Eylem / start ~ 89 / streef ~ 70 / afgevallen ~ 7.5 / huidig ~ 81.5 Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 9.3 / huidig ~ 68.8 Troelala / Start ~ 99.7 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 10.1 / huidig ~89.6 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~15 / huidig ~ 84.9 Mina / start ~ 64.3 / streef ~ 56 / afgevallen ~ -3 / huidig ~ 61.3 Citroen / start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 8.9 / huidig ~ 83.1 Toekomstige mam / start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 / afgevallen ~ 3,5 / huidig ~ 67,9 Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,3 / huidig ~ 75,9 Snoopy1979 / start ~ 88,7 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 5,5 / huidig ~ 83,2 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 5,5 / huidig ~ 71,2
Oeps foutje haha. Moet zeker nog wennen aan de 6 hihi. Bedankt voor je opletendheid heb het nu verandert.
Hee luitjes! wat een prachtig weer he! hier nog steeds niet ziekvrij maar goed. we kunnen er mee door. Ik moet toch iets afgevallen zijn. zie het niet op de weegschaal. maar mijn broek zit weer goed. (verder ongesteld dusss dat zal ook wel op de weegschaal te zien zijn. daarbij nog de AB en meds..) maar de broek aankunnen is toch wel weer fijn. Agnes je gaat super meid. hoe is het verder met iedereen hier? het is vrij stil?
he meiden hier helemaal happy, was vanmorgen 89 kilo rond!!! yeahh dat betekent 3 kilo in 1 week eraf heerlijk!! nu lekker doorgaan heb de smaak echt te pakken! lekker sporten erbij hoop dat dat ook flink helpt dan kan ik de zomer vast een stuk slanker in haha... fijn dat het allemaal goed gaat met iedereen, lekker zo doorgaan meiden. op na een slanke zomer hihi.....fijne dag nog, geniet lekker van de heerlijke zon!!
Cherie, een broek zegt soms meer dan een weegschaal he . Balen dat je nog steeds niet helemaal opgeknapt bent Troelala, super hoor! Nu écht onder de 90 dus! Wat een heerlijk weer vandaag, eindelijk na al die kou en regen. Ik ben aardig opgeknapt maar helaas nog steeds geen smaak....Nou ja wel goed voor de calorietjes....kom vandaag op 800 kcal. Eten staat me echt tegen als het nergens naar smaakt. Hopelijk komt het snel weer terug.
Hier druk druk met ziekenhuisbezoekjes, dagelijkse dingen, werkn en sporten. Heb de smaak weer helemaal te pakken. Vandaag 1.15 uur rpm gedaan en 750 kca verbrandt! Hoop zo dat er deze week wat af is...maar zie het somber in. Heb het idee dat het niet meer wil. Wil echt eens naar de 70! Schommel nu al 2 Weken tussen 71/72 kg! Morgen reageer ik verder, zit nu op mijn telefoon.. Morgen lekker vrij!
He meiden! Alles goed met jullie? Worden jullie ook zo vrolijk van dit heerlijke weer? Gisteren al heerlijk gefietst met dochter en in de tuin en op het balkon gespeeld/in het zonnetje gezeten, heerlijk! Vandaag ook weer lekker fietsen. We zijn weer begonnen in week 1 van het Sonja boek. Ben benieuwd! Mamavanjuul: Hoe gaat het met je vader? Owjee dat doet zo zeer als het in je nek schiet. Gaat het al beter? Leuk, hoe was het op het pannekoekenschip? Vervelend zeg, dat je zo blijft hangen met je gewicht. Citroen: En, is de sushi gelukt? Ik heb het nog nooit gegeten, hihi! Cherie: Fijn dat je weer een beetje op adem kunt komen. Je hebt het flink te pakken (gehad) zeg! Wat heerlijk dat je broek zo goed zit! Eylem: Ahh, ook al beiden ziekies op je dochters verjaardag! Gelukkig vieren jullie het op een andere dag! Top zeg, een kilo eraf!!! Hopelijk komt je smaak snel terug, ook al is het goed voor de calorietjes! Troelala: Zo! Jij hebt er zin in zeg 5 x sporten in de week, super! Top dat het afvallen ineens zo goed gaat en je zo lekker in je vel zit. Volhouden nu!! Jacenhenk: Hoe gaat het nu met je mannetje? Zielig hoor! En logisch dat je nu niet zo op je eten let! Ik hoop echt dat het gauw beter gaat! Kletskoek: En, gisteren een gezonde dag gehad? Agnes: ook weer 1,3 kg eraf, super!! Ga zo door! Snoopy: Hoe gaat het meis? Ik ga nu even wat aan school proberen te doen, zodat we de rest van de dag lekker van het weer kunnen genieten!
