Ja maar die kinderen ( oke heb er 1) kwamen niet uit mijn billen/heupen enz. Maar stel dat er bekenden zijn. En ik ken er genoeg en die zijn zoooooo slank. Komt dit kamerolifantje eraan!
Niet??!! Haha! Ik heb tijd rondingen gehad, maar niet een buikje. Nu worden mijn rondingen strakker, maar dat buikje gaat zo langzaam...
Peace: Ja hier duurt het ook nog even met shoppen. Ga pas in juli want dan is het vakantiegeld van ons beide binnen (man krijgt die pas eind juni vandaar) Kaboutertje: Het scheelt dat ik samen met mijn zoontje al sinds hij 3 maanden was ging baby zwemmen. Daar zitten alleen maar moeders met hun kinderen. En de meeste kampen met hetzelfde probleem (kwam ik na wat kletsen achter) Moet wel zeggen dat ik de eerste 1,5 jaar een tankini droeg,daar voelde ik me toen wat prettiger in. Heb nu pas de laatste maand weer een bikini aan.
Woehoe (springt een gat in de lucht) Vanaf vandaag heb ik officieel geen overgewicht meer!!!! Zo blij
Joehoe mijn doel deze week is ook bereikt: onder de 72 -> 71,8 Happy me!!! Zal straks op de laptop ff de lijst bijwerken! En m'n banner natuurlijk!
Ik hoop me hier toch ook weer aan te mogen sluiten, in mijn eindeloze gevecht tegen de kilo's. Woog afgelopen zomer 77, en nu helaas weer 81. Kan echt wel huilen Het moet er nu echt definitief af, en voor altijd. Ga iedere avond wandelen, fruit/groente smoothie ipv lunch en kcal tellen. 1200 per dag. Volgen jullie speciale dieten of ook gewoon meer bewegen en minder eten?
Gefeliciteerd meiden!!! Hier weer aan het schommelen, eisprong staat voor de deur. Op de een of andere manier hou ik dan altijd vocht vast. Ach, zolang ik onder de 70 kg blijf, vind ik het best. Volgende doel: onder de 69! @kabouterjr: ik snap wel wat je bedoelt hoor... Je voelt jezelf gewoon fijner als je wat lichter bent. Maar dik zal je zeker niet zijn hoor!
Eylem / start ~ 89 / streef ~ 70 / afgevallen ~ 7.5 / huidig ~ 81.5 Agnes / start ~ 78.1 / streef ~ 60 / afgevallen ~ 11 / huidig ~ 67.1 Troelala / Start ~ 99.7 / streef ~ 65 / afgevallen ~ 12.2 / huidig ~87.5 Jacenhenk / Start ~ 99.9 / streef ~ 68 / afgevallen ~18.0/ huidig ~ 81,9 Mina / start ~ 64.3 / streef ~ 56 / afgevallen ~ -3 / huidig ~ 61.3 Citroen / start ~ 92 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 8.9 / huidig ~ 83.1 Toekomstige mam / start ~ 71.5 / streef ~ eerst 67 dan 61 / afgevallen ~ 3,5 / huidig ~ 67,9 Peace / start ~ 83,2 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 11,4 / huidig ~ 71,8 Snoopy1979 / start ~ 88,7 / streef ~ 67 / afgevallen ~ 5,5 / huidig ~ 83,2 Helise / start ~ 92.5 / streef ~ 75 / afgevallen ~ 5.3 / huidig ~ 87.2 Mamavanjuul / start ~ 76,7 / streef ~ 68 / afgevallen ~ 7,5 / huidig ~ 69,2 Kabouter/ start ~ 72/ streef ~ 62 ( om te beginnen, daarna misschien nog 4)) / afgevallen ~ 2,7/ huidig ~ 69,3
Ja, ik snap ik ook wel wat je bedoelt. Gewoon lekker een paar kilo kwijtraken en dan voel je je vast wat lekkerder in je lijf! Je bent al goed bezig, dus komt helemaal goed!
Zomerbries: Welkom. Ik val af door gezonder en iets minder (rond de 1400/1500 calorieen p/d) te eten,en meer te bewegen. Ook vul ik dagelijks een eetdagboek op mijn voedingscentrum in. Peace: Jippie jij gefeliciteerd. Lekker is dat he als je je doel berijkt hebt. Kaboutertje: Is mooi,je bent sowieso deze week al lekker veel afgevallen. Mamavanjuul: Vervelend dat geschommel. Maar gelukkig weet je wel waardoor het komt en blij je onder de 70.
Ik ook sonja, maar sport niet haha Ik heb gisteren de zondag gepakt. Nu vind ik dat je in hetw eekend altijd best veel mag eten, dus dan val ik ook nooit af ( + die heerlijke griesmeelpap, mmmmmm) Maar vandaag ben ik alleen thuis, dus ga ff knallen door het huis en dus weinig eten, maar veel afvallen haha.
