Vanmorgen op de weegschaal gestaan en opeens 0,4 kg lichter! Wel fijn dat ik een keer niet ben aangekomen van de ongesteldheid, maar gelijk ben gebleven. @peace: ik herken dat wel hoor! Ik krijg wel van heel veel mensen te horen, maar van de mensen waar ik het graag van zou willen horen, die zeggen niks. Misschien durven ze het niet? Of zijn ze jaloers? Je bent al ruim 10 kilo kwijt, dus dat is echt wel te zien hoor!!! Maar mijn moeder heeft bijvoorbeeld ook nog niks gezegd, alleen dat mijn koppie wel heel mager begint te worden. Maar geen compliment helemaal niks. Wij gaan vanavond ook gourmetten. Hoop me toch wel een beetje in te houden hoor...
Eylem / start ~ 89 / streef ~ 70 / afgevallen ~ 7.5 / huidig ~ 81.5 Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 11 / huidig ~ 67.1 Troelala / Start ~ 99.7 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 12.2 / huidig ~87.5 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~18.0/ huidig ~ 81,9 Mina / start ~ 64.3 / streef ~ 56 / afgevallen ~ -3 / huidig ~ 61.3 Citroen / start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 8.9 / huidig ~ 83.1 Toekomstige mam / start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 / afgevallen ~ 3,5 / huidig ~ 67,9 Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 10,7 / huidig ~ 72,5 Snoopy1979 / start ~ 88,7 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 5,5 / huidig ~ 83,2 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,3 / huidig ~ 69,4
Wat goed mamavanjuul! Ja precies, de mensen waarvan ik het verwacht had, die zeggen niks... (vriendinnen, schoonzussen) Mijn vriend zei ook al dat het met jaloezie te maken kan hebben.. Niet leuk dat je moeder geen compliment erover heeft gemaakt. Hmm lekker gourmetten! Geniet ervan!!
Peace en mamavanjuul ik heb dat ook hoor dat ik weinig complimenten krijg en ik ben met m'n 18 kilo toch echt wel heel veel slanker Misschien idd jaloezie omdat zij ook zo graag zoveel doorzettingsvermogen en wilskracht zouden willen hebben om een paar kilo of veel kilo's kwijt te raken. Hier net klaar met gourmetten, heb me tijdens het eten wel ingehouden, maar toen hadden we nog een toetje... Chocolade mousse en visnetten ijs dus dat was wel funest.. Morgen is gelukkig de sportschool weer open, dus dan smorgens eerst maar eens flink kcal verbranden op de crosstrainer.... En morgen ga ik ook weer braaf Sonja volgen, gelukkig zijn de feestdagen voorlopig even achter de rug... Morgen middag gaan we lekker zwemmen, wilden we vandaag doen. Aar daar is niets meer van terecht gekomen met dat gekke uur voorruit.. Maikel had net nog steeds verhoging dus heb echt geen flauw idee of hij nu weer ziek aan het worden is of dat er misschien weer een tand komt, zie namelijk niets aankomen. Hij plukt ook steeds aan z'n oren en had gister 8 poepbroeken en vandaag 6 dus misschien een oorontsteking of weer buikgriep?? Al hoop ik eerder dat het dan toch tanden zijn hahaha. Nou ga verder genieten van ons lange weekend.. En hopelijk met veel gezond eten hahaha.
HIer ook niet bijster goede dagen Heb me geprobeerd in te houden, maar of het gelukt is, geen idee. Heb alles min of meer bij gehouden, dus rest van deze week in ieder geval weer strenger. We gaan straks nog naar een culinair festival, geen idee wat ik me daar bij voor moet stellen trouwens ....
Ik hoop het ook voor je mamavanjuul.. En wat was het?? Volgens mij is cullinair festival, en festiviteit met allemaal hoogstandjes kwa voedsel, dus hoop dat het leuk is geweest. Hier echt een mega sas weekend geworden, had gister niet echt specifiek eten in huis, dus manlief bedacht dat het leuk was om pannenkoeken te gaan eten pffff en S'avond ook nog een stukje viennetta oooo echt erg.. Durf nu niet eens op de weegschaal te gaan staan, dus ben heel erg bang dat mijn weekdag morgen een drama getal gaat geven. Dus vandaag weer keihard ertegen aan.. Gister een xco les meegedaan na bijna een jaar dat niet gedaan te hebben, echt alles doet zeer nu.... Hopelijk is het goed geweest voor de extra kcal eraf te krijgen.. Hier 2 zieke kids, dus de oudste niet naar psz vandaag zo eerst maar even dokter bellen, want hij hoest de longen uit z'n lijf, amper geslapen vannacht en ook nog in z'n bedgeplast Dus je snapt dat ik gebroken ben nu.. Nu liggen ze alle 2 nog in bed. Vanmiddag om 2 uur moet Jeffrey bij de uroloog komen dan gaan ze kijken hoe erg z'n plasser is verkleeft en wat die cystes zijn en of ze kwaad kunnen. Dus even spannend.. Nou ik ga weer bij m'n schatjes kijken. Fijne zonnige dag gewenst iedereen en hopelijk word het weer wat drukker hier!!
