-10 kilo in 2013

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamavanjuul, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    @Zon: Hier ook veeeeel behoefte aan zon en warmte! Kom maar op met die lente!!!

@Mamavanjuul: Jeetje vervelend zeg weer je nek! Schiet niet op! Gaat het inmiddels iets beter? Ik snap wel dat je je ondanks het uitstrijkje wat zorgen maakt om je afspraak bij de gyn. Zou ik ook hebben.

@Jacenhenk: Ja ik moet vooral rust houden nu (iig even niet hardlopen), koelen met ijs en ik heb ontstekingsremmers (maar die gebruikte ik al dagelijks) Over een weekje ongeveer weer proberen hoe het gaat met wandelen. Echt balen idd dus! Hoe was jullie verjaardagsweekend? Is Maikel erg verwend? En jij? Oei vervelend, heb je de laatste nachten wel weer doorgeslapen rond 3/4 uur? Ooow ik heb dat ook op eigen verjaardagen, maar dat komt omdat ik dan vanalles koop/maak wat ik zelf heel lekker vind hahah. Sterkte met de uitslag van je man bij de reumatoloog!

@Snoopy: Hoe gaat het nu met je? Zeker een druk weekend na zo'n drukke emotionele week! Geeft niet hoor, lucht maar lekker je hart hier over vanalles! Hoeft echt niet altijd over afvallen te gaan! Klinkt goed je groente smoothies! Sterkte weer deze week op je werk!

@Citroen: Juist goed joh, dat je er lekker veel op uit bent! Balen dat je gewicht stil staat. Heb ik ook regelmatig last van!

2. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Goedenmorgen dames

Vanmorgen weer even gewogen maar het gewicht was hetzelfde. Ben wel aan het ongsteld worden dus hoop stiekem dat ik wat vocht vast hou en er eind van de week toch wat af is hihi...Voel me nu zo lekker opgeblazen. Altijd last van als ik ongi moet worden pff.....Verder gaat het hier wel goed. Al wou ik dat het weer wel wat beter werd want daar ben ik wel echt klaar mee. De kids steeds hoesten en niet fit, die zon moet komen!!!!!

Zal zo ff internet afstrunen na ideeen voor onze woonkamer en de slaapkamers. Die kunnen weleens een flinke beurt gebruiken haha....

Meiden fijne dag zet hem op jullie kunnen het!!!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Heb het vandaag weer helemaal opgepakt. Valt me wel zwaar nu zo op het werk, maar het moet nu gewoon!

Vandaag weer nieuws gehoord over de andere afdelingen... door de overname komen alle afdelingen te vervallen, mensen kunnen wel eventueel naar Amsterdam, maar ja, dat wil ook niet iedereen (bijna niemand vermoed ik). Best een schok weer. We hadden wel het vermoeden dat het customer service gedeelte weg zou vallen (waren ze al mee bezig), maar finance, IT, HR dus ook. Er blijven er van de ongeveer 75 mensen maar een stuk of 5 over denk ik. Dus.... rare dag weer vandaag. Wij krijgen er gelukkig wel wat (3 waarschijnlijk) mensen bij, maar wanneer... Deze week ook erg druk, morgen ben ik vrij, woensdag en donderdag mijn (enige) directe collega, dan ben ik er, ik moet woensdagochtend nog wel naar de dermatoloog (voor die huidinfectie, die zo te zien over is). Vrijdag zijn we er allebei. Dan druk gaan bakken, want Lisa wordt zaterdag 3 jaar! Zaterdag en zondag visite en dan maandag weer aan het werk. En dan gaan woensdag mijn ouders verhuizen, maar ze hebben nog geen nieuwe woning (hopen deze week bevestiging te krijgen over een woning). Alles komt nu een beetje allemaal tegelijk. Handig ;). Mijn hoofd loopt over!