Ik val niet af als ik 1500 kcal per dag eet, vreemd he? Moet echt naar de 1200 toe. En ik vul ook het eetdagboek in op voedingscentrum. Was in de verleiding om via weight watchers in te vullen, maar dat kost toch weer een klap geld per maand. Het is toch de eigen motivatie die het moet doen Ben nu dus aan het afkicken van suikers en vetten, altijd de eerste 2 dagen, en daarna hoop ik dat het beter gaat.. Heb echt zo jullie steun nodig, en wil dat natuurlijk ook terug geven.
Welkom zomerbries , ik doe ook Sonja, en sport 3-5x per week en nu sinds afgelopen maandag die ik de better belly ( warmte band ) erbij om extra cm ers op m'n buik zelf kwijt te raken. Sport je er ook bij?? Ik val namelijk ook niet af als ik alleen op m'n voeding let, maar sinds ik Sonja doe ( kom je volgens mij niet boven de 1200 kcal uit) zijn de kilo's er toch al voor 2/3 af gevlogen.. Mamavanjuul : goed bezig zeg, em idd lekker onder de 70 blijven zou ik zeggen.. Ik heb nu ook dat ik ongi moet worden, em dan krijg ik zo.n onwijze trek in chocola dus hopelijk kan ik het weerstaan haha Agnes: wow wat goed van je zeg!!!! Mag je zeker trots op zijn op jezelf.. Peace: goed zeg van je.. Enne.. Stouterd, stiekem je eind gewicht omlaag zetten hahahaha, denk dat ik dat ook zou doen hoor als ik ooit in de 6 zal mogen komen. Kaboutertje: leg je de lat voor jezelf niet veel te hoog?? Je noemt jezelf een kamer olifantje maar met jou gewicht en 170cm valt dat denk ik nog wel heel erg mee. ik ben zelf 175 en weeg nu 81,2 en heb vroeger annerexia gehad, en zelfs ik vind nu al dat ik er best goed uit zie, kom van de 100 af na 2 kids te hebben gebaard hahaha.. Probeer eerst eens te zien dat je best mooi bent, amders sla je straks ook de verkeerde kant op!!!!!!, en geloof me dat is zo gebeurd. Wbt zwembad ook ik zwem al lang met m'n jongens, en ook toen ik nog 99,99 woog had ik gewoon een bikini aan, ik heb altijd gedacht, heb (nu 2 ) kids op de wereld gezet en daar ben ik trots op!!! En ja je lijf word geruïneerd maar je krijgt er zoveel voor terug. Hier: Maikel is weer aardig opgeknapt, nog wel snel benauwd/kortademig maar ja dat zal nog wel een paar weken zo blijven, de prednison kuur is op, dus met die zooi mogen we stoppen.. Vanmorgen weer wezen sporten, nu de rest van de dag rust, beide jongens liggen nu op bed, Jeffrey slaapt sinds een paar dagen ook weerv smiddags dus lekker rustig hahahaha.. Morgen een verjaardag, we gaan daar om 12 uur naar toe, want er komen mensen op visite die roken en daar gaan we echt met Maikel niet bij zitten. En smiddags hebben we oppas geregeld en gaan dan lekker weer met de motor touren, echt super om weer even tijd met m'n ventje door te brengen alleen wij 2... Iedereen lekker genieten van het lekkere weer, want dinsdag is het weer over heb ik gehoord!!!
Lief dat je bezorgd bent. Maar nee het slaat echt niet door. Anders had dat wel vaker gebeurt. Heerlijk dat de pred op is. Het is zooi en dat in zo'n klein lijfje.
lieve meisjes... sorry dat ik jullie in de steek gelaten heb. Ik heb een behoorlijke periode met mezelf in de knoop gezeten en nog wat omstandigheden. niks ernstigs eigenlijk maar gewoon niet lekker in mijn vel na het ziek geweest zijn. met als gevolg dat er ruim 2 kilo bij zit. en er moest af niet bij. ik baal van mezelf en voelde me vanmiddag heel zielig. tot ik wijze raad van mijn moeder kreeg daar wordt het niet beter van en zo belangrijk is het niet. dus wat ben ik gaan doen. hardloop kleren aangetrokken en heb mijn eerste start2run les gaan lopen. heb hem helemaal gelopen maar merk goed dat mijn conditie terug ligt op nulpunt. mag ik alsjeblieft weer meeschrijven... Ik heb het niet meer gedaan omdat ik het erg confronterend vond (struisvogelpolitiek...) voelde me zo slecht als ik -10 2013 weer zag staan... (huil)