Hier weer lekker gefietst...probeer mijn hartslag wat lager te houden, dus minder zwaar fietsen...wel moeilijk hoor! Maar anders ga ik in de spierverzuring en dat is natuurlijk niet de bedoeling
Goedemorgen dames @agnes: irritant hè die rot sneeuw.. Goed bezig met d schoonmaak @mamavanjuul: verzuring is toch ook goed? Tenminste ik doe BUIKSPIEREN tot ze verzuren, dan worden ze sneller strak.. In de sportschool word dat ook geadviseerd maar misschien zijn benen anders dan de buik @snoopy: veel plezier dit weekend, en ook succes @schoejser: super dat je je welkom voelt dat is ook de bedoeling. Fijn is dat hè als de 1 ste kilo's zo hard gaan.. Hier net de auto bij de garage gebracht voor APK en grote beurs dus zal vanmiddag wel zeer doen in de portemonnee... Verder gister weer 1000kcal verbrand in de sportschool en de rest van de dag druk geweest met klussen, dus ben benieuwd volgende week!! Gister avond om 20:30 ook nog 3 manden was weg gestreken dus druk dagje gehad en toen vanmorgen om 6:30 m'n bedje al uit, dat deed best zeer..Pfff Het frontje van de vaatwasser zit erop, het raam van Maikel is al gemaakt, nu ff reflexen en m'n tussendoortje pakken en dan verder met kitten op Maikel z'n kamer en als hij vanmiddag op bed lig kan ik hier beneden de plinten verder verven en de voor en schuurdeur verven. Dan de kasten nog opruimen waar ze in zullen gaan kijken, en dan heb ik rust hopelijk. En volgende week een hele week niets meer doen, hopelijk is het alle drukte waard geweest na de bezichtiging!!!! Ben ook helemaal happy, ben al weken de ring die in van mijn moeder voor mijn 20e verjaardag heb gehad kwijt alles doorzocht maar kon hem niet vinden, heb hem al 1,5 jaar niet gedragen, door mijn hormonen van de zwangerschap reageer ik op sieraden (goud en zilver) dus moest ik hem toen afdoen, had hem in een bakje gelegd, en die heb ik een paar weken geleden opgeruimd, maar kon hem niet meer vinden, dus was er heilig van overtuigd dat ik hem weg had gegooid maar zojuist het ik hem weer gevonden!!!!!! Dus mijn dag kan niet meer ark, stond echt te huilen, die ring heeft zoveel emotionele waarde voor mij omdat ze er niet meer is, em dat 1 van de weinige dingen is die ik van haar heb!!! Nou ik ga weer verder met klusjes doen Fijne dag iedereen
Wat fijn van die ring! Kan me voorstellen dat het heel veel emotionele waarde heeft! @Sporten: Tja, uhm...als je tussen de 70-75% van je hartslag sport, dan ben je dus puur je vet aan het verbranden. Alles wat er boven komt, is natuurlijk heel goed, maar val je niet van af. Dat is puur conditioneel en krijg je idd sterkere spieren van. Van de kca die je dan verbrandt moet je rekenen dat 60% van je conditie is en 40% vetverbranding. Met een hartslag van ongeveer tussen de 135 slagen en 150 slagen ben je puur vet aan het verbranden. (je hijgt, maar zou kunnen praten, maar liever niet) Met buikspieren trainen, train je je buikspieren, maar verband je geen vet.
Eylem / start ~ 89 / streef ~ 70 / afgevallen ~ 7.5 / huidig ~ 81.5 Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 11 / huidig ~ 67.1 Troelala / Start ~ 99.7 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 12.2 / huidig ~87.5 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~16.4 / huidig ~ 83.5 Mina / start ~ 64.3 / streef ~ 56 / afgevallen ~ -3 / huidig ~ 61.3 Citroen / start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 8.9 / huidig ~ 83.1 Toekomstige mam / start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 / afgevallen ~ 3,5 / huidig ~ 67,9 Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,7 / huidig ~ 75,5 Snoopy1979 / start ~ 88,7 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 5,5 / huidig ~ 83,2 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 6,7 / huidig ~ 70,0 Nou...stond ik vanmorgen op de weegschaal, bleef ie even twijfelen over 69,9 of 70,0 ....jammer genoeg verkeerde kant, 70,0 kg Dus einde van de maand moet ik die 6 wel eens zien toch???