Nu nog even een boodschappenlijstje maken en morgen alle boodschappen doen voor van het weekend. Heb er de rest van de week geen tijd voor...

4. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Morning ladies!

Gisteren een zeer goede dag gehad :) Ik baal alleen flink dat ik nu niet kan hardlopen, maarja!

@troelala: Je ongi zal er vast mee te maken hebben dat je gewicht hetzelfde was. Heb je leuke ideetjes op kunnen doen voor de woonkamer en slaapkamers? Wij hebben pas dochters kamer gedaan, heerlijk om te doen :)

@Snoopy: Knap dat je het weer helemaal hebt opgeknapt! Niet gek dat je hoofd overloopt! Kijk je wel uit dat je jezelf niet voorbij loopt?! Rustig aan hoor!!

5. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Sorry dat ik jullie steeds zo verwaarloos.
    Ik lees wel telkens mee,maar heb dan op eoa manier geen puf om te reageren.
    Dus ga nu maar weer de zoveelste poging wagen :)

Troelala:
    Jij gaat behoorlijk lekker met je gewandel is het niet.
    Als je zo door gaat moet het je wel lukken om deze zomer een 7 op je weegschaal te zien ;)

Minaa:
    Voor je buik denk ik dat je alleen wat buikoefeningen zou kunnen proberen.
    En misschien is zumba ook iets voor jou?

Mamavanjuul:
    Waren de biertjes lekker :)
    Heel herkenbaar heb hier ook van die dagen dat ik nog steeds niet tevreden ben.
    Hier ligt het vooral aan mijn buikje die mag echt nog wel wat strakker worden.
    Balen van je schidlklier,hopelijk werkt je nieuwe dosis beter.
    En wat een goed nieuws voor je vader en julie.

Jacenhenk:
    Zo nu al een bezichtiging,hopelijk is dat een goed teken en verkopen jullie jullie huis snel.
    Jij bent wel lekker bezig met sporten,goed hoor :)

Snoopy:
    Aller eerst natuurlijk gefeliciteerd met je baan.
    Maar wat een gedoe zeg.
    Snap dat het heel dubbel aan voelt als je zoveel collega's moet gaan missen.
    Hopelijk vind je ondanks alles toch snel je draai weer.
    En zoals de rest hier ook aangeeft hou wel rekening met je eigen kunnen,ga nu niet te veel hooi op je vork nemen omdat je je baan heb mogen houden.

Eylem:
    hoe is het nu met je smaak?
    Wel handig als je al het zoette niet meer proeft dan ijkt mij dat de verleiding ook weer een stuk kleiner word :p

Peace:
    Wat rot van je been.
    Hopelijk knap je weer snel op en kun je weer lekker hardlopen.
    Ja de vakantie keuze is gemaakt,alleen duurt nog lang volgend jaar september hihi.
    Wij willen 8 of 10 dagen na aqua fantasy in turkije.

Zon:
    Ik zit volgens mij echt in een winterdip :(
    Verlang zo erg na de zon en een graad of 15.
    Lekker zonder jas na buiten te gaan of eventjes buiten te zitten.
    Maar ja eventjes door bijten nog,hopelijk word het in april wat rustigerer en lekkerder weer.

6. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Zo nou hoop ik weer een beetje bij te zijn en in het vervolg weer meer met jullie mee te kletsen,
    Hier gaat het qua afvallen nog steeds lekker.
    Deze week weer 900 gram eraf.
    Volgens mij nog een halve kilo eraf en dan heb ik weer een gezond gewicht.
    Ik kan zelfs weer een blazer (schrijf je dat zo?) aan die ik al vijf jeer lang niet meer dicht kreeg.
    Ik ben van plan om sowieso tot eind mei door te gaan met afvallen.
    Als ik mijn doel van 60 kilo nog niet gehaald heb ga ik uiteraard door.
    Maar mocht ik eerder dan eind mei mijn doel bereikt hebben dan ga ik dus ook nog eventjes door.
    Zo de kleine man uit bed halen en daarna weer lekker zwemmen met hem.

7. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Eylem / start ~ 89 / streef ~ 70 / afgevallen ~ 7.5 / huidig ~ 81.5

Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 11 / huidig ~ 67.1

Troelala / Start ~ 99.7 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 12.2 / huidig ~87.5

Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~16.4 / huidig ~ 83.5

Mina / start ~ 64.3 / streef ~ 56 / afgevallen ~ -3 / huidig ~ 61.3

Citroen / start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 8.9 / huidig ~ 83.1

Toekomstige mam / start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 / afgevallen ~ 3,5 / huidig ~ 67,9

Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,7 / huidig ~ 75,5

Snoopy1979 / start ~ 88,7 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 5,5 / huidig ~ 83,2

Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2

Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 6,2 / huidig ~ 70,5

8. Troelala21

Jaaaa hele leuke ideeen, voor me meisje ben ik helemaal klaar kwa stijl. Alleen voor de jongens vind ik zo moeilijk. Die moeten maar mee gaan beslissen hoor hahah. Voor de woonkamer ben ik een beetje twijfel, of witte muren en donkere meubels. Of taupe muren en witte meubels....Dus dat is even denken en denken hahah. Heb er wel zin in om de boel aan te pakken. WIl hier niet blijven wonen maar het heeft nu ook geen zin om het huis te koop te zetten, dus moet het voorlopig er nog maar ff mee doen haha.....

9. Troelala21

Jaaa gaat zeker lekker. Weer of geen weer loop sowieso 5km per dag. Soms 2x daags als het lekker weer is, dan loop ik s'avonds ook nog een keer. Vind het heerlijk even koppie leeg en lekker gaan haha. Ik hoop van de zomer te kunnen beginnen met hardlopen want dat vind ik nog lekkerder. Zal binnenkort eerst de skeelers weer uit de kast halen, maar dan moet de sneeuwtroep wel echt weg zijn. Ik hoop de 7 te halen voor we op vakantie gaan. Zal er alles aan doen hihi!

Hier verlangen we ook na de zon hoor. De kids die zijn er helemaal klaar mee, hoesten niet fit enz. Die willen lekker na buiten. Dus de zon mag zeker wel komen!!

10. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Zon:hier nog 1 of eigenlijk 3 want de kids zijn het binnen zitten ook zat..

@snoopy, snap dat je hoofd overloopt, dikke knuffel voor jou

@peace: hoe gaat het met de pijn? Hopelijk al iets beter..
    En super dat je je zo goed voelt kwa lijnen.

@agnes:echt super goed zeg, wou dat ik dat al kon zeggen Pfff moet er nog min 13 af krijgen

@troelala: echt knap hoor van je.. En hopelijk is er volgende week weer watvaf bij je en komt het idd door je ongi..

Hier: vanmorgen gewogen, en schade viel wonderbaarlijk mee, zat op 83,8 dus 300gram aangekomen en als je zag wat ik gegeten heb is dat echt een wonder..

Maar goed vanaf nu weer streng ertegen aan.

Manlief heeft geen duidelijke uitslag gekregen ze denken nog steeds aan bechterew maar dan in een begin stadium, soms kan het jaren duren eer het zichtbaar word,

Heel toevallig is het vorige week bij mijn schoonzusje na 10 jaar onderzoeken in binnen en buitenland nu ook vast gesteld, dus vrees dat we nog een lange weg te gaan hebben voordat we echt weten wat het precies is.

Ben druk bezig met de laatste klusjes voordat de kijkers komen zaterdag.
    Dus nog niet wezen sporten, morgen ga ik weer en dan misschien donderdag ook nog en vrijdag zwemmen met de jongens en ff onder de zonnebankje en dan zaterdag ook weer sporten, dan hoef ik me niet zo bezig te houden tijdens de bezichtiging hahahaha..

