Sonja-mensen, is het bij jullie ook zo dat je in het weekend niets afvalt? Ik heb het 1e boek en dat werkt prima bij mij. Bij andere boeken viel ik echt niet af. In 1 dag 1,7 kg eraf! Is ook niet zo heel moeilijk, want met Pasen was ik 2 kg aangekomen. Dus de paaskilo's zijn er bijna af. Jacenhenk hoelang heb jij over die 18 kg gedaan? Maar jij sport ook? Ik niet, dus dat zal ook wel schelen.
Hoi meiden, In het begin ook mee gekletst maar toen kon ik mij niet meer zetten tot het afvallen.... Nu weer sinds 2 weken bezig en het gaat goed! In totaal is er nu bijna 8kg af Zie hier super goede resultaten meiden Mijn menu voor vandaag. ontbijt volkoren boterham met rookvlees tussendoor sinaasappel lunch (warm heb avonddienst) Pasta met zelfgemaakte tomaten saus,kruiden,courgette,knoflook,ui,champignons,gehakt en rucola er door heen op het bord tussendoor 2 kiwi's diner 3 volkoren boterhammen met filet en rucola Voor de rest heel veel water drinken en 2 kommen koffie. 3 c
Hey meiden, Ik wil graag na lange tijd ook weer mee kletsen. Ben sinds gisteren weer serieus begonnen met lijnen. Ik ben na 1 dag al een kilo kwijt, maar merk wel dat ik het af en toe moeilijk heb en alleen maar aan eten kan denken. Ik ben al eerder 23 kilo kwijt geraakt, en heb toen ook hier op het forum gekletst. Helaas zitten bijna alle kilo's er weer aan. :x Dus op naar een nieuwe start! Liefs Kim
Mmmmm vandaag veel wortels en snoeptomaatjes gesnoept. Ben benieuwd morgen, maar ik had zo'n honger de hele dag
Iedereen weer welkom Hier is de schade van het paasweekend toch bijna 0,5 kg erbij. Gelukkig zijn het eetkilo's en geen plakkilo's (hopen we dan). Vandaag een druk dagje gehad: van 8.45 tot 17.15 gewerkt, daarna naar de fysio om 18 uur, snel naar huis, eten en om 19.30 weer naar de sportschool. Ben net thuis...pff! Maar wel weer even lekker een saunaatje er aan geplakt, laatste chocolade zweet er uit @Jacenhenk: Tja, als het zo is, is het toch zo? Sneu voor hem hoor, hopelijk is ie er snel van af! Hmm...ben wel benieuwd naar het resultaat van die band! Ja, lief he! Hoop alleen dat ik me wat inhoudt haha! Wordt een moeilijke maand dit ben ik bang... Mijn menu van vandaag; O: 2 boterhammen met ham T: druifjes en een banaan L: Mie met sate T: appel D: salade met tonijn
Ja je hebt gelijk, dat moet ik maar eens doen. Maar ik voel me dan altijd zo'n loser omdat ik het weer niet heb volgehouden, ik word dan boos op mezelf en denk heb toch eens wat ruggengraat.. Beterschap met Maikel en fijn dat de schade van van het weekend er al af is! Nou zal weer eens een poging doen om weer mee te gaan schrijven
Hallo dame's Ga vanaf nu weer met jullie mee schrijven. Heb nu z'n rare drukke week achter de rug dat het er van dieeten niks kwam. Vannochtend gewogen (en vanaf dit gewicht beging ik dan maar weer mee) en weeg nu 68.5. Wel iets aangekomen,maar vind de schade nog reuze mee vallen als ik vergelijk met wat ik deze week allemaal gegeten heb. (pizza,doner,taart,kaasjes,bier teveel om op te noemen ) Straks boodschappen doen en huis weer eens schoonmaken. De kleine man heeft vannacht bij opa en oma geslapen,en mijn man haalt hem vanmiddag na zijn werk op. Dus heb hier nu mooi even de tijd voor. Morgen heb ik dan lekker de tijd voor Jack,denk dat ik dan met hem na de kinderboerderij ga.
Oh men..gister weer gefietst en vandaag weer honger als een bouwvakker! Deze week wordt het echt helemaal niks...
Thanks! Ik kan me wel voorstellen dat je niet lekker in je vel zit. Bevalt het wel een beetje in je nieuwe huis? Today is donderdag! Hoe is het gegaan vandaag?
Jammer zeg dat ze na al je moeite geen bod hebben gedaan. Nou ja heb je het in ieder geval gedaan voor de volgende bezichtiging! Super dat de schade van het weekend er weer af is! Ik merk dat de schade van het weekend er bij mij ook steeds snel af is. Hopelijk werkt dat dalijk net zo als ik op mijn streefgewicht zit. Nooit van gehoord een betterbelly, klinkt goed!
Super dat je blijft hangen op je gewicht! Doe je er nog veel voor? Ja precies in de vakantie heb je zeker ook meer tijd voor sporten?
Welkom again! Ik doe ook sonja en houd in het weekend meestal niet helemaal het menu aan, dus logisch dat ik dan niet echt afval.. Welk boek doe jij?
Welkom again! Doe je een speciaal dieet? En sporten? Wow eerder 23 kg kwijt geraakt! Dan kun je het nu ook! Zet 'm op!