Goedemorgen allemaal. Zo hier een heerlijk weekend gehad. Had besloten om dit keer eens een keertje niet met mijn dieet bezig te zijn. Dus heb ook niks ingevuld,en vooral de dingen gegeten waar ik al zolang zin in heb Schade valt best mee,ben vandaag ong. een kilo zwaarder vergeleken met vrijdag. En in vergelijking met vorige week maar 400 gram hihi. Nu weer lekker verder met dieeten. Alleen morgen zal dat nog een beetje moeilijk gaan,aangezien wij dan na een begravenis in friesland moeten. Maar voor de rest gaat dat wel lukken. Zo weer lekker zwemmen met mijn jochie.
Zo, nou er weer tegen aan! Was inderdaad een festival met lekker eten, kon veel proeven en kopen. Hadden een lekkere fles wijn en kaas meegenomen. Samen filmpje gekeken onder het genot van...dus durf echt niet op de weegschaal te staan Ach ja... Mijn menu voor vandaag: O: magere yoghurt met flakes en handje frambozen L: Boterhammen met... D: Zuurkool
Mamavanjuul : ik had al zo'n vermoeden, hopelijk valt de schade mee Agnes:bij jou dus op zich goed nieuws, gelukkig zeg, nu hopen dat die 400gram er snel af zullen zijn. Toch net stiekem gewogen en was 83.1 dus 1,2 kilo aangekomen.. Balen maar ja eigen schuld... Jeffrey heeft hoogst waarschijnlijk bronchitis dus als het volgende week nog niet over is moet ik weer terug komen en krijgt hij weer een puffen. Die heeft hij al vaker gehad maar dat is al dik een jaar geleden. Dus word afwachten en hopelijk niet al te veel (slapeloze) nachten zoals vannacht
Wij waren alleen een beetje te laat: kinderworkshop taart maken was net bezig... Er waren ook wel workshops met verschillende topkoks, maar dat vonden wij niet zo handig met 2 kinderen. Kindjes daar lekker pannenkoeken gehad en wij hamburgers van de BBQ (ik 1/2 )
Hallo Dames, Ik wil me graag aansluiten bij deze club! Lijkt me voor mij erg motiverend. Wat doen jullie om af te vallen. Ik bedoel dan in de zin van bewegen? Ik zelf heb begin januari een poosje aan het hardlopen geweest maar helaas gestaakt omdat mijn buurvrouw met wie ik samen liep zwanger bleek te zijn Nu dus niet echt motivatie meer maar ik wil wel graag weer beginnen maar de drive om het te doen is er niet echt.. Ik liep hard met evi (is een hardloopprogramma uit belgie. het werkte geweldig) ik heb pcos dus het zou voor mij zeker gezien mijn gewicht verstandig zijn om af te vallen... mijn huidige gewicht is 97,5 (misschien wel iets meer na afgelopen weekend maar durfde niet op de weegschaal te gaan staan) mijn streefgewicht is eerst maar eens 80 kilo
Hoi Marloes! Welkom in ons cluppie! Het werkt inderdaad motiverend om mee te schrijven, we proberen zoveel mogelijk onze menu's te plaatsen hier. Althans dat deden we Hoe wil je de kilo's gaan kwijtraken? Ik doe aan sport 2x in de week RPM en 1x in de week body pump. Daarnaast doe ik het via de weight watchers. En voor dit weekend had ik nog 1,4 kg te gaan tot mijn streef Nou, mijn menu is iets verandert...te weinig aardappels bij de zuurkool gedaan, hoe dom! Was dus niet te eten. Vleesjes wel opgegeten en maar een kommetje yoghurt gehad, met frambozen en druiven.