Vandaag als het weer het toelaat de voordeur nog even schilderen, en bij Maikel op z'n slaapkamer even z'n dieveklauw die eraf was komen zeilen plamuren en terug erop zetten, en dan de plinten nog nalopen en schilderen daar waar nodig is.
    En dan alles poetsen zoals alle deuren een keer de keuken, en alle roosters in douche en toilletvstofvrij maken.
    Vrijdag de badkamer zodat die zaterdag lekker fris ruikt en zaterdag ochtend een appel taartje bakken, krijgen zondag nog visite voor Maikel en mijn verjaardag dus dat komt mooi uit, heb ik gelijk gebak hihihi

Nou ga de kleine man op bed leggen en zo de oudste van psz halen.

Ik hoop deze week nog langs te komen maar als dat niet meer lukt weten jullie waardoor dat komt

11. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Zo....was ik ook weer!

Agnes: wat fijn dat je nog steeds zo goed gaat! De eindstreep is in zicht, lekker he!

Jacenhenk:Wat een drukte zeg, word al moe als ik het lees, haha!

Hier een slechte dag qua eten. Wel binnen mijn ww punten, maar heel gezond was het niet :)
    Maar ook drukke dag en weinig tijd gehad om te eten....eerst fysio voor mijn nek, daarna begrafenis. Ben kapot zeg...:(

12. Troelala21

Ohhhh ik heb me toch een slechte dag haha. Ik heb vandaag alles gegeten wat los en vast zet jemig!!!! Rot ongi haha, dan heb ik overal zin in haha. Voel me nu een vol varken, pff opgezet en al haha. Eigen schuld, morgen maar weer flink normaal eten......Door zo eetbui weet ik iniedergeval wel waarom ik aan het lijnen ben haha....

13. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Hoi dames mag ik ook mee doen :)

Ik ben bijna 27 en sinds 12-12-12 getrouwd met mijn lieve man en al 5,5 aar samen...
    Ik ben vorige maand begonnen en al lekker wat kwijt aan kilo's...Ik begon op 106kg en weeg nu ± 100kg en ben super trots. ik ben best wel lang vindt ik zelf 178cm Het komt vooral door het stoppen met de pil 3 maanden geleden gestopt en sinds vorige maand vliegen de kilo's eraf. ik wil weer terug naar mijn oude gewicht van ±85kg dus nog aardig wat te gaan...
    Ik eet vooral vis, groente, fruit, kip en bruin brood en drink veel thee en water en af en toe fris... ik fiets elke dag 8 km en 1 keer per week 3 of 5 km lopen :) ook doe ik 2 avonden per week yoga/pilates...weekenden mag ik zondigen. eerst kleding maat 46 en nu 44...super trots. ik wil afvallen voor mijn gezondheid ivm vader en opa erfelijke hart problemen. ook omdat ik me tot het stoppen van de pil zo op geblazen voelde, nu al veel minder... Ook stoppen we volgende maand met roken ivm met konderwens...

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Even snel een berichtje met mijn menu! Wil
    Later weer uitgebreid reageren.

O: krentenbol met kaas

L: wit brood met salami en 3 happen van man zijn broodje frikadel

D: rösti met Duitse biefstuk en sla

T: magere aardbeien kwark

15. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Natuurlijk, welkom!
    Je bent al goed bezig zeg! Daar mag je zeker trots op zijn. Ga zo door :)

16. jacenhenk

jacenhenk Bekend lid

8 aug 2009
    931
    0
    0
    huisvrouw
    zevenbergen
    Schoesjer wat ben je al onwijs goed bezig zeg, wou dat ik zoveel kon sporten... Welkom in elk geval..

@mamavanjuul: Mindere dag voor jou dus.. Sterkte vandaag..
    En als je binnen ww zat is het toch op zich goed ?

@troelala: balen zeg.. Hopelijk gaat het vandaag weer beter..

