Oh nee....hier is het ook begonnen met een blaffend hoestje. Al is het nu redelijk stil door de babyfoon. De jongste in bed gelegd met een zetpil. Die was goed ziek vandaag, niks aan! En ik ben kapot, heb dan gelijk zelf geen tijd om ziek te zijn he....lot van de mama, haha!
Sorry voor het quoten dames, zit ff op m'n telefoon en dat vind ik dan handiger Net weer lekker gelopen, 4,46 km 315 kcal in een halfuurtje.
Oh lekker zeg! Jaa...ik had het eerst met de 8, die was echt hardnekkig! Ben eerst van 85 (sept 2011) naar 81,5(april 2012) gegaan. Wat een hel door die stomme schildklier. Toen van 81,5 naar 76,7 (juni 2012) en nu eindelijk 69 kg! Wel elke keer in etappes, en gelukkig in de tussentijd niks aangekomen!
Oooooh ik zit nu mijn bmi te bereken en zie dat ik vooral de laatste tijd echt teveel de aangekomen. Normaal was mijn bmi 22/23 en nu was hij 24,9. Schrik hier heel erg van. Bij 10 kg eraf is hij 21,5 Nu zijn er 2,7 af. Als ik in totaal 15 kg afval is mijn bmi 20. Laat ik eerst die 10 maar eens voor elkaar krijgen... Sorry dat ik op niemand reageer, maar ben erg moe. Te druk gehad vandaag.
De 8 ((83,2) ging bij mij echt heel snel, maar ti's natuurlijk een andere verhaal als je schildklier niet meewerkt. Bij mij was onder de 75 komen erg hardnekkig. En ben bang dat het in de 6 komen ook hardnekkig wordt. Ach houdt ons lekker bezig hihi!
Ach! We zijn hier om elkaar te motiveren! Niet om iemand uit te lachen of af te branden! Lekker doen waar je jezelf goed bij voelt!
Eylem / start ~ 89 / streef ~ 70 / afgevallen ~ 7.5 / huidig ~ 81.5 Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 11 / huidig ~ 67.1 Troelala / Start ~ 99.7 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 12.2 / huidig ~87.5 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~18.0/ huidig ~ 81,9 Mina / start ~ 64.3 / streef ~ 56 / afgevallen ~ -3 / huidig ~ 61.3 Citroen / start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 8.9 / huidig ~ 83.1 Toekomstige mam / start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 / afgevallen ~ 3,5 / huidig ~ 67,9 Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 10,7 / huidig ~ 72,5 Snoopy1979 / start ~ 88,7 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 5,5 / huidig ~ 83,2 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,5 / huidig ~ 69,2 Kabouter/ start ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna misschien nog 4)) / afgevallen ~ 2,7/ huidig ~ 69,3
Wow! Das absoluut geen gewicht om je voor te schamen of iets dergelijks! Maar we gaan ervoor! Weg met die kilo's!! We vullen de lijst wekelijks opnieuw aan! Ik noem zaterdag mijn weegdag (dan wijzig ik ook de lijst) in werkelijkheid weeg ik elke dag hihi!
Nee het is absoluut niet veeeeeel te hoog. Dus waarom zeur ik? Maar aan de andere kant schrok ik net wel van mijn BMI. Ik ben op dinsdag begonnen. Dus zal ik hem op dinsdag dan bijwerken of doet 1 iemand dat 1x per week?
En schrik ook als ik in bikini sta, al die hobbels ik wil zo'n mooie strakke buik ( maar die heb ik nooit gehda vanaf mijn 14e ook al woog ik toen maar 55 kg)
Ja het is maar net bij welk gewicht je jezelf prettig voelt! Iedereen werkt de lijst gewoon zelf bij. Al zijn dat er niet zoveel meer groot gedeelte van de lijst schrijft niet meer mee.
Zo ik zit,nu even tijd om weer op jullie te reageren Lilliyenco: Welkom. Ik doe niet echt een dieet. Ik houd bij mijn voedingscentrum een eetdagboek bij,daarmee probeer ik door gezond te eten (en iets minder te eten) af te vallen. Tot nu toe gaat dat best goed (11 kilo vanaf 1 jan eraf) Jacenhenk: Wat fijn dat jullie weer thuis zijn. Hopelijk knapt jullie kleintje snel op. Ben ook wel benieuwd na jou ervaringen met de better belly. Peace: Volgens mij heerst het weer (of het is nooit gestopt ) Ons zoontje is nu ook al drie dagen flink verkouden. Gelukkig lijkt het nu weer ietsjes beter te gaan. Beterschap ermee. Mamavanjuul: Ook bij jullie beterschap. Kaboutertje: Probeer je schrikken om te zetten in motivatie. Dus bijv. je bikini zit nu nog niet mooi,maar je gaat ervoor dat die deze zomer weer super zit,zoiets. Bij mij werkt dit iig best goed Hier: Vanochtend kreeg ik dan eindelijk de 66 op mijn weegschaal te zien Nu nog 300 gram te gaan voor een gezond gewicht. Is denk ik 4a5 jaar geleden dat ik zo weinig gewogen heb. Kan het nu ook echt aan mijn garderobe merken. Ging gisteren al mijn kleding passen,en ipv dat alles te strak zit zit bijna alles nu veelste wijd Dat word straks flink shoppen dus
Goed hoor! Ik was vanochtend gewoon 0,1 aangekomen??? Morgen ook denk ik wel veel, de griesmeelpap was zooooooooo lekker. Morgen maar weer aan de echte actie, want anders kan ik nooit in bikini ( of lees onbeschaamd in bikini) Durven jullie ook niet naar het zwembad ,bang bekenden tegen te komen? Kk wilt morgen zwemmen, maar ik durf niet... Ik ga liever in een andere stad zwemmen waar niemand me kent.
Ja ik ga wel gewoon zwemmen hier hoor. Ik voel me niet heel erg op m'n gemak, maar heb er ook wel een beetje schijt aan Maar ik ging pas bij -9 kg ongeveer zwemmen en voelde me wel een stukje zekerder in m'n bikini. Nu nog een bruin kleurtje !
Sinds kort ga ik wel weer.....ik wil me er niet meer druk over maken. Heb 2 kinderen gebaard en tja, dat zie je!