Hoi Marlies, welkom hier. Zoals mamavanjuul al zegt, de schreven hier onze menu's al is dat niet echt mijn sterkste punt hahaha.. Verder sport ik 3 x per week in de sportschool. Waarvan 1,5 uur crosstrainer en ik ga weer groepslessen oppakken. Ook doe ik Sonja bakker waardoor ik nu vanaf 20 dec tot nu -18 kilo kwijt ben. Ik begrijp dat je ook probeert zwanger te raken?? Misschien een oproepen doen in de supermarkt om een loop maatje te zoeken?? Hier: Jeffrey z'n plasser is idd verkleeft, maar dat mag nog gewoon, en die cystes zijn talg, en dat komt er vanzelf uit zodra het vel los komt. Over 4 weken wel weer terug komen voor controle Hier enorme koppijn, vrees dat ik echt slaap tekort heb, manlief is nu sporten dus wilde eigenlijk wachten met naar bed gaan maar denk dat ik toch maar onder de wol kruip.. Fijne avond iedereen
He dames! Hier druk, druk, druk! Goed paasweekend gehad en redelijk, maar niet te streng opgelet met het eten! @mamavanjuul: Ik zag dat je komend weekend naar Den Haag gaat. Leuk, daar woon ik vlakbij! @jacenhenk: Heb je nog iets van de bezichtiging gehoord?? Vervelend zeg je kopppijn! Idd lekker vroeg onder de wol en hopelijk kun je wat slaap inhalen! Ik duik er zo ook lekker in! @Marloes (naamgenootje!) Welkom! Ik doe Sonja Bakker en ook hardlopen met Evy! (nu helaas een blessure aan mijn scheen, maar ik wil het van het weekend weer gaan proberen) Hiermee ben ik vanaf 7 januari ruim 10 kg kwijt Succes! En het motiveert mij zeker om hier te schrijven! En andere verhalen te lezen! Wel erg jammer dat het clubje zoveel kleiner is geworden. Dames lezen jullie nog weleens mee? Gaat alles goed?
@jacenhenk: Auw...dat klinkt pijnlijk bij je zoontje zeg! Heeft hij er ook last van of valt het mee? @Peace: Jaaa, aankomend weekend, lekker met z'n 2en een nacht weg. Man heeft hotel geboekt en oppas geregeld We zijn allebei nog nooit echt in Den Haag geweest (alleen op excursie van middelbare school ) en nu gaan we lekker winkelen en die zelfde excursie nog een keer doen.
Ik ben vanaf vandaag ook weer ( ja alweer...) begonnen. Ik heb 2 weken niet gesnoept, maar ging meer eten: gevolg ik kwam aan. Nu wil ik in 1e instantie 10kg afvallen voor de zomer. Ik krijg gewoon problemen met bukken enzo. Dus nu aan het Sonja Bakker dieet. Maar niet snoepen vond ik makkelijker dan dit. Ooit al eens 6 kg er mee aafgevallen, maar ja natuurlijk alles er dubbel en dwars weer aan.
Toevallig was ik net even aan het spieken hoe het hier ging Je gaat goed met afvallen zeg, super! Hier echt drama met eten afgelopen tijd, echt vreetbuien niet normaal. Maar zit ook totaal niet lekker in m'n vel dus zal er wel mee te maken hebben.. Toch wil ik het wel weer gaan oppakken, donderdag wil ik weer een poging gaan doen.
Peace: helaas geen bod gedaan dus wachten op de volgende bezichtiging en balen idd hè, dat er toch nog zoveel dames zijn afgehaakt, terwijl je elkaar echt kan motiveren, misschien omdat sommige van ons sneller afvallen dan dat zij deden?? Dat kan juist demotiveren.. Mamavanjuul : wow dat klinkt onwijs leuk.. Wou dat mijn mannetje me eens zo veraste hahahaha.. Hij heeft er soms last van meestal in een erectie (sorry voor de praat, maar ja zo is het nu eenmaal) Maar nu dus gewoon afwachten. En zou dus met de tijd vanzelf weer goed moeten komen. Kaboutertje: ik ken jou nog niet, dus welkom weer.. Ik doe ook Sonja en ben er nu - 18 kilo mee afgevallen. En hoop er voor de zomer nog 12 mee af te vallen.. Helise : jammer dat het steeds zo op en neer gaat, hopelijk kan je het nu beter volhouden dan de laatste keer, probeer hier gewoon te vertellen als je het denkt op te willen geven dan kunnen wij je steunen en motiveren... Hier: joehoe.... Alle schade van het weekend er weer af, zit nu weer op 81,8 dus zelfs nog 100 gram extra eraf hahaha.. Ga nu weer lekker sporten al heb ik nog wel heel erge spierpijn van de xco les van maandag hahahaha.. Ga nu ook alleen crosstrainer doen 1,5 uur.. Maikel heeft alleen weer 39 koorts dus hoop dat ik het tot het einde kan doen. Ook ga ik me aanmelden voor de betterbelly ( is zo,n warmte band in de sportschool, die je 12x om moet doen 3x p/w en dan verlies je je buikvet sneller, had nog verjaardagsgeld dus kan ik mooi daar van doen. Nou ga nu de kids aankleden en dan actie... Fijne dag iedereen, hopelijk gaat het zonnetje nog komen, begon er al aan te wennen!!!
Ik lees ook nog steeds mee! Hier blijf ik gewoon hangen op me gewicht. Voor nu ben ik tevreden maar in de zomer ga ik proberen om toch nog 3/5 kilo eraf te krijgen! Heb dan vakantie dus ook alle tijd ervoor 😊