-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb destijds gemerkt dat het meepraten op een forum mij heel goed hielp met afvallen extra ondersteuning :)

2. prettybaby

13 aug 2009
    72
    0
    0
    NULL
    Thuis
    Hallo allemaal,
    Ook ik zou me graag aan willen sluiten! Ik ben in september begonnen met weight watchers en dat werkte heel erg goed. Helaas ben ik een echte emo-eter en door een aantal gebeurtenissen de afgelopen tijd heb ik het een beetje laten versloffen.
    Vanaf het nieuwe jaar wil ik er echt weer volop tegenaan want ik wil er minimaal 10 kg af hebben (Misschien nog wel meer maar ik weet niet hoeveel ik nu weeg ;))

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    meiden..niet te geloven dit...twijfel aan mn weegschaal. Omdat ik met nieuw boek van Sonja begin, vandaag op de weegschaal gestaan...ben ik sinds donderdag al 2.8 kilo afgevallen???
    ML heeft er op gestaan en zijn gewicht is nog ongeveer gelijk ( hij is niet aan dieet) dus weegschaal zal toch kloppen...Ben benieuwd of mn gewicht volgende week nog ietsje lager zal zijn. (want dan weet ik dat het klopte) men...wat een boel vocht ben ik dan al kwijt zeg! (ik bedoel...dit is geen vet lijkt me)
    Ik hoop dat het bij iedereen met zo'n vliegende start mag beginnen!;)

4. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Wat goed! Zal idd vocht zijn maar boeie, dat moet je ook kwijt ;) Ik hoop dat het bij mij vanaf morgen ook zo snel gaat, fijne motivatie :)

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @Helise ik hoop het ook hoor..altijd heerljk het eerste begin! dat is altijd meer dan anders, maar dit had ik echt niet verwacht!
    Zo'n begin zou iedereen moeten hebben hiii...succes vanaf morgen!!

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Nou, afgelopen week -0,4 kg! En dat met de kerstdagen, ben er best wel blij mee! Is toch weer 1,4 kg lichter 2013 in :p

Gisteravond heel fout samen met manlief een zak chips leeg zitten eten..oef! Zo fout, maar wel even een keer lekker.
    Soms moet je even je zelf laten gaan, hihi!

Vanavond ook even nergens aan denken en dan gaan we er vanaf morgen weer goed tegen aan.

Hoop echt binnenkort onder de 75 kg te komen, want 76 zag ik voor het laatst toen ik 16 weken zwanger was van de jongste...

Ben nu 75,4 :)

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    @madelief: Dat is een lekker begin!

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik heb het even heel druk en vertrek morgen voor 3 dagen baar Londen dus ik ben de aankomende paar dagen even afwezig! Iedereen alvast een gelukkige jaarwisseling! :)

9. seol

seol Actief lid

30 sep 2009
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    @madelief: wat super. Ook als het wel vocht is..die ben je maar even kwijt. Ik zou wel willen dat ik ook zoveel kwijt ga raken aan vocht want ik hou de laatste dagen heel veel vocht vast en dat zie ik overduidelijk aan mijn handen en gezicht. Ik geloof dat ik al wat tevredener zou zijn als dat wat weg zou zijn! Mooi begin!!

Ik heb me tot nu toe vandaag goed aan mijn schema gehouden. maar ga het straks alweer loslaten voor vandaag...succes allemaal

10. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Vandaag nog de laatste restjes ongezond spul opeten en dan gaat het morgen echt gebeuren hihi.
    Maar heb er wel zin in.

@all
    Alvast allemaal een fijne jaarwisseling.

11. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Madeliefje, ja inderdaad! ;) Dank je wel!

Mamavanjuul, wat knap dat je toch bent afgevallen ondanks de kerstagen! Daar mag je trots op zijn!

Hier vandaag ook nog even lekker alles eten wat vanaf morgen verboden is :p Fijne jaarwisseling allemaal!!

12. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Dank je! Ben ik ook stiekem wel :p

13. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Zo ik heb me vandaag aangemeld bij WW. Vandaag is een hele slechte dag. ik heb al oliebollen gegeten. Ik heb m'n online dagboek al ingevuld en heb voor vandaag al m'n punten al verbruikt, een paar van m'n extra weekbudget en dan moet ik nog avondeten en oudjaarsavond door. Dus dat wordt een wortel ipv een oliebol :D

Madelief, goed resultaat hoor! Ook al is het vocht, ook dat moet je kwijt.

mamavanjuul, goed hoor! En dat ondanks de feestdagen netjes hoor!

Ik heb de eerste opzet voor de tabel gemaakt, zal hem morgen plaatsen. Als je er bij wilt, stuur me dan nog een pb!

Fijne jaarwisseling allemaal! Vanavond knalt het buiten, maar vanaf morgen gaan wij allemaal knallen, we kunnen het!!!

14. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Cindy, ik wil graag ook op het lijstje, wat voor gegevens wil je allemaal hebben?

15. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik wil graag weten:

- leeftijd
    - lengte
    - bmi
    - startgewicht
    - streefgewicht

16. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Okee, ik ga je pb'en! :)

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Het is al een redelijk groot clubje nu, maar mag ik ook nog meedoen? Wil 20 kilo afvallen... Ik woog ruim een jaar geleden mijn streefgewicht, helaas alles er weer aan gegeten :(. Heb afgelopen week me goed ingehouden en was ook afgevallen, maar gister en vandaag veel gegeten en gesnoept (gister was Eva jarig, vandaag restjes eten/snoepen en oliebollen), hoop dat niet alles er weer bij is. Maar vanaf morgen ga ik er echt weer helemaal voor!

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    zo ik ben weer thuis na 4 dagen in het ziekenhuis geweest te zijn.
    Mijn vriend kreeg een Gastric bypass maar dat ging niet zo goed dus die moest met spoed weer geopereerd worden omdat ie bloedstolsels in zijn buik had.

Door het ziekenhuis eten zal ik vast zijn aangekomen. Ze hadden daar alleen colorierijke produckten zelfs de broodjes waren niet zo gezond. Maar ja morgen eet ik nog een olliebol en dan begint het weer.
    Ik denk dat ik eerst eens 2 weken ga shaken om weer een begin te maken en de rest ww. Ik hand nu al zo lang rond hetzelfde gewicht terwijl ik 5x in de week sport ja pas viel ik weer af kwamen de feestdagen enz er weer aan pfff

19. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Snoopy, wat zonde joh! Zoveel afgevallen en nu alles er weer bij.. Knap van je dat je de knop nu weer hebt omgezet en er voor gaat :)

Ninja, oei dat klinkt eng van je vriend.. Nu wel alles goed dan? Ik ga ook shaken, begin morgen. Even een snelle start maken en dan over op goed en gezond eten met calorieen tellen denk ik.

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ja nu gaat alles wel goed hij zit al op de bank tv te kijken haha.

Ik ben normaal niet zo van het shaken ik doe normaal ww maar ik word gek van iedere keer rond de 90 te hangen.. Ik wil er gewoon effe vlug wat kilo,s vanaf!! Hopelijk weeg ik rond de verjaardag van me zoon 17 febr weer 83! dat woog ik vorig jaar ook alleen door medicatie/depressie en na een lange tijd weer alles te kunnen eten in 6 maanden weer aangekomen tot de 101! Nu dus ronde 88/90 schommel ik een beetje

Deel Deze Pagina