Whiehoeeee happy me! Na 3 weken stil te hebben gestaan, zat ik vanmorgen eindelijk onder de 75! 74,3 dat betekent in totaal -9! YEAH!!!
Me ook happy Vanmorgen toch even op de weegschaal gestaan en het is gelukt!!!!! 69,8!!! **DOET EEN ERE-RONDJE ** Nog maar 1,8 tot mijn streef!!!
Eylem / start ~ 89 / streef ~ 70 / afgevallen ~ 7.5 / huidig ~ 81.5 Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 11 / huidig ~ 67.1 Troelala / Start ~ 99.7 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 12.2 / huidig ~87.5 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~16.4 / huidig ~ 83.5 Mina / start ~ 64.3 / streef ~ 56 / afgevallen ~ -3 / huidig ~ 61.3 Citroen / start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 8.9 / huidig ~ 83.1 Toekomstige mam / start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 / afgevallen ~ 3,5 / huidig ~ 67,9 Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,7 / huidig ~ 75,5 Snoopy1979 / start ~ 88,7 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 5,5 / huidig ~ 83,2 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 6,9 / huidig ~ 69,8
Wow peace en mamavanjuul echt super goed, ik doe een ere rondje mee... Wou dat ik dat ook kon zeggen maar ik moet nog even helaas.. Had de hoop dat ik voor 1 april onder de 80 zou zitten maar vrees dat ik dat niet ga redden met die gekke weken van de laatste tijd. Maar we gaan het boek weer opnieuw beginnen want ben de 8 weken voorbij, dus vol goede moed de 2 de ronde.. Vanmorgen lekker wezen zwemmen met de jongens, was echt super leuk. Nu ligt de kleinste op bed en neem ik ook ff rust, gister kwa, er ineens een hoop stress uit, en was ik echt een emotioneel wrak, dus vandaag besloten iets minder hooi op m'n vork te nemen. Maar ja hoe doe je dat als je niet kan relaxen... Vanmorgen in elk geval lekker onder de zonnebank geweest, dus dat was wel lekker. Straks nog doen: plintjes in de trappegang schilderen en alles soppen. En even de droger opmeten om te kijken of die in de kast past. Die staat nu namelijk op Jeffrey z'n kamer en voor verkoop is dat niet zo positief natuurlijk.. Nou ik ga ff liggen en dan weer verder. Als Maikel wakker is nog boodschappen doen en morgen weer sporten tijdens de bezichtiging dan hoef ik niet zo stil te staan dat er mensen in m'n huis rondlopen. Xxx en tot maandag dan horen jullie mij weer Fin. Weekend iedereen
Ff snel: jacenhenk veel succes morgen met de bezichtiging! Aan je inzet om alles top in orde te maken kan het in ieder geval niet liggen! Rustig aan!
Eylem / start ~ 89 / streef ~ 70 / afgevallen ~ 7.5 / huidig ~ 81.5 Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 11 / huidig ~ 67.1 Troelala / Start ~ 99.7 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 12.2 / huidig ~87.5 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~16.4 / huidig ~ 83.5 Mina / start ~ 64.3 / streef ~ 56 / afgevallen ~ -3 / huidig ~ 61.3 Citroen / start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 8.9 / huidig ~ 83.1 Toekomstige mam / start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 / afgevallen ~ 3,5 / huidig ~ 67,9 Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 9,1 / huidig ~ 74,1 Snoopy1979 / start ~ 88,7 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 5,5 / huidig ~ 83,2 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 6,9 / huidig ~ 69,8
Gisteravond weer lekker aan het sporten geweest, extra gewichten gebruikt en dat voel ik nu wel, auch! Maar goed, cardio vs spierkracht moet wonderen doen voor het lichaam, hahaha! Vandaag eens kijken naar mijn menu: O: 250 ml volle yoghurt met flakes en een banaan L: geen idee nog... D: ovenfrites met een frikadel en yogonaise. Verder moet ik er echt op gaan letten om ook thuis voldoende water binnen te krijgen. Dus heb maar weer 0,5L flesjes water gehaald. En deze week lekker lang weekend, hoef pas woensdag weer te werken. Lekker genieten van mijn jongste. Heb opa en om afgebeld dat ze niet hoeven op te passen.