Zo...ik zit! Oudste naar school gebracht, jongste is zandkasteel aan het kijken, even tijd voor zp. Ik ben me weer wat meer aan het richting op ww. Heb het idee als ik aan de kca doe, ik niks afval maar in de spaarstand ga. Nu ik mijn dagboek weer goed bij hou, merk ik weer hoeveel dingen je even tussendoor neemt, waarvan je denkt: ach. Gelukkig niet aangekomen, maar het gaat er ook niet af. Dus nu vanaf vrijdag weer streng geweest, dus ben benieuwd. Met mijn vader gaat het goed. Hij is vrijdag geopereerd en ze hebben alles weg kunnen halen. Hij zit nog wel aan de pijnbestrijding en ze gaan vandaag beoordelen of de drain er uit kan. Ze hebben met de beademing helaas wel een zenuw geraakt, waardoor hij erg schor is. en het is maar afwachten of zijn stem wel terug komt. Maar hij doucht al zelf en is ook al uit bed.
Troela gefeliciteerd! goed bezig. Eylem idd broek zegt meer. ik vertrouw er maar op. Heerlijk weer idd. gelijk lekker gewandeld vandaag. ben nu alleen moe en ik moet eten maken... zucht! MamavanJuul. super bezig! je moet echt wel gaan zakken als je zo sport hoor. ff volhouden meid. sterkte met je vader nog! klinkt erg heftig allemaal. peace. heerlijk genieten van het weer he! hier gaat het goed vandaag. nu alleen erg moe maar goed.. merk dat ik ook nog niet erg fit ben.. maar we motten het er mee doen. kindjes zijn in de tuin aan het spelen heerlijk. Ik moet zo eten maken dub dub dub....
Wat een rust hier zeg Peace, en lekker kunnen genieten van het weer? Mamavanjuul, fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je vader, dat zal toch een wat geruster gevoel geven. Cherie, is er nog eten op tafel gekomen? vervelend he als je nog zo moe bent. Hier niet meer ziek maar wel nog steeds verkouden en geen smaak en reuk, grrrr. Echt zo lastig, ruik het niet eens als er een poepluiertje rondloopt....en ik word echt gek van al dat eten wat naar niets smaakt. Maar ja!! het zal wel weer overgegaan. Dieettechnisch dus wel weer een prima dag want ik eet echt alleen het noodzakelijke. Vanmiddag echt zin in iets heel zoets maar ja....kan wel chocola opeten maar proef het toch niet. Wel lekker in de zon gezeten. De oudste heeft heerlijk buiten gespeeld met zand op de psz dus die ligt echt uitgeteld in bed.
Eylem heeel vervelend. wat hier vervelend is dat ik altijd kan eten ook als ik ziek ben. ik had ook dat het niet smaakte.. maar juist daardoor ging ik zoeken om toch die smaakbehoefte te voldoen... handig... heb je kans om "relatief" makkelijk af te vallen.. ZUCHT! hahahaha. ja er is nog eten op tafel gekomen. best lekker ook al zeg ik tzelf. rijst met gemengde groenten. (broccoli, ui, paprika, courgette) in chilli, paprika roomsaus. met daarbij zalmblokken die in een teryaki knoflook combi waren gebakken. was echt wel lekker. net nog wel 2 koekjes op.. verder vandaag 2 speltcrackers 1 met kaas en 1 met kipfilet (damn wat zijn die crackers lekker...) en 1 snee brood met seranoham en 1 korst met past. dat was t vandaag. niet slecht dacht ik. ik denk wel dat ik vroeg naar bed ga.