En idd na zo'n dag weet je weer waarvoor je het doet..

Hier: zo sporten, en daarna naar Ikea voor een frontje van de vaatwasser, ziet er mooier uit voor de kijkers zaterdag. Dan als ik de kans krijg nog de plintjes nalopen, een dieveklauw terug op Maikel z'n raam plaatsen en de ventilatie roosters schoonmaken.
    De voordeur nog een keer schilderen, al vrees ik dat dat niets word methodiek sneeuw en alle deuren soppen en de rest van het huis moet ook nog een keer extra gepoetst worden.

Pfffff Maar ja alles voor de verkoop je!!!

Nu hopen dat dat zo gaat werken vandaag want vrees dat Jeffrey ziek word, hij wil niets eten en hoestende longen uit z'n lijf en hangt de hele tijd op de bank, echt totaal niet Jeffrey dus. Nog geen koorts gelukkig, maar hou hem wel goed in de gaten..

Nou ik ga naar de sportschool toe

Fijne dag iedereen!!!

17. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hallo allemaal,

Zo mijn half uurtje zumba heb ik er weer op zitten.
    Zometeen beginnen met de boven verdieping schoonmaken.
    Word nu wel een beetje chagarijnig omdat het alweer aan het sneeuwen is,ondanks dat het hier niet blijft liggen :x

Troelala:
    Nou petje af hoor,ik ben altijd geneigd om lekker binnen te blijven als het slecht weer is.
    Dus vind het echt onwijs knap dat je ondanks alles blijft wandelen.
    Hier ook een zoontje die het gehad heeft met de winter.
    Gelukkig word de eerste week van mei onze achtertuin verandert en hopelijk is het dan een stuk beter.
    Dan kan de kleine man lekker buiten rond rennen.

Jacenhenk:
    Veel plezier zo bij de ikea.
    En succes met jullie woning.
    Komt zo te lezen een hele hoop bij kijken.
    En beterschap met je zoontje,hopelijk blijft het alleen bij een verkoudheid.

Mamavanjuul:
    Wel knap dat je toch nog binnen je ww punten bent gebleven ondanks dat je een slechte dag hebt gehad.
    Hopelijk gaat het vandaag weer wat beter.
    Ja is zeker een heel fijn gevoel dat mijn eindstreep in zicht is.
    Geeft weer een extra motivatie boost om door te gaan haha.

Schoesjer:
    Welkom.
    Zo jij sport iig voldoende in een week tijd,knap hoor.
    En wat knap dat je al 6 kilo kwijt bent.

18. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Hahahaha ja die 6kg was ik kwijt voor ik t wist niks voor hoeven doen. Weegt ook best veel maar onder de 100 ben ik super blij mij nu dat is echt jaren geleden. Ik doe yoga/pilates omdat t leuk is en ontspannen en zo goed voor je houding en spieren. Ik ga lekker zo door.
    Bedankt dames voel me welkom :)

19. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Schoeisjer: welkom!

Hier wel weer een redelijke dag. Ga vanavond weer lekker fietsen, dus dan mag/moet ik ook wat meer eten gedurende de dag. Maar nog niet heel slecht.

O: 2 boterhammen met ham
    T: appel en banaan
    L: 2 boterhammen met kaas, ham & rauwkost
    T: 2 biscuits met krenten
    D: knorr wereld gerecht... Weet zo niet welke. Het is met Wraps.

Merk trouwens nu wel door het fietsen dat mijn broeken losser zitten. Mijn spijkerbroek wat mijn laatste deadline was, is niet meer o skinny! Riem op het laatste gaatje!!!

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier druk!!! Met lijnen gaat het goed, wegen doe ik even niet meer. Van het weekend 2 dagen verjaardag van Lisa vieren en ik ga me proberen in te houden! Een stukje taart en verder gezonde snacks :)

Ik ga weer aan de slag!

Deel Deze Pagina