille terug. Is echt een groot verschil bij mij, 83 of 85 kilo. Nu de rest er nog af ;). Woog vanochtend trouwens 82,5! Dinsdag (na een week snoepen) 83,9, dus ik ben blij! Zit nu op het lichtste gewicht sinds ik bezig ben met afvallen. En nu volhouden dus!

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ben nu trouwens opeens heel moe, zie je meteen wat die suiker met je doet.... Heb nu een beetje spijt, maar goed, het was wel lekker op het moment zelf. En qua kcal geen man overboord.

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb de motivatie toch nog niet echt te pakken.... Weet ook nog steeds niet wat de schade is.. Zal in iedergeval als eerst weer proberen elke dag me menu op te schrijven en misschien dat ik dan zo weer wat gemotiveerder word.

O: bruine boterham met rosbief

L: bruine boterham met pindakaas en bruine boterham met appelstroop

À: verse pompoen-wortel soep en een klein restje spaghetti met spinazie zalm saus van gisteren

T: een lange vinger en een chocolade bonbon gevuld met chocolade cake:)

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Ik vind het behoorlijk frustrerend. Hier ook voorgenomen mezelf één keer in de week te wegen, maar de weegschaal roept mij gewoon: weeg je elke dag! Ik heb mezelf vandaag niet zo netjes gedragen, heb gezondigd en ben overstag gegaan voor koek en chips. Baal er van!

O: bakje magere yoghurt, mandarijn en kop thee.
    T: eierkoek gedeeld met dochter.
    L: rijstewafel en glaasje water.
    T: roze koek (schaam) en cup à soup.
    D: boerenkool en wat stukjes rookworst. Als toetje bakje magere yoghurt.

Nu is mijn man naar een verjaardag en ben ik gevallen voor een halve zal ringlings en 2 glazen cola, grr.

Mag ik vragen wat jullie doen aan bewegen? Ik probeer vaker de fiets te pakken, wat vaker wandelen met de kinderen en deze week mij keurig gehouden aan de 30 sit ups per dag.

10. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ladies ik ben er ook weer ;) . Probeer het al een week op te pakken en elke keer gaat het 1 dag goed en dan heb ik weer een terugval. ZO frustrerend!! Verder nog door omstandigheden 2 keer eten laten bezorgen dus dat helpt ook niet mee. Maar vanaf vandaag gaan we er weer voor en ik kom expres alvast mijn dagmenu posten zodat ik me er ook aan houd! :x heb trouwens wel gesport deze week dus dat is in ieder geval iets ;)

Vandaag:
    O 3 crackers met hagelslag
    T sinaasappel
    L 2 rijstwafels met kaas en 1 boterham met philadelphia light
    T appel
    A bord boerenkool met een stukje kip-rookworst
    T kopje thee en 2 Nizza-biscuits

1191 kcal. En dan wil ik vanavond nog sporten maar even kijken hoe ik me voel en hoe de meiden slapen, de oudste heeft alle virussen van de psz mee naar huis genomen, iedereen is snipverkouden.

Jullie zijn trouwens echt supergoed bezig allemaal! Way to go!

11. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hé Eylem goed je weer te zien! Hier gister toch ook weer de fout in gegaan.... grrrr! Maar goed ik denk dat ik het vandaag wel weer goed op kan pakken, het ging de afgelopen dagen zo goed! Mijn man komt wel weer thuis na een weekend weg, heb dan wel de neiging iets te halen, maar dat gaan we dus niet doen!!!! Wil dat eigenlijk doen als ik de 80 heb gehaald, moet dan wel een keer kunnen.
    Ik wilde gister nog op iedereen reageren, zie dat ik het gewoon vergeten ben!
    Met mijn huidinfectie gaat het trouwens de goede kant op geloof ik, de plekjes worden nu echt minder en ik heb gister eindelijk weer mijn oksels geschoren, vorige keer ging dat na 1 dag heel erg ontsteken allemaal, en nu ziet het er na 1 dag gewoon normaal uit. Denk dat de bacterie dus echt wel op z'n retour is, hoop het zo! Moet wel tot 20 maart smeren.... Maar hoop er dan toch echt wel vanaf te zijn.

Zo, ik ga nu maar naar beneden, de meisjes zijn al lekker aan het spelen.

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Hoe herkenbaar! Hier ook een dag goed en de andere dag weer een terugval... Je menu ziet er in iedergeval al netjes uit!

Menu vandaag hier:

O:bruine boterham met appelstroop

L:bruine boterham met appelstroop en bruine boterham met pindakaas

À: gourmetten (stond al gepland..)

En proberen zoveel mogelijk water te drinken!

Moet trouwens wel zeggen dat sinds ik er niet echt meer mee bezig was dat ik van iedereen hoorde dat ik zo was afgevallen... En er zitten er ook veel tussen die zeggen dat ik niet nog meer moet afvallen omdat dat niet bij mij past. Ik ga dus denk ik gewoon voor 58 kilo ipv 56 kilo en proberen me buik strak te krijgen.

13. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Volgens mij word het gewoon tijd dat het lente word en dat we lekker mooi en warm weer krijgen.
    Voor iedereen sterkte en probeer het toch vol te houden dame's.

Gisteren lekker wezen shoppen bij de primark in essen.
    Zouden eigenlijk vorige week al geweest zijn,maar de winkel was dicht terwijl op hun website stond dat ze open waren.
    Gelukkig nu wel goed geslaag,en hoe fijn is het dat ik nu ook weer wat leukere strakkere kleding aan kan.
    Aanwinst:

- 2 skinny jeans
    - pyama broek
    - riem
    - jurk
    - balarina's
    -4 truitjes

Ook maar wat voor mijn man en zoontje gekocht ;)
    Redelijk netjes aan mijn menu kunnen houden,alleen een extra kaisser broodje met kipfilet,komkommer,tomaat,ijsbergsla en eoa sausje erover op.

Vandaag het volgende op mijn menu:

O:
    - 2 cracottes met smeerkaas 20+
    L:
    - 4 cracottes met smeerkaas en komkommer
    T:
    - 4 mandarijnen
    A:
    - een halve boomstam
    - cup a soup
    - snijbonen
    - magere vanille vla

Zit nu nog maar op 844 cal. maar vanmiddag ook na een verjaardag dus zal wel iets meer worden ;)
    Maar probeer wel voor de gezondste alternatieven te gaan en me niet teveel vol te proppen :p

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hihi wat een magere menuutjes zie ik vandaag voorbij komen... Iedereen de schade aan het beperken ;)

Hier echt zo'n dag dat ik zo'n zin heb om te snoepen, zucht. Vanochtend al een speculaasje op. Tot nu toe gaat het verder goed. Hoop dat ik me een beetje in kan houden de rest van de dag....

15. Eylem

Eylem Niet meer actief

Agnes, zooo, lekker gewinkeld joh! Ik hoop voor de zomer ook wat nieuwe dingen te 'moeten' aanschaffen haha

Snoopy, oh die dagen...vreselijk. Een speculaasje is bepaald geen ramp, vanavond nog een lekker chocoladereepje, komt goed!

Minaa, ja pff lastig he....

Jee ik kan alleen maar hoesten en mijn neus snuiten, wat vermoeiend zeg. Nou ja, daardoor ook niet zoveel smaak dus snoepen heeft uberhaupt geen zin, haha.

16. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zo, kom me ook even melden.

Vandaag niet echt bezig geweest met het eten. Had een leuk uitje met vriendinnen en hun kids. Erg leuk geweest.
    Me wel ingehouden qua eten. Dus het blijft wel in m'n achterhoofd:

O:
    2 boterhammen met kaas
    T:
    chocolade cupcake ;)
    L:
    Wit bolletje met kaas
    T: zoute stengeltjes
    D: soep met brood.

Verder nog steeds niet lekker. Zodra ik in de rust kom, dan gelijk weer last van mijn buik en darmen.
    Ook ben ik weer eens ongesteld, en weer midden in mijn strip.
    Dus morgen maar weer eens bellen met de HA.
    Waarschijnlijk wel weer mijn dip te verklaren...

17. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Hoi meiden
    Daar was ik weer om het hoekje, lijnen is deze week niet zo goed gegaan doordat de kids thuis waren. En veel weg geweest....Morgen gaan de kindjes weer naar school en dan ga ik lekker aan de sonja bakker en hoop ik daar wat kilo's mee kwijt te raken. Het zal er nu toch eens echt afmoeten anders word het van de zomer niks met leuke rokjes en jurkjes haha....Ik heb er echt zin in, zin in de lente en zomer. En zin in september dan ga ik 3 of 4 dagen met me zusje na disneyland parijs jeeeeejjjj!! Daar wil ik wel een beetje slank heen hoor haha.....

Zo nu zou ik eens even jullie bijlezen haha......Fijne avond nog dames!

18. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier is het prima gegaan vandaag. Precies aan mijn schema gehouden. Alleen wel snipverkouden. Vanavond zelfs zo erg dat mijn speculaas-thee gewoon naar warm water smaakte, vies!! bah. Maar goed. Sporten heb ik niet meer gedaan want alles dreunt zo lekker door in mijn hoofd dus dat houden we tegoed.

19. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Morning ladies!

Leuk weekend gehad? We zijn lekker druk bezig geweest met dochter haar kamer en het verloopt allemaal volgens planning. A.s. zaterdag haar bedje ophalen :)
    Verder (bewust!) aardig wat lekkere dingetjes gegeten, dus we kunnen er weer flink tegen aan deze week!

@Kletskoek: Welkom! We hebben dezelfde valkuilen, haha! Bij mij werken de dagmenu's van Sonja Bakker erg goed. Qua bewegen doe ik hardlopen met Evy. Ik ben nog aan het opbouwen.

@Cherie: Ah je hebt het flink te pakken zeg! gaat het inmiddels wat beter?

@Citroen: Logisch meis, het is ook niet niks. Super dat het afvallen zo goed gaat!

@Snoopy: Nee helaas niet meer hardgelopen, heel de avond huiswerk gedaan, moet helaas ook gebeuren hihi! Ik hoop vanavond weer te gaan! Heeel veel succes vandaag met je gesprek! Knap dat je het positief blijft inzien! Leuk zo'n goede band met je nicht! Heb je ook broers/zussen? Super 82,5 ga zo door!! Fijn dat het de goede kant opgaat met je huidinfectie!

@mamavanjuul: Goed bezig! Jij bent al heeel dichtbij je streefgewicht, super!! Vervelend zeg je buik en darmen en midden in je strip ongesteld, vreemd!

@Jacenhenk: Leuk weekend gehad met jullie logeetje? ;) Hoe vond je het op de huishoudbeurs? Hihi thnx voor je enthousiaste reactie, vind ik juist leuk!!! :) Heb ik zelf ook altijd hahah

@Agnes: Fijn dat je weer lekker kon zumba-en en goed dat het meeviel! En lekker geshopt, heerlijk!!

@Toekomstigemam: Fijn dat het afvallen zo goed gaat!

@Eylem: Kom op, je kan het echt wel!! Zie je zondag helemaal aan je schema gehouden, top! Succes met de verkoudheid! Had ik zaterdag ineens en zondag was het alweer weg, echt vreemd!

@Minaa: Leuk dat anderen aan je zien dat je bent afgevallen! Heb je al gewogen?

@Troelala: Succes met Sonja Bakker, hier werkt het erg goed!

20. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ik zal ook weer eens mijn menu plaatsen:

O: 2 volkoren crackers, 1 beleg appelstroop 1 beleg 30+ kaas, glas jus d'orange
    T: appel
    L: 2 volkoren boterhammen, 1 beleg linera Pate 1 beleg kipfilet
    T: pakje Sultana
    D: 125 gr gebakken aardappelen, 200 gr broccoli, 75 gr kipfilet, schaaltje rauwkostsalade
    T: 2 kiwi's.

En mijn menu van gisteren:

O: Volkoren pistoletje, 1 helft met ossenworst en 1 helft met vruchtenhagel
    T: hotdog met klein beetje ketchup (bij ikea ;) )
    L: Volkoren pistoletje, 1 helft met 30+ kaas en 1 helft met kipfilet, beiden met plakjes komkommer
    T: stukjes stokbrood en toastjes met light kruidenboter en tapenade
    D: kop soep met 3 stukjes kaas-uien breekbrood

Deel Deze Pagina