Zo, net weer even lekker wezen hardlopen. Zo douche en lekker op tijd naar bed, morgen weer een drukke dag met werk en school! Mamavanjuul: succes met ww. Hopelijk merk je gauw verschil! Fijn dat het (naar omstandigheden) zo goed gaat met je vader! Cherie: klinkt heerlijk je eten! Eylem: ja zeker heerlijk genoten van het weer! Het kan mij niet warm genoeg zijn hopelijk is je verkoudheid snel over! Het is zeker rustig hier! Joehoeeee dames, alles goed??
he meiden we zijn zeker lekker van t weer aan t genieten met zijn allen! Hier gaat t nog steeds super met afvallen. Was vanmorgen alweer 88.4 weet niet wat me overkomt!! Vind t wel leuk natuurlijk want t stimuleerd wel. Hoop stiekem dan ook dat ik maandag de 87.9 mag zien hihi...Afwachten maar. Ben iniedergeval blij dat t nu zo goed gaat! Fijne dag mensen succes!!
nou dames, hier helaas niks er af deze week jammer zeg! weeg echt nog precies hetzelfde als vorige week... ben nu ook maar begonnen met water drinken want ik drink echt veeeeeel te weinig! maar ik baal wel
Aah irritant is dat he citroentje! ik ben na 2 weken stil staan eindelijk onder de 71!!! Heb me vanmorgen "stiekem" gewogen en zat op 70,5! Maar goed, vrijdag is mijn officiele weekdag, dus ben benieuwd! Vanavond weer even RPM doen, dus weer lekker wat calorieen er af trainen. Dan weer een avond niks en dan vrijdag weer pumpen Mijn menu van vandaag: O: 2 boterhammen met ham T: Appel L: Pistolet met filet american en ei zonder eigeel Bladsalade T: Mini tompouce en mini roomsoes Appel Volkoren biscuits A: Paksoi, tomaat, komkommer, mozzeralla en tonijn. 100 gr gekookte pasta
Jaaa echt wel! Nog 2,5 te gaan! Vandaag gevierd met een broodje hamburger en een beetje patat, haha! Vanavond weer bij mijn vader geweest en dan moeten we toch snel snel. Ik ben pas om 17.30 thuis en het bezoekuur is maar van 18.30 tot 20 uur. Maar goed, gister ook weer naar Rpm geweest en daar deze week 1250 kca mee verbrandt, dus dan mag een extraatje ook wel
Eylem / start ~ 89 / streef ~ 70 / afgevallen ~ 7.5 / huidig ~ 81.5 Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 9.3 / huidig ~ 68.8 Troelala / Start ~ 99.7 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 10.1 / huidig ~89.6 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~15 / huidig ~ 84.9 Mina / start ~ 64.3 / streef ~ 56 / afgevallen ~ -3 / huidig ~ 61.3 Citroen / start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 8.9 / huidig ~ 83.1 Toekomstige mam / start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 / afgevallen ~ 3,5 / huidig ~ 67,9 Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,3 / huidig ~ 75,9 Snoopy1979 / start ~ 88,7 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 5,5 / huidig ~ 83,2 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 6,0 / huidig ~ 70,7 Haha, jammer dat de mega hamburger wel zichtbaar was op de weegschaal, maar eindelijk weer eens wat er af! En eindelijk eens onder de 71kg! Verwacht de komende tijd wel weer te schommelen tussen 70 en 71, maar goed, we gaan weer de goede kant op!
Ik lees nog steeds mee maar helaas niet tot weinig tijd om te reageren en sporten vandaag weer een lange stage dag van 11 uur sochtends tot 10 uur savonds.... Zodra er weer een vakantie is ga ik me wegen en sporten in de sportschool! Iedereen een fijne dag vandaag