Ff snel: bezichtiging ging goed, maar ze waren aan het oriënteren dus gingen nog 5 huizen bekijken, uiterlijk volgende week zaterdag horen we of ons huis voor een 2 e bezichtiging is uitgekozen.. Dus nog een week in spanning
Jacenhenk: Spannend hoor,hopelijk willen ze jullie huis nog een keertje bekijken. Hier: Gaat het niet zo lekker dit keer met afvallen. Ik houd me zoals altijd goed in de gaten hoeveel en wat ik eet. Probeer voldoende water te drinken (dat wilt er nog wel eens er bij inschieten) En drie keer in de week doe ik zumba. Maar deze week blijft mijn gewicht de hele week al schommelen tussen 67 en 67,5. Dus vrees dat ik morgen voor het eerst sinds januari moet zeggen dat ik wat ben aangekomen Weten jullie misschien waar het aan zou kunnen liggen???
Morning Ladies! @jacenhenk: spannend! Ik ga voor jullie duimen. Bij ons is het na de 5e bezichtig ofzo verkocht (in bijna een jaar tijd) wel met veel verlies helaas, maar we hadden weinig keus want onze nieuwbouwwoning werd al opgeleverd. @agnes: tja weinig tips, heb zelf ook 3 weken stil gestaan. Erg demotiverend! @de rest : dames, waar zijn jullie? Alles goed?
Je gaat vanaf januari als een speer! Kan zijn dat je nu even wat gaat schommelen. Juist dan moet je volhouden..weer er ook alles van! Ik schommel 2 weken en dan gaat het weer 2 weken super.
Ben ik ook weer ff, manlief is sporten en heeft Jeffrey mee, en Maikel ligt al op bed, gaan vanmiddag zwemmen met z'n allen dus ff voorslapen hahaha @agnes: ik zat ook al weken op de 83,5-83,8. Dus denk dat dateer echt bij hoort.. @peace: ja rustig hè... Hopelijk zijn ze gewoon aan het genieten van alle kilo's die eraf vliegen en zijn ze niet afgehaakt.. Hier: vanmorgen spontaan gewogen ben vrijdag ongi geworden en vreselijk sjako, manlief en Jeffrey gingen zich wegen en toen zeiden ze dat ik ook moest wegen.. Dacht dat ik wel weer aangekomen zou zijn en zeker over de 84 zou zitten, maar wat denk je.... Gewoon 83,0. Dus ben sinds woensdag gewoon 0,5 kilo kwijt!!!!!!! Ben nu wel heel benieuwd wat het resultaat woensdag op mij. Officiële dag is.. Gewoon nog maar 3 kilo dan zit ik in de 7!!!! Nou ga de tassen pakken en ff de tafel alvast dekken en dan lekker naar Roosendaal toe.. En als we terug komen komt er nog verlaat verjaardagsvisite voor Maikel en mij maar heb gelukkig niets in huis behalve die appeltaart die ik gebakken heb, maar daar ga ik vanaf blijven..!! Fijn weekend iedereen
Nou vandaag hier voor een keertje een slechte dag. Vanmiddag met mijn man en de kleine na z'n indoor speeltuin geweest,waar ik toch wel ineens heel veel zin kreeg in een kopje koffie met een stukje appelgebak. En omdat we nu wat later thuis zijn staat hier na 3 maanden toch maar de frietpan aan,en om eerlijk te zijn heb ik nu geen zin om alles af te wegen maar om een keertje lekker van te genieten Morgen ga ik weer braaf verder